GC / Fok verlatenquote:Ok. een heel fijn leven nog verder op het Fok! Forum mensen, ik hou het hier voor gezien.. vind het wel leuk geweest na bijna 5 jaar.
Groeten aan de Mods en een aantal leden, en ik spreek julie van de zomer wel weer. Als ik helemaal afgetraind en bekendheid heb opgedaan buiten Fok!
Terwijl je verkouden bent? Beest!quote:
ja met braddie welquote:
Zei iets ondeugends, maar ben soort van afgewezen door braddie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je naaktfoto's naar hem gestuurd?![]()
Poor you, maar zat andere fokkers die je wel willenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja met braddie wel
[..]
Zei iets ondeugends, maar ben soort van afgewezen door braddie.
De sok in je gaat kun je anders nog gebruiken. De sok met een gat kun je beter wegmietere.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Beter een gat in je sok dan andersom zeg ik dan altijd maar.
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
3-kwart van de reacties sommen het wel opLeer iemand eerst eens kennen voor je gaat oordelen of iemand een autist is of niet, kom op zeg.. in wat voor maatschappij leven we
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
3-kwart van de reacties sommen het wel opLeer iemand eerst eens kennen voor je gaat oordelen of iemand een autist is of niet, kom op zeg.. in wat voor maatschappij leven we
quote:Ok. een heel fijn leven nog verder op het Fok! Forum mensen, ik hou het hier voor gezien.. vind het wel leuk geweest na bijna 5 jaar.
Groeten aan de Mods en een aantal leden, en ik spreek julie van de zomer wel weer. Als ik helemaal afgetraind en bekendheid heb opgedaan buiten Fok!
fok is geen maatschappij het zit vol kneusjes die irl niks durven te zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
Ga toch weg trollquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
meid toch, het is ook wat hequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
Ja, ik zou inderdaad wegblijven van Fok! Maar hey. Ik ben soms zo veranderlijk als het weeer, dus lekker boeiendIk ben er nou eenmaal, als je me mag. Helemaal leuk! En mag je me niet loop dan met een grote boog om me heen en praat niet tegen me?
Ja maar je nodigt nu toch iedereen uit om tegen je te pratenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
Ja, ik zou inderdaad wegblijven van Fok! Maar hey. Ik ben soms zo veranderlijk als het weeer, dus lekker boeiendIk ben er nou eenmaal, als je me mag. Helemaal leuk! En mag je me niet loop dan met een grote boog om me heen en praat niet tegen me?
Meloewa teased alleen maar, maar als puntje bij paaltje komt haakt ze afquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Poor you, maar zat andere fokkers die je wel willen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Meloewa teased alleen maar, maar als puntje bij paaltje komt haakt ze af
Groephug pleeas.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
Heeft ze jou afgewezen ja?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is yolo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
Ik ken je helemaal niet, en ik wil best aardig tegen je doen, maar ik voel me toch wel een beetje negatief aangesproken door dit topicquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
Ik lasquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Meloewa teased alleen maar, maar als puntje bij paaltje komt naakt ze af
Ja dat is waar, maar zou je dat nou wel doen, is dan de grote vraag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
De sok in je gaat kun je anders nog gebruiken. De sok met een gat kun je beter wegmietere.
Meloewa is een beetje een pussy.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee, ik ga af op wat ik bij mijn psychologie cursus heb geleerd
Zou braddie meeten voor de famequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
TS moet gewoon niet zo huilen. FOK!ers die zeiken dat FOK!ers niet normaal kunnen doen.Je hoeft hier geen topics te openen als je de reacties niet aankan.
[..]
Meloewa is een beetje een pussy.
wat. is. dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige reeks wat dat
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
"De" Braddie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
Als jij "de" Braddie bent is dit topic nog vreemder.
Jij vind het gewoon leuk om mensen als Braddie of Argo op te jutten, omdat je denkt dat zij geen dreiging zijn. Jij addergebroed.quote:
Alleen als braddie aan mijn zijde isquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom jij nou nog naar de meet jongedame.
LOL, Dit ken ik nog wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Meloewa heeft toch zelf een vorm van autisme?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL, Dit ken ik nog wel ja
Dit is echt van wat... 3-4 jaar geleden?
Braddie je hoort het, kom je gezellig naar de KLB-meet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen als braddie aan mijn zijde isanders maak ik geen goede indruk
Jij ziet dit topic en denkt echt dat hij gaat denken "heey dat lijkt me leuk".quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Braddie je hoort het, kom je gezellig naar de KLB-meet?
Autisten onderling kunnen ook niet altijd met elkaar overweg hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Meloewa heeft toch zelf een vorm van autisme?
Ja, er was/is hier zo'n user die zichzelf ook Braddie of iets in die trant noemde. Dat was echt een enorme kneus. Had wat troep op internet verkocht ofzo, ken het hele verhaal niet meer. Maar dat was iig iemand die absoluut niet het recht had om anderen kansloos te noemen.quote:
Ik ben niet iemand die denkt van "Ooh, ze hebben op mij gezeken, dus ik haat ze įllemaal "quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij ziet dit topic en denkt echt dat hij gaat denken "heey dat lijkt me leuk".
Ik geloof dat het dezelfde is als ik deze draad moet geloven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er was/is hier zo'n user die zichzelf ook Braddie of iets in die trant noemde. Dat was echt een enorme kneus. Had wat troep op internet verkocht ofzo, ken het hele verhaal niet meer. Maar dat was iig iemand die absoluut niet het recht had om anderen kansloos te noemen.
ja inderdaad. of hij vraagt om haat.. xdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
ik denk dat je de eerste bent die Fok serieus neemt.
Jonge, check de klb wat vaker, er staat al maanden een meet topic. (nouja)quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die denkt van "Ooh, ze hebben op mij gezeken, dus ik haat ze įllemaal "
Mocht er ooit een KLB-Meet komen, ja.. sure, waarom niet ?
Die is er al!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die denkt van "Ooh, ze hebben op mij gezeken, dus ik haat ze įllemaal "
Er komt een KLB-meet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik inderdaad? En wat dan nog? Dat is nu echt 3 jaar geleden of zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er was/is hier zo'n user die zichzelf ook Braddie of iets in die trant noemde. Dat was echt een enorme kneus. Had wat troep op internet verkocht ofzo, ken het hele verhaal niet meer. Maar dat was iig iemand die absoluut niet het recht had om anderen kansloos te noemen.
Dat is wel zo, wat heb je eigenlijk allemaal geleerd in de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik inderdaad? En wat dan nog? Dat is nu echt 3 jaar geleden of zoIk bedoel, mensen veranderen.. mensen worden wijzer, mensen leren bij, lekker belangrijk
Het verleden achtervolgd je dan wel, maar van fouten leer je, of niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |