zondagquote:
Nee dat is misschien weer het andere uiterste jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
maar @Alors, mijn kledingkast is een explosie van kleuren en bloemenprints dat lijkt mij niet zo geschikt
Bestond het nog maar. Begrafenissen waar figuren met fleecetruien en werkschoenen op komen dagenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
GecondoleerdMaar is het echt zo'n stemmige begrafenis waar iedereen in het zwart gaat? Ik dacht dat dat niet meer bestond...
Hoi. Ik draag uitsluitend rokken tot aan de enkel en verder alles bedekt. Ik overweeg een burka, lijkt me zaligquote:
maar rokken tot op de enkels kunnen weer hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Ik draag uitsluitend rokken tot aan de enkel en verder alles bedekt. Ik overweeg een burka, lijkt me zalig
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef alors het volgende:
Postmen was vroeger beter... Een paar jaar geleden hadden zo ook nog een goed nummer, maar die werd helaas niet opgepikt...
Fijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar rokken tot op de enkels kunnen weer hoor
DOE EVEN NORMAAL JAquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Misschien ga ik nog een Snuggie (tm) rondnaaien
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
DOE EVEN NORMAAL JA![]()
En dan zeker ook nog spaanse sloffen erbij
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar rokken tot op de enkels kunnen weer hoor
Raar kindquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Misschien ga ik nog een Snuggie (tm) rondnaaien
Met Kazaa!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa die, thanks, zal hem meteen downloaden!
ik heb de nieuwe ontdekt he: Morpheus, dat werk keisnel manquote:
Audiogalaxy man... Die hebben alles.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe ontdekt he: Morpheus, dat werk keisnel man
In de wachtkamerquote:
Zonde, je mist wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef minthy het volgende:
[..]
In de wachtkamer
Met Q, fijn dat er reclames bestaan![]()
Succes!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef minthy het volgende:
[..]
In de wachtkamer
Met Q, fijn dat er reclames bestaan![]()
Zoenzo ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Manneken Pis
Die bij Utrecht CS heeft echt lekkere patat/friet
Hihahoquote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie ander topic, dat vind ik hier niet horen
Liever dit soort nieuws dan gezeur over de beurzen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef henkde_j het volgende:
Top NOSop3 item weer. Wietmayonaise - Hollande kameel
Volgens mij zingen ze elke ochtend op de redactie:quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dit soort nieuws dan gezeur over de beurzen...
Als ze dat eens zouden doen, zal ik 't voor je opnemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij zingen ze elke ochtend op de redactie:
Ik zie Bart Jan Cune al op z'n bureau dansenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze dat eens zouden doen, zal ik 't voor je opnemen.
Zonder deze tweet (of foto) had ik het ook wel geweten denk ik.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zonder deze tweet (of foto) had ik het ook wel geweten denk ik.
Jammer dat het geen bier isquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef henkde_j het volgende:
Er valt water uit de lucht!
WATER!
VLOEIBAAR WATER!
You're the hottest bitch in this placequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer dat het geen bier is
Dan maar naar de koelkast
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
You're the hottest bitch in this place
Lee Towersquote:
Je plaatje doet het nietquote:
quote:
Met die muziek heb ik dus helemaal nietsquote:
Tja moderne country is ook niet helemaal mijn ding, maar zo af en toe zit er wel een mooi nummertje tussenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met die muziek heb ik dus helemaal niets![]()
Hiquote:
Hey!quote:
SC deed ruimschoots z'n best om het gebrek te compenserenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Er miste wat vrouwelijkheid in dit topic, vandaar spiek ik even om het hoekje
Inderdaad, ik wil nog wel een poging wagenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SC deed ruimschoots z'n best om het gebrek te compenseren
Met halfblote wijven, jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SC deed ruimschoots z'n best om het gebrek te compenseren
Beetje jaren 80quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef henkde_j het volgende:
God-samme wat een ongelooflijk slechte clip![]()
Ook flink out of focus sommige beelden. Alsof de bril van Rabbering voor de camera heeft gehangenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje jaren 80![]()
Zelfs met de bril van Paul op ziet het er nog niet uit
komen naar Ziggodome he! al gezien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gooi gewoon nog een keer Paranoid erin, maar dan met Ozzy
Wie? Ozzy of Metallica?quote:
Black Sabbath...quote:
Oh ja dat had ik gelezen jaquote:
ik ken eerlijk gezegd alleen paranoid geloof ik....limp bizkit komt trouwens in grunn. wilde gaan....tot ik de prijs zag.....dik 40euro. wahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik gelezen ja
Ben niet heel erg bekend met hun werk moet ik eerlijk bekennen (op natuurlijk de bekendere nummers na)
Wel een legende idd om te zien...
hmmm...
Ik heb zoiets betaald voor LB in de HMH...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken eerlijk gezegd alleen paranoid geloof ik....limp bizkit komt trouwens in grunn. wilde gaan....tot ik de prijs zag.....dik 40euro. wahahaha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gooi gewoon nog een keer Paranoid erin, maar dan met Ozzy
Had je liever Pistache of Chipolata door danquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Malaga door in de CL voetbal is weer een stap dichterbij de afgrond
LB is serieus 40euro (plus 10euro treinkaartje) waard? ook nu nog???quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb zoiets betaald voor LB in de HMH...
Zeker het bedrag waard
Wie ik nog wel eens wil zien is deze gitaarheld:
Char! ben jij het?quote:
Nou ja voor mij was het 2 jaar terug ofzo, ik vond het het wel waard!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
LB is serieus 40euro (plus 10euro treinkaartje) waard? ook nu nog???
nja, ik was meer Korn en Deftones. had het mn broertje gegund, maar die vind het ook te duur. hioj zou er vrij voor moeten nemen en zeker 40euro aan trein- of benzinekosten kwijt zijn....quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja voor mij was het 2 jaar terug ofzo, ik vond het het wel waard!
In de HMH was het erg goed, goed geluid, goed optreden ookEn enorm sfeervol!
Het is wel zo dat voor mij LB toch een grote rol heeft gespeeld in mijn pubertijd eind jaren '90 en daarna en dat zie je ook aan het publiekallemaal beetje eind 20 nu, maar wel super energiek. Het is even of je terug gaat naar die (voor mij zeer toffe) tijd
Gaiser Chiefsquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af... Begint het met een G?
Vlaamse Gai?quote:
Kleiner is misschien alleen maar beterquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik was meer Korn en Deftones. had het mn broertje gegund, maar die vind het ook te duur. hioj zou er vrij voor moeten nemen en zeker 40euro aan trein- of benzinekosten kwijt zijn....
en Oosterpoort is natuurlijk wat kleiner dan HMH
vooral Follow the leader heb ik veel gedraaid. Freak on a leash! maar ook later albums: yáll want a single, make me bad, alone a break. en dat laatste dubstepalbum vond ik ook wel ok.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kleiner is misschien alleen maar beter
HMH is prima, maar groter dan dat moet het niet worden vind ikHMH heeft ook prima geluid, Oosterpoort weet ik niet, nooit geweest
.
Korn
Deftones
VroegahWat modernere Korn
Ik ben ook vooral van de eerdere albums hoor, toen werd de herrie iets meer afgewisseld met rustigquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vooral Follow the leader heb ik veel gedraaid. Freak on a leash! maar ook later albums: yáll want a single, make me bad, alone a break. en dat laatste dubstepalbum vond ik ook wel ok.
trustenquote:
quote:
Ja, zó fijn! En nergens schokken meer van krijgen, ik geniet ervan. Niet meer spastisch je autodeur proberen dicht te gooien terwijl die schok toch wel komtquote:
De laatste weken ben ik ook te vaak raar aangekeken wanneer ik een opdonder kreeg van een willekeurig stalen voorwerpquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zó fijn! En nergens schokken meer van krijgen, ik geniet ervan. Niet meer spastisch je autodeur proberen dicht te gooien terwijl die schok toch wel komt
Mensen kijken er hier helemaal niet raar van op, ik maak me zorgen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De laatste weken ben ik ook te vaak raar aangekeken wanneer ik een opdonder kreeg van een willekeurig stalen voorwerp
wait, wait...whut??? serieus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kreeg laatst een schok van mijn bed en dat deed pijn. Liefde was gelijk over met mijn bed. Toen heb ik de trein gepakt en ben ik mijn oude bed gaan liggen.
ik kreeg idd een schok van mijn bed gisteren op mijn studentenkamer, ondertussen lig ik bij mijn ouders thuis in bedquote:
ow, ik dacht stante pede het huis verlaten! dat had ik nl wel een beetje raar gevonden...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik kreeg idd een schok van mijn bed gisteren op mijn studentenkamer, ondertussen lig ik bij mijn ouders thuis in bed
Vind het best primaquote:
Carice is leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het best prima![]()
Deed mij zelfs wat aan Woodkid stijltje denken
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter
Boksquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Carice is leukIk vond haar erg boeiend bij de College Tour. Intelligente vrouw.
Fuck de haters.
Wat een geklus jongehquote:
jaaa jaquote:
Klopt.quote:
Ook nog even via deze weg; gefeliciteerd, jong!quote:
Dank je!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook nog even via deze weg; gefeliciteerd, jong!
Nee!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist ofzo dat jullie zo doen?
Lente op komstquote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist ofzo dat jullie zo doen?
Ja dat van jou weet ikquote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik ben in een liefdevolle bui, dat verzet m'n aandacht een beetje
Dat zal het zijnquote:
Hij is blij dat hij niet meer onder stroom staat volgens mijquote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat van jou weet ik, vooral van Henkie verbaast het me
[..]
Dat zal het zijn
Daar zijn er meer blij omquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is blij dat hij niet meer onder stroom staat volgens mij
Tante Coby en oom Rikkert zijn er ook blij mee, ja?quote:
Ja maar dat is staatsgeheim.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
henkde_j ben jij nou ook aangemeld bij de 3FM FOK facebook?
Jaquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
henkde_j ben jij nou ook aangemeld bij de 3FM FOK facebook?
Inderd@@d.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, respecteer elkanders privacy![]()
![]()
Kusjekroel
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
Jong0ns, respecteer elkanders privacy![]()
![]()
Kusjekroel
Flikker op!!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is codetaal voor: "Noesjen is een lekker ding"
Pino dating servicequote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op!!![]()
Ik word al plat geDM'd sinds gisteren, hou het niet meer bij
ge-DM't.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op!!![]()
Ik word al plat geDM'd sinds gisteren, hou het niet meer bij
Het is toch "de ge-DM'de persoon in kwestie"?quote:
Dat denk ik wel, maar ik kan er geen uitsluitsel over geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is toch "de ge-DM'de persoon in kwestie"?
Ik meestal ook.quote:
Daar kwam dus mijn "d" vandaan, ik maakte het gewoon langerquote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar ik kan er geen uitsluitsel over geven.
Ja, ik. Ben nog aan het bijkomen, sorry...quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Niemand die moet lachen om mijn cornedbeef garpje?
Hihahoho.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
Niemand die moet lachen om mijn cornedbeef garpje?
NOESSSS, ik ben te laat!!!quote:
Jong, je bent nog lang geen verbitterde oude sok. Laat dat nou maar aan mij over, ben ik veel beter inquote:
Bij jou gaat het ook goedkomenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, je bent nog lang geen verbitterde oude sok. Laat dat nou maar aan mij over, ben ik veel beter in![]()
En zelfs ik heb de overtuiging dat dat ooit goed gaat komen
Is het al zo laat?!quote:
Ah oke, om 2u slaap je als een malle dusquote:Op woensdag 10 april 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het al zo laat?!![]()
Ik moet m'n slaapprut nog innemen, duurt een half uur voordat het werkt![]()
![]()
Scheelt, ik hoef alleen boodschappen te halen vandaag
Grapjasquote:Op woensdag 10 april 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
En dan vraag je je vast af, 'Hadden die vier posts niet in één post gekund?'.
Ja, dat had gekund.
Donders...quote:Op woensdag 10 april 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, om 2u slaap je als een malle dus.
Trusten
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:14 schreef Lemans24 het volgende:
Wat een onzin, die TT! Rokjesdag valt per definitie op een werkdag, liefst dinsdag, woensdag of donderdag. Maar maandag mag ook.
Zoek dan zelf naar Bril's wijze woorden, zul je het zien.quote:
niemand werkt dus in t weekend?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zoek dan zelf naar Bril's wijze woorden, zul je het zien.
Zondag, ha!
Vanaf 's ochtends vroeg zal het vrouwvolk een rok aan moeten hebben naar school of werk, zonder mogelijkheid halverwege de dag te wisselen naar andere kledij.
Daarom dus geen weekend.
Áltijd?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:06 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen moeten gewoon altijd rokjes dragen, liefst met laarzen erbij
Ok ik kan momenten bedenken waarop nietquote:
Dat zwemt zo moeilijk..quote:Op woensdag 10 april 2013 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik kan momenten bedenken waarop niet
Alhoewel de laarzen wel aan mogen blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een Henkje ja?
[..][ afbeelding ]
Ik deed gister een spermatankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Ja dat ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan als achternaam 'van de Biets' hebben
[..][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Chinese happy people!quote:
quote:
quote:15:10 #3FM, gaan jullie dat domme 'Let the Crowning Begin' nog uit die promo halen? Het is #coronation, tenzij ZKHWA op het punt staat te bevallen ...
Ik las net dat het om VanVelzen gaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja dat ja.
Creatief brein heeft die roel wel zeg.
Dat is best wel slechtquote:Op woensdag 10 april 2013 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zag 't gisteravond op de twitters ook al voorbijkomen en hier nog iemand die slim is:
[..]
Voorkeur? Naar iets? Of mag het gewoon random duitse slager liedjes zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand hier trouwens bekend met duitse muziek? We zoeken een mooie duits slager liedje voor de begrafenis van mijn opa.
Oei, lastig. Misschien een Duitse begrafenis hitlijst opzoeken?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand hier trouwens bekend met duitse muziek? We zoeken een mooie duits slager liedje voor de begrafenis van mijn opa.
moet wel een beetje begrafenis waardig zijn en anders komen mijn moeder en tante er straks ook wel vast uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Voorkeur? Naar iets? Of mag het gewoon random duitse slager liedjes zijn
Om rokjes is nog wel heen te werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik kan momenten bedenken waarop niet
Alhoewel de laarzen wel aan mogen blijven
Ik weet van veel muziek heel veel...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna Duits, en standaard op elke Groningse begrafenisquote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
moet wel een beetje begrafenis waardig zijn en anders komen mijn moeder en tante er straks ook wel vast uit.
Mijn opa was een Achterhoeker in hart en nieren dus denk niet dat hij dit wil horen. En ik wil niet dat hij komt spoken.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bijna Duits, en standaard op elke Groningse begrafenis![]()
Crowning is niet fout toch? Google vindt genoeg Engelse bronnen die spreken of 'crowning (of a king)'. Wel minder gebruikelijk.quote:
Precies. Bij een missverkiezing spreekt men ook vaak over een crowningquote:Op woensdag 10 april 2013 10:03 schreef alors het volgende:
[..]
Crowning is niet fout toch? Google vindt genoeg Engelse bronnen die spreken of 'crowning (of a king)'. Wel minder gebruikelijk.
Dat laatste vooral. Primair wordt coronation gebruikt, maar ja, dat klinkt minder hipquote:Op woensdag 10 april 2013 10:03 schreef alors het volgende:
[..]
Crowning is niet fout toch? Google vindt genoeg Engelse bronnen die spreken of 'crowning (of a king)'. Wel minder gebruikelijk.
Ik denk ook dat het gros van de Nederlanders geen idee heeft wat coronation betekent, itt crowning (muv de tweede betekenis dan). Maar ik vind het sowieso een beetje sneu dat een Nederlandse awardshow een Engelse slogan moet hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Primair wordt coronation gebruikt, maar ja, dat klinkt minder hip.
Hip enzoquote:Op woensdag 10 april 2013 10:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gros van de Nederlanders geen idee heeft wat coronation betekent, itt crowning. Maar ik vind het sowieso een beetje sneu dat een Nederlandse awardshow een Engelse slogan moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |