Mjah, best wel he haha. Ik ga toch maar eerst de projecten afmaken, ook al moet ik me erg inhouden om niet aan de knuffel te beginnen. Meer motivatie om projecten af te maken haha.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:18 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Heb wat met uiltjes.
[..]
Yep, gaat mis met je.
mooi!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef wild-r0se het volgende:
ben zelf met een haaknaaldenmapje bezig: http://www.ravelry.com/patterns/library/hook-case-2
de binnenkant ben ik nu met de hand aan 't naaien, want heb geen naaimachine... veel werk o.O maar geeft wel voldoening als het straks af is ^^
pffff dat project was ik heel enthousiast over, maar ben er nu een beetje klaar mee...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:06 schreef Lijnloos het volgende:
Check dit: https://www.facebook.com/WillemAlexanderHaakAan
Massaal project om van GS-jes een Willem-Alexander te maken!
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
pffff dat project was ik heel enthousiast over, maar ben er nu een beetje klaar mee...
ik ging in alle haast twee weken geleden een haakpakketje halen (vlak voor sluitingstijd, moest 's avonds pas in Delft zijn en was speciaal vroeg gekomen) maar toen waren ze al op, dus wilde ik een "aan-elkaar-naai"pakketje meenemen, maar dat mocht niet, want ik zou het vast fout doen. dan moest ik later maar terugkomen naar een naai-ochtenddus toen had ik 2 uur over in ijskoud Delft, zonder haakspullen
![]()
klink ik zuur? ben ik ook een beetje...
Met die gele haaknaalden wel ja, daar heb ik al mijn naalden van!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef AppleMartini het volgende:
Iemand hier ervaring met haaknaalden van Clover trouwens? Ligt dat nou lekker in de hand?
Thanks!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef Lijnloos het volgende:
Stoere berenkont BT! En zeker netjes gejoind... vind het zelfs mooier dan de beschreven manier als ik eerlijk ben.
Ik ben gisteren en vanavond bezig geweest met Jip de Uil:
[ afbeelding ]
Moet de pootjes nog effe vastmaken en oortjes haken... dan is ie good to go!
Pfff, da's minder (om het maar zacht uit te drukken)!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef SupremeEvil het volgende:
Amournaald hier! Vind m wel fijn van wat ik er mee gehaakt heb, dat zachtere stuk vasthoud plastic is wel lekker. Maar heb er nog niet veel mee kunnen haken, want duim kapot. Was vanmiddag bij de fysio ervoor en ze wil een second opinion en had het over een week of twee een spalkdafuq. Ik heb ook eens een hobby hoor....
Ik vind dat schele wel heel aandoenlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, hij is wel minder scheel in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |