Ja vind ik wel, vond ze zo lief die oortjes... dus die ga ik vanaovnd erop maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef trui het volgende:
ik vind de clovernaalden heel fijn, zowel de 'gouden' versie als de amour-naalden.
lief uiltje Lijnloos! heeft ie wel 'oren' nodig?
en LekkerApart, dat poesje vind ik ook erg leuk.
vierkantjes in twee kleuren van de voorkant.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahahah heel leuk Ynske. Moosje is ook goed gelukt, LekkerApart.
Heeft iemand een idee wat ik als achterkant zou kunnen gebruiken voor dit kussen?
Die streepjes zoals in het voorbeeld gebruikt, vind ik niet mooi en vrij saai. Maar wil ook niet dat de achterkant heel druk wordt, dus uhm....help!
Vierkanten zoals granny squares of gewoon lapjes met vasten/stokjes? dat zou inderdaad wel kunnen......quote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
vierkanten in twee kleuren van de voorkant.
tis echt een gezellige boel daardoor nuquote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef annelotje het volgende:
Leuk ynske! En ik denk in plaatjes hihi!
Schattige moosje!
die weer vier verschillende grote vlakken die allemaal anders zijn. Dat is denk ik wel wat druk...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Vierkanten zoals granny squares of gewoon lapjes met vasten/stokjes? dat zou inderdaad wel kunnen......
Zoiets zal wel weer te druk worden....denk ik of niet?
[ afbeelding ]
Ja toen ik het bedacht....wist ik eigenlijk al dat het een slecht idee was.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
die weer vier verschillende grote vlakken die allemaal anders zijn. Dat is denk ik wel wat druk...
Ik denk voor het hele kussenachterkant alleen twee kleuren van de voorkant (niet te drukke kleur) en dan kleine vierkantjes idd.
Bietel, ik had hier een beetje overheen gekeken, maar die is flink gekrompen inderdaad. :p De volgende keer toch maar iets groter beginnen? Ik vind het ook altijd lastig inschatten... Trouwens een leuk idee om zo'n tube dubbel te vouwen als basis voor een tas!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef bietel het volgende:
Linkje naar het resultaat van mijn gevilte tas:
http://www.ravelry.com/projects/Jorien/felted-ripple-clutch
Foto voordat de tas gevilt was:
[ afbeelding ]
Zie verder bovenstaande ravelry link, om fotobomb te voorkomen
Hij zit nu een beetje tussen een tasje en een portemonnee in, dus ik heb 'm maar tot clutch omgedoopt
Ik verkijk mij altijd zo op dat vilten! Het wordt altijd kleiner dan ik denk!
Ik denk dat het zo'n 40% gekrompen is...
Vind 'm toch wel schattig zo
Ik vind op zich streepjes wel mooi, maar dan wel even brede streepjes steeds. Niet van die witte vlakken ertussen dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahahah heel leuk Ynske. Moosje is ook goed gelukt, LekkerApart.
Heeft iemand een idee wat ik als achterkant zou kunnen gebruiken voor dit kussen?
Die streepjes zoals in het voorbeeld gebruikt, vind ik niet mooi en vrij saai. Maar wil ook niet dat de achterkant heel druk wordt, dus uhm....help!
Breng me niet op ideeenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef wild-r0se het volgende:
TG, die streepjes vind ik ook wel mooi.. en dat wat je postte met die verschillende vlakken wordt denk ik inderdaad te druk, wel leuk idee voor een nieuw voorkant!
superemeEvil, sterkte! hoop dat je er niet te lang/veel last van houd
Nee ik heb gewoon 5 kleuren en nog maar 1 bolletje ingeslagen. Ik lijk niet heel veel nodig te hebben voor de driehoekjes, dus hopelijk nog gewoon voldoende voor de acherkant.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef trui het volgende:
vind ik ook, wild-rose!
TG, ik moest even zoeken over welk kussen je het ook weer had maar heb het gevonden hoor. ik vind die achterkant uit het voorbeeld ook wat saai, vooral door die grote witte tussenvlakken inderdaad. als je de lijntjes wat dichter bij elkaar terug laat komen is 't volgens mij wel prima te doen. en dan kun je ook best alle kleuren terug laten komen lijkt me. of had je extra veel van 2 kleuren ingeslagen?
Zo'n eentje wil ik ook nog eens maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef trui het volgende:
Ik zou dan denk ik kiezen voor een eenvoudig granny patchwork-patroon, zoals in deze deken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |