Er is een meet! 11 mei! Er is zelfs een topicquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die denkt van "Ooh, ze hebben op mij gezeken, dus ik haat ze įllemaal "
Mocht er ooit een KLB-Meet komen, ja.. sure, waarom niet ?
Ahh.. in Mei. Dan kan ik er niet bij zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jonge, check de klb wat vaker, er staat al maanden een meet topic. (nouja)
Gezien je OP en je reacties heb je nog een hoop te leren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik inderdaad? En wat dan nog? Dat is nu echt 3 jaar geleden of zoIk bedoel, mensen veranderen.. mensen worden wijzer, mensen leren bij, lekker belangrijk
Het verleden achtervolgd je dan wel, maar van fouten leer je, of niet dan?
Hugh woont bij jou in de buurt, dus jullie kunnen ook in mei gezellig samen reizenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh.. in Mei. Dan kan ik er niet bij zijnAls het in Juni/Juli was wel. Was ik met de auto gekomen, maar i.v.m vervoer helaas.
Gast.. Porsche (Al ben jij eigenlijk gewoon een Audiquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef porsche1 het volgende:
Of die Braddie, die Braddie die niet wist hoe hij een audiospoor verving.
Gekke autist.
Alleen autisten kunnen niet in mei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh.. in Mei. Dan kan ik er niet bij zijnAls het in Juni/Juli was wel. Was ik met de auto gekomen, maar i.v.m vervoer helaas.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
gelukkig is het motto tegenwoordig "een leven lang leren"quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien je OP en je reacties heb je nog een hoop te leren.
V&A / [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopersquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ja, er was/is hier zo'n user die zichzelf ook Braddie of iets in die trant noemde. Dat was echt een enorme kneus. Had wat troep op internet verkocht ofzo, ken het hele verhaal niet meer. Maar dat was iig iemand die absoluut niet het recht had om anderen kansloos te noemen.
Nadenken bij wat ik doe en zo. En niet meer uit extreme impulsen handelen, je kent het wel.. ADHD doet rare dingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is wel zo, wat heb je eigenlijk allemaal geleerd in de afgelopen jaren?
Ik wil graag even intense liefde uitspreken voor je UI.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Janken dat je autist genoemd wordt terwijl je er zelf mee gekomen bent (via pm)
En dan? Het is gewoon te triest voor woorden, dat een zigeuner oplichter als jij dat niet weet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast.. Porsche (Al ben jij eigenlijk gewoon een Audi) Dat is nu al zo lang geleden? Dat was in 2008 man. We leven in 2013.
Klopt. Maar dat was niet op mijn kosten, want geld uitgeven gaat hem niet worden i.v.m aanschaf rijbewijs CQ Auto.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hier reisde je ook de hele dag met de trein, kan best dus.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan? Het is gewoon te triest voor woorden, dat een zigeuner oplichter als jij dat niet weet.
Is je oom al vrij?
mensen veranderen niet zo veelquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik inderdaad? En wat dan nog? Dat is nu echt 3 jaar geleden of zoIk bedoel, mensen veranderen.. mensen worden wijzer, mensen leren bij, lekker belangrijk
Het verleden achtervolgd je dan wel, maar van fouten leer je, of niet dan?
ADHD heb ik niet, ben wel deeltijd autist, dus dat ken ik wel, maar ik heb niet van die impulsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nadenken bij wat ik doe en zo. En niet meer uit extreme impulsen handelen, je kent het wel.. ADHD doet rare dingen.
Jij bent ook wel beetje frusti of niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan? Het is gewoon te triest voor woorden, dat een zigeuner oplichter als jij dat niet weet.
Is je oom al vrij?
Ja ik helaas wel.. ik ben/was vrij impulsief. Nog hoor, maar gelukkig al in veel mindere matequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ADHD heb ik niet, ben wel deeltijd autist, dus dat ken ik wel, maar ik heb niet van die impulsen.
Kunnen we beter bespreken onder het genot van alcoholquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wil graag even intense liefde uitspreken voor je UI.
Nou jij bent ook niet lief vandaag he...quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
Euyyyyy mongoltje. Hoest leven noe? Ben je al levensmoe?
Nee hoor, ik ben Braddie en zijn oplichtingspraktijken gewoon stront beu. Braddie lijkt net op auto liekendiek.quote:
Dagkaartje jongen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was niet op mijn kosten, want geld uitgeven gaat hem niet worden i.v.m aanschaf rijbewijs CQ Auto.
ben jij dom genoeg geweest om je te laten oplichten? gezien je frustratie moet dat bijna wel...quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben Braddie en zijn oplichtingspraktijken gewoon stront beu. Braddie lijkt net op auto liekendiek.
holy fuckquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon zwart reizen toch meloetje?quote:
Gezellig naar de KLB-meet komen dus. Zie link eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kunnen we beter bespreken onder het genot van alcohol
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben Braddie en zijn oplichtingspraktijken gewoon stront beu. Braddie lijkt net op auto liekendiek.
Ken ik niet, maar die gozer lijkt me nou niet echt een kingpin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik strijd er gewoon tegen dat mensen in de toekomst ook door hem worden opgelicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef knoffel het volgende:
ben jij dom genoeg geweest om je te laten oplichten? gezien je frustratie moet dat bijna wel...
Ga weg man, vuile oplichter. Je komt binnenkort op Radar. Oplichtende vetzak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Braddie het volgende:
Als ik op Liekendiek lijk ben jij Jet Cars man. Val uit een palmboom alsjeblieft.
Meloewa kom nou gewoon, ik wil niet het enige blonde meisje zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kan allemaal. Hoef je iig niet meteen te betalen.
Hard zieltjes aan het werven zie ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gezellig naar de KLB-meet komen dus. Zie link eerder in dit topic.
Vandaag gepakt met zwartrijden, gewoon geen boete als een baas.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kan allemaal. Hoef je iig niet meteen te betalen.
Ben ik te oud voor, laatste meet is alweer 3 jaar geleden geweestquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gezellig naar de KLB-meet komen dus. Zie link eerder in dit topic.
Radar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga weg man, vuile oplichter. Je komt binnenkort op Radar. Oplichtende vetzak.
The more the merrier toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hard zieltjes aan het werven zie ik
Heb je je tieten laten zien ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Vandaag gepakt met zwartrijden, gewoon geen boete als een baas.
Waar in Hilversumquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben ik te oud voor, laatste meet is alweer 3 jaar geleden geweesteen ONZ meet in Hilversum
Hij heeft er toch van geleerd, zelfs moordenaars worden minder lang achtervolgd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik strijd er gewoon tegen dat mensen in de toekomst ook door hem worden opgelicht.
Tenzij je achterin de 50 bent, ben je sowieso niet te oud. Vertel eens, hoe was die meet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben ik te oud voor, laatste meet is alweer 3 jaar geleden geweesteen ONZ meet in Hilversum
ben je dat nu dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meloewa kom nou gewoon, ik wil niet het enige blonde meisje zijn
Even snel bj in de eerste klas toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
The more the merrier toch?
[..]
Heb je je tieten laten zien ofzo?
Zou me niks verbazen als ik je in de toekomst bij Undercover In Nederland zie, goorlap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef Braddie het volgende:
Radar?Zullen wij het gaan uitvechten bij De Rijdende Rechter ?
Gvd hij begint ook meteen goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja, nou zeg.Ik had wel veolia 2 x zwartgereisd 2 x beboet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Vandaag gepakt met zwartrijden, gewoon geen boete als een baas.
Komen in totaal geloof ik 5 of 6 vrouwen ofzo. En dan tel ik BritneyCheers en HilaryBanks niet mee trouwens, want die geloof ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben je dat nu dan?hoeveel komen er nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |