Ik neem een bord mee waar people power op staat!!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Wow, dat is minder dan ik had verwacht. Zo kut dat ik er niet bij kan zijn. Maar als jullie, het publiek, the unwashed masses, een voorbeeld nemen aan de crowd van maandag is de kans groter dat ze terugkomen.
Overgewaardeerd? Dolph? Als er iemand al meer dan een jaar ondergewaardeerd is dan is hij het wel, vaak zat 1 vd betere matches op de card met wie het dan ook is, bumped als een gek en maakt van alles wat hij krijgt iets moois.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Heer-Snader het volgende:
We zullen het zien met Dolph als whc. Hij is best overgewaardeerd dus ben benieuwd hoelang zer hem als whc houden.
Dolph is altijd baas. Ik krijg niet vaak kippenvel als ik naar worstelen kijk, maar dat moment dat Ziggler zijn MITB incasht en na een kort gevecht (wat ik altijd mooier vind dan één finisher, "and the new, world, heavyweight, champion is...) dat publiek dat keihard meeroept: 1...2...3! bracht mij niets anders dan kippenvel. Prachtig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Raw was leuker dan wrestlemania, maar raw was dan ook wel echt leuk. Lang geleden dat ik er 1 had gekeken ook. Ziggler is echt een megabaas geworden en ik vind de ZigZag ook een hele vette finisher omdat ie zo agressief overkomt
Dolph is een verschrikkelijk goeie seller dat is hetgeen wat het allemaal zo indrukwekkend maakt. Worstel technisch valt hij mij best tegen, neemt niet weg dat hij nog steeds leuker is om te zien dan de meeste anderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Overgewaardeerd? Dolph? Als er iemand al meer dan een jaar ondergewaardeerd is dan is hij het wel, vaak zat 1 vd betere matches op de card met wie het dan ook is, bumped als een gek en maakt van alles wat hij krijgt iets moois.
Ja uiteraard. Ik weet nog wel dat hij geïntroduceerd werd paar jaar geleden, oa tegen Jeff Hardy toen, vond ik een supertoffe match en was ik meteen fan mquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:01 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dolph is altijd baas. Ik krijg niet vaak kippenvel als ik naar worstelen kijk, maar dat moment dat Ziggler zijn MITB incasht en na een kort gevecht (wat ik altijd mooier vind dan één finisher, "and the new, world, heavyweight, champion is...) dat publiek dat keihard meeroept: 1...2...3! bracht mij niets anders dan kippenvel. Prachtig.
Ik hoop dat hij dat lang zal blijven. Sinds hij bij vicky weg is, ben ik een groot Dolph fan. Hij kan goed met de mic overweg, kan goed incasseren en vind zijn stijl wel tof. Hij heeft een jaar ervoor geknokt en vind dat hij het nu verdiend heeft. Was ook helemaal happy toen de 3,2,1 kwam. Worstelaars als barret vind ik dan weer erg overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:36 schreef Heer-Snader het volgende:
We zullen het zien met Dolph als whc. Hij is best overgewaardeerd dus ben benieuwd hoelang zer hem als whc houden.
zowat negen maanden voor de cash in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Dolph wordt altijd zo mooi gechokeslammed. Extra hoog de benen intrekken enz.
En werd ook wel een keer tijd dat hij z'n MITB kwam cashen, hij loopt er al wel een half jaar mee rond.
meh , die tombstone op Wm 26 tegen HBK was beter ^^quote:Op woensdag 10 april 2013 14:40 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Dit. Ik heb WM nog geen twee keer gekeken. Enkel de Punk-Taker match.
Btw: die laatste tombstone van taker was met afstand een van de meest awesome die ik ooit heb gezien.
Ben je vanavond in Ahoy eendmans?quote:
Ik zit met een paar vrienden op de tweede rij, zal proberen wat noemenswaardige foto's met mijn mobiel te maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Hoelaat begint en duurt het, is Ahoy uitverkocht en wat betaalt je voor een gemiddeld kaartje?
Oh ja, niet onbelangrijk: maak foto's voor FOK!
Awesome!quote:
Zeker geen Ryback chant ipv Goldberg. Goldberg was veel toffer nogquote:Op woensdag 17 april 2013 14:56 schreef Versjarrelt het volgende:
Oh ja, die Goldberg-chants bij Ryback moeten vervangen worden door Ryback-chants (ipv dat domme Feed me More). Ryyyyy-back...ryyyy-back!
Dat was niet helemaal serieus bedoeld dusquote:Op donderdag 18 april 2013 08:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zeker geen Ryback chant ipv Goldberg. Goldberg was veel toffer nog
Heerlijke show, goed publiek ook wat een toffe sfeer oplevert.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal serieus bedoeld dus
Maargoed, goeie show daar?
Ik kwam net een site een livereport tegen en ik zag dat William Regal een fucking match had. Dat is wel erg gaaf.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heerlijke show, goed publiek ook wat een toffe sfeer oplevert.
Met Nederlands commentaar zeker, nee dank jequote:Op donderdag 18 april 2013 12:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man al die leuke berichten .Baal echt dat ik niemand heb die mee wil of dat überhaupt leuk vindt. Kan nu alleen maar wat fotos zien
Maar zo te horen op diverse sites, was de WWE heel tevreden en komen ze volgend jaar waarschijnlijk 2 keer. Hoop echt dat het nu lang populair blijft en dat het heel misschien wellicht weer op de tv komt. Zo niet dan blijf ik de shows gewoon downloaden daar niet van, maar het zou wel weer leuk zijn zoals vroeger.
Lol nee dat wil ik ook niet idd. Kijk weleens dat programma op Eurosport. Damn dat klinkt echt fucking vaag in het Nederlands, nee gewoon zoals vroeger toen het nog op V8 (volgens mij) werd uitgezonden.. Zo ben ik ook juist in aanraking gekomen met de WWF/WWE. Het eerste wat ik toen zag was The Undertaker tegen Mankindquote:Op donderdag 18 april 2013 12:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Met Nederlands commentaar zeker, nee dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ja dat bedoel ik. Is dat nu alweer gestopt dan Tja je kon het ook al weten idd.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE is ook tijdje op eurosport geweest. Met skate the great ofzo. Die loser van een game programma vroeger..
Het was niet zon succes
WWE was vorige week maandag sowieso nog op Eurosport, en zal volgens mij nog steeds zo zijn. Maar ze lopen daar net ff teveel achter wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE is ook tijdje op eurosport geweest. Met skate the great ofzo. Die loser van een game programma vroeger..
Het was niet zon succes
Edit:
Wel leuk om zo groot WWE WRESTLEMANIA (ook al staat er nog revenge tour achter ) te zien in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |