PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Hebben ze ook rood gekregen in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
Die Italiaanse bond is wel hardcore
Tagliavento (Fiorentina - Milan) en Gervasoni (Inter - Atalanta) zijn door de Italiaanse bond voor 1 maand geschorst wegens hun vele grove fouten in de betreffende wedstrijden
De scheidsrechters.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben ze ook rood gekregen in die wedstrijd?
Aparte manier van schorsen
Tsja die tijd was geen probleem nee, was na 15 minuten wel klaar. Daarna alles nog maar een keer doorgekekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Thorb, dat Engels had je vandaag toch? Hoe was het gegaan?
ooh dat is mooi, dan kan ik goede kwaliteit kijken.quote:
handig is dat hequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh dat is mooi, dan kan ik goede kwaliteit kijken.
Voetbal en beeld
Ja, vind ik ook een goede actie. Galatasaray en Real is niet meer spannend, Dortmund - Malaga welquote:
ja hequote:
zijn er nieuwe of was het nog niet gebeurd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef Reemi het volgende:
Overgrote deel van de transfers is doorgevoerd op wefut.
Mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja die tijd was geen probleem nee, was na 15 minuten wel klaar. Daarna alles nog maar een keer doorgekeken
Denk dat ik er 35/50 wel zeker wist, 10 twijfel en bij 5 had ik geen idee wat er bedoeld werd. Goed genoeg dus
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je naar de leerplicht ambtenaar word gestuurd omdat je 18 x ongeoorloofd telaat bent
Mijn broer had een brief thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef quer het volgende:
Dat moment dat je naar de leerplicht ambtenaar word gestuurd omdat je 18 x ongeoorloofd telaat bent
Er zijn nieuwe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn er nieuwe of was het nog niet gebeurd?
ja ik heb ook 20 x geoorloofdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broer had een brief thuis.
43x te laat en 28x gespijbeld
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef quer het volgende:
[..]
ja ik heb ook 20 x geoorloofd, heb de administratie medewerker wijs gemaakt dat ik een chronische bloed neus heb en daarom vaak voor de les telaat ben omdat ik een bloedneus heb
![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met overstappen van wiskunde a naar b?
Kutsite.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/8085deze foto
![]()
Als je niet naar de les komt zou ik het niet proberen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Krijg je spijt van gekquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
ik kom meestal wel het valt echt reuze meequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je niet naar de les komt zou ik het niet proberen.
In de 4e kan dat nog welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Vorig jaar was hij met FUT ook echt een baas! Hopen dat we daar vanavond wat van terug zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heeft me beste shooting en passing stats.
Veel nuttiger qua studiekeuze dan heb ik NG & NT + economiequote:
daar ben ik mee akkoord ja.quote:
Had je dat niet eerder kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef quer het volgende:
[..]
Veel nuttiger qua studiekeuze dan heb ik NG & NT + economie
Wist niet dat je gymnasium deed, geloof het welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Kun je in de 4e ook nog overstappen van Latijn naar Duits, op 3/4 van het jaar?
Als het van je school mag is het prima te doen als je er wat voor doet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik mag het niet kiezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen bedenken?
Waarom zou je Latijn willenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
Bij Duits hebben ze nog geen flikker extra geleerd t.o.v vorig jaar en toen deed ik het nog wel. Maar ik ben bang dat die klas al vol zit. Ik zal het nog navragen, dank jullie voor de hulpquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het van je school mag is het prima te doen als je er wat voor doet.
Ik snap er geen reet van. Je mag pas NG en NT doen als je een 7.5 staat. ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef quer het volgende:
[..]
Ik mag het niet kiezenmoet een 7.5 staan als je dat wilt kiezen bij mij op school.. sta een 6.7
Het leek mij een zeer nobel streven om het tot het eindexamen gewoon vol te houden, maar die lerares begint er nu ook alles aan te doen om mij aan lage cijfers te helpen. Dus eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee...quote:
Oh als je al Duits hebt gehad is het helemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij Duits hebben ze nog geen flikker extra geleerd t.o.v vorig jaar en toen deed ik het nog wel. Maar ik ben bang dat die klas al vol zit. Ik zal het nog navragen, dank jullie voor de hulp
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Je mag pas wiskunde b doen als je een 7.5 of hoger staat.
of je verneukt het zelf gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het leek mij een zeer nobel streven om het tot het eindexamen gewoon vol te houden, maar die lerares begint er nu ook alles aan te doen om mij aan lage cijfers te helpen. Dus eigenlijk ben ik er nu wel klaar mee...
ja...quote:
In het begin van het jaar heb ik inderdaad niet erg mijn best gedaan, maar nu ik dat wel doe wil ze mij terugpakken of zo, want nu wil ze me niet helpen als ik vragen heb etc...quote:
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:
aangezien ik nu en volgend schooljaar harder ga werken voor wiskundequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoordDan kan je dus geen NT kiezen zonder 7,5 voor wiskunde te staan van tevoren. Erg vreemd.
Maar goed. Waarom de vraag als je geen 7,5 staat?
Bij ons was volgens mij ook de richtlijn dat je eigenlijk een 7 of 7.5 moest staan om Wi B te kiezen, maar dat is niet bindend volgens mij. En voor NT/NG had je bij ons Wi B nodig denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoordDan kan je dus geen NT kiezen zonder 7,5 voor wiskunde te staan van tevoren. Erg vreemd.
Maar goed. Waarom de vraag als je geen 7,5 staat?
Heb 3 jaar lang latijn gehadquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij deze genomineerd voor domste post van het jaar.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef quer het volgende:
[..]
aangezien ik nu en volgend schooljaar harder ga werken voor wiskunde
Die heeft mijn lerares ons ook laten zien jaquote:
Ah, succes daarmee. Zou het zo snel mogelijk fiksen dan, want je krijgt gewoon hele andere stof. Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je moet inhalen en het is niet echt gemakkelijk. Als je nu een 6.7 staat voor wiskunde a zal wiskunde b ook wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef quer het volgende:
[..]
aangezien ik nu en volgend schooljaar harder ga werken voor wiskunde
ja op die manier:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd![]()
![]()
Kom het alleen nooit na..
nu zit ik in de 3e dus is het gewoon wiskunde a en b gemixtquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, succes daarmee. Zou het zo snel mogelijk fiksen dan, want je krijgt gewoon hele andere stof. Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je moet inhalen en het is niet echt gemakkelijk. Als je nu een 6.7 staat voor wiskunde a zal wiskunde b ook wel tegenvallen.
5 dan. Even goed slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je Latijn in de eerste dan.
altijd tenminste bij zelfstandig gymnasiaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. Grieks komt pas vanaf de 2e en dat laten de meeste na de 3e weer vallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de vierde nog wel grotendeels hetzelfde, wat ik heb gezien in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, succes daarmee. Zou het zo snel mogelijk fiksen dan, want je krijgt gewoon hele andere stof. Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je moet inhalen en het is niet echt gemakkelijk. Als je nu een 6.7 staat voor wiskunde a zal wiskunde b ook wel tegenvallen.
Moet je maar geen kut cijfer halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef el-blanchito het volgende:
Morgen lekker 180min wiskunde herkansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |