http://www.goparts.nl/ond(...)0V%20TRANSALP&D=Sfamquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Deka. Weet jij wat voor een accu er in onze Alp zit heel toevallig?
Dan kan ik hem al bestellen, ipv wachten tot ik tijd heb om 'm half uit elkaar te moeten schroeven weer (dat is dan weer handiger aan de AT: zadel omhoog en je kunt er bij). Ik wil zondag namelijk wel een stukkie gaan rijden.
En de KLE? Bij de dealer?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:27 schreef Yreal het volgende:
Nu met een 25kw gs500 toch op werk aangekomen. Wat een treurige brommer is dit zeg
Nou weet ik nog niet of ik Y812A-B of Y814-62 moet hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
http://www.goparts.nl/ond(...)0V%20TRANSALP&D=Sfam
En zoveel werk is dat toch niet? Zijkapje eraf en je kan bij de accu.
die gaan ze maar even fixen...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En de KLE? Bij de dealer?
Zoiets lijkt op ontstekingsproblemen. Word je niet vrolijk van.
Volgens mij de 12volt(faal)ampere versie. Ik zal hier ff checken wat ik heb. brbquote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet of ik Y812A-B of Y814-62 moet hebben?
na 2 crashes en een bijna aanrijding ga ik denk ik maar met de trein naar het werk vandaag. ik durf niet meerquote:Op woensdag 10 april 2013 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
die gaan ze maar even fixen...
ben nu wel een,stuk geschokter dan vanmorgen. Voor hetzelfde geld was iemand achterop gereden ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 2 crashes en een bijna aanrijding ga ik denk ik maar met de trein naar het werk vandaag. ik durf niet meerik had gewoon pannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ook gewoon weer opgestapt en naar werk gegaan. Treurig brommertje meegekregen van hans.
Wees blij dat je een motor hebt gekregen... Ondankbare vlegel, vroeger kreeg je dat niet hoor! Toen stalen ze onze fietsen en we hebben tot op de dag van vandaag geen enkele terug gehad... Kut moffen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had gewoon pannen
ben ook gewoon weer opgestapt en naar werk gegaan. Treurig brommertje meegekregen van hans.
net een bijna nieuwe gekocht, krijg ik een verrotte gs500 mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef handboek het volgende:
[..]
Wees blij dat je een motor hebt gekregen... Ondankbare vlegel, vroeger kreeg je dat niet hoor! Toen stalen ze onze fietsen en we hebben tot op de dag van vandaag geen enkele terug gehad... Kut moffen.
Verdorie.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:28 schreef Yreal het volgende:
Net stilgevallen op de a12. Net de middenberm in weten te sturen en hem op net veilig stil te krijgen tegen de vangrail aan. Daarna gered door de politie.. Goedemorgen
Hij dut t nog hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Vooral omdat ik de enige nog overgebleven ZZR op het forum ben....
Niet toevallig een GS500 met hevige valschade?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
net een bijna nieuwe gekocht, krijg ik een verrotte gs500 mee.
daar ben ik niet blij mij, na alle drama
nee, gewoon lelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet toevallig een GS500 met hevige valschade?
Dat is ook een vrij kleine fiets tochquote:
denk xt, en dan kleinerquote:Op woensdag 10 april 2013 14:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is ook een vrij kleine fiets toch
Ik zie ineens weer wat foto's voor me ....
Tsja, het is dan ook geen Honda hè, niet zo gek dat je dus zomaar langs de kant van de weg komt te staan..quote:Op woensdag 10 april 2013 09:28 schreef Yreal het volgende:
Net stilgevallen op de a12. Net de middenberm in weten te sturen en hem op net veilig stil te krijgen tegen de vangrail aan. Daarna gered door de politie.. Goedemorgen
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, niet echt iets specifieks. Liefst een beetje slanke motor zodat ik 'm kan stallen in de schuur.quote:
Bij de Alp is het maar 1 schroefje heurquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Deka. Weet jij wat voor een accu er in onze Alp zit heel toevallig?
Dan kan ik hem al bestellen, ipv wachten tot ik tijd heb om 'm half uit elkaar te moeten schroeven weer (dat is dan weer handiger aan de AT: zadel omhoog en je kunt er bij). Ik wil zondag namelijk wel een stukkie gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |