quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
De afgelopen twee wedstrijden niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het spel dat loopt weer als een trein!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Helemaal mee eens, op het deel van aardige ruil en groeipotentie na.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Cabral in de beginfase wel een aanwinst, alleen toen hij een vormdip kreeg is hij er nooit meer bovenop gekomen, toen wilde hij zich steeds bewijzen door ZELF die actie te maken of ZELF een krulbal erin te werken, en omdat hij zo ontzettend met zichzelf bezig was lukte dat natuurlijk allemaal niet. Daar kon hij niet goed tegen en daarmee verziekte hij de sfeer ook nog eens. Heel goed dat hij weg is.
Al snap ik niet dat Koeman Verhoek zoveel kansen blijft geven, leek me wel een aardige ruil, een speler met groeipotentie en een goede voorzet, maar hij bakt er werkelijk week in week uit geen reet van. Ik heb zelden een Feyenoordspeler zo een hoog percentage slechte balcontacten zien hebben. Iemand had liever iemand die wekelijks een 5 speelt, maar ik geef Verhoek wekelijks echt niet hoger dan een 3, wat een prutser
dan had jij t beter ingeschatquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, op het deel van aardige ruil en groeipotentie na.
quote:Recente gedragingen van Feyenoord-supporters zouden de reden zijn om nog steeds geen uitsupporters toe te laten bij de klassieker Feyenoord-Ajax.
Onlangs gaf burgemeester Aboutaleb aan dat recent geweld door supporters het onmogelijk zou maken om de bestaande maatregel op te heffen.
"Er is op dit moment veel onduidelijkheid en er circuleren tegengestelde lezingen over deze incidenten waarbij Feyenoord-supporters betrokken zouden zijn geweest. Juist omdat het om uitspraken van de Burgemeester zelf gaat, zien wij die onduidelijkheid het liefst zo snel mogelijk weggenomen", aldus Salima Belhaj, fractievoorzitter D66 Rotterdam.
Begin maart gaf de Amsterdamse Burgemeester Eberhard van der Laan aan dat hij graag uitsupporters weer wil toelaten bij ‘de klassieker’. In reactie hier op liet burgemeester Aboutaleb weten dat deze uitspraak voorbarig was en deed de volgende uitspraak: ”Zolang er sprake is en blijft van erupties van geweld, zie ik geen reden om de maatregel in te trekken”.
In verschillende media haalde de burgemeester een incident aan in Kerkrade, waarbij Feyenoord supporters betrokken zouden zijn. Er zou onderweg naar Kerkrade een bus gesloopt zijn en de chauffeur zou bedreigd zijn. Ook noemt hij een geval waarbij een bus in brand zou zijn gestoken die supporters had vervoerd naar Oost-Europa.
De burgemeester gaf aan dat “niet alleen het gedrag van supporters rondom de wedstrijd Ajax-Feyenoord, maar ook gedrag van supporters van beide clubs in zijn algemeenheid” reden zou zijn om de maatregelen al dan niet op te heffen. D66 Rotterdam onderschrijft dat er een zorgvuldige evaluatie moet plaats vinden om met alle partijen voor de zomer een overwogen besluit te nemen.
De vragen van D66 Rotterdam:
Aan het College van Burgemeester en Wethouders
Coolsingel 40
3011 AD Rotterdam
Schriftelijke vragen ter schriftelijke beantwoording
Betreft: Uitspraken Burgemeester over gedragingen Feyenoord-supporters
Rotterdam, 4 april 2013
Geachte Burgemeester,
Begin maart gaf de Amsterdamse Burgemeester Eberhard van der Laan in een interview met AT5 te kennen dat hij graag uitsupporters weer wil toelaten bij ‘de klassieker’, Ajax – Feyenoord. In reactie hier op liet u optekenen dat deze uitspraak voorbarig was en deed u tegen het AD de volgende uitspraak: ”Zolang er sprake is en blijft van erupties van geweld, zie ik geen reden om de maatregel in te trekken”. Naar aanleiding van uw reactie stelde de Dhr. van de Donk van de VVD fractie hier op 14 maart reeds schriftelijke vragen over. In een volgend artikel in het AD en later in de uitzending van RTV Rijnmond op 18 maart haalt u een incident aan in Kerkrade waarbij Feyenoord supporters betrokken zouden zijn. U stelt dat er onderweg naar Kerkrade een bus gesloopt is en dat de chauffeur bedreigd is. Tevens haalt u een geval aan waarbij een bus in brand zou zijn gestoken die supporters had vervoerd naar Oost-Europa. Het gaat volgens u tenslotte “niet alleen om het gedrag van supporters rondom de wedstrijd Ajax-Feyenoord, maar ook om gedrag van supporters van beide clubs in zijn algemeenheid.” U stelt dat alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd zorgvuldig geëvalueerd moeten worden, om vervolgens te kunnen besluiten of en onder welke voorwaarden uitsupporters in de nabije toekomst weer welkom zijn. De D66 fractie onderschrijft dat er een zorgvuldige evaluatie moet plaats vinden om met alle partijen voor de zomer een overwogen besluit te nemen. Er is op dit moment veel onduidelijkheid en er circuleren tegengestelde lezingen over incidenten waarbij Feyenoordsupporters betrokken zouden zijn. Wij zien graag dat er meer duidelijkheid hierover komt in aanloop naar het evaluatieoverleg voorafgaand aan de zomer. De D66 fractie heeft dan ook aanvullende vragen op de vragen van de VVD.
Op verschillende supporterswebsites wordt een andere lezing van de gebeurtenissen gegeven aangaande de gebeurtenissen in Kerkrade. Op defeijenoorder.nl wordt het volgende hierover gesteld: “Onderweg naar Kerkrade is […] geen enkele bus gesloopt. Sterker nog: de enige schade aan de bus waarop gedoeld wordt, is veroorzaakt door een ME-bus. De chauffeur van de bewuste bus is ook op geen enkel moment bedreigd, sterker nog: navraag leert dat de chauffeur zeer te spreken is over het gedrag van zijn passagiers en ondanks het frustrerende optreden van de autoriteiten spreekt van een gezellige sfeer aan boord.” 1 De website frl1908.nl heeft een uitgebreid verslag van de betreffende busreis naar Kerkrade welke besluit als volgt: ”En de buschauffeur? die had maar één klacht na afloop. Een ME busje was tegen zijn ‘voordeur’ gereden met schade tot gevolg.”
1. Welke ongeregeldheden hebben er volgens uw informatie plaatsgevonden rondom de wedstrijd Roda JC – Feyenoord, waarbij Feyenoordsupporters betrokken zijn? Is de buschauffeur door supporters bedreigd? Was er schade aan de bus, zo ja hoe is deze ontstaan?
Over de in brand gestoken bus wordt het volgende gesteld: “De uitspraak over de in brand gestoken bus is al even kwalijk. Hoewel er in deze zaak nog slechts verdachten zijn, vindt Aboutaleb het nodig alvast Feijenoorders voor deze zaak te veroordelen.” 1
2. Kunt u uiteenzetten wat er naar uw informatie precies gebeurd is rondom de in brand gestoken bus? Waarom is dit incident terug te voeren op Feyenoordsupporters?
3. Welke (andere) incidenten of gebeurtenissen waarbij Feyenoord-supporters zijn betrokken neemt u mee in uw overwegingen om uitsupporters bij de klassieker weer toe te laten?
4. Zijn er ook positieve ontwikkelingen ten aanzien van het gedrag van Feyenoord-supporters die u meeneemt in uw overweging?
5. Kunt u aangeven op welke wijze u op welk moment tot een oordeel zal komen?
Wij zien de antwoorden op de vragen graag tegemoet.
Hoogachtend,
Salima Belhaj Jos Verveen
D66 Rotterdam D66 Rotterdam
Bron: d66rotterdam.nl
Samen met Achahbar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Cabral wat ben ik blij dat die man weg is, die speelt over 5 jaar bij NAC als rotatiespelertje.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtmlquote:Feyenoordsupporter
Buurtbewoners bevestigen zeven à acht schoten te hebben gehoord. Al snel is duidelijk dat het om Mike gaat, 'de buurtbewoner met het korte lontje'. De Rotterdammer heeft een bloedhekel aan stadswachten, met wie hij geregeld in de clinch ligt om zijn loslopende honden. In de buurt staat hij bekend als fanatiek Feyenoordsupporter.
Flatbewoner Jasper (27) kent Mike vooral van zijn scheldkannonades over diens club Ajax. 'We zijn rivalen. Daarom praatten we amper tegen elkaar.'
Geldig t/m 2017? Ik heb een gewone CC, dat is toch voldoende...?quote:U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht.
quote:'Feyenoord stelt De Vrij ultimatum'
Feyenoord wil op korte termijn duidelijkheid van Stefan de Vrij met betrekking tot zijn toekomst en daarom hebben de Rotterdammers de verdediger naar verluidt een ultimatum gesteld. De club uit Rotterdam wil voor 1 juli 2013 weten dat De Vrij van plan is. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De mandekker van de Rotterdammers heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2014 en heeft nog niet laten weten of hij die verbintenis wil verlengen. Feyenoord wil echter op korte termijn duidelijkheid van de mandekker.
Wanneer De Vrij niets laat weten, zal Feyenoord in de zomerstop afscheid nemen van de Nederlands international. De club wil de mandekker dan verkopen, zodat hij niet in 2014 transfervrij de deur uit wandelt.
nu alleen nog VVK of niet ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gedverdemme, wat is dit nou?
[..]
Geldig t/m 2017? Ik heb een gewone CC, dat is toch voldoende...?
sneu verhaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef Happel het volgende:
Het moet weer even aangehaald worden...nog een reden voor Abou om geen uitsupporters toe te laten.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtml
wil je kaarten voor heracles?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
O ok dan probeer ik donderdag nog ff.
Denk je dat het dan al uitverkocht is btw?
De Vrij gaat echt niet bijtekenen.quote:
Lijkt me niet nee.quote:
Als de Vrij niet tekent dan verkoopt Feyenoord hem deze zomer en dan loopt hij een aardig groot risico dat hij het WK misloopt. Dus ik denk dat hij wel een jaartje bijtekent en Feyenoord hem na het WK verkoopt, en zo is iedereen blij.quote:
Als hij voor Europese subtop kiest is het alleen maar beter voor hem.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als de Vrij niet tekent dan verkoopt Feyenoord hem deze zomer en dan loopt hij een aardig groot risico dat hij het WK misloopt. Dus ik denk dat hij wel een jaartje bijtekent en Feyenoord hem na het WK verkoopt, en zo is iedereen blij.
Bij een Europese subtop is de kans best groot dat hij het 1e seizoen niet altijd in de basis zal spelen = geen wk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:58 schreef Adames het volgende:
Als hij voor Europese subtop kiest is het alleen maar beter voor hem.
Als je het getuigeverhaal leest is het eerder een reden om Abou af te laten treden, wederom onnodig en buitensporig geweld van zijn bewakingsdienders, maar hij zal het wel weer proberen te verdraaien naar een hooligan-actie, terwijl dit weer een incident is wat echt helemaal niets met onze club te maken heeft...quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef Happel het volgende:
Het moet weer even aangehaald worden...nog een reden voor Abou om geen uitsupporters toe te laten.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-in-zijn-rug.dhtml
quote:Guidetti: 'Ik zal echt nooit voor PSV spelen'
John Guidetti maakte gisteren meteen korte metten met het gerucht dat Manchester City hem zal gebruiken in een poging om PSV-verdediger Jetro Willems binnen te halen.
De steenrijke club zou volgens Engelse media Willems willen hebben en Guidetti (20), vorig seizoen topschutter bij Feyenoord, als ruilobject willen gebruiken.
'Ik zal echt nooit voor PSV spelen', laet de spits weten aan AD Sportwereld. 'In Nederland is alleen Feyenoord voor mij een club waar ik wil spelen. Dat weet iedereen.'
Verrassend, zo'n trollend ondertoontje in het AD.quote:De selectie van Feyenoord blijkt in de strijd om de landstitel niet breed genoeg. En dan neemt de kans ook nog toe dat Bruno Martins Indi en Jordy Clasie komende zomer de deur in de Kuip achter zich dichttrekken. Er moet veel gebeuren om Feyenoord volgend seizoen weer serieus te laten meedoen in de strijd om de landstitel.
Natuurlijk was het onzin om vrijdagavond na de worsteling met VVV massaal met de beschuldigende vinger te wijzen naar Harmeet Singh. De jonge Noor kreeg dit seizoen bij Feyenoord zelden een kans en moest tegen de goed georganiseerde Limburgers plotseling zijn kwaliteiten tonen. Maar dat hij faalde, was duidelijk. En dat was extra pijnlijk voor John Goossens, die door trainer Ronald Koeman in de pikorde achter de Noorse jeugdinternational werd geplaatst. Ook vrijdag moest Koeman constateren dat zijn reservebank te smal is.
Zo bleek eerder Wesley Verhoek geen waardige vervanger voor Ruben Schaken. En zo werd de afgelopen weken duidelijk dat Ruud Vormer een bruikbare kracht is, maar nog lang niet van het niveau van Jordy Clasie, die wél altijd vaart in het spel van Feyenoord weet te brengen.Eigenlijk kan Koeman alleen linksback Miquel Nelom zonder zorgen opstellen. Dat verklaart ook meteen waarom Bruno Martins Indi bovenaan de lijst staat met spelers die in aanmerking komen voor verkoop.
De international is in beeld bij enkele grote clubs in Europa en kan Feyenoord veel geld (minimaal tien miljoen euro) opleveren. Dat is niet alleen nodig om straks de schuld van elf miljoen euro grotendeels weg te poetsen, maar zeker ook om de ploeg van Koeman via aankopen sportief weer een stapje verder te brengen.
De kans is groot dat er straks twee basiskrachten de Kuip verlaten. Jordy Clasie sprak met technisch directeur Martin van Geel om zijn medio 2015 aflopende contract open te breken. De middenvelder wil graag in Rotterdam blijven, maar wenst ook zijn spectaculaire ontwikkeling terug te zien in een verbeterd contract. Op dat vlak liggen beide partijen nog ver uit elkaar, al zal er na het seizoen verder worden gesproken. Feyenoord weet natuurlijk ook dat Fiorentina al zes miljoen heeft geboden om de Haarlemmer over te nemen en dat Vormer vorig jaar is aangetrokken om Clasie op termijn te vervangen.
De Vrij
Ook de toekomst van aanvoerder Stefan de Vrij, die in de zomer van 2014 transfervrij is, is nog onduidelijk. Hij moet voor 1 juni aangeven dat hij blijft, anders zal Van Geel hem verkopen. De Vrij, die graag wil blijven, wil net als Clasie een contract waar waardering uit spreekt.
De technisch directeur blijft kalm. Hij weet dat Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius zeker in de Kuip blijven. Van Geel zei al eerder dat Feyenoord nooit overvallen zal worden. 'Als er straks een club is die bijvoorbeeld Bruno Martins Indi wil kopen en ze komen met een bod dat wij niet kunnen weigeren, dan weten wij meteen wat wij moeten doen', zei hij al over de schaduwlijst.
Pellè
In de Kuip gaan ze er ook vanuit dat Graziano Pellè komende zomer niet zal worden weggekocht. Maar ook als de Italiaan blijft, zal Van Geel straks moeten investeren. En wel in de breedte. Uit de jeugd lijkt op korte termijn (twee jaar) - voor de verandering - even geen aanwas van grote talenten te komen. Verdediger Terence Kongolo is straks erg bruikbaar, maar Kamohelo Mokotjo, Kelvin Leerdam, Guyon Fernandez en Sekou Cissé zijn als het aan Feyenoord ligt begonnen aan hun allerlaatste weken in de Kuip. Mitchell Te Vrede kan ook al worden afgeschreven, terwijl Anass Achahbar op huurbasis elders ervaring moet opdoen. Over de terugkeer van Kaj Ramsteijn (VVV op huurbasis) moet nog stevig worden nagedacht.
Verhoek en Singh blijven wel, maar zij zullen de basisploeg nooit naar een hoger niveau tillen. En dus zal Van Geel zijn specialiteit moeten aanspreken: veel geld verdienen met transfers, de basisploeg ondanks eventuele verkopen toch sterker maken en ook nog eens de reservebank voorzien van bruikbare spelers.
Wen er maar aan. Feyenoord heeft de afgelopen jaren de status gekregen, dat het spelers voor een appel en een ei laat vertrekken. Dit had/heeft de media ook door.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef De_Pel het volgende:
Daar zijn de volgende geruchten over zowel De Vrij als Clasie als BMI alweer hoor
Ik vraag me toch af wat De Vrij en Clasie nou krijgen, gezien het salaris bij beiden een belangrijke rol lijkt te spelen bij een contractverlenging.
Wat mij betreft mogen ze best betaald krijgen naar hun status.
Ze leggen het er dik bovenop, maar in de basis zitten ze er niet heel ver naast.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verrassend, zo'n trollend ondertoontje in het AD.
Moeilijk, moeilijk. Zitten er niet dicht genoeg op om reeel te kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Feyenoord heeft de afgelopen jaren de status gekregen, dat het spelers voor een appel en een ei laat vertrekken. Dit had/heeft de media ook door.
Door van Geel heb ik er echter meer vertrouwen in. Hij is een harde onderhandelaar, dus dat zullen de huidige spelers ook wel (gaan) merken in hun onderhandelingen over een nieuw contract. Maar als ze buitensporige eisen hebben, moet Van Geel zich aan zijn budget houden en komt een verkoop dichterbij. Maar dan niet meer voor het fooitje, dat men gewend was.
Ze lopen al 2 jaar flink te schoppen tegen Feyenoord, dus mijn lontje is niet zo lang meer. Inderdaad zitten ze er in de basis niet zo ver vandaan nee, maar het ligt er inderdaad wel weer veel te dik bovenop. Ik vind nog altijd dat ze Thijs schandalig onder de loep hebben gelegd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ze leggen het er dik bovenop, maar in de basis zitten ze er niet heel ver naast.
Vind ik wat overdreven, Mathijsen is terecht afgekraakt aan het begin van het seizoen, dat hij nu voldoet doet daar niets aan af, verder blijft hij een hele dure speler.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze lopen al 2 jaar flink te schoppen tegen Feyenoord, dus mijn lontje is niet zo lang meer. Inderdaad zitten ze er in de basis niet zo ver vandaan nee, maar het ligt er inderdaad wel weer veel te dik bovenop. Ik vind nog altijd dat ze Thijs schandalig onder de loep hebben gelegd.
Feyenoord mag best wat risoco nemen en die jongens een paar ton meer salaris geven, die jongens blij, en je vangt meer voor ze als ze weg gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef De_Pel het volgende:
Daar zijn de volgende geruchten over zowel De Vrij als Clasie als BMI alweer hoor
Ik vraag me toch af wat De Vrij en Clasie nou krijgen, gezien het salaris bij beiden een belangrijke rol lijkt te spelen bij een contractverlenging.
Wat mij betreft mogen ze best betaald krijgen naar hun status.
Er commentaar op hebben kun je terecht vinden inderdaad. 4 artikelen in 2 of 3 dagen, waaronder een analyse van 6 A4-tjes met elk klein foutje 8x uitvergroot is een ronduit belachelijke hetze.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wat overdreven, Mathijsen is terecht afgekraakt aan het begin van het seizoen, dat hij nu voldoet doet daar niets aan af, verder blijft hij een hele dure speler.
En als spelers internationals worden en de club doet mee om de titel zal je ook navenante salarissen moeten gaan betalen of ze verkopen. Het blijkt ook nu weer dat spelers die zelf opgeleid zijn het beter doen dan aankopen die vaak meer verdienen, niet meer dan logisch dat die jongens dat recht gezet willen zien.
Ik vind het afkraken niet zo terecht geweest, hij had steeds andere mensen om zich heen, en hij heeft een tekortkoming in snelheid. Dit zijn 2 aspecten geweest waardoor zijn spel in het begin niet zo goed uit de verf kwam. Hij staat positioneel erg sterk, en heeft een heel betrouwbaar solide niveau, terwijl de jeugd nog wel hier en daar door de mand valt. Goede aankoop geweest, en logisch dat je hem conform een ervaren international dient te betalenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wat overdreven, Mathijsen is terecht afgekraakt aan het begin van het seizoen, dat hij nu voldoet doet daar niets aan af, verder blijft hij een hele dure speler.
En als spelers internationals worden en de club doet mee om de titel zal je ook navenante salarissen moeten gaan betalen of ze verkopen. Het blijkt ook nu weer dat spelers die zelf opgeleid zijn het beter doen dan aankopen die vaak meer verdienen, niet meer dan logisch dat die jongens dat recht gezet willen zien.
Daar zit wat in, maar die kranten (AD-Telegraaf) voeren een hele andere strijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er commentaar op hebben kun je terecht vinden inderdaad. 4 artikelen in 2 of 3 dagen, waaronder een analyse van 6 A4-tjes met elk klein foutje 8x uitvergroot is een ronduit belachelijke hetze.
Helemaal mee eens, maar inhoudelijk is het moeilijk te reageren gezien we geen inzicht hebben in de huidige salarissen en wensen. Je moet ook enige balans houden in de selectie en een reeel salarishuis houden. Als Clasie bij wijze van ineens van 3 ton naar 1,5 miljoen wil kan je hem natuurlijk beter uitzwaaien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord mag best wat risoco nemen en die jongens een paar ton meer salaris geven, die jongens blij, en je vangt meer voor ze als ze weg gaan.
Preciesquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar inhoudelijk is het moeilijk te reageren gezien we geen inzicht hebben in de huidige salarissen en wensen. Je moet ook enige balans houden in de selectie en een reeel salarishuis houden. Als Clasie bij wijze van ineens van 3 ton naar 1,5 miljoen wil kan je hem natuurlijk beter uitzwaaien.
Daarentegen willen ze met De Vrij al vanaf oktober of november verlengen, dan vind ik het nogal zwak dat hij dat zogenaamd uit zou moeten stellen tot na het seizoen "om zich volledig op het voetbal te kunnen richten".quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Muto het volgende:
Het is gewoon klote dat het allemaal nog tijdens het seizoen in de media komt. Bovendien moet spelers daar gewoon pas écht na het seizoen over denken en praten. We hebben tegen Heerenveen en VVV gezien dat de spelers niet met goed kunnen omgaan met de belangstelling/geruchten.
Ik denk dat dat meer te maken had met zenuwachtig de hele speelstijl omgooien vanwege het ontbreken van Pelle. Dat spreekt natuurlijk mentaal ook niet erg veel vertrouwen uit (zeker als je na 20 min toch maar voor die variant gaat gaan...)quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Muto het volgende:
Het is gewoon klote dat het allemaal nog tijdens het seizoen in de media komt. Bovendien moet spelers daar gewoon pas écht na het seizoen over denken en praten. We hebben tegen Heerenveen en VVV gezien dat de spelers niet met goed kunnen omgaan met de belangstelling/geruchten.
De Vrij wilt gewoon weten waar Feyenoord eindigt dit seizoen volgens mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarentegen willen ze met De Vrij al vanaf oktober of november verlengen, dan vind ik het nogal zwak dat hij dat zogenaamd uit zou moeten stellen tot na het seizoen "om zich volledig op het voetbal te kunnen richten".
De Vrij verdient echt geen 8 ton, ik denk eerder rond de 5.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk. Zitten er niet dicht genoeg op om reeel te kunnen oordelen.
Ik had van De Vrij eigenlijk het idee dat hij al best veel verdiende, tonnetje of 8, dan lijkt me dat er niet heel veel onderhandelruimte meer is. Enerzijds kan je hem geen 1,5 miljoen gaan geven, anderzijds wordt hij met een langer contract significant meer waard én kunnen we nog een tijdje van hem in de verdediging genieten.
Van Clasie had ik het idee dat hij nog niet zo veel kreeg ook, misschien een tonnetje of 3. Dan lijkt het me gezien zijn toegenomen status niet onlogisch dit te verhogen tot iig boven het half miljoen.
Nusport salaris top-100:quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Vrij verdient echt geen 8 ton, ik denk eerder rond de 5.
Nou zullen daar nog wel wat schnabbels bij zitten, en Thijs heeft misschien een half jaartje aardig gevangen in Spanje, maar dan zou het toch echt wel meer dan een half miljoen mogen zijn lijkt me.quote:"De spelers van de Rotterdammers die de rangschikking haalden zijn Joris Mathijsen, Ruben Schaken en Stefan de Vrij. Zij pakten in totaal 3.445.000 euro in 2012."
Blijven toch moeilijke beslissingen voor zo'n speler, als hij blijft kiest hij echt voor het sportieve gedeelte en investering in hemzelf want hij kan bij iedere PL club het dubbele verdienen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nusport salaris top-100:
[..]
Nou zullen daar nog wel wat schnabbels bij zitten, en Thijs heeft misschien een half jaartje aardig gevangen in Spanje, maar dan zou het toch echt wel meer dan een half miljoen mogen zijn lijkt me.
Als het inderdaad een half miljoen ligt lijkt het me dat ze er wel uit gaan komen, want die jongen is dan best een paar ton opslag waard als hij 2 jaar bijtekent.
Ik betwijfel of je met een zorgvuldiger uitgestippelde carriere niet meer verdien. Mocht hij inderdaad 2 jaar bijtekenen, meegaan naar het WK en een paar goede potten spelen dan gaat hij daarna direct het 3-dubbele verdienen én maakt hij meer kans op minuten, doorontwikkelen, nieuwe transfers, meer salaris etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijven toch moeilijke beslissingen voor zo'n speler, als hij blijft kiest hij echt voor het sportieve gedeelte en investering in hemzelf want hij kan bij iedere PL club het dubbele verdienen.
Ik ben het met je eens hoor, vind hem het grootste verdedigende talent wat er in NL is momenteel, maar nog wel een talent, hij is zeker nog niet uitgeleerd hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je met een zorgvuldiger uitgestippelde carriere niet meer verdien. Mocht hij inderdaad 2 jaar bijtekenen, meegaan naar het WK en een paar goede potten spelen dan gaat hij daarna direct het 3-dubbele verdienen én maakt hij meer kans op minuten, doorontwikkelen, nieuwe transfers, meer salaris etc.
Alles staat of valt met zijn eigen prestaties.
Als je dan toch al elk jaar een extra nieuw groot huis + mooie auto kan kopen zou ik toch het sportieve verkiezen.
Wij zitten op 1 lijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, vind hem het grootste verdedigende talent wat er in NL is momenteel, maar nog wel een talent, hij is zeker nog niet uitgeleerd hier.
Ik voeg me toe aan die lijnquote:
Kongolo is toch linksbenig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:48 schreef PIETR het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar de Vrij en Clasie zijn nog niet klaar voor de volgende stap. Maken de laatste 3/4 wedstrijden een onzekere indruk. Als ze niet bijtekenen gewoon verkopen en weer opnieuw beginnen. Opvolger van de Vrij is er al. Terence Kongolo. De opvolger van Clasie zou Ebecilio kunnen worden.
Zal ook niet in letterlijke zin zo zijn. Clasie zal waarschijnlijk gewoon een aanzienlijk salaris willen bij een contractverlenging. Nu zal Van Geel vast wel een salarisverhoging hebben voorgesteld neem ik aan, maar bij voetballers is het niet snel genoeg als ze zichzelf geweldig vinden en weten dat ze belangrijk zijn voor het team.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan me niet voorstellen dat zo'n gedreven man als van Geel niet zijn waardering uit over hetgeen Clasie heeft gepresteerd.
Komt bij dat spelersmakelaars ook verdienen aan salarisverhogingen/contractverlengingen. Zij krijgen daar een percentage van, dus ook in dat geval is de makelaar persoonlijk gebaat bij een zo hoog mogelijk salaris.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal ook niet in letterlijke zin zo zijn. Clasie zal waarschijnlijk gewoon een aanzienlijk salaris willen bij een contractverlenging. Nu zal Van Geel vast wel een salarisverhoging hebben voorgesteld neem ik aan, maar bij voetballers is het niet snel genoeg als ze zichzelf geweldig vinden en weten dat ze belangrijk zijn voor het team.
Bij de vorige verlenging werd juist het clubhart van beide spelers geprezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel jammer dat Clasie en De Vrij zo moeilijk lijken te (gaan) doen over contractverlenging. Valt me dan toch weer tegen van beide jongens waarvan je verwacht dat ze een clubhart hebben gezien hun hele jeugdopleiding bij Feyenoord.
Zoals elk blad zijn ze bij VI gebaat bij spraakmakende quotes etc. Zou me niet verbazen als het verhaal een stuk genuanceerder ligt dan afgedrukt is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Muto het volgende:
Wel een zwaktebod van Clasie door hierover met VI te gaan praten tijdens het seizoen.
Kan. Maar als je zo graag wilt dat je pas na het seizoen gaat praten met de club, praat dan ook niet in de media. Laat lekker je voeten spreken tot 13 mei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoals elk blad zijn ze bij VI gebaat bij spraakmakende quotes etc. Zou me niet verbazen als het verhaal een stuk genuanceerder ligt dan afgedrukt is.
quote:Martin van Geel is van mening dat de gedane aanbieding aan Jordy Clasie voldoende vertrouwen en waardering uitspreekt. Dit laat de technisch directeur van Feyenoord in een reactie aan Voetbal International weten. 'Want daarmee had Jordy tot de grootverdieners in de selectie behoord', verklaart Van Geel. 'Maar hij zei nee tegen ons voorstel.' Hoewel de onderhandelingen zich voorlopig dus in een impasse bevinden, is het plan om in de zomer verder te praten. Feyenoord schermt echter met een hoop interesse. Fiorentina deed al een bod en er zullen ongetwijfeld meer clubs volgen.
Ik vond hun vorige contractverlenging eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij de vorige verlenging werd juist het clubhart van beide spelers geprezen
Dat is waar, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je de contracten wilt hebben verlengd zodra de transferperiode begint.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:29 schreef ace_eleven het volgende:
Het is ook gewoon niet zo verstandig om gedurende het seizoen dit soort onderhandelingen te starten, dan komt er altijd media-aandacht voor, en afleiding bij spelers kijken
De Vrij was toen (als ik het me goed herinner) niet zo vanzelfsprekend, het draaide toen nog voor geen meter en het massaal inpassen van eigen jeugd was nog niet definitief doorgevoerd. Maar ik kan me vergissen, is alweer een poosje geleden...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond hun vorige contractverlenging eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend.
Hij was toen toch net terug van een lange blessure? (Slim moment om te verlengen wel.)quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Vrij was toen (als ik het me goed herinner) niet zo vanzelfsprekend, het draaide toen nog voor geen meter en het massaal inpassen van eigen jeugd was nog niet definitief doorgevoerd. Maar ik kan me vergissen, is alweer een poosje geleden...
De vrij had toch samen met Vlaar voor het laatst verlengd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Vrij was toen (als ik het me goed herinner) niet zo vanzelfsprekend, het draaide toen nog voor geen meter en het massaal inpassen van eigen jeugd was nog niet definitief doorgevoerd. Maar ik kan me vergissen, is alweer een poosje geleden...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De vrij had toch samen met Vlaar voor het laatst verlengd?
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij was toen toch net terug van een lange blessure? (Slim moment om te verlengen wel.)
Ik denk dat voetbal 'm sowieso niet interesseert. Hij is het liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef Stuiker het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij zijn aanstelling bekend werd dat hij voor 020 was
Dit dus, maar doe dan ook niet alsof, blij dat hij in Rotterdam zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbal 'm sowieso niet interesseert. Hij is het liever kwijt dan rijk.
Klopt hij zit net zo enthousiast met een Sparta-sjaaltje op de tribune. Als ze bij Excelsior geld voor sjaaltjes hadden, had hij ook daar met een Excelsior-sjaaltje gezeten...quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbal 'm sowieso niet interesseert. Hij is het liever kwijt dan rijk.
Dat noemen ze hypocriet zijn. Als je niet van voetbal houdt, blijf dan lekker weg.quote:
Daar staat die Aboubou om bekend. Altijd op de gewenste momenten op de juiste feestjes lopen en de juiste mensen spreken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat noemen ze hypocriet zijn. Als je niet van voetbal houdt, blijf dan lekker weg.
Net als die politici bij VI Oranje, je merkt het ook zo dat ze nooit naar voetbal kijken.
Ik wilde wat erover zeggen, maar dat zou niet halal geweest zijn..quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dochter heeft wel een goed stel hersenen.
Haha die Buma van het CDA toen bij VI Oranjequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat noemen ze hypocriet zijn. Als je niet van voetbal houdt, blijf dan lekker weg.
Net als die politici bij VI Oranje, je merkt het ook zo dat ze nooit naar voetbal kijken.
Daar heeft Koeman de ballen niet voor hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik neem aan dat Clasie naast Leerdam op de tribune mag plaatsenemen als hij zijn contract niet wilt verlengen?
De situatie van Clasie met Leerdam vergelijken, domquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heeft Koeman de ballen niet voor hoor.
En Plasterkquote:
Plus dat hij afgemaakt zou worden door pers, supporters en directie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
De situatie van Clasie met Leerdam vergelijken, dom
Het is toch wat hequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef Gert het volgende:
Misschien voetbalt-ie daarom de laatste wedstrijden zo matig. Omdat hij zich niet gewaardeerd voelt.
Leg het grote verschil nog eens uit dan? Het aflopende contract van Leerdam? Clasie wordt ook minder waard hoe verder hij vordert in zijn contract.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
De situatie van Clasie met Leerdam vergelijken, dom
Leerdam was niet zo'n bijzondere speler. Makkelijk te vervangen. De meeste Feyenoord volgers vonden het al vreemd dat hij de voorkeur kreeg boven Vilhena.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Leg het grote verschil nog eens uit dan? Het aflopende contract van Leerdam? Clasie wordt ook minder waard hoe verder hij vordert in zijn contract.
Hij heeft nog twee jaar, dat van Leerdam liep af. Verder is hij te belangrijk voor dit Feyenoord dus durft Koetje hem echt niet op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Leg het grote verschil nog eens uit dan? Het aflopende contract van Leerdam? Clasie wordt ook minder waard hoe verder hij vordert in zijn contract.
De prijzen zijn tegenwoordig echt om te huilen zo hoog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Wow ik heb gewoon kaarten voor Feyenoord - Heracles, het is een wonder
Dat heb ik al geaccepteerd hoor. Alleen ik hekel me aan het feit dat ze nog helemaal niks, maar dan ook echt helemaal niks gepresteerd hebben voor Feyenoord. Ga eerst eens met kop en schouders boven de rest uitsteken voordat je een grote mond hebt in de media.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft nog twee jaar, dat van Leerdam liep af. Verder is hij te belangrijk voor dit Feyenoord dus durft Koetje hem echt niet op de bank te zetten.
Maar hij kan nog een vol seizoen voor Feyenoord spelen en zich doorontwikkelen en dan met nog een eenjarig contract voor een bedrag tussen de 5-10 miljoen verkassen, ervan uitgaande dat hij zich daadwerkelijk doorontwikkelt, als hij volgend jaar een matig seizoen draait beur je dat er never nooit voor.
Mocht hij nu toch verlengen dan eist hij waarschijnlijk een clausule met afkoopsom die ook ergens in die range ligt, vertrekt hij alsnog binnen twee jaar waarschijnlijk en heb je hem in de tussentijd nog een vorstelijk (voor Feyenoordbegrippen) betaald.
Het is allemaal niet zo dramatisch, de jankende supporters moeten alleen nog even wennen aan het feit dat spelers nu eenmaal in de eerste plaats broodvoetballers zijn (erg luxe broodjes tegenwoordig, dat wel) en daarna pas clubman.
Dat is natuurlijk niet waar, anders wilde Feyenoord ook echt niet verlengen en een forse salarisverhoging geven...quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat heb ik al geaccepteerd hoor. Alleen ik hekel me aan het feit dat ze nog helemaal niks, maar dan ook echt helemaal niks gepresteerd hebben voor Feyenoord. Ga eerst eens met kop en schouders boven de rest uitsteken voordat je een grote mond hebt in de media.
En in amsterdam gebeurd dat dus wel. Zie een Vertonghen, Eriksen, van der Wiel etc. Wat dat betreft heb ik toch een beetje respect gekregen voor Vertonghen (een heel klein beetje dan hoor)
Nou dat vind ik nog niet eens zo erg, t is alleen altijd binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De prijzen zijn tegenwoordig echt om te huilen zo hoog.
Dude....quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat heb ik al geaccepteerd hoor. Alleen ik hekel me aan het feit dat ze nog helemaal niks, maar dan ook echt helemaal niks gepresteerd hebben voor Feyenoord. Ga eerst eens met kop en schouders boven de rest uitsteken voordat je een grote mond hebt in de media.
En in amsterdam gebeurd dat dus wel. Zie een Vertonghen, Eriksen, van der Wiel etc. Wat dat betreft heb ik toch een beetje respect gekregen voor Vertonghen (een heel klein beetje dan hoor)
Hoe vervelend het ook is om dit te moeten zeggen, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Alleen bij een flinke salarisverhoging, en met een goede afspraak over een afkoopsom.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, anders wilde Feyenoord ook echt niet verlengen en een forse salarisverhoging geven...
En nogmaals, ik kan hem geen ongelijk geven, waarom zou je in zijn situatie jezelf langjarig binden aan een club? Wordt hij er sportief beter van als hij nog 3-4 jaar bij Feyenoord blijft? Ik geloof van niet... Financieel? Lijkt me ook sterk... Wat blijft er dan over aan redenen?
Fijne principes heb je dan als club. Zeggen spelers eruit te zetten als ze niet willen verlengen, maar alleen als ze niet goed genoeg zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Leerdam was niet zo'n bijzondere speler. Makkelijk te vervangen. De meeste Feyenoord volgers vonden het al vreemd dat hij de voorkeur kreeg boven Vilhena.
Clasie daarintegen is een van de belangrijkste schakels van dit team(na Pelle). Dat was vrijdag ook weer te zien.
Zo werkt het nou eenmaal. Leerdam mag blij wezen dat ie ooit als kindsoldaat uit de burgeroorlog in Congo is gehaald. Als stank voor dank liep ie alleen te zeiken en eisen te stellen. Terwijl het verder een zeer beperkte speler is die je makkelijk kunt missen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Fijne principes heb je dan als club. Zeggen spelers eruit te zetten als ze niet willen verlengen, maar alleen als ze niet goed genoeg zijn.
Oh ja, want Feyenoord haalde hem uit de burgeroorlog omdat ze zo met hem te doen haddenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal. Leerdam mag blij wezen dat ie ooit als kindsoldaat uit de burgeroorlog in Congo is gehaald. Als stank voor dank liep ie alleen te zeiken en eisen te stellen. Terwijl het verder een zeer beperkte speler is die je makkelijk kunt missen.
De Vrij en zeker Clasie zijn potentiele wereldtop en hebben logischerwijs dan ook iets meer krediet en iets meer te eisen. Of je het er nou mee eens bent of niet. Zo gaat het in de voetballerij.
Het wordt of dat of niet verlengen waarschijnlijk idd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alleen bij een flinke salarisverhoging, en met een goede afspraak over een afkoopsom.
Toen Van Bommel zo oud was speelde hij nog bij Fortuna Sittard.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh ja, want Feyenoord haalde hem uit de burgeroorlog omdat ze zo met hem te doen hadden
Onzin, ze zagen een talentvolle voetballer waar ze een paar jaar later wat aan konden verdienen. Het feit dat hij zijn contract niet wil verlengen doet daar niets aan af. Als hij zijn contract verlengd had, had hij ook gewoon gespeeld want hij is gewoon goed genoeg voor dit Feyenoord.
En Clasie wereldtop? Prima voetballer die nog stappen gaat zetten, maar wereldtop? Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Nounounou, 'wereldtop', misschien in de wereld van de gemiddelde Feyenoordsupporterquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef inZanity het volgende:
De Vrij en zeker Clasie zijn potentiele wereldtop en hebben logischerwijs dan ook iets meer krediet en iets meer te eisen. Of je het er nou mee eens bent of niet. Zo gaat het in de voetballerij.
Vind jij dan dat van Bommel echte wereldtop is geweest? Misschien er tegenaan lopen hikken en gespeeld met echte wereldtop maar of hij zelf ooit die status heeft bereikt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Toen Van Bommel zo oud was speelde hij nog bij Fortuna Sittard.
Overigens denk ik ook niet dat Clasie de wereldtop gaat halen, maar je weet nooit hoe het loopt hè? Dat soort dingen zijn zo moeilijk te voorspellen./
Van Bommel werd in 2001 én 2005 gekozen tot Nederlands voetballer van het jaar. In 2010 haalde hij met het Nederlands elftal op het wereldkampioenschap de finale. Van Bommel behaalde in zijn carrière in totaal acht landskampioenschappen in vier belangrijke voetbalcompetities (4x met PSV, 2x met Bayern München, 1x met Barcelona en 1x met AC Milaan). Met Barcelona won hij de Champions League, met Bayern München verloor hij de finale en met PSV werd hij tegen AC Milaan op het allerlaatste moment in de halve finale van de Champions League uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind jij dan dat van Bommel echte wereldtop is geweest? Misschien er tegenaan lopen hikken en gespeeld met echte wereldtop maar of hij zelf ooit die status heeft bereikt?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal. Leerdam mag blij wezen dat ie ooit als kindsoldaat uit de burgeroorlog in Congo is gehaald. Als stank voor dank liep ie alleen te zeiken en eisen te stellen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh ja, want Feyenoord haalde hem uit de burgeroorlog omdat ze zo met hem te doen hadden
Onzin, ze zagen een talentvolle voetballer waar ze een paar jaar later wat aan konden verdienen.
Ze zijn aan elkaar gewaagd.quote:
Nee. is alleen een vaag verzinseltje van Krabbendam zodat hij ook eindelijk weer eens nieuws heeft sinds het allemaal potdicht zit door v. Geelquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef heiden6 het volgende:
Gaan we die Ebecilio nou nog een aanbieding doen?
Neem aan dat als PSV en Twente hem willen hebben dat wij hem ook wel willen en dan zal hij toch wel naar ons wilen als we hetzelfde salaris bieden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee. is alleen een vaag verzinseltje van Krabbendam zodat hij ook eindelijk weer eens nieuws heeft sinds het allemaal potdicht zit door v. Geel
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neem aan dat als PSV en Twente hem willen hebben dat wij hem ook wel willen en dan zal hij toch wel naar ons wilen als we hetzelfde salaris bieden?
Ok, laten we zeggen dat hij op zijn minst onderkant van de wereldtop was danquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van Bommel werd in 2001 én 2005 gekozen tot Nederlands voetballer van het jaar. In 2010 haalde hij met het Nederlands elftal op het wereldkampioenschap de finale. Van Bommel behaalde in zijn carrière in totaal acht landskampioenschappen in vier belangrijke voetbalcompetities (4x met PSV, 2x met Bayern München, 1x met Barcelona en 1x met AC Milaan). Met Barcelona won hij de Champions League, met Bayern München verloor hij de finale en met PSV werd hij tegen AC Milaan op het allerlaatste moment in de halve finale van de Champions League uitgeschakeld.
Ook nog aanvoerder van Oranje geweest, belangrijke speler in 2010 op het WK.
Ja, het ligt er altijd aann hoe breed je de top definiëert. ALleen de beste spelers van de topclubs? Is/was Puyol wereldtop?
Zaken als wie er eventueel CL speelt en hoeveel concurrentie hij kan verwachten zullen ook meespelen. Maar lijkt me wel dat Feyenoord iig een streepje voor heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neem aan dat als PSV en Twente hem willen hebben dat wij hem ook wel willen en dan zal hij toch wel naar ons wilen als we hetzelfde salaris bieden?
Home grown is kut idd. FFP staat er los van maar schuldafbouw van grote clubs is inmiddels wel begonnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bovendien wel lekker appels met peren vergelijken. De maatregelen van de UEFA/FIFA werken ook lekker mee. Nog geen financial fair play, wel home grown regels waardoor 16-jarigen weggekaapt worden voor ze een contract kunnen tekenen bij de club die hen heeft opgeleid. Typisch.
Hij heeft Feijenoord al eens de rug toegekeerd en daarnaast worden alleen Twente en PSV genoemd dus dat voorspelt weinig goeds.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zaken als wie er eventueel CL speelt en hoeveel concurrentie hij kan verwachten zullen ook meespelen. Maar lijkt me wel dat Feyenoord iig een streepje voor heeft.
Misschien een beetje verkeerd geformuleerd, ik bedoel te zeggen dat ik er vanuit ga dat hij op zich een voorkeur voor Feyenoord zal hebben uit die clubs, all else equal.quote:
Misschien verkeerd geformuleerd, maar wel heel erg relevant.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien een beetje verkeerd geformuleerd, ik bedoel te zeggen dat ik er vanuit ga dat hij op zich een voorkeur voor Feyenoord zal hebben uit die clubs, all else equal.
Weet jij wat hij aangeboden heeft gekregen? De rest hier niet namelijk.... Het is ook een standaard reactie van zo'n beetje elke technische leiding om te zeggen dat de aanbieding die ze gedaan hadden toch zó fantastisch was voor hun begrip.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Shreyas het volgende:
Clasie is een overrated mannetje dat erg hoog van toren blaast. Laat hem eerst nou maar constant goed spelen en bepalend zijn voordat hij de geldwolf gaat uithangen. Ik geef toe dat hij voor dit Feyenoord belangrijk is, maar hij kan zomaar falen bij een andere club als hij te vroeg de overstap maakt, dat is Fer, Castaignos en Wijnaldum ook overkomen.
Ik vind de houding van Clasie vrij respectloos tegenover Feyenoord.
Miljoenen? Bedragen die NL clubs iig niet op kunnen hoesten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef heiden6 het volgende:
Wat zou zo'n jongen bij Arsenal eigenlijk verdienen?
Ik denk als je zo'n grrot talent transfervrij op kan pikken dat je er best wel flink wat salaris tegenaan mag gooien als dat nodig is.
Ik denk dat het wel meevalt hoor. Jeugdspelers die nauwelijks een wedstrijd in het eerste gespeeld hebben zullen denk ik max. ¤1 miljoen verdienen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Miljoenen? Bedragen die NL clubs iig niet op kunnen hoesten.
Vrijwel geen enkele speler speelt constant goed. Dat Clasie over een langere periode goed speelt heeft hij reeds eerder bewezen, ondanks dat hij nu een mindere fase beleeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Shreyas het volgende:
Clasie is een overrated mannetje dat erg hoog van toren blaast. Laat hem eerst nou maar constant goed spelen en bepalend zijn voordat hij de geldwolf gaat uithangen. Ik geef toe dat hij voor dit Feyenoord belangrijk is, maar hij kan zomaar falen bij een andere club als hij te vroeg de overstap maakt, dat is Fer, Castaignos en Wijnaldum ook overkomen.
Vind het allemaal wel meevallen qua 'respectloos'... Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Shreyas het volgende:
No way dat ze een jeugdspeler van 16 zo veel betalen. Ik zou denken maximaal een miljoen, meestal zo'n 4-6 ton. Guidetti bijvoorbeeld had op zijin 18e een nieuw contract getekend bij City en die verdiende alsnog 'maar' 8 ton. En Arsenal betaalt ook nog een stuk minder, dus zo'n Ebecilio zal wel minder dan een half miljoen verdienen. Niet dat hij hier meer zou krijgen dan dat natuurlijk, maar goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Miljoenen? Bedragen die NL clubs iig niet op kunnen hoesten.
twitter:feyenoordpings twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 19:52:57GOAL FEYENOORD! Mitchell Te Vrede zet Jong Feyenoord/Excelsior op 1-1 tegen Jong Ajax! #Feyenoord reageer retweet
Als ik me goed herinner heeft Feyenoord een salarisplafond ingesteld van rond de 500.000 euro per jaar. Als je dus tot de ''groot-verdieners" van de club gaat behoren zal je wel ergens in de buurt van dat salaris gaan zitten, even ter illustratie, dat is dus 20 keer modaal. Dus ik weet niet wat er mis is met zo een salaris, dat jochie is nog geen 22 man, waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet jij wat hij aangeboden heeft gekregen? De rest hier niet namelijk.... Het is ook een standaard reactie van zo'n beetje elke technische leiding om te zeggen dat de aanbieding die ze gedaan hadden toch zó fantastisch was voor hun begrip.
Oh wacht, we hadden het niet meer over Clasie, my badquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt hoor. Jeugdspelers die nauwelijks een wedstrijd in het eerste gespeeld hebben zullen denk ik max. ¤1 miljoen verdienen.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 20:03:18Jong #Feyenoord/Excelsior komt op voorsprong tegen #Ajax: 2-1 op Woudestein, goal Manu, eerder scoorden De Sa en Te Vrede reageer retweet
Dat plafond gaan ze tegenwoordig gewoon overheen. Dat was vroeger.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner heeft Feyenoord een salarisplafond ingesteld van rond de 500.000 euro per jaar. Als je dus tot de ''groot-verdieners" van de club gaat behoren zal je wel ergens in de buurt van dat salaris gaan zitten, even ter illustratie, dat is dus 20 keer modaal. Dus ik weet niet wat er mis is met zo een salaris, dat jochie is nog geen 22 man, waar gaat dit over?
En hij neemt door niet te verlengen genoegen met een salaris wat lager ligt, wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner heeft Feyenoord een salarisplafond ingesteld van rond de 500.000 euro per jaar. Als je dus tot de ''groot-verdieners" van de club gaat behoren zal je wel ergens in de buurt van dat salaris gaan zitten, even ter illustratie, dat is dus 20 keer modaal. Dus ik weet niet wat er mis is met zo een salaris, dat jochie is nog geen 22 man, waar gaat dit over?
Hij zou blij moeten zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen, wekelijks in de basis staat en een goed technisch team heeft (Koeman, Bronckhorst) met veel ervaring die hem de mogelijkheid geeft om nog beter te worden en het maximale uit zichzelf te halen.
Wat een blunder van de keeper van Ajax was die 2-1 zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef Merkie het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 20:03:18Jong #Feyenoord/Excelsior komt op voorsprong tegen #Ajax: 2-1 op Woudestein, goal Manu, eerder scoorden De Sa en Te Vrede reageer retweet
Ga eens ergens anders trollenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij zou blij moeten zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen, wekelijks in de basis staat en een goed technisch team heeft (Koeman, Bronckhorst) met veel ervaring die hem de mogelijkheid geeft om nog beter te worden en het maximale uit zichzelf te halen.
Ja officieel is het zoals jij het zegt, maar hij hoopt natuurlijk dat Feyenoord met een nog betere aanbieding komt. Bovendien vind ik het als speler ook niet netjes naar je club toe als je transfervrij de deur uitloopt. Feyenoord investeert enorm veel in een speler als Clasie en kunnen er straks niets aan verdienen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hij neemt door niet te verlengen genoegen met een salaris wat lager ligt, wat is dan het probleem?![]()
Hij kan nog 2 jaar met die mensen werken en dan lekker vrij als een vogeltje gaan en staan waar hij wil maar dat is dus respectloos en kapsones hebben, uh huh.
Plafond is een gemiddelde. Dus gemiddelde per selectiespeler mag het salaris niet boven de 500.000 komen. Kan zijn dat een Clasie 800.000 verdient en Fernandez 200.000.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat plafond gaan ze tegenwoordig gewoon overheen. Dat was vroeger.
Oja, krijgen we dit weer.quote:
Geen gemiddelde, ze hebben gewoon een globaal salarisplafond. Met een laag gemiddeld salaris kan het nog steeds de spuigaten uitlopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Plafond is een gemiddelde. Dus gemiddelde per selectiespeler mag het salaris niet boven de 500.000 komen. Kan zijn dat een Clasie 800.000 verdient en Fernandez 200.000.
Clasie staat nog tot 2015 onder contract, een transfervrij vertrek is op z'n vroegst pas volgend jaar een punt van aandacht waard.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja officieel is het zoals jij het zegt, maar hij hoopt natuurlijk dat Feyenoord met een nog betere aanbieding komt. Bovendien vind ik het als speler ook niet netjes naar je club toe als je transfervrij de deur uitloopt. Feyenoord investeert enorm veel in een speler als Clasie en kunnen er straks niets aan verdienen.
Zo kun je het ook zien. Van Geel moet gewoon onder de 12 miljoen blijven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen gemiddelde, ze hebben gewoon een globaal salarisplafond. Met een laag gemiddeld salaris kan het nog steeds de spuigaten uitlopen.
Ze hebben nog 2 jaar om hem te verpatsen, dit is gewoon de realiteit voor dit soort talenten en Feyenoord wil die contractverlenging ook alleen maar omdat ze dan meer poet voor hem kunnen beuren, niet omdat ze Clasie zo'n aardige jongen vinden. En ook niet met de intentie om hem nog 4-5 jaar in Rotterdam te houden hoor... Dan gaan ze er ook van uit dat hij over een jaartje of 2 voor dikke knaken de deur uit loopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja officieel is het zoals jij het zegt, maar hij hoopt natuurlijk dat Feyenoord met een nog betere aanbieding komt. Bovendien vind ik het als speler ook niet netjes naar je club toe als je transfervrij de deur uitloopt. Feyenoord investeert enorm veel in een speler als Clasie en kunnen er straks niets aan verdienen.
Je zal maar Málaga-supporter zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef PIETR het volgende:
Fakking ziek voetbalavondje, echt zitten genieten. Gruwelijke doelpuntjes bij Galatasaray. Je zou toch maar Dortmund-supporter zijn. Dodelijk die eindfase.
Hoe mooi zou het zijn als wij komend seizoen weer CL spelen. Is al weer veel te lang geleden ..
Je zou als Feyenoorder maar zo'n wedstrijd maar moeten meemaken.. Dan was dit topic letterlijk ten dode opgeschrevenquote:
Ben je Kiev vergetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef PIETR het volgende:
Fakking ziek voetbalavondje, echt zitten genieten. Gruwelijke doelpuntjes bij Galatasaray. Je zou toch maar Dortmund-supporter zijn. Dodelijk die eindfase.
Hoe mooi zou het zijn als wij komend seizoen weer CL spelen. Is al weer veel te lang geleden ..
Heb er nog nachtmerries van. Die kansen die we toen misten, tering joh. Jammer dat Pelle niet een paar weken eerder kwam, dan hadden we die groepsfase zeker gehaald.quote:
Meeste bezoekers ook. Meer dan Bayern, arca, Madrid etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef heiden6 het volgende:
Mooie club man, Dortmund. Grootste stadion van Europa ook daar hè. Daar wil ik wel een keer heen.
Bizar mooi, respect voor die gasten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die Tifo actie aan het begin bij Dortmund - Malaga![]()
[ afbeelding ]
We worden minimaal 4e verwacht ik. Zijn we dan direct gekwalificeerd voor de groepsfase van de EL?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Grifte het volgende:
Überhaupt een mooi groepsfase-knockout duel in Europa zou ik mooi vinden, weer eens die voorronde voorbij en wat geweldige avonden beleven tegen mooie tegenstanders
Nee dat is Real Madrid dacht ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef heiden6 het volgende:
Mooie club man, Dortmund. Grootste stadion van Europa ook daar hè. Daar wil ik wel een keer heen.
Wat een gewaagde voorspelling.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bizar mooi, respect voor die gasten.
[..]
We worden minimaal 4e verwacht ik. Zijn we dan direct gekwalificeerd voor de groepsfase van de EL?
Zit even te kijken op wikipedia, daar staat Camp Nou.quote:
Mooie club is het zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit even te kijken op wikipedia, daar staat Camp Nou.
Maar hoogste toeschouwersaantalen zijn in elk geval wel in Dortmund.
Nee. Enkel bij de 1e plek speel je geen voorrondes. We hebben wederom een kut seed, dus het blijft hopen op een gunstige loting, maar het zit er met enig misfortuin weer in dat we stranden in de voorrondes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bizar mooi, respect voor die gasten.
[..]
We worden minimaal 4e verwacht ik. Zijn we dan direct gekwalificeerd voor de groepsfase van de EL?
Jaja lefgozertje hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een gewaagde voorspelling.
En het antwoord is helaas NEE.
Nah, met deze spits moeten clubjes als Kiev wél te doen zijn ..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee. Enkel bij de 1e plek speel je geen voorrondes. We hebben wederom een kut seed, dus het blijft hopen op een gunstige loting, maar het zit er met enig misfortuin weer in dat we stranden in de voorrondes.
Klopt, heb het van de week nog even opgezocht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jaja lefgozertje hoor![]()
Even nagekeken. 4e plaats = 3e voorronde EL, 3e plaats = play offs EL. Boven Vitesse eindigen moet lukken. No way dat hun punten gaan pakken in de Kuip.
Kiev en Praag waren nog de makkelijke opponenten voor we zo'n CL of EL instromen. Als je Kiev had gepakt kom je tegen nr 4 uit Spa/Eng/Dui, bij de EL ploegen als Inter / Liverpool / Atletico etc, dus met zo'n lage seed moet je gewoon veel geluk hebben met de loting. Al is het wel een verademing dat we niet meer met Kung Fu Fernandez hoeven aan te treden voor dat neequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, met deze spits moeten clubjes als Kiev wél te doen zijn ..
Dus het wordt wederom een kansloze opgave?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef Grifte het volgende:
Kiev en Praag waren nog de makkelijke opponenten voor we zo'n CL of EL instromen. Als je Kiev had gepakt kom je tegen nr 4 uit Spa/Eng/Dui, bij de EL ploegen als Inter / Liverpool / Atletico etc, dus met zo'n lage seed moet je gewoon veel geluk hebben met de loting.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk trouwens dat Guidetti halen helemaal niet zo onrealistisch is
Waarom zou Guidetti nu al terug willen komen? Wat heeft hij hier nog te bewijzen? Als het financieel uberhaupt al mogelijk is ..quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt ..quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nederlands, knul. Ga dat eens bijspijkeren.
Eventueel om zijn carriere nog een kickstart te geven, hij heeft natuurlijk wederom een jaar niet gespeeld nu, net als het jaar voor Feyenoord.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou Guidetti nu al terug willen komen? Wat heeft hij hier nog te bewijzen? Als het financieel uberhaupt al mogelijk is ..
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt ..
En dan Pelle op de bank zetten om zijn carriere weer een boost te geven?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Eventueel om zijn carriere nog een kickstart te geven, hij heeft natuurlijk wederom een jaar niet gespeeld nu, net als het jaar voor Feyenoord.
Hij volgt ons, weet dat ie speeltijd krijgt en populair is, wellicht weer basisplaats kan veroveren in t nationale elftal en weet dat hij na een jaar toch wel weer in de Europese top terecht kan komen... t zou kunnen
De vraag was waarom hij terug zou willen komen, niet of wij het zouden willen, of zouden kunnen betalen..quote:Op woensdag 10 april 2013 09:15 schreef Luni het volgende:
[..]
En dan Pelle op de bank zetten om zijn carriere weer een boost te geven?
Marcel Brands effect?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De vraag was waarom hij terug zou willen komen, niet of wij het zouden willen, of zouden kunnen betalen..
Maar ik denk dat Guidetti en Pelle trouwens best wel in 1 team zouden kunnen functioneren hoor, dan krijg je echt een gevaarlijke voorhoede
Neequote:
Dat verhaal is toch alleen vanuit kamp Bulthuis/Utrecht naar buiten gebracht?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:03 schreef Cara het volgende:
Ik denk (helaas) dat de enige aankoop Bulthuis zal worden.
Onbegrijpelijk overigens. Bulthuis dan.
Een veel betrouwbaardere bron dan die Krabbendamquote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat verhaal is toch alleen vanuit kamp Bulthuis/Utrecht naar buiten gebracht?
Haha. Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Speelde zondag weer verschrikkelijk las ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Bulthuis
Werd er constant uitgelopen door Rubinho. Verder kijk ik nooit Utrecht, maar in samenvattingen zie ik vaak alleen overtredingen van hem voorbij komen
Zo rollt Bruno.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lig altijd in een scheur van het lachen om deze
Strak plan. Meteen die Messaoud meenemen. Hoor van verschillende AZ supporters dat het een geweldige speler is en ze begrijpen niet waarom hij geen kans krijgt.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:32 schreef Keltie het volgende:
Als we dan toch een linksback zoeken.. Is die Wijnaldum niets? Wil weg bij AZ (transfervrij?)..
EDIT:
En dan Georginio terug, Van La Parra en Drenthe.. Hebben we een familie elftal
Ik ben niet zo snel overtuigd als supporters hun eigen jeugd helemaal ophemelen. Die kijken er toch met een roze bril naar, eerst maar eens een paar keer op het hoogste niveau zien spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Strak plan. Meteen die Messaoud meenemen. Hoor van verschillende AZ supporters dat het een geweldige speler is en ze begrijpen niet waarom hij geen kans krijgt.
Oh die Gudelj van NACquote:Op woensdag 10 april 2013 13:18 schreef Muto het volgende:
Als Clasie weggaat moet je die De Roon van Heerenveen halen. Goede speler met veel potentie.
Nou snap ik waarom die joden E. van der Sar weer van stal willen gaan halenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:43 schreef Muto het volgende:
Jalalalaaaa Mitchel Te Vrede, Jalalalalala.
'quote:Feyenoord-trainer Ronald Koeman noemt John Goossens 'een serieuze optie' voor de uitwedstrijd van komende zondag tegen RKC Waalwijk. De middenvelder, die vorig seizoen transfervrij overkwam van NEC, speelde tot dusverre slechts twee competitieduels voor Feyenoord; toevalligerwijs beide met VVV-Venlo. Goossens loste afgelopen vrijdag na een uur Harmeet Singh af, die op zijn beurt de geblesseerde Immers verving.
Singh viel tegen. Koeman: ‘We kozen Harmeet omdat hij net wat meer gecontroleerd speelt dan John en we Vilhena daardoor als aanvallende middenvelder konden opstellen. Singh had het moeilijk, al valt dat niet alleen hém te verwijten. Op het middenveld ben je ook afhankelijk van de beweging van de aanvallers.’ Goossens viel niettemin sterk in, zag Koeman. ‘Deze week zullen we bekijken wat voor de ploeg het beste is, maar Goossens heeft laten zien fit en gretig te zijn.
Daar heb je een punt! Als hij transfervrij is en wilt komen zonder garantie op speeltijd(daarop loopt het stuk bij AZ) kan je misschien een gokje wagen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel overtuigd als supporters hun eigen jeugd helemaal ophemelen. Die kijken er toch met een roze bril naar, eerst maar eens een paar keer op het hoogste niveau zien spelen.
Hij heeft er wel een, maar hij kijkt alsof hij die andere liever had gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Janmaat grijpt als enige naast Ollie"
Nee, dat is een Ollie.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
BMI zie je bijna niet of is dat bmi niet?
Dat is sissequote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
BMI zie je bijna niet of is dat bmi niet?
Vraag me af of Te Vrede en Manu ooit nog basismateriaal worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...).UWTxwqI4pEw.twitter
Manutelli
Hakkebar zat vrijdag weer op de bank.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vraag me af of Te Vrede en Manu ooit nog basismateriaal worden.
En Achabar houdt zich aardig stil voor iemand die niet eens meer op de bank van het 1e zit
Te Vrede ? Nee die zal nooit invallen, anders had hij tegen Heerenveen wel erbij gezeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef De_Pel het volgende:
Ik geloof niet dat Manu en Te Vrede ooit echt aan gaan haken bij Feyenoord. Ze zullen misschien af en toe wat minuutjes maken, maar meer wmb zeker niet.
Ik hoorde dat ze steeds meer tevreden over hem zijn. Hij schijnt het behoorlijk te doen de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hakkebar zat vrijdag weer op de bank.
"gehaald voor de toekomst". Zie het ook niet zitten, maar als ze hem niet slijten zal hij volgend seizoen of het seizoen er op misschien aanhaken als back-up van back-up ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Te Vrede ? Nee die zal nooit invallen, anders had hij tegen Heerenveen wel erbij gezeten.
Manu misschien.
Vind het nog altijd ongelooflijk: zowel voor het seizoen als in de winter warm zitten maken voor aardig wat speelminuten, maar geen kans gehad. Vond de actie rondom De Schaak alles behalve snugger.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze steeds meer tevreden over hem zijn. Hij schijnt het behoorlijk te doen de laatste tijd.
Niet echt Feyenoord-gerelateerd, maar kan het toch niet laten te posten. Wat zou dat genieten zijn zeg, als ze daar gewoon nog even naast Europees voetbal grijpen.quote:Het is nog onduidelijk of Nikolay Mihaylov zaterdag met FC Twente in actie kan komen tegen ADO Den Haag. De doelman heeft een gebroken pink en is daardoor een vraagteken, zo valt te lezen op de officiële website van de Eredivisionist uit Enschede.
De Bulgaar liep de kwetsuur afgelopen zaterdag op tijdens de warming-up voor het duel met Roda JC. Mihaylov kon in die wedstrijd na een behandeling wel gewoon plaatsnemen onder de lat. De komende dagen zal blijken of de goalie inzetbaar is tegen ADO.
Mocht Mihaylov niet in actie kunnen komen, dan kampt trainer Alfred Schreuder met een waar keepersprobleem. Reservedoelman Sander Boschker kampt immers ook met een blessure, terwijl ook Daniel Fernandes en Filip Bednarek herstellende zijn van een kwetsuur.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet snap. Op trainingen zie ik hem van alle kanten scoren. Maar Achahbar had gewoon moet accepteren dat hij verhuurt zou worden in januari. Dat is een grove inschattingsfout van hem geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind het nog altijd ongelooflijk: zowel voor het seizoen als in de winter warm zitten maken voor aardig wat speelminuten, maar geen kans gehad. Vond de actie rondom De Schaak alles behalve snugger.
als ze maar van PSV winnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet echt Feyenoord-gerelateerd, maar kan het toch niet laten te posten. Wat zou dat genieten zijn zeg, als ze daar gewoon nog even naast Europees voetbal grijpen.
Ik hoop het, maar Koeman ziet het niet zitten in hem blijkbaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet snap. Op trainingen zie ik hem van alle kanten scoren. Maar Achahbar had gewoon moet accepteren dat hij verhuurt zou worden in januari. Dat is een grove inschattingsfout van hem geweest.
Achahbar komt er wel.
Nou ja. Een afwerkoefening is totaal niet te vergelijken met een wedstrijd. Ik denk dat Koeman vindt dat Achahbar iets te frivool is en daardoor relatief veel balverlies heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar Koeman ziet het niet zitten in hem blijkbaar.
Denk dat die inschattingsfout niet geheel alleen aan hem is toe te schrijven.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet snap. Op trainingen zie ik hem van alle kanten scoren. Maar Achahbar had gewoon moet accepteren dat hij verhuurt zou worden in januari. Dat is een grove inschattingsfout van hem geweest.
Achahbar komt er wel.
quote:Clasie: 'Ik zou niet weten waarover we nog moeten onderhandelen'
Jordy Clasie ziet geen nut in het heropenen van de contractbesprekingen met Feyenoord. De club liet eerder weten dat de besprekingen na het seizoen zouden worden voorgezet, maar aan Voetbal International geeft de middenvelder hier een eerlijke reactie op.
"Feyenoord stelde in de media dat we na het seizoen verder zouden onderhandelen, maar ik weet eigenlijk niet waarover", aldus Clasie, die een contract in De Kuip heeft tot medio 2015. "We zijn er gewoon niet uitgekomen. Ik vind dat oprecht jammer."
Wel vertelt Clasie dat het aan de club Feyenoord niet ligt. "Ik heb het bij Feyenoord geweldig naar mijn zin. Ik weet wat ik hier heb, dat het echt een mooie grote club is en dat ik belangrijk kan zijn. Ik hoopte daarom echt dat we elkaar zouden vinden, maar als dat niet lukt, moet je toch verder kijken. Ik zou echt nog jaren voor Feyenoord willen spelen, maar ja, dat moet de club ook willen."
Ik had geen zin om er een bericht aan te wijden, maar je verwoordt het goedquote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Sloggi het volgende:
Hypocriet figuur.
Wees dan eerlijk en zeg: ik ben een over het paard getilde jongeling die twee interlands heeft gespeeld en daarom denkt recht te hebben op een miljoen netto per jaar.
Dat 'ie al een wedstrijd of vier, vijf totaal ruk speelt vergeten we maar even voor het gemak.
dan gaan ze het maar eens wel zo zienquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef PIETR het volgende:
Moeilijk om hier een mening over te geven. Volgens van Geel kan hij één van de grootverdieners worden, Clasie vindt dat hij vergeleken met Pelle en Mathijsen nog steeds te weinig krijgt. De precieze bedragen kennen we niet, maar als hij inderdaad veel minder krijgt dan die spelers is het misschien wel terecht dat hij zich niet 'gewaardeerd' voelt.
Tuurlijk moet ie blij zijn dat hij bij Feyenoord speelt en daar belachelijk veel geld voor krijgt, maar zo zien voetballers dat natuurlijk niet.
Het komt (voor mijn gevoel) ook zo vanuit het niets...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat er via de media in deze fase van het seizoen over mislukte contractonderhandelingen gesproken wordt door speler en TD.
Pelle maakt ook veel meer het verschil dan Clasie, salaris van Mathijssen heb ik nooit gesnapt zelfs nu hij elke week wel degelijk speeltquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef PIETR het volgende:
Moeilijk om hier een mening over te geven. Volgens van Geel kan hij één van de grootverdieners worden, Clasie vindt dat hij vergeleken met Pelle en Mathijsen nog steeds te weinig krijgt. De precieze bedragen kennen we niet, maar als hij inderdaad veel minder krijgt dan die spelers is het misschien wel terecht dat hij zich niet 'gewaardeerd' voelt.
Tuurlijk moet ie blij zijn dat hij bij Feyenoord speelt en daar belachelijk veel geld voor krijgt, maar zo zien voetballers dat natuurlijk niet.
Eensquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef PIETR het volgende:
pelers structureel onderbetaald worden moet maar eens verande
Gaat weer goed, hè. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Lijkt trouwens wel of er steeds meer feyenoord fans uit de kast komen, wordt elke training in de gym die in groningen zit wel aangesproken over feyenoord in positieve zin en dat is wel eens anders geweest
Vormer komt te kort en Goossens is te blessuregevoelig.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, als Clasie er geen zin meer in heeft, c'est ca. Het is niet alsof hij op dit moment de pannen van 't dak speelt. Zomer verkopen en kijken wie we vanuit de jeugd kunnen doorschuiven of dat Vormer/Goossens die rol eventueel kunnen vervullen.
Lijkt me sterk dat we El Ahmadi terug kunnen halen. Daarbij is El Ahmadi complementair aan Clasie maar geen directe vervanger. Weet niet of er in de Eredivisie echt een type Clasie rondloopt. Is 't broertje van Kongolo niet eenzelfde type maar dan groter en sterker?quote:Op donderdag 11 april 2013 02:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vormer komt te kort en Goossens is te blessuregevoelig.
El Ahmadi is maar nog 28 zou nog makkelijke 3-4 jaar mee kunnen
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:54 schreef Cara het volgende:
Jongens negeer godverdomme een keer die stokende media een keer! Is niet de eerste keer dat er geen zak van klopt. VI en AD zijn geen fatsoenlijke bronnen meer.
Deden ze ook bij Bonyquote:Op donderdag 11 april 2013 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja, VI verzint gewoon quotes uit de mond van Clasie.
VI is gewoon een roddelblad, weet wel nog een keer dat er instond dat Ibrahimovic het gekreun van Sylvie nadeed in de kleedkamer nadat Ibra haar had gegeven en ze met van der vaart ging en dat Van der Vaart daarom zo kwaad was op Zlatanquote:
Een anderhalve maand geleden liet BMI nog een uitspraak terugdraaien omdat deze misquoted was. Sinds Geel bij Feyenoord is en vriendje Beenhakker geen info meer kan leveren heeft VI niks, nada, noppes meer over Feyenoord. Dus moet het nieuws zelf gemaakt worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ja, VI verzint gewoon quotes uit de mond van Clasie.
Laat maar komen, ik wil hem weleens een hele wedstrijd aan het werk zien.twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 11-04-2013 om 07:32:04#Koeman: ,,#Goossens is een serieuze optie voor RKC uit. Hij heeft laten zien fit en gretig te zijn." VI reageer retweet
Stond gisteren al ergens, dus late tweet.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Laat maar komen, ik wil hem weleens een hele wedstrijd aan het werk zien.twitter:FKRotterdam twitterde op donderdag 11-04-2013 om 07:32:04#Koeman: ,,#Goossens is een serieuze optie voor RKC uit. Hij heeft laten zien fit en gretig te zijn." VI reageer retweet
Dat jeugdspelers gelijk bij de best betaalden willen horen moet maar eens veranderen, we zijn nog steeds niet in de positie op top salarissen te betalen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef PIETR het volgende:
Clasie is gewoon een dragende speler. Net zoals de Vrij en Pelle. Zij horen dus ook gewoon het meest te verdienen.
Dat jeugdspelers structureel onderbetaald worden moet maar eens veranderen.
Dan moet je Mathijsen ook niet de hoofdprijs geven, wat zou jij doen als je directe collega het dubbele kreeg ?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat jeugdspelers gelijk bij de best betaalden willen horen moet maar eens veranderen, we zijn nog steeds niet in de positie op top salarissen te betalen.
Zodra je (vast) in de A selectie zit ben je geen jeugdspeler meerquote:Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat jeugdspelers gelijk bij de best betaalden willen horen moet maar eens veranderen, we zijn nog steeds niet in de positie op top salarissen te betalen.
Van Geel heeft zichzelf gewoon in een moeilijke positie gebracht met Mathijsen, dat Pellè meer pakt dan de rest is niet meer dan logisch, dat gaat voor Mathijsen niet op.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Clasie, BMI & De Vrij mogen alle 3 wat mij betreft een topsalaris krijgen. Dat zal ook alleen maar hun verkoopwaarde opvijzelen + mindere noodzaak om ze dit of volgend seizoen te verkopen.
Daarnaast liever onze eigen talenten dan spelers van andere clubs halen, die waarschijnlijk ook niet weinig verdienen.
Matthijsen krijgt zijn salaris door prestaties uit het verleden.. ervaring..quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Geel heeft zichzelf gewoon in een moeilijke positie gebracht met Mathijsen, dat Pellè meer pakt dan de rest is niet meer dan logisch, dat gaat voor Mathijsen niet op.
Dat begrijp ik allemaal wel maar Clasie is natuurlijk ook een bepalende speler en in deze selectie belangrijker dan Mathijsen (in de zin dat je voor Mathijsen wel redelijke vervanging hebt maar voor Clasie niet)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Matthijsen krijgt zijn salaris door prestaties uit het verleden.. ervaring..
geen enkele speler in de selectie heeft op een WK in de finale gestaan....
daarnaast is hij al maanden een van de betere in de achterroede...
Laat ze maar lekker voor de hoofdprijs weggaan..
komen ze vanzelf bij een of andere kutclub op het tweede plan en eindigen ze net als Royston in Rusland..
Geen enkele speler is groter dan de club...
jammer zou ik het wel vinden dat deze talentvolle lichting zonder prijs weg zou gaan maar goed dat is de keuze van de spelers
1.000.000 is voor Eredivisie begrippen een topsalaris.quote:
Ik denk het eerlijk gezegd wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
1.000.000 is voor Eredivisie begrippen een topsalaris.
Verwacht eerlijk gezegd niet dat de eisen van de spelers boven dit bedrag liggen.
Pelle is z'n 1e seizoen in z'n carriere dat hij wat presteerd, Mathijssen heeft een WK finale gespeeld en jaren Europese subtop.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Geel heeft zichzelf gewoon in een moeilijke positie gebracht met Mathijsen, dat Pellè meer pakt dan de rest is niet meer dan logisch, dat gaat voor Mathijsen niet op.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Luni het volgende:
Die goeie ouwe tijd, toen fakkels nog niet georganiseerd afgestoken werden![]()
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/gelukkig-hebben-we-de-fotos-nog/
quote:09 november - Clasie: "onrust over salaris Mathijsen is onzin"
Jordy Clasie voelt zich genoodzaakt om te reageren op de berichtgeving van Voetbal International. Volgens het medium zou het salaris van Joris Mathijsen in de selectie van Feyenoord voor onrust en jaloezie zorgen. Pertinente onzin, zegt Clasie in gesprek met RTV Rijnmond.
De middenvelder zou één van de spelers zijn die bij technisch directeur Martin van Geel op gesprek is geweest om het verschil in salaris te verkleinen. "Wat naar buiten is gebracht is onzin", reageert hij echter.
"Ik ben wel met Stefan (De Vrij, red) naar Van Geel gegaan met de vraag hoe dit zo naar buiten is gekomen. Het is om onrust te veroorzaken, terwijl het niet zo is. Wij vinden het onzin. Het is wel storend, iedereen komt op de club en heeft het erover. Wij hebben het als groep intern behandeld en ook nu kan ik voor camera zeggen dat het niet waar is."
De middenvelder kreeg vrijdag te horen dat hij niet is opgenomen in de Oranje-selectie voor het duel met Duitsland. "Zonde het liefst zit je er wel altijd bij, maar de keuze is aan de bondscoach", reageert Clasie, die begrip toont voor de keuze van Louis van Gaal. "Ik ben minder in vorm. Ik zit in een iets mindere fase, het is zaak voor mezelf om er weer bovenop te komen. Ik twijfel niet aan mezelf, ook niet na een paar mindere wedstrijden."
Als hij dan toch zonodig weg wil, mag hij van mij naar de PL.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Clasie vindt dat hij klaar is voor een stap hogerop, op basis van een oefeninterland tegen Italië, heeft hij een gigantische plaat voor zijn kop. Hij is domweg niet klaar voor een Europese topcompetitie. Hij heeft vorig jaar een heerlijk seizoen gehad, dit seizoen was het allemaal wat minder, maar speel nou gewoon nog een goed seizoen bij Feyenoord en ontwikkel je als leider van dit team. Dan speelt hij wellicht een WK en kan daarna naar een mooie club.
De situatie is zó veranderd dat een jaarlijkse upgrade van 3 ton niet voldoende is? Ga fietsen joh.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef PIETR het volgende:
Situatie is veranderd. Nu zijn hij en de Vrij vaste selectiespelers van oranje en de steunpilaren bij Feyenoord. Dus horen ze ook gewoon het meest te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |