It's easier when....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:04 schreef Lyrebird het volgende:
Overigens zit de OP vol met fouten. Ik werk samen met moslims in Japan, en die mensen worden net als andere buitenlanders behandeld.
Dus als een post mij politiek niet zo goed bevalt hoef ik alleen maar een beetje te trollen om die mening van het forum af te krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zou dat best kunnen, heb dat ook gedaan in zijn notes en meneer is daarvoor enige tijd van het forum gegooid. Verder kent hij het klappen van de zweep hier uitstekend en weet hij prima wanneer hij te ver gaat...
Ben hier verder geen verantwoording schuldig aan iemand omdat ik een kapotgetrolld en slecht onderbouwd topic sluit.
Pardon? Ik heb FkTw tot viermaal toe aangegeven waarom zijn - in mijn ogen inderdaad trollerige uitspraak - niet klopt. Dat is ook nog eens onderbouwd. Daar geeft FkWk echter geen antwoord op. Hij gaat echter wel gewoon door met het plaatsen van volslagen ongenuanceerde berichten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De enige users die in dat topic aan het trollen is, is Ettovanbelgie.
Feit is dat 99.999 geen voorbeeld van het trollen door FkTwkGs2012 geeft. De vraag is of 99.999 een voorbeeld van trollen door FkTwkGs2012 kan geven.
Overigens zit de OP vol met fouten. Ik werk samen met moslims in Japan, en die mensen worden net als andere buitenlanders behandeld.
Ik zie je alleen maar andere mensen afzeiken in dat topic om maar te zorgen dat het topic gelosten wordt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb FkTw tot viermaal toe aangegeven waarom zijn - in mijn ogen inderdaad trollerige uitspraak - niet klopt. Dat is ook nog eens onderbouwd. Daar geeft FkWk echter geen antwoord op. Hij gaat echter wel gewoon door met het plaatsen van volslagen ongenuanceerde berichten.
Dat heet trollen, geloof ik.
Uit de reeks:
"er is maar 1 koran. en helaas kan ik geen arabisch dus heb ik een vertaling gelezen welke als acceptabel wordt gezien door de moslim gemeenschap in nederland."
Aldus FkTw.
Nadat er tot drie keer toe op gewezen is (en nog een vierde maal na deze post) dat de uitspraak 'er maar 1 koran' is ook geldt voor de bijbel, en dat dit toch wel vreemd is wanneer je ziet dat er op basis van één bijbel 150 protestantse kerken in Nederland zijn.
Daar komt echter geen zinnig antwoord op.
Van mij hoeft geen enkel topic gesloten te worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar andere mensen afzeiken in dat topic om maar te zorgen dat het topic gelosten wordt.
Als je eigen topic je inhoudelijk niet bevalt kan je het inderdaad prima om zeep helpen zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dus als een post mij politiek niet zo goed bevalt hoef ik alleen maar een beetje te trollen om die mening van het forum af te krijgen.
Handig om te weten...
In hun verdediging, in een enkel geval kan het het forum schaden als er niet wordt opgetreden, het kan reaguurders die je graag erbij wil hebben wegjagen. Het is een delicate balans en er worden dan ook automatisch regelmatig verkeerde en wat inconsistente beslissingen genomen. Dat is te billijken zolang de moderators en beheerders een rationele afweging maken en geen subjectieve standpunten een rol laten spelen. Het is een beetje een hondenklus, moderator zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mij hoeft geen enkel topic gesloten te worden.
Je moet het vooral niet overdreven serieus nemen allemaal. Dan valt het goed mee hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is een beetje een hondenklus, moderator zijn.
Over schelden gesproken. Je weet je als moderator niet eens fatsoenlijk te gedragen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hersenloze gescheld voegt in elk geval niks toe.
Fraai staaltje weer van sublieme moderatie, een constatering verwijderen en bestempelen als schelden en zelf users uitmaken voor hersenloos tevens schelden.quote:
Ok.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Fraai staaltje weer van sublieme moderatie, een constatering verwijderen en bestempelen als schelden en zelf users uitmaken voor hersenloos tevens schelden.
Nogmaals, sjongejonge.
Ik zou nog veel meer kunnen zeggen en zelfs quouts kunnen aandragen over jouw bevooroordeeldheid tot onbeschofte uitlatingen maar dan heb ik weer een ban voor zogenaamd "moderator bashen".
Zo zwaar als jij het hebt zou ik bijna medelijden met je krijgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Fraai staaltje weer van sublieme moderatie, een constatering verwijderen en bestempelen als schelden en zelf users uitmaken voor hersenloos tevens schelden.
Nogmaals, sjongejonge.
Ik zou nog veel meer kunnen zeggen en zelfs quouts kunnen aandragen over jouw bevooroordeeldheid tot onbeschofte uitlatingen maar dan heb ik weer een ban voor zogenaamd "moderator bashen".
Het wil maar niet tot je verstand doordringen is het wel?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo zwaar als jij het hebt zou ik bijna medelijden met je krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |