Ze wilt de penisquote:
ik zag het ook xd dacht wojruwwu hoe kan je zo de fout maken kan niet toch vas niet te gleuben tochquote:
Ja hallo DM je nummer nou eens, anders kan ik je morgen niet vinden om je te betasten hè.quote:
Heb je al veel chimeids in je WhatsApp?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hallo DM je nummer nou eens, anders kan ik je morgen niet vinden om je te betasten hè.
Tevens: waar kan ik parkeren in de buurt van die toko?
PARKEREN IN AMSTERDAM HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja hallo DM je nummer nou eens, anders kan ik je morgen niet vinden om je te betasten hè.
Tevens: waar kan ik parkeren in de buurt van die toko?
Ja daarom, kkstad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
PARKEREN IN AMSTERDAM HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat is veel? =$quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je al veel chimeids in je WhatsApp?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gekke provinciaal is t ookquote:
Dit kwam mij ter ore via mijn speciale bronnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lees jij net als Chai alles terug?
Zeker een liefdes-dm van Lakiquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit kwam mij ter ore via mijn speciale bronnen.
Pics.quote:
pass dr nummerquote:
Heb je eigenlijk al n kaartje?quote:
Pootjes af anders breek ik ze.quote:
Jou breek ik sowieso als ik je zie morgen gvd pyramidejong.quote:
Sowieso parkeren in de buurt van leidse, onbegonnen werk of je moet je auto ergens bij de overtoom achterlatenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Can't tell.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zeker een liefdes-dm van Laki.
[..]
Pics.
Beter ga je lief doen anders krijg je die kortingslijst plek niet meer hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jou breek ik sowieso als ik je zie morgen gvd pyramidejong.
En nee heb geen kaartje.
Daar zet ik 'm meestal als ik daar in de buurt moet zijn ja, maar ik dacht misschien zijn er betere opties.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso parkeren in de buurt van leidse, onbegonnen werk of je moet je auto ergens bij de overtoom achterlaten.
Niet nodig, ballin' outta control. En je weet m'n naam niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beter ga je lief doen anders krijg je die kortingslijst plek niet meer hoor.
Helaas. Of je moet te veel geld uit willen geven aan een garage.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar zet ik 'm meestal als ik daar in de buurt moet zijn ja, maar ik dacht misschien zijn er betere opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |