PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Hebben ze ook rood gekregen in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
Die Italiaanse bond is wel hardcore
Tagliavento (Fiorentina - Milan) en Gervasoni (Inter - Atalanta) zijn door de Italiaanse bond voor 1 maand geschorst wegens hun vele grove fouten in de betreffende wedstrijden
De scheidsrechters.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben ze ook rood gekregen in die wedstrijd?
Aparte manier van schorsen
Tsja die tijd was geen probleem nee, was na 15 minuten wel klaar. Daarna alles nog maar een keer doorgekekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Thorb, dat Engels had je vandaag toch? Hoe was het gegaan?
ooh dat is mooi, dan kan ik goede kwaliteit kijken.quote:
handig is dat hequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh dat is mooi, dan kan ik goede kwaliteit kijken.
Voetbal en beeld
Ja, vind ik ook een goede actie. Galatasaray en Real is niet meer spannend, Dortmund - Malaga welquote:
ja hequote:
zijn er nieuwe of was het nog niet gebeurd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef Reemi het volgende:
Overgrote deel van de transfers is doorgevoerd op wefut.
Mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja die tijd was geen probleem nee, was na 15 minuten wel klaar. Daarna alles nog maar een keer doorgekeken
Denk dat ik er 35/50 wel zeker wist, 10 twijfel en bij 5 had ik geen idee wat er bedoeld werd. Goed genoeg dus
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je naar de leerplicht ambtenaar word gestuurd omdat je 18 x ongeoorloofd telaat bent
Mijn broer had een brief thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je naar de leerplicht ambtenaar word gestuurd omdat je 18 x ongeoorloofd telaat bent
Er zijn nieuwe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn er nieuwe of was het nog niet gebeurd?
ja ik heb ook 20 x geoorloofdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broer had een brief thuis.
43x te laat en 28x gespijbeld
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef quer het volgende:
[..]
ja ik heb ook 20 x geoorloofd, heb de administratie medewerker wijs gemaakt dat ik een chronische bloed neus heb en daarom vaak voor de les telaat ben omdat ik een bloedneus heb
![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met overstappen van wiskunde a naar b?
Kutsite.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/8085deze foto
![]()
Als je niet naar de les komt zou ik het niet proberen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Krijg je spijt van gekquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
ik kom meestal wel het valt echt reuze meequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je niet naar de les komt zou ik het niet proberen.
In de 4e kan dat nog welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Vorig jaar was hij met FUT ook echt een baas! Hopen dat we daar vanavond wat van terug zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heeft me beste shooting en passing stats.
Veel nuttiger qua studiekeuze dan heb ik NG & NT + economiequote:
daar ben ik mee akkoord ja.quote:
Had je dat niet eerder kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef quer het volgende:
[..]
Veel nuttiger qua studiekeuze dan heb ik NG & NT + economie
Wist niet dat je gymnasium deed, geloof het welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Kun je in de 4e ook nog overstappen van Latijn naar Duits, op 3/4 van het jaar?
Als het van je school mag is het prima te doen als je er wat voor doet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik mag het niet kiezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen bedenken?
Waarom zou je Latijn willenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Bij Duits hebben ze nog geen flikker extra geleerd t.o.v vorig jaar en toen deed ik het nog wel. Maar ik ben bang dat die klas al vol zit. Ik zal het nog navragen, dank jullie voor de hulpquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het van je school mag is het prima te doen als je er wat voor doet.
Ik snap er geen reet van. Je mag pas NG en NT doen als je een 7.5 staat. ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef quer het volgende:
[..]
Ik mag het niet kiezenmoet een 7.5 staan als je dat wilt kiezen bij mij op school.. sta een 6.7
Het leek mij een zeer nobel streven om het tot het eindexamen gewoon vol te houden, maar die lerares begint er nu ook alles aan te doen om mij aan lage cijfers te helpen. Dus eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee...quote:
Oh als je al Duits hebt gehad is het helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij Duits hebben ze nog geen flikker extra geleerd t.o.v vorig jaar en toen deed ik het nog wel. Maar ik ben bang dat die klas al vol zit. Ik zal het nog navragen, dank jullie voor de hulp
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Je mag pas wiskunde b doen als je een 7.5 of hoger staat.
of je verneukt het zelf gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het leek mij een zeer nobel streven om het tot het eindexamen gewoon vol te houden, maar die lerares begint er nu ook alles aan te doen om mij aan lage cijfers te helpen. Dus eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee...
ja...quote:
In het begin van het jaar heb ik inderdaad niet erg mijn best gedaan, maar nu ik dat wel doe wil ze mij terugpakken of zo, want nu wil ze me niet helpen als ik vragen heb etc...quote:
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:
aangezien ik nu en volgend schooljaar harder ga werken voor wiskundequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoordDan kan je dus geen NT kiezen zonder 7,5 voor wiskunde te staan van tevoren. Erg vreemd.
Maar goed. Waarom de vraag als je geen 7,5 staat?
Bij ons was volgens mij ook de richtlijn dat je eigenlijk een 7 of 7.5 moest staan om Wi B te kiezen, maar dat is niet bindend volgens mij. En voor NT/NG had je bij ons Wi B nodig denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoordDan kan je dus geen NT kiezen zonder 7,5 voor wiskunde te staan van tevoren. Erg vreemd.
Maar goed. Waarom de vraag als je geen 7,5 staat?
Heb 3 jaar lang latijn gehadquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij deze genomineerd voor domste post van het jaar.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef quer het volgende:
[..]
aangezien ik nu en volgend schooljaar harder ga werken voor wiskunde
Die heeft mijn lerares ons ook laten zien jaquote:
Ah, succes daarmee. Zou het zo snel mogelijk fiksen dan, want je krijgt gewoon hele andere stof. Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je moet inhalen en het is niet echt gemakkelijk. Als je nu een 6.7 staat voor wiskunde a zal wiskunde b ook wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef quer het volgende:
[..]
aangezien ik nu en volgend schooljaar harder ga werken voor wiskunde
ja op die manier:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd![]()
![]()
Kom het alleen nooit na..
nu zit ik in de 3e dus is het gewoon wiskunde a en b gemixtquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, succes daarmee. Zou het zo snel mogelijk fiksen dan, want je krijgt gewoon hele andere stof. Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je moet inhalen en het is niet echt gemakkelijk. Als je nu een 6.7 staat voor wiskunde a zal wiskunde b ook wel tegenvallen.
5 dan. Even goed slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je Latijn in de eerste dan.
altijd tenminste bij zelfstandig gymnasiaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. Grieks komt pas vanaf de 2e en dat laten de meeste na de 3e weer vallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de vierde nog wel grotendeels hetzelfde, wat ik heb gezien in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, succes daarmee. Zou het zo snel mogelijk fiksen dan, want je krijgt gewoon hele andere stof. Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je moet inhalen en het is niet echt gemakkelijk. Als je nu een 6.7 staat voor wiskunde a zal wiskunde b ook wel tegenvallen.
Moet je maar geen kut cijfer halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen lekker 180min wiskunde herkansen
Met leren had ik een 4,5, maak ik afgelopen weekend weer een examen, heb ik opeens een 6,2quote:
kan ik naar jou ipv de ggd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef StijnDa het volgende:
Morgen tropenblok tentamen. Moet nog even aan het werk.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
wat een mongool die queer
OUD / Het grote buikentopic deel 93
post jij weleens in een ander topic ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan ik naar jou ipv de ggd?
Afzetters zijn dat zeg
ik heb er ook maar gepostquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
dat had ik hoor thorbquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:
kan ook de reden zijn waarom ik een 5 stondquote:
Ik moest een vacinatie halen en mijn pa ook. Hij rekent 2 consults (2x 30 min ofzo).quote:
"de" prik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moest een vacinatie halen en mijn pa ook. Hij rekent 2 consults (2x 30 min ofzo).
Moest een week later een herhaling halen, nog een consult (weer 30 min). Hij heeft alleen hoi gezegd en een prik gegeven
Gelukkig werd die van mij gedekt door de verzekering (en die van mijn pa door zijn werk ofc), maar dat is echt afzetterij.
Gymnasium is toch standaard Latijn in de eerste?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
JA SORRY MAAR DAT HAD JE OP MIJN SCHOOL NIET EN HEB OOK NIET
Volgens mij word latijn vanaf de 1e gegeven op scholen die alleen gymnasium aanbiedenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij ons is er ook havo en VWO, ik had gewoon Latijn vanaf de eerstequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
Volgens mij word latijn vanaf de 1e gegeven op scholen die alleen gymnasium aanbieden
Nederlands bieden ze bij jou niet aan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
Volgens mij word latijn vanaf de 1e gegeven op scholen die alleen gymnasium aanbieden
Pas vanaf de 2e bij mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gymnasium is toch standaard Latijn in de eerste?
tuigleefquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nu raak ik in de war
ik kan me niet meer herinneren of ik Latijn in de eerste had
Wij hadden een gymnasium/atheneum brugklas en na dat eerste jaar moet je dan kiezen welke richting je op wil. Beetje lastig kiezen als je dan nog geen Latijn hebt gehad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
Ik had het eerste halfjaar Grieks en het tweede halfjaar Latijn. Het vak heette toen nog Klassieke Vorming. Vanaf de tweede had ik allebei tegelijk vanaf de vierde alleen nog Latijn en in de zesde geen van beide meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij hadden een gymnasium/atheneum brugklas en na dat eerste jaar moet je dan kiezen welke richting je op wil. Beetje lastig kiezen als je dan nog geen Latijn hebt gehad.
Ja op die autisten gymnasia wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nederlands bieden ze bij jou niet aan?
[..]
Pas vanaf de 2e bij mij.
het standaardexcuus van mensen die niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef quer het volgende:
En overigens is mijn spelling/grammatica afk wel goed
ik precies hetzelfdequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had het eerste halfjaar Grieks en het tweede halfjaar Latijn. Het vak heette toen nog Klassieke Vorming. Vanaf de tweede had ik allebei tegelijk, in de vierde alleen nog Latijn en in de zesde geen van beide meer.
Een consult van 30 minuten zou wel lang zijn hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moest een vacinatie halen en mijn pa ook. Hij rekent 2 consults (2x 30 min ofzo).
Moest een week later een herhaling halen, nog een consult (weer 30 min). Hij heeft alleen hoi gezegd en een prik gegeven
Gelukkig werd die van mij gedekt door de verzekering (en die van mijn pa door zijn werk ofc), maar dat is echt afzetterij.
Net zoals een cholera stempel, waarom kost dat geld. Hij hoeft niets te checken, alleen maar een stempel te zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een consult van 30 minuten zou wel lang zijn hoorMaar 'hoi' en een prik is dan wel weer wat kortaf inderdaad.
Weinig aan te doen denk ik. Ik heb geen vaccinaties in mijn koelkastje liggen helaas, dus kan je niet helpen
Waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net zoals een cholera stempel, waarom kost dat geld. Hij hoeft niets te checken, alleen maar een stempel te zetten
Over een paar weken maar weer langs gaan voor prik 3
Twijfel alleen over die voor rabies, die kost 100-200 euro ofzo en is niet noodzakelijk maar kan handig zijn.
Malawi. Als je ingeënt bent heb je binnen 2 dagen vaccin nodig bij besmetting en anders na 1 dag (iets in die trant).quote:
Waarom naar die kutlandenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Malawi. Als je ingeënt bent heb je binnen 2 dagen vaccin nodig bij besmetting en anders na 1 dag (iets in die trant).
Vorig jaar gekozen om die twinrex 3x te halen dan is het voor 25 (voor A) en 40 jaar (B) gedaan (hepetitis). Of andersom.
Twittery?quote:RTL Boulevard meldde vandaag dat 'het grote nieuws van vandaag' is dat de presentatrice zich blijkbaar ook op andere zaken concentreert. De nieuwe vriend van Sylvie zou in Parijs wonen. Er is verder weinig bekend over de nieuwe man in haar leven.
Of voor de 2e keer met Zlatanquote:
Uganda ookquote:
Ah nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Malawi. Als je ingeënt bent heb je binnen 2 dagen vaccin nodig bij besmetting en anders na 1 dag (iets in die trant).
Vorig jaar gekozen om die twinrex 3x te halen dan is het voor 25 (voor A) en 40 jaar (B) gedaan (hepetitis). Of andersom.
Vanochtend ook al gezegd. Dat gaat net te verquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Godver, dit gaat echt ver![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)traumatiserend-14721
Ik zag in het WoS topic dat iemand op Ronaldo had ingezet om de score te openen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zag in het WoS topic dat iemand op Ronaldo had ingezet om de score te openen.
Nee jij bet liever op wie het zesde punt pakt in de tie breakquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef BDIL het volgende:
[..]Leuke funbet maar op 1e en laatste goalscorer bet ik sws nooit
Doe Olie terug als UI
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee jij bet liever op wie het zesde punt pakt in de tie break
Ben Olli even zatquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef BDIL het volgende:
[..]Leuke funbet maar op 1e en laatste goalscorer bet ik sws nooit
Doe Olie terug als UI
# YOLOquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee jij bet liever op wie het zesde punt pakt in de tie break
Waar staat je UI voorquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Ben Olli even zat. Ga hem nog wel kopen hoor, maar ik moest ff een nieuwe UI hebben
Afgekeurd. Doe die olifant maar terug.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
queens of the stone age.
Dit zat in de cover van het nieuwe album.
Nu voor het eerst ja..eerste kwartier gebeurde er niets.quote:
Je kan al met zekerheid zeggen dat Kami dit stuk niet geschreven heeft.quote:
?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Indicud gelekt
Even downloaden [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij bent ook langzaamquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Indicud gelekt
LINK LINK LINKquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Indicud gelekt
Hele dag niet thuis geweest johquote:
Ja oké ik heb de hele dag niks te doen gehad. Donderdag een tentamenquote:
By far het beste nummer van het albumquote:
Moeten ze het eerst verdienenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut man, Dortmund in de halve finale is veel leuker dan Malaga
'quote:
Maar het is wel mooi voor Malaga als ze door gaan na wat de fifa bij ze deed etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut man, Dortmund in de halve finale is veel leuker dan Malaga
Hoezo dat is toch terecht? Als ze er financieel zo kut voorstaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi voor Malaga als ze door gaan na wat de fifa bij ze deed etc.
Photoshop.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef quer het volgende:
geen 100k voor de Dordmund spelers dan ,
sinds wanneer speelt ronaldo bij Malaga?
[ afbeelding ]
Whutquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi voor Malaga als ze door gaan na wat de fifa bij ze deed etc.
ik gun het meer malaga dan dortmund, maar dat zal ook wel me voorkeur zijn richting spanje.quote:
Zimraquote:
Die financiële problemen zijn compleet hun eigen schuld..Daar kan ik geen sympathie voor hebben. Dortmund is juist het toonbeeld van een club die WEL weet hoe het moet en een goed beleid neerzet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik gun het meer malaga dan dortmund, maar dat zal ook wel me voorkeur zijn richting spanje.
mede door hun financiële problemen
Dat heb je snel gehoordquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef detennismaster het volgende:
Tot nu toe vind ik het nieuwe album Indicud echt 3x niks.
Je moet Red Eye, Immortal en Cold Blooded even luisteren om erin te komen. En King Wizard, als je die nog niet kentquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef detennismaster het volgende:
daar geef ik je gelijk in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die financiële problemen zijn compleet hun eigen schuld..Daar kan ik geen sympathie voor hebben. Dortmund is juist het toonbeeld van een club die WEL weet hoe het moet en een goed beleid neerzet.
Even een beetje snel gescand, maar ik vind het nog niet geweldig. Misschien op een later moment wel.quote:
Dat werkt nooit zo met muziek vind ik..dan ga je echt niet verder dan het wel/niet hebben van een catchy beat meestalquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even een beetje snel gescand, maar ik vind het nog niet geweldig. Misschien op een later moment wel.
Dat heeft er ook geen 1 echt dus dan ben je zo klaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt nooit zo met muziek vind ik..dan ga je echt niet verder dan het wel/niet hebben van een catchy beat meestal
Dat had ik eerst met Kendrick Lamarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat werkt nooit zo met muziek vind ik..dan ga je echt niet verder dan het wel/niet hebben van een catchy beat meestal
Er staat ook een nummer met Kendrick Lamar op Indicud, maar dies niet zo tof imoquote:
Je bent zelf kut.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Kendrick Lamar echt kut, snap die hype niet
Hij is een van de weinige die ook echt een verhaal overbrengt in een heel albumquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Kendrick Lamar echt kut, snap die hype niet
Nopequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Speelt Galatasaray een beetje goed genoeg om te kunnen scoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef quer het volgende:
BULUTTTTT!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winst Real is ook prima zolang Dortmund maar wint.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Waarom ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Winst Real is ook prima zolang Dortmund maar wint.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef quer het volgende:
BULUTTTTT!!!!Ga aub gewoon weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MongooltjeFeyenoord Rotterdam
Omdat ik dan ook nogsteeds winst heb. Een goal voor Gala is nog meer winst.quote:
je kreeg een 6.3 nadat je orale handelingen hebt verricht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef detennismaster het volgende:
C'est un miracle. Kent a un 6.3 pour son français oral.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juve gaat toch niet door tegen ze Germanzquote:
wacht maar biaconeri gaat ze etenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Juve gaat toch niet door tegen ze Germanz
indikutquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef detennismaster het volgende:
So he, das een goeiequote:
Moet dit grappig zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
je kreeg een 6.3 nadat je orale handelingen hebt verricht?
nee ik snap echt niet wat je daar schreefquote:
Quer doet geen Frans denk ik. Zelfs ik lach daar nooit omquote:
Ik lach ook nooit om Queerquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Quer doet geen Frans denk ik. Zelfs ik lach daar nooit om
Alsof ze Barca en Real uit de cl kickenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
Dortmund moet door verdomme.
Duitsland moet de CL winnen, want Spanje is een financieel ongezond kutland.
Malaga is zo'n mooi voorbeeld. Die mogen bij de eerstvolgende plaatsing al niet meedoen![]()
HAHAHAHA JE ZEI QUEER IPV QUER DAT IS GRAPPIG. :'Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dat is het inderdaad. En United, Chelsea en City gaan ze ook nooit weren, dat is gewoon zelfmoord voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alsof ze Barca en Real uit de cl kicken
Dat gaat niet gebeuren jammer genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alsof ze Barca en Real uit de cl kicken
#sierddevosquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren jammer genoeg.
Ik vind het wel leuk dat ik ROnaldo voor een deel heb gekochtaangezien wij Spanje geld geven en de SPaanse banken het aan Real
Gewoon 1 aandeel kopen van Manchester United. Ben je mede-eigenaar van Robinquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren jammer genoeg.
Ik vind het wel leuk dat ik ROnaldo voor een deel heb gekochtaangezien wij Spanje geld geven en de SPaanse banken het aan Real
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
Dortmund moet door verdomme.
Duitsland moet de CL winnen, want Spanje is een financieel ongezond kutland.
Malaga is zo'n mooi voorbeeld. Die mogen bij de eerstvolgende plaatsing al niet meedoen![]()
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.Al is een finale Dortmund - Bayern natuurlijk minder leuk dan Barça - Real.
Juventus - PSGquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.Al is een finale Dortmund - Bayern natuurlijk minder leuk dan Barça - Bayern.
geelquote:
quote:
Daar heb je ook weer gelijk in. 2 ploegen uit hetzelfde land in de finale, dan wordt ie altijd zo uitgekauwd omdat die ploegen elkaar al te goed kennenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.Al is een finale Dortmund - Bayern natuurlijk minder leuk dan Barça - Bayern.
Moeder van Sergio Busquets gespot!!quote:
Bayern - Real natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bayern-Barca zou natuurlijk de mooiste finale zijn
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bayern-Real zou natuurlijk de mooiste finale zijn
Dortmund - Real zou voor Ajax denk ik een morele overwinning zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bayern-Barca zou natuurlijk de mooiste finale zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |