Meer een brug te ver.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Drugshond het volgende:
NWS / [SC] Koffietijd.
A small step for man a gigantic leap for mankind,.
Jouw mening telt helaas niet. En nu weer opdonderen met die SC uit het FB topic, dat moet minstens een half jaar meegaan immers.quote:
Als een topic nergens meer over gaat wordt deze gesloten. Ditmaal met een gratis tip om een nieuw topic te beginnen met een fatsoenlijke aanzet tot discussie. Niet ieder vol topic heeft een vervolg nodig...quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
99.999 moet wel de meest waardeloze mod zijn die er ooit heeft bestaan. Als de discussie hem niet zint dan wordt die gesloten.
Of hij had er niet aan gedacht dat die onnozele fout er in staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:19 schreef 99.999 het volgende:
Het was je verdorie zelfs teveel moeite om de fout uit de topictitel te verwijderen
Daarvoor heb ik in mijn sluitpost dan ook alle ruimte geboden. Een matig huiswerktopic tot reeks verheffen heeft niet zoveel zin. Over het onderwerp discussie over voeren is echter prima. Maar open dan een nieuw topic met een insteek die ook ruimte en aanleiding biedt tot discussie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gezien de eenstemmingheid vanuit verschillende kampen lijkt het een foute beslissing te zijn geweest van 9. Geen probleem, fouten kunnen worden hersteld.
Rijken. Dat had ik gezien...quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Volgens mij waren wij juist aardig bezig om tot de kern van de zaak te geraken, in tegenstelling tot wat in 99% van de topics in P het geval is.
[..]
Of hij had er niet aan gedacht dat die onnozele fout er in staat.
Dat een draad ontaard is niet zo erg zolang iedereen die er nog aan deelneemt zich er senang bij voelt. 9 ergert zich zo erg aan marktdenken dat hij alle berichten erover verwijderd of blokt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat die originiele draad en OP waardeloos waren dat ben ik natuurlijk met je eens. Er was alleen wel een interessante discussie ontstaan uit dat onnozele huiswerkopdrachtje. Ik ben het met je eens dat het met die titel geen reeks waard is maar een titel kan toch worden gewijzigd? Allé, ik begrijp je motief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |