quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
PARKEREN IN AMSTERDAM HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gekke provinciaal is t ookquote:
Dit kwam mij ter ore via mijn speciale bronnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lees jij net als Chai alles terug?
Zeker een liefdes-dm van Lakiquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit kwam mij ter ore via mijn speciale bronnen.
Pics.quote:
pass dr nummerquote:
Heb je eigenlijk al n kaartje?quote:
Pootjes af anders breek ik ze.quote:
Jou breek ik sowieso als ik je zie morgen gvd pyramidejong.quote:
Sowieso parkeren in de buurt van leidse, onbegonnen werk of je moet je auto ergens bij de overtoom achterlatenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
PARKEREN IN AMSTERDAM HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Can't tell.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zeker een liefdes-dm van Laki.
[..]
Pics.
Beter ga je lief doen anders krijg je die kortingslijst plek niet meer hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jou breek ik sowieso als ik je zie morgen gvd pyramidejong.
En nee heb geen kaartje.
Daar zet ik 'm meestal als ik daar in de buurt moet zijn ja, maar ik dacht misschien zijn er betere opties.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso parkeren in de buurt van leidse, onbegonnen werk of je moet je auto ergens bij de overtoom achterlaten.
Niet nodig, ballin' outta control. En je weet m'n naam niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beter ga je lief doen anders krijg je die kortingslijst plek niet meer hoor.
Helaas. Of je moet te veel geld uit willen geven aan een garage.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar zet ik 'm meestal als ik daar in de buurt moet zijn ja, maar ik dacht misschien zijn er betere opties.
Heb aan je voornaam genoeg, maar is cool. Betaal jij lekker 35 euroquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet nodig, ballin' outta control. En je weet m'n naam niet.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb aan je voornaam genoeg, maar is cool. Betaal jij lekker 35 euro
Niet weten dat krio kkrijk isquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas. Of je moet te veel geld uit willen geven aan een garage.
Weer 10 euro p/u of zo ja, grapjassen, die Amsterdammers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas. Of je moet te veel geld uit willen geven aan een garage.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb aan je voornaam genoeg, maar is cool. Betaal jij lekker 35 euro
Hijs te puss voor fotosquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Krio er gaan wel foto's met de Chocomeister gemaakt worden hè.
Wil je gewoon centen besparen en je lacht me uit bbyquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon over je mooie haar aaien.
Aw, lief.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil je gewoon centen besparen en je lacht me uit bby
Hij wil me niet kennen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Krio er gaan wel foto's met de Chocomeister gemaakt worden hè.
Honey ben je hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What is wrong with my teeth?
Geil ding, is dat Ms. Romania?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What is wrong with my teeth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |