Dikkertjes?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar als ik kijk naar die foto's in KPD, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Dus ik dacht dat de meeste vrouwen hier er zo uit zagen. Gelukkig niet dus
Pak met timberlands.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Moest denken aan mensen met een pak en sneakers
Waar zijn jouw foto's?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar als ik kijk naar die foto's in KPD, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Dus ik dacht dat de meeste vrouwen hier er zo uit zagen. Gelukkig niet dus
Awhhquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je mist niks. Er zit maar een jongen in die ik wel zou doen, en volgens mij is die gay
Hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet?
Dan kom ik ook
Die zijn maar voor een select publiek beschikbaar ben ik bang, en alleen als ik ook een foto terug krijgquote:
swsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herhaal, kom samen gewoon gezellig naar het etentje van tevoren. Daar zijn de vrouwen notabene in de meerderheid, en is maar een klein groepjequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hahaja we zijn even groot zou wel ideaal zijn!. Lengtegenoten
Maar Ik vind zo'n groepsmeet best engjij?
Je kan toch op elk moment weer naar huis gaan met de trein mits het voor 12 uur is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vera166 komt ook, en die is 17quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben 16
Volgend jaar misschien
Feyenoordfan92 wist ik al dat hij niet kwam. Gewoon volhouden dat je komt tot het einde naderd dan langzaam pootje terug trekken. Wat een jongenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij zou toch ook komen? Die hele meet is begonnen vanwege jou en feyenoordfan. Nu zeg jij dat jij niet komt en feyenoordfan gaat volgens mij ook verstek laten. Pussies.
Haha, alle 2 geen hakken aan doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij zit wel in die whatsappgroep, en mensen hebben foto's van hem gezien. Wie weet...quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Feyenoordfan92 wist ik al dat hij niet kwam. Gewoon volhouden dat je komt tot het einde naderd dan langzaam pootje terug trekken. Wat een jongen.
Waarom ontnomen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef chroestjov het volgende:
De toegang tot KPD is mij al een hele tijd geleden ontnomen, maar ik heb er nog steeds regelmatig nachtmerries over.
Mijn foto's staan er al dus ben zo te vinden dus waar blijven de jouwe?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die zijn maar voor een select publiek beschikbaar ben ik bang, en alleen als ik ook een foto terug krijg
echt wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou jij bent ook niet lief vandaag he...
Kijk, dit is de goede instellingquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, alle 2 geen hakken aan doen
Geen idee, nooit naar een groepsmeet geweest![]()
Maar als het niet leuk is dumpen we ze en gaan we winkelen toch
Beter blijven ze daar dan. Ik dacht dat daar de mooiste zaten juist..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaen allemaal foto's van hun punani maken, bah bah bah.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
sws
Als ik Christina mag geloven valt het mee. Maar hoe groter de lijst wordt, hoe groter het risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, ik vond het ook veelzeggend dat hij zichzelf opeens op de misschien lijst liet zetten. Maar eigenlijk doe jij hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Feyenoordfan92 wist ik al dat hij niet kwam. Gewoon volhouden dat je komt tot het einde naderd dan langzaam pootje terug trekken. Wat een jongen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn foto's staan er al dus ben zo te vinden dus waar blijven de jouwe?
Jezelf samen met Haan naar de klote helpen is een try before you die ervaringquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, zij is ook een schatje.
Maar 11 mei is ook de JNG meet, niet dat ik daar heen ga
Ja er mocht geen SC in het meettopic dus dit topic kwam wel goed uit.quote:
Zet mij maar op misschien dan, dan kijk ik wel ff wie er komen tegen die tijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kijk, dit is de goede instellingZal ik jullie gewoon allebei op de lijst zetten? Voor details van het etentje kan je mij DMen
leef alleen maar op hakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, alle 2 geen hakken aan doen
Geen idee, nooit naar een groepsmeet geweest![]()
Maar als het niet leuk is dumpen we ze en gaan we winkelen toch
Ik hoop het manquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik Christina mag geloven valt het mee. Maar hoe groter de lijst wordt, hoe groter het risico.
Kom dan gezellig naar ons toe, wij zijn veel gezelliger! En als het lame is dumpen we al die gasten gewoon en gaan we gezellig wat met de meiden drinken. Ik weet een superleuke cocktailbar, en aan de Oude Gracht kan je heerlijk shoppenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, zij is ook een schatje.
Maar 11 mei is ook de JNG meet, niet dat ik daar heen ga
Volgens mij heb ik een keer in de kliko gelegen en toen was al mijn acces verwijderd.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jezelf samen met Haan naar de klote helpen is een try before you die ervaring
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
leef alleen maar op hakkenmaar goed plan
![]()
Al lijkt christina mij wel liefen sommige meisjes. (weet niet wie mee gaat)
Toppie! Zal ik jou ook op mss zetten Meloewa, of ben je ondertussen helemaal overtuigd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zet mij maar op misschien dan, dan kijk ik wel ff wie er komen tegen die tijd
Dan kan ik dus rustig sterven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jezelf samen met Haan naar de klote helpen is een try before you die ervaring
haha zou niet ontkennen idd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik Christina mag geloven valt het mee. Maar hoe groter de lijst wordt, hoe groter het risico.
[..]
Klopt, ik vond het ook veelzeggend dat hij zichzelf opeens op de misschien lijst liet zetten. Maar eigenlijk doe jij hetzelfde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft wel, volgens mij wordt dit echt hilarischquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Komt er ook nog een klb meet 2014 als deze slaagt?
doe maar misschienquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Toppie! Zal ik jou ook op mss zetten Meloewa, of ben je ondertussen helemaal overtuigd?
Vera is ook een schatje voor zover ik het weetquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
leef alleen maar op hakkenmaar goed plan
![]()
Al lijkt christina mij wel liefen sommige meisjes. (weet niet wie mee gaat)
Jaaa Vera is super lief! En Madeliefff ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vera is ook een schatje voor zover ik het weetdus als je ook komt
ik kom ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vera is ook een schatje voor zover ik het weetdus als je ook komt
Klinkt veel leuker dan met andere erbij meeten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom dan gezellig naar ons toe, wij zijn veel gezelliger! En als het lame is dumpen we al die gasten gewoon en gaan we gezellig wat met de meiden drinken. Ik weet een superleuke cocktailbar, en aan de Oude Gracht kan je heerlijk shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |