Heb aan je voornaam genoeg, maar is cool. Betaal jij lekker 35 euroquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet nodig, ballin' outta control. En je weet m'n naam niet.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb aan je voornaam genoeg, maar is cool. Betaal jij lekker 35 euro
Niet weten dat krio kkrijk isquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas. Of je moet te veel geld uit willen geven aan een garage.
Weer 10 euro p/u of zo ja, grapjassen, die Amsterdammers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas. Of je moet te veel geld uit willen geven aan een garage.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb aan je voornaam genoeg, maar is cool. Betaal jij lekker 35 euro
Hijs te puss voor fotosquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Krio er gaan wel foto's met de Chocomeister gemaakt worden hè.
Wil je gewoon centen besparen en je lacht me uit bbyquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon over je mooie haar aaien.
Aw, lief.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil je gewoon centen besparen en je lacht me uit bby
Hij wil me niet kennen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Krio er gaan wel foto's met de Chocomeister gemaakt worden hè.
Honey ben je hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What is wrong with my teeth?
Geil ding, is dat Ms. Romania?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ms. Polska.quote:
Vas in de background gespot.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Homeland maar zul je al wel kennen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand nog een toffe serie die al minstens 2 seizoenen heeft?
quote:
Suits al gezien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje een onbekende serie, want alle grote en bekende series heb ik al gezien
wie is die pool naast je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jep, net af, vandaar dat ik een nieuwe nodig hebquote:
Vond seizoen 2 op het laatst een beetje over the topquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jep, net af, vandaar dat ik een nieuwe nodig heb
Suits was erg vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |