Terecht dat die minder lang worden vervolgt. Heb liever een psychopathische moordenaar naast mij dan deze ontspoorde dikzak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef Pharkus het volgende:
Hij heeft er toch van geleerd, zelfs moordenaars worden minder lang achtervolgd.
Ik ga gewoon altijd huilen, dat helpt vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Even snel bj in de eerste klas toch.
Nee joh, gewoon een goede leugen bedenken.
Inderdaad, waarschijnlijk ben ik ook nog in de Panorama te zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ik je in de toekomst bij Undercover In Nederland zie, goorlap.
hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komen in totaal geloof ik 5 of 6 vrouwen ofzo. En dan tel ik BritneyCheers en HilaryBanks niet mee trouwens, want die geloof ik nietMaar allemaal donker haar
Ik ben de enige blondine. Je moet me helpen het blonde team te versterken!
"AUU MENEER IK WIL NIET NAAST DEZE DONKERE JONGEN ZITTEN HIJ DOET MIJ PIJN 'quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Terecht dat die minder lang worden vervolgt. Heb liever een psychopathische moordenaar naast mij dan deze ontspoorde dikzak.
Dat is waar. Daarom beter beetje op de uitkijk staan en gewoon achter 'm langs glippen wanneer hij naar buiten gaat om te fluiten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja, nou zeg.Ik had wel veolia 2 x zwartgereisd 2 x beboet.
Maarja je hoef maar net een grumpy old men voor je te hebben hea.;d
Jammer dat ik niet op commando kan huilen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd huilen, dat helpt vrijwel altijd.
HilaryBanks is wel echt een meisje, maar ik betwijfel dat ze komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komen in totaal geloof ik 5 of 6 vrouwen ofzo. En dan tel ik BritneyCheers en HilaryBanks niet mee trouwens, want die geloof ik nietMaar allemaal donker haar
Ik ben de enige blondine. Je moet me helpen het blonde team te versterken!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Braddie het volgende:
Inderdaad, waarschijnlijk ben ik ook nog in de Panorama te zienbij Undercover In Nederland ben ik al eens geweest, synoniem Jet Cars
Eet nog een hamburgertje jongen. Je gaat je oom nog eens achterna.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
"AUU MENEER IK WIL NIET NAAST DEZE DONKERE JONGEN ZITTEN HIJ DOET MIJ PIJN '
Zo kom je echt over ;')
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tenzij je achterin de 50 bent, ben je sowieso niet te oud. Vertel eens, hoe was die meet?
Kom dan gewoon naar het etentje van tevoren, dat is maar een klein groepje! En ik zorg wel voor je, komt helemaal goed, beloofdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahadat is wel zielig voor jou. Ik ben maar fake blond , denk niet dat dat telt
grote groepen zijn intimiderend voor autistenbreinen
Wat ik me afvraag, kan je in een stoptrein niet beter gewoon net zolang discussiėren tot de volgende halte er is en dan gewoon eruit springen en wegrennen? Zit meestal maar een minuut of 10 maximaal tussen ofzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd huilen, dat helpt vrijwel altijd.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Eet nog een hamburgertje jongen. Je gaat je oom nog eens achterna.
Er komen dit keer ook mensen van 28 en 31 hoor!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]30
En op die meet kwamen allemaal jonkies van 16 tot 25 waardoor we bij sommige kroegen zelfs geweigerd zijn omdat sommige of te jong waren of ze er gewoon niet uitzagentoen maar opgesplitst en snel naar huis gegaan
Reken die maar niet mee, dat is 1 en dezelfde met een gespleten persoonlijkheidquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Komen in totaal geloof ik 5 of 6 vrouwen ofzo. En dan tel ik BritneyCheers en HilaryBanks niet mee
Dit is wel een punt trouwens, beter komt de helft niet opdagen met fucking trainingsbroeken en wolvenshirts.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]30
En op die meet kwamen allemaal jonkies van 16 tot 25 waardoor we bij sommige kroegen zelfs geweigerd zijn omdat sommige of te jong waren of ze er gewoon niet uitzagentoen maar opgesplitst en snel naar huis gegaan
Hoe oud zijn de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er komen dit keer ook mensen van 28 en 31 hoor!Dus zo erg uit de toon zou je niet vallen.
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom dan gewoon naar het etentje van tevoren, dat is maar een klein groepje! En ik zorg wel voor je, komt helemaal goed, beloofd
Gewoon in pak jatog?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is wel een punt trouwens, beter komt de helft niet opdagen met fucking trainingsbroeken en wolvenshirts.
Ik zeg we maken er gewoon een dresscode van. Allemaal in pak en cocktailjurkjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is wel een punt trouwens, beter komt de helft niet opdagen met fucking trainingsbroeken en wolvenshirts.
quote:
Nee dat is nog erger. Alsof we met een groep corpsballen op stap zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg we maken er gewoon een dresscode van. Allemaal in pak en cocktailjurkjes.
Ik weet niet of het in de meivakantie valt, ik heb die vakanties allemaal niet.. Kom nou maar gewoon! En je moet me nog steeds een whatsappje met een foto sturen trouwens!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is wel liefis zeker in de meivakantie?
Van die 28/30 mensen zullen er sowieso waarschijnlijk maar 10 komen
Tussen de 17 en de 31 geloof ik, allerlei verschillende leeftijdenquote:
Grappig jonge.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die niet door hebben dat Braddie een kloon van mij is.
A. Je regelt makkelijker chicks in pak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is nog erger. Alsof we met een groep corpsballen op stap zijn.
Toen wel hahahaha in een indianen en een wolvenshirt, broek met drollenvanger en vies onverzorgd lang haar want ze hadden schijt aan mening van andere en passen zich voor niemand aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Helaas weet jij niet dat wij dat al eens hebben gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Braddie het volgende:
Grappig jonge.
Durf te wedden dat als ik jou ooit eens tegen kom bij een Meet of dergelijke dat we waarschijnlijk gewoon gezellig samen aan een biertje zittenEn je dan net zo slap uit je nek lult als nu.
Nah gewoon nette spijkerbroek en v-halsje wat 2 maten te klein isquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is nog erger. Alsof we met een groep corpsballen op stap zijn.
De foto's die ik tot nu toe gezien heb, waren allemaal van normale, leuke mensenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toen wel hahahaha in een indianen en een wolvenshirt, broek met drollenvanger en vies onverzorgd lang haar want ze hadden schijt aan mening van andere en passen zich voor niemand aan
Te kleine shirtsquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nah gewoon nette spijkerbroek en v-halsje wat 2 maten te klein is
Want knappe meiden die mogen niet op een forum chillen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De foto's die ik tot nu toe gezien heb, waren allemaal van normale, leuke mensenVooral veel knappe meiden trouwens, dat verbaasde me echt!
Anti-climax deze zin. Ik dacht "dat ik je dan flink op je muil ga rossen".quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig jonge.
Durf te wedden dat als ik jou ooit eens tegen kom bij een Meet of dergelijke dat we waarschijnlijk gewoon gezellig samen aan een biertje zittenEn je dan net zo slap uit je nek lult als nu.
Van mij mag je een cocktailjurk dragen hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
A. Je regelt makkelijker chicks in pak.
B. Ik, en ik denk de andere dames ook, zie er fucking lekker uit in een cocktailjurk met hoge hakken.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toen wel hahahaha in een indianen en een wolvenshirt, broek met drollenvanger en vies onverzorgd lang haar want ze hadden schijt aan mening van andere en passen zich voor niemand aan
Hehe spieren showen sowieso.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nah gewoon nette spijkerbroek en v-halsje wat 2 maten te klein is
Natuurlijk wel. Maar als ik kijk naar die foto's in KPD, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Dus ik dacht dat de meeste vrouwen hier er zo uit zagen. Gelukkig niet dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want knappe meiden die mogen niet op een forum chillen?
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de meivakantie valt, ik heb die vakanties allemaal niet.. Kom nou maar gewoon! En je moet me nog steeds een whatsappje met een foto sturen trouwens!
[..]
Tussen de 17 en de 31 geloof ik, allerlei verschillende leeftijden
Als ik m'n stilleto's aan doe, ben ik echt een halve kop groter dan Hughquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Anti-climax deze zin. Ik dacht "dat ik je dan flink op je muil ga rossen".
[..]
Van mij mag je een cocktailjurk dragen hoor.
[..]
Zo stel ik me een FOK!meet dus voor.
[..]
Hehe spieren showen sowieso.
Nee, zo ben ik absoluut niet... kom misschien wat labiel over somsquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Anti-climax deze zin. Ik dacht "dat ik je dan flink op je muil ga rossen".
Tsja die mensen zitten niet voor niets zo in KPD elkaar op te geilen denk ik dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar als ik kijk naar die foto's in KPD, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Dus ik dacht dat de meeste vrouwen hier er zo uit zagen. Gelukkig niet dus
Ik ben zo benieuwd naar kpdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar als ik kijk naar die foto's in KPD, dan wordt ik daar niet vrolijk van. Dus ik dacht dat de meeste vrouwen hier er zo uit zagen. Gelukkig niet dus
Cocktailjurk met nikes dan maar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik m'n stilleto's aan doe, ben ik echt een halve kop groter dan HughBeter niet dus.
Hopelijk is het mooi weer op de meet voor jullie. Shinen jullie allemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je mist niks. Er zit maar een jongen in die ik wel zou doen, en volgens mij is die gayquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar kpd
Helaas nog geen 18
Ga je ook naar de meet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kloptbeloftens niet waar komen, guilty.
KPD kijk ik soms, maar ben je zo uitgebladerd is niet zo heel uitgebreid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar kpd
Helaas nog geen 18
Jij zou toch ook komen? Die hele meet is begonnen vanwege jou en feyenoordfan. Nu zeg jij dat jij niet komt en feyenoordfan gaat volgens mij ook verstek laten. Pussies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hopelijk is het mooi weer op de meet voor jullie. Shinen jullie allemaal.
Jij kwam toch ook?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hopelijk is het mooi weer op de meet voor jullie. Shinen jullie allemaal.
Jaaa gewoon allebei komenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meet?
Dan kom ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |