Eigenlijk niet geprobeerd nog! Goede tip! Had wel gelezen dat overdag kiekeboe-spelletjes kunnen helpen bij verlatingsangst, wilde ik ook gaan proberen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien al lang geprobeerd Phaidra, maar misschien werkt het om iets dat naar jou ruikt bij hem in de buurt te leggen? Een knuffeltje waarmee je een nacht slaapt of een sjaal die je gedragen hebt? (dat laatste natuurlijk buiten handbereik)
Vrijdag 10 maanden! Oh en uiteindelijk zijn wij maar een half uurtje bezig hoor, valt best wel meequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:39 schreef nytar het volgende:
Hoe oud is de jouwe phaidra, want de mijne doet exact hetzelfde (4mnd) heel de dag is alles goed, maar 's avonds is het krijsen in zn bed. Gister tot 11 uur in de weer geweest. (En dan wordt hij doodleuk om 2 uur alweer wakker voor een voeding)
Dat dus... mijn kind slaapt 's nachts echt supergoed vergeleken bij sommigen de meesten hier, maar ik trek nachten met 6-7 uur slaap en 3 x wakker worden omdat hij piep doet/snuift/geluid maakt al vrij slecht. Slopend Zoe, ik hoop zo dat het anders wordt voor jullie. Wat ga je nu proberen, koemelkvrij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat Kwisted!
Zoe, wat lijkt me dat zwaar. Ik kan zo slecht tegen slaaptekort. Ben de afgelopen weken echt wel ingestort. En dat was maar een weekjeEcht knap hoe je er mee om gaat
Hij zich inmiddels 1x opgetrokken tot staan zelf, maar dat lukt nog niet in bed met slaapzak aan (gelukkig!). Wel gaat hij kruipen en zitten in het bed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, de jouwe staat nog niet toch? Bij ons is het ook vaker drama bij het naar bed brengen. Staan, huilen etc. Vaak zit er nog een boertje dwars of gaat hij met nog meer voeden og lekker over de schouder en rondlopen wel in slaap vallen. En dan gaat hij weer in bed. Soms lukt het ook echt niet, maar dat is dan overdag.
Ah, herkenning. Hier precies hetzelfde, maar het voelt idd niet als slechte nacht. Wat de meeste mensen zich dan weer niet voor kunnen stellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:48 schreef nytar het volgende:
Aanvulling op mn vorige post:
Als mijn baby van 7 tot 7 slaapt komt hij wel 3x voor een voeding, maar omdat hij gelijk weer verder tukt, voelt het niet als een opgave...
Bij ons vier uur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Hoevaak zal een kind drinken als hij flessen van 180 drinkt?? Hoelang gaat er dan tussen de voedingen zitten?
Ok. Volgens mij zat dat er inderdaad wel tussen ja.quote:
Hier inderdaad 7/11/15/19/23quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Ticootje het volgende:
Ok!! Goed die tijden. Dat geeft inderdaad even zicht. Maar ik moet om half 8 kwart voor 8 de deur wel uit. Bram drinkt denk rond 7 of half 8 wel. Maar dan ben ik rond half 7 ook pas thuis. Dus hij zit dan echt wel net wel net niet 3 voedingen als ik weg ben.
OF!!!
Ik vraag ze om de laatste voeding wat minder te geven. Als hij daarmee akkoord gaat. Dan kan hij ook drinken zodra ik thuis ben. Dan maakt het niet ut als hij om half 5 bijvoorbeeld 120 of 130 krijgt en daar maar 2 uur op doet.
Wat een gedoe is het ook eigenlijk zeg.
Ik ben met meiden rond kwart over 6/ half 7 thuis. Dan is het eten al klaar. Kwestie van aanschuiven en eten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hier inderdaad 7/11/15/19/23
Maar hoe kom je dan uit met zelf eten als je om half zeven thuiskomt? En met je meiden? Het is inderdaad een gedoe. Hier gaat het overdag meestal wel oké maar rond 17-19 altijd onrust. Meestal als ik zelf ga zitten om te eten.
Anders doe je voorlopig de eerste en laatste 180?
Meestal 2x. Hij wilde tijdens z'n vorige sprongetje rond 9 maanden nog maar 1x slapen, maar sinds hij kruipt is hij weer vet moequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:03 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe vaak slapen de grotere baby's hier dan nog op een dag? Bij ons wisselt heel erg, kan een of twee slaapjes zijn, ook de tijd en duur wisselt ontzettend.
Leyla ging bij 2 jaar pas naar 1 slaapje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Meestal 2x. Hij wilde tijdens z'n vorige sprongetje rond 9 maanden nog maar 1x slapen, maar sinds hij kruipt is hij weer vet moe
Leyla is 2,5 en die slaapt nog overdag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef As1981 het volgende:
Tinuviel mijn oudste ging al heel snel naar 1 slaapje en sinds 18 maanden slaapt hij helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |