SPOILER: Antwoord vraag in TT voor mijn mede-autistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Koetsjiekoetsjiekoequote:
En anderen doen ditquote:
Ik zag je zitten tijdens de filmmeet. Je ziet er geen dag ouder uit dan 15.quote:
Dat vind ik al ontzettend hoog geschat eigenlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag je zitten tijdens de filmmeet. Je ziet er geen dag ouder uit dan 15.
Ik wilde eerst 13 zeggen, maar wilde je niet beledigen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik al ontzettend hoog geschat eigenlijk. Thanks
.
Ik 'ken' jou welquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:26 schreef vosss het volgende:
100K posts en je bent mij nog nooit opgevallen.
Compleet inwisselbaar als user dus. Voor mij althans.
13 klopt wel beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 13 zeggen, maar wilde je niet beledigen.
Dat komt omdat ik niet inwisselbaar ben. Krea bv ook niet en die zit ook nog lang niet aan de 100K.quote:
Komt misschien wel omdat Stefan er uit ziet als 30 en jij er daardoor jonger uit ziet.quote:
Nou ja, ik weet dat ik voor veel users niet inwisselbaar ben, dus eigenlijk geef ik geen neukquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet inwisselbaar ben. Krea bv ook niet en die zit ook nog lang niet aan de 100K.
En die ken ik dus wel.
30quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt misschien wel omdat Stefan er uit ziet als 30 en jij er daardoor jonger uit ziet.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet inwisselbaar ben. Krea bv ook niet en die zit ook nog lang niet aan de 100K.
En die ken ik dus wel.
Noem er eens 3 die zelf niet inwisselbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat ik voor veel users niet inwisselbaar ben, dus eigenlijk geef ik geen neuk.
Niet overdrijven, verrekten homofielquote:
Hij had zowaar eens een keer passende kleren aan geloof ik. Dat scheelt al enorm.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30? 14 eerder
. Of had hij toen wel baard?
Goed hequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had zowaar eens een keer passende kleren aan geloof ik. Dat scheelt al enorm.
LompeHork, stefanhaan, Dr_Flash. Eerste drie die in me opkwamen, dus no offence, anderenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem er eens 3 die zelf niet inwisselbaar zijn.
Doe jij aan paardrijden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed he![]()
.
[..]
LompeHork, stefanhaan, Dr_Flash. Eerste drie die in me opkwamen, dus no offence, anderen.
Nee. Alleen als hij echt een kleurenblinde combinatie of zo aantrekt dan doe ik even grom.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je helpt hem bij het uitzoeken van kleding?
Nee. En Flesjen liegt nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe jij aan paardrijden?
Indien ja dan heeft Dr_ Flash ons dus allemaal keihard voorgelogen in de FOK!docu Facade van enkele jaren geleden.
Alsof ik dat allemaal niet geprobeerd hebquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef Dale. het volgende:
En dan op een gegeven moment kom je erachter dat je etterlijke jaren waar je duizenden andere betere dingen hebt kunnen doen van je leven hebt verneukt.
Kun je dan zorgen voor een beter hoedje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Alleen als hij echt een kleurenblinde combinatie of zo aantrekt dan doe ik even grom.
Hij wil zo'n pet net als ik heb voor zijn verjaardag. Hoedje heeft hij nooit meer op omdat kwijt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je dan zorgen voor een beter hoedje?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij wil zo'n pet net als ik heb voor zijn verjaardag. Hoedje heeft hij nooit meer op omdat kwijt.
Jij hebt de les over conclusies trekken uit gemiddeldes gemistquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:58 schreef Kreator het volgende:
95 per dag dus. Gemiddeld. Dat is 6 per uur (slapen niet meegerekend uiteraard). Gemiddeld. Dus als je 3 weken op vakantie bent en niet post, mis je er 6. Per uur.
Hoe neukend verslaafd moet je dan zijn...
Ik zeg preventief bannen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt de les over conclusies trekken uit gemiddeldes gemist?
Je berekeningen kloppenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]Jij hebt rekenen op de lagere school gemist?
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt de les over conclusies trekken uit gemiddeldes gemist?
Als ik post, post ik véél meer dan 6 posts per uur. --> Gemiddelde omhoog.quote:
Ja, no shit sherlock. En zo kom je dus aan 6 per uur. Of 95 per dag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
Als ik post, post ik véél meer dan 6 posts per uur. --> Gemiddelde omhoog.
Ik post niet ieder uur of iedere dag --> Gemiddelde omlaag.
Euh. Wel hoor.quote:Zo triest is het allemaal niet.
Euh. Nee hoor.quote:en over het algemeen is het minder erg dan het lijkt.
Ja, en dat is dus het gemiddelde waaruit conclusies op te maken zijn die in de praktijk nergens op slaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, no shit sherlock. En zo kom je dus aan 6 per uur. Of 95 per dag.![]()
.
quote:
En dit jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Op een online forum mensen beschuldigen van (al dan niet teveel) op een online forum zitten.
De cijfers liegen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het gemiddelde waaruit conclusies op te maken zijn die in de praktijk nergens op slaan.
[..]
Ha. Ik had het nog over je afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Op een online forum mensen beschuldigen (al dan niet teveel) op een online forum zitten.
De cijfers niet, zoals ik een aantal posts geleden al zei.quote:
Weer zo'n conclusiequote:17 en dom.
Ik zou geen domme mensen doen als ik jou was, wie weet wat er dan gaat gebeuren...quote:Neuken dan maar?
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
"Je maakt 6 posts per uur per dag, je hebt geen tijd over voor een leven."
Het haalt het gemiddelde IQ een beetje omhoog. Oh wacht, misschien niet als we het maar 1 uur per dag doen. Dan telt het niet.quote:Ik zou geen domme mensen doen als ik jou was, wie weet wat er dan gaat gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |