Een YouTube filmpje met commentaar van een paar woorden is geen basis voor een fatsoenlijk topic. Daarnaast loopt er in pol nog een actueel topic over Obama. Genoeg reden voor een slotje.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:34 schreef deelnemer het volgende:
POL / Hier is iemand die de waarheid vertelt! Obama is een oorlogscrimineel.
Waarom is dit topic bagger?
Mod die zegt dat Palestijnse huiden verrot zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Straks is Mandela dood, hopelijk breekt in Zuid-Afrika dan de pleuris los.
Syrië was ook al goed verdienen, dus dan kunnen we nu wel het volgende conflict gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer de macht grijpen daar, als uitheemse import.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen de blanken de puinzooi weer opruimen die de locals ervan gemaakt hebben.
quote:
Homohaat is verder wel prima?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef De_Guidance het volgende:
Niet normaal meer dit. Als er nog enige vorm van normale moderatie was in dit subforum greep men in.
Dat je niet zo hypocriet moet doen. Gooi dan lekker de hele teringbende dicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat is dat voor debiele vraag.
Doe ik niet. Ik heb mij nooit schuldig gemaakt aan homohaat of homohatende opmerkingen en heb daar ook over geklaagd.quote:
Daar ga ik niet over.quote:Gooi dan lekker de hele teringbende dicht.
Ik zou niet durven, maar goed je leest zelf mee dus mijn commentaar is inderdaad overbodig.quote:
Hij leest zelf mee en ziet wie er over de schreef gaan inderdaad. In elk ander subforum had men al lang en breed en grens gesteld. Het is hier geen psychiatrisch centrum, maar een politiek subforum.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, maar goed je leest zelf mee dus mijn commentaar is inderdaad overbodig.
We zullen zien. Fijne avond verder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij leest zelf mee en ziet wie er over de schreef gaan inderdaad. In elk ander subforum had men al lang en breed en grens gesteld. Het is hier geen psychiatrisch centrum, maar een politiek subforum.
Je kan ook overdrijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij leest zelf mee en ziet wie er over de schreef gaan inderdaad. In elk ander subforum had men al lang en breed en grens gesteld. Het is hier geen psychiatrisch centrum, maar een politiek subforum.
Ik vind het niet overdreven. Het is 1000km over de grens. En de mensen die het doen weten precies wat ze fout doen en zijn er al 8 miljard maal op aangesproken. Maar voor nu is het wel weer even genoeg geklaag van mijn kant inderdaad.quote:
Naar alle Palestijnen, omdat het eigenlijk best leuke mensen zijn. En naar de Zuid-Afrikanen omdat ze altijd zo lief waren tegen me toen ik er woonde en dit niet verdienen, en aan Mandela omdat z'n aanslagen terecht waren gezien z'n doel.quote:
Niet echt, gezien de quotes van D_G is het een terechte klacht. En het is niet de eerste keer dat dit zogenaamd garpige gelul naar boven komt. Er zijn ook al meerdere klachten over geweest van verschillende users.quote:
Klopt, het was niet netjes, normaal is iedereen zo netjes hier, dit gedrag was niet gepast. Excuus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt, gezien de quotes van D_G is het een terechte klacht. En het is niet de eerste keer dat dit zogenaamd garpige gelul naar boven komt. Er zijn ook al meerdere klachten over geweest van verschillende users.
Dit is niet gemeend. Sarcastisch excuses aanbieden is nogal slap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar alle Palestijnen, omdat het eigenlijk best leuke mensen zijn. En naar de Zuid-Afrikanen omdat ze altijd zo lief waren tegen me toen ik er woonde en dit niet verdienen, en aan Mandela omdat z'n aanslagen terecht waren gezien z'n doel.
En naar jou, omdat je huilt.
Dan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |