als klas krijg je al kortingquote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Er zijn velen die deze coupons over hebben dus wellicht is er een onderwijskracht hier met een klas/school die met de kinders een dagtrip willen maken en dan die bonnen kunnen gebruiken voor hun klasje?
(heb er inmiddels weer 9, still counting)
Datgaat niet op omdat zij al groepskortinh krijgen, dan mag je die bonnen er niet bij gebruiken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Er zijn velen die deze coupons over hebben dus wellicht is er een onderwijskracht hier met een klas/school die met de kinders een dagtrip willen maken en dan die bonnen kunnen gebruiken voor hun klasje?
(heb er inmiddels weer 9, still counting)
die bedoelde ikquote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Datgaat niet op omdat zij al groepskortinh krijgen, dan mag je die bonnen er niet bij gebruiken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er ook een paar voor de liefhebber. Van mij mag je ook zonder kinderen
Heb je dan toch nog wat aan die bonnen, ondanks die airmiles? *likt vast postzegels*quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh nou dan neem ik ze niet meer mee... Wij gaan in mei naar de efteling! Maar dat is met airmiles
Leuk! En alvast van harte! Veel gelukquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee wij gaan dankzij de airmiles helemaal gratisss!!
En we gaan andere mensen niet de kans geven met ons mee te gaan want wij gaan 2 dagen na t trouwen
Heb er vandaag weer 4 gescoord (van buren) dus pm je naam en adres maarquote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef Pinguinlover het volgende:
Hier geen AH in de buurt en wel de Efteling, dus voor degene die de coupons nog heeft liggen; heel veel interesse hier!
Donequote:Op maandag 29 april 2013 16:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heb er vandaag weer 4 gescoord (van buren) dus pm je naam en adres maar![]()
Vandaag dus netjes 5 enveloppen op de bus gedaan
pm/dm je adres maar, stuur ik er morgen vier op. Heb er nog een stuk of tien liggen dusquote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef Helsinki het volgende:
Tot wanneer kunnen ze worden ingeleverd? Ik zoek er 4.
Die is naar het oud papier, dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:20 schreef Sally het volgende:
*Last-minute-call*
Hier 1 in de aanbieding, PM maar een naam en adres waar het heen kan![]()
Geen Efteling in de buurt, en dus te veel geld om erheen te kunnen... Maar dus ook niet vaak boodschappen doen bij de AH, vandaar maar 1
Dit, dus! * Sally vist oudpapierbak leegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:17 schreef zakpatat90 het volgende:
Ze zijn nog geldig t/m 26 mei lees ik net. Nog mensen interesse?
Dat moet toch gewoon te doen zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Aah tot 26 Mei? Wat gemeenIk ga volgend weekend
Gewoon vragen dus of iemand je een kassabon kan sturen (tegen betaling van die goedkopere prijs)quote:Bij Albert Heijn ontving u vanaf 2 t/m 21 april een AH Efteling kortingscoupon ter waarde van 10 euro. De kortingscoupon kunt u nog t/m 26 mei 2013 verzilveren bij uw AH-winkel. U ontvangt dan een kassabon die geldt als entreebewijs voor de Efteling. Het entreebewijs is geldig t/m zondag 17 november 2013.
Ergens heb je wellicht gelijk, maar:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:14 schreef frederik het volgende:
Opsturen van die bonnen zou ik niet meer doen. Je kunt ze uiterlijk komende zondag omruilen tegen een kassabon (tegen betaling van de kortingsprijs denk ik). Als ze vandaag nog op de bus gaan is het nog maar de vraag of ze morgen nog afgeleverd worden. Aflevering van die coupons op maandag is nutteloos. Ik denk dat er op dit moment beter een kassabon opgestuurd kan worden als mensen toch nog gebruik willen maken van deze actie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |