drinken ook maar het stopt niemandquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:19 schreef RenRen- het volgende:
Zo jammer dat eten bij Henk zo reteongezond is
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
De moeder van Henk (die er ook was gister) vond jullie allemaal eeeeeeenig
Riep ze op Facebook.
ik heb er nooit iets anders gedronken dan cola lightquote:
lolquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb er nooit iets anders gedronken dan cola lighten ik ben net 2 kilo kwijt dus ik wil het er niet weer aanvreten bij Henk
couscous is toch niet slecht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb er nooit iets anders gedronken dan cola lighten ik ben net 2 kilo kwijt dus ik wil het er niet weer aanvreten bij Henk
De mevrouw met het kladblok!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
wijs de moeder van Henk eens aan op een foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik heb hem al vaker gezien. Het is tot nu toe goed gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
wacht maar tot je die hamburger ziet!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De mevrouw met het kladblok!oh daar heb ik nog mee gekletst gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Toen ik bij henk at was dat er nietquote:
Volgens mij is dat een pic van de steentijd... voordat de fokkers de kroeg op maandagavond overnamen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
ow die vind ik ook enig
waarom zit jij aan de verkeerde tafel te sjoelen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De mevrouw met het kladblok!zij heeft altijd een gave bril op toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jullie er toen niet warenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
ow die vind ik ook enig
waarom zit jij aan de verkeerde tafel te sjoelen
ow dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een pic van de steentijd... voordat de fokkers de kroeg op maandagavond overnamen.
JA!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zij heeft altijd een gave bril op toch?
Oh oké dacht alquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen ik bij henk at was dat er niethet enige gezonde was een salade waar ik geen ingredient van lekker vond
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zij heeft altijd een gave bril op toch?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r Facebook foto is AWESOME!
Niet quoten ajb, haal hem zo weer weglolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r Facebook foto is AWESOME!
Niet quoten ajb, haal hem zo weer wegDie heb ik weleens gezien! Ze lijkt te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |