oink oinkquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog geen muis gezien. Ook geen tafel trouwens.
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?quote:Als u alcohol op bestelling wilt verkopen via uw webwinkel, moet u in het bestemmingsplan van uw gemeente opzoeken of dit mag.
heeft de gemeente een site?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Help wijze mensen, ik heb jullie hulp nodig!
[..]
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?
In 2002 was ie wel lolligquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sHit ik had zo;n leuke TT met een leuk plaatje![]()
[ afbeelding ]
gewoon morgen bellen naar je gemeentehuis, daar kunnen ze je wel verder helpen, wil je alcohol alleen de 30ste april verkopen dat mag dus niet. oh lees webwinkel dat weet ik niet, gewoon morgen ff bellen en inlichtingen vragenquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen was ik niet fok geboren. Die telt nietquote:
Ga je een webwinkel beginnen Top?quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok tofquote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
gewoon morgen bellen naar je gemeentehuis, daar kunnen ze je wel verder helpen, wil je alcohol alleen de 30ste april verkopen dat mag dus niet. oh lees webwinkel dat weet ik niet, gewoon morgen ff bellen en inlichtingen vragen
Een beller is sneller!quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel..
Ik vind het wel enorm lastig hoor.. Geen idee waar ik moet zoeken.
Met op de stoep staan zal je niet zo heel veel opschietenquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En iemand die op de stoep komt staan bij ze?
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een webwinkel beginnen Top?![]()
en ik heb geen idee
En naar binnen lopen naar de baliequote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met op de stoep staan zal je niet zo heel veel opschieten
ow... nah effe bellen dan heh...quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.
Dat was slechte humor van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
nou snap ik er ook geen ruk meer van, je wilt adverteren voor bierof ze oplichten wat wil je nou
Dat zal je niet lukken zonder de juiste verguningen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.
quote:
Geen vergunning nodig dat heb ik al opgezocht.quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Dat zal je niet lukken zonder de juiste verguningen.
Dan kan je daar lekker uitrusten en uitzieken, ik heb gehoord dat het daar nigal saai en suf is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Leuk plaatje in de OP!!![]()
Voor deze reeks hield ik echt van muizen.
Ik dnek dat ik ziekjes ga worden, heel de dag rillingen, koortsig... pijn in mijn botten.... en zaterdag moeten we naar Malta
bier-koerier, man ga lekker pizza rondbrengen of spare ribs kan je kratten bier met je fooi kopenquote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was slechte humor van mij.
Ik wil bier-koerier spelen op de zaterdag avond.
O ja? Ik heb juist het tegendeel gehoord. Nou, als dat zo is dan gaan we gewoon nooit meer terugquote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je daar lekker uitrusten en uitzieken, ik heb gehoord dat het daar nigal saai en suf is.
Niet?!quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen vergunning nodig dat heb ik al opgezocht.
Of ie op zijn leeftijd wel al alcohol mag verkopen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Niet?!
Wat is dan je vraag bij de gemeente?
Malta ben ik geweest, 15 jaar geleden lol, we/ze deden veel excursies, maar ik heb er niet veel aan gehad, lag 4 van de 7 dagen in het hotel met migrainequote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Ik heb juist het tegendeel gehoord. Nou, als dat zo is dan gaan we gewoon nooit meer terug
Of hij volgens het bestemmingsplan van de gemeente de webwinkel mag gaan draaien zoals ie voor ogen heeft, dat staat toch aan het begin van het topic!quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ga je er nog op in, Die gast is zo goed in slecht zijnquote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Als ik dit leuk vindt en op die manier bezig ben met een eigen bedrijfje dan is dat toch leuk?quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bier-koerier, man ga lekker pizza rondbrengen of spare ribs kan je kratten bier met je fooi kopen
Oh, da;'s kut. Nu, wellicht lig ik ook een aantal dagen in bed, als ik echt ziek word. Hopen van niet. We gaan een vriendin bezoeken die op Malta werkt. Het is een studiegenoot van mijn man, dus we zijn erg benieuwd.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Malta ben ik geweest, 15 jaar geleden lol, we/ze deden veel excursies, maar ik heb er niet veel aan gehad, lag 4 van de 7 dagen in het hotel met migraine
Nee dat was de vraag ook niet, hoe ik erachter kom of ik bier via een webwinkel mag verkopen via de gemeente, maar ik zal de gemeente bellen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ie op zijn leeftijd wel al alcohol mag verkopen.
Dat stond er net nog niet, toen was het nog een lege quote.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of hij volgens het bestemmingsplan van de gemeente de webwinkel mag gaan draaien zoals ie voor ogen heeft, dat staat toch aan het begin van het topic!
Geen idee of je daar een afspraak voor moet maken KT, effe bellen en navragen
quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Leuk plaatje in de OP!!![]()
Voor deze reeks hield ik echt van muizen.
Ik dnek dat ik ziekjes ga worden, heel de dag rillingen, koortsig... pijn in mijn botten.... en zaterdag moeten we naar Malta
quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of hij volgens het bestemmingsplan van de gemeente de webwinkel mag gaan draaien zoals ie voor ogen heeft, dat staat toch aan het begin van het topic!
Geen idee of je daar een afspraak voor moet maken KT, effe bellen en navragen
? Dat is raarquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stond er net nog niet, toen was het nog een lege quote.
Ja, inderdaad, bellen! Dat zei ik ook.
Hopelijk krijg je niet hetzelfde reboundgriepje dat ik nu al 2 weken heb.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, da;'s kut. Nu, wellicht lig ik ook een aantal dagen in bed, als ik echt ziek word. Hopen van niet. We gaan een vriendin bezoeken die op Malta werkt. Het is een studiegenoot van mijn man, dus we zijn erg benieuwd.
Een daarom zou ik niet reageren?quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je er nog op in, Die gast is zo goed in slecht zijn
Ik vond het er wel mooi, met al die gebouwen die maar van 1 soort steen gemaakt mogen worden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, da;'s kut. Nu, wellicht lig ik ook een aantal dagen in bed, als ik echt ziek word. Hopen van niet. We gaan een vriendin bezoeken die op Malta werkt. Het is een studiegenoot van mijn man, dus we zijn erg benieuwd.
Ik ben ook zeker 3 weken gammel geweestquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet hetzelfde reboundgriepje dat ik nu al 2 weken heb.
Elke keer denk ik er weer vanaf te zijn en dan een dag later lig ik weer rillend van de koorts op de bank.
Gewoon een virusje denk ik. Hopen dat het of snel doorzet, of snel ophoudt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ah... dat is niet fijn!griepje??
Of vakantie uitstellen? Of kan dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon een virusje denk ik. Hopen dat het of snel doorzet, of snel ophoudt.
Nee, ik opteer niet voor dit doemscenario, eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet hetzelfde reboundgriepje dat ik nu al 2 weken heb.
Elke keer denk ik er weer vanaf te zijn en dan een dag later lig ik weer rillend van de koorts op de bank.
Niet voor een virusje ben ik bang. Dan moet je wel een stevige doktersverklaring hebben, wil je medische gronden annuleren.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of vakantie uitstellen? Of kan dat niet?
spiegeltje maken?quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Lekker veel pillen erin, spiegeltje maken ER!
Ik denk dat ze daar niet akkoord bij de vliegtuigmaatschappij.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of vakantie uitstellen? Of kan dat niet?
Nee, had ik al begrepen dan ben je je geld kwijt... of ie dokter moet een beetje schappelijk zijn...quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet akkoord bij de vliegtuigmaatschappij.
Medicijnspiegel opbouwen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
spiegeltje maken?![]()
wasda?
Dan moet het toch wel iets ernstiger zijn dan een virusje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, had ik al begrepen dan ben je je geld kwijt... of ie dokter moet een beetje schappelijk zijn...
Ik zit al aan de solpadeinequote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Lekker veel pillen erin, spiegeltje maken ER!
Nu al beginnen met 4X daags 1,5 paracetamol.
Dus als je eigenlijk een vette griep hebt mét koorts dan ben je de lul?quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel iets ernstiger zijn dan een virusje.
Daar ben ik dan weer te braaf voorquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
bij spiegeltje maken denk ik toch aan iets andersiets met lijntjes etc
Maar wat jij een griep noemt is meestal alleen maar een fiks verkoudheidsvirus. Een echte griep is veel en veel ernstiger. En zeldzamer.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus als je eigenlijk een vette griep hebt mét koorts dan ben je de lul?
da's eigenlijk best raar vind ik
quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te braaf voorkwam niet eens in me op
Ik weet niet wat ik had, maar ik was niet verkouden, wel goed gammelquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar wat jij een griep noemt is meestal alleen maar een fiks verkoudheidsvirus. Een echte griep is veel en veel ernstiger. En zeldzamer.
Je belande meteen op de eerste Hulp?quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik ben ook braaf hoor, nooit gedaan ooit 1 keer geblowd
nou de 1e hulp werd gek van mij dacht dat ik dood ging
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar wat jij een griep noemt is meestal alleen maar een fiks verkoudheidsvirus. Een echte griep is veel en veel ernstiger. En zeldzamer.
Dat mag ze ook hoorquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
bij spiegeltje maken denk ik toch aan iets andersiets met lijntjes etc
Ondergelegenquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja maar dat is niet eerlijk !Jullie zijn allemaal medisch onderlegd enzo
rende er naar toequote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je belande meteen op de eerste Hulp?
Hmmm, of heb je last van decubitus??quote:
Bij mij ging het wel een tijdje goedquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rende er naar toeecht blowen ook niks voor mij
echt dacht echt dat ik dood ging trillen en zweten en rare ogen dat weet ik nog wel
Heel veelquote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit waar je onderlegd
Ja wil je mn wonden verzorgen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmm, of heb je last van decubitus??
87 is een mooie leeftijd, dus nee echt schokkend vind ik het niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, snappen jullie die ophef over het overlijden van de ijzeren dame? Ze was op een mooie leeftijd, toch? Hier op de radio doen ze echt net of de wereld is vergaan.
Voor de Britten was het natuurlijk wel een symbool. Voor de een een symbool van het goede en voor heel veel anderen het symbool van het kwade. In Noord-Engeland en Schotland zijn er feestelijkheden omdat dat verschrikkelijke mens nu eindelijk de pijp uit is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, snappen jullie die ophef over het overlijden van de ijzeren dame? Ze was op een mooie leeftijd, toch? Hier op de radio doen ze echt net of de wereld is vergaan.
*Flikkert Bloes op een luchtmatrasje*quote:
Hier wordt ze nogal opgehemeld. Ergens onbegrijpelijkquote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor de Britten was het natuurlijk wel een symbool. Voor de een een symbool van het goede en voor heel veel anderen het symbool van het kwade. In Noord-Engeland en Schotland zijn er feestelijkheden omdat dat verschrikkelijke mens nu eindelijk de pijp uit is.
http://www.isthatcherdeadyet.co.uk/
Wat heeft ze zoal voor Ierland betekend dan?quote:
nooit, maar dan ook nooit meer, wat een getril er trilde dingen en ledematen waar ik niet eens van wist dat dat kon trillenquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij ging het wel een tijdje goedmaar ik was meer van af en toe een trekkie en dat
was wel prettig zeg maartotdat ik een keer helemaal flipte, meteen gestopt
ja die heb ik ook langs zien komen. Erg gaaf!!quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit vind ik zooooooooo Cool !![]()
Ik had hem nog niet gezien, zat in mijn mailquote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ja die heb ik ook langs zien komen. Erg gaaf!!
Veel ellende!! Volgens Gerry Adams dan!quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft ze zoal voor Ierland betekend dan?
Ja, dat is een Noord-Ier en die was toch van de Ira, of de politieke tak van de Ira?quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
Veel ellende!! Volgens Gerry Adams dan!
Ligt wel iets genuanceerder...maar je bent in de buurt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Engeland bemoeide zich met conflikt katholiek in Ierland, stuurde engelse soldaten er naar toe, in opdracht van de Ijzere dame daarom wordt ze gehaat in ierland
ja weet niet zoveel over de engelse politiek, maar weet wel ze haten haar in Ierland en geloof die 3 mannen die jarenlang gezeten hebben omdat ze ivm de Ira werden gebracht ( dacht brand in discotheek) dat ze moesten zitten omdat zij zich ermee ging bemoeien letterlijkquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ligt wel iets genuanceerder...maar je bent in de buurt.
Ik weet er zo goed als niets vanaf, en het interesseert me ook niet. Maar ik vind het opvallend dat ze op 1 radiozender hier dus zo ongeveer de hemel ingeprezen wordt.quote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet niet zoveel over de engelse politiek, maar weet wel ze haten haar in Ierland en geloof die 3 mannen die jarenlang gezeten hebben omdat ze ivm de Ira werden gebracht ( dacht brand in discotheek) dat ze moesten zitten omdat zij zich ermee ging bemoeien letterlijk
Er zijn vast nog wel een paar gekke Ieren te vinden die zich willen aansluiten bij GB.quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet er zo goed als niets vanaf, en het interesseert me ook niet. Maar ik vind het opvallend dat ze op 1 radiozender hier dus zo ongeveer de hemel ingeprezen wordt.
Ik had hem hier langs zien komen. Sowieso een leuke FB paginaquote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien, zat in mijn mail
Wellichtquote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel een paar gekke Ieren te vinden die zich willen aansluiten bij GB.
Je moet niet vergeten, na Churchil was zei de 1e vrouw met ballen zeg maar in het preutse Engeland, en een vrouw in die tijd op zo een positie ( de queen moet je ff vergeten) deze ijzeren dame was niet op haar mondje gevallen in dat Lagerhuis, in Engeland werd ze door vrouwen op handen gedragen in die tijdquote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik weet er zo goed als niets vanaf, en het interesseert me ook niet. Maar ik vind het opvallend dat ze op 1 radiozender hier dus zo ongeveer de hemel ingeprezen wordt.
Ah, ik heb geen FB maar deze stuur ik effe naar Griekenland, is wel geinig...quote:Op maandag 8 april 2013 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik had hem hier langs zien komen. Sowieso een leuke FB pagina
Tatcher was toch heel geen vrouwquote:Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten, na Churchil was zei de 1e vrouw met ballen zeg maar in het preutse Engeland, en een vrouw in die tijd op zo een positie ( de queen moet je ff vergeten) deze ijzeren dame was niet op haar mondje gevallen in dat Lagerhuis, in Engeland werd ze door vrouwen op handen gedragen in die tijd
Ik denk wel dat ze iets meer testosteron had dan de gemiddelde vrouwquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Tatcher was toch heel geen vrouw
Gisteren wat reacties van Britten zitten lezen: de helft is verdrietig, de andere helft is blij. Zelfs na haar dood weet ze nog tweedracht te zaaien...
Staat je schattig hoor, ER.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, een duster is een ochtendjas/badjas, en een negligé is een doorzichtig niemendalletje om 'in te slapen'
[ afbeelding ]
Een negligé was dan ook niet voor de bourgeoisie, maar voor de de verfijnde adellijke klassequote:
Dankjequote:
Geef mij maar een hempiequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, een duster is een ochtendjas/badjas, en een negligé is een doorzichtig niemendalletje om 'in te slapen'
[ afbeelding ]
Dan heb ik een ochtendjas... Ik zie me ook niet zo gauw in dat doorschijnende spulquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat ook liever niet, denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik een ochtendjas... Ik zie me ook niet zo gauw in dat doorschijnende spul
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik een ochtendjas... Ik zie me ook niet zo gauw in dat doorschijnende spul
quote:
Overal waar je slaapt?quote:
Ik zie het al voor me tijdens een lange vliegreis.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me tijdens een lange vliegreis.
Overal wordt geschoren ....quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef cafca het volgende:
Ik zit enerzijds deze discussie te volgen en anderzijds de discussie in het wielrennerstopic over het al dan niet scheren van lichaamsbeharing.....vage combinatie. als ik hier maar geen enge dromen over krijg vannacht!
Of in de trein, als passagier in een auto, op de boot, in het ziekenhuis (Nee zuster, ik doe dat jakje niet aan!! Ik slaap altijd naakt!!.... Maar meneer, het is een gemengde kamer), in de wachtkamer, bij het testen van een bed in de beddenspeciaalzaak, tijdens het vissen, op de bank als je visite hebt, in de kerk, in de bioscoop of theater, op het strand, enzovoorts.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me tijdens een lange vliegreis.
Is al goed ERquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of in de trein, als passagier in een auto, op de boot, in het ziekenhuis (Nee zuster, ik doe dat jakje niet aan!! Ik slaap altijd naakt!!.... Maar meneer, het is een gemengde kamer), in de wachtkamer, bij het testen van een bed in de beddenspeciaalzaak, tijdens het vissen, op de bank als je visite hebt, in de kerk, in de bioscoop of theater, op het strand, enzovoorts.
Daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is al goed ER![]()
Je fantasie slaat weer op hol
Nee niets nee, maar zie je mij dan of iets anders... Ik vis trouwens niet en als ik visite heb probeer ik niet in slaap te vallen...quote:
Tataaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
en als ik visite heb probeer ik niet in slaap te vallen...
Kale kop is niet het probleem, maar of ik op de zonnebank (a 110%) ga om dan je droom te kunnen verwezenlijken... Ik heb ook geen idee hoe jij er uit ziet ..... Daarnaast woon je niet om de hoek... Dus nee denk het niet ERquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tataaaaaaaa!!
En hoezo 'zie ik jou dan' ? Je bedoelt in mijn fantasie, nou nee hoor, ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus ik zie helemaal geen chufi. Mijn fantasieen over mannen betreft over het algemeen types waar jij niet onder valt geloof ik, tenzij je een poepzwarte lekker gespierde negert met een kale kop bent.
Maar ik heb je toch ook helemaal niet gevraagd om 'mijn droom te verwezenlijken'!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kale kop is niet het probleem, maar of ik op de zonnebank (a 110%) ga om dan je droom te kunnen verwezenlijken... Ik heb ook geen idee hoe jij er uit ziet ..... Daarnaast woon je niet om de hoek... Dus nee denk het niet ER
Nergens kwam net in me op en nee doen we dus niet,,,,quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar ik heb je toch ook helemaal niet gevraagd om 'mijn droom te verwezenlijken'!!![]()
![]()
Waar haal je dat nou weer vandaan!!
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens kwam net in me op en nee doen we dus niet,,,,
Ik ga geen namen noemen .... Maar weer eens in het hosseltopic kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut niet.Je leeft je eigen fantasie maar lekker op FANN, Deissy of, wie is die andere ook weer waar je het altijd over hebt, uit.
Is het hosseltopic dicht gegooid en vervangen door een relatieplanet 40+ ... Maar hosselen is leuker is mijn idee....quote:
jah verdommequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het hosseltopic dicht gegooid en vervangen door een relatieplanet 40+ ... Maar hosselen is leuker is mijn idee....
Volgens mijn kinderen hebben 40+ ers sowieso geen humorquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef sacha het volgende:
[..]
jah verdomme![]()
grapjes die dichtgegooid worden![]()
met dank aan de humorloze 40+ mod
Volgens mijn zoon hebben 40+ers geen levenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mijn kinderen hebben 40+ ers sowieso geen humor
Met dank aan Fann, bedoel jequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef sacha het volgende:
[..]
jah verdomme![]()
grapjes die dichtgegooid worden![]()
met dank aan de humorloze 40+ mod
Ik schrik een beetje van je chufiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben ....? Ik grijp alle hossel kansen aan ... ongeacht topic
Ok, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, met dank aan Karina, onze Opper GMod
Boeit me eigenlijk ook niet echt...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, met dank aan Karina, onze Opper GMod
ik vind het ook allemaal primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, wat jij wilt.
Ik ben vanavond heel meegaand
Mijn lieve Dees....quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrik een beetje van je chufi![]()
Jij moet lekker vrijgezel blijven
Ik las het vanavond al, triest voor laysa om zo snel weer afscheid te moeten nemen van haar man.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Lienekien het volgende:
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Daar heb je dan niet veel lol aan chufiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn lieve Dees....
Voor jouw alleen al blijf ik vrijgezel
Maar ik vermaak me hier soms prima met je ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je dan niet veel lol aan chufi
ik sluit me bij jou woorden aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las het vanavond al, triest voor laysa om zo snel weer afscheid te moeten nemen van haar man.
Ja toch, soms is hier best een gezellige SCquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik vermaak me hier soms prima met je ...
Ja anders zaten we hier toch niet ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja toch, soms is hier best een gezellige SC
ojeequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Lienekien het volgende:
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Ja het was al jaren halen en brengen met hem.quote:
oké, wat verdrietigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was al jaren halen en brengen met hem.
Waarom zeg je dan dat ze snel afscheid moest nemen van haar man?? Als het al jaren slecht met hem ging? Waaraan is ie overleden eigenlijk? Volgens mij was hij toch nog niet zo heel oud?? Vreselijk hoor!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was al jaren halen en brengen met hem.
Al is iemand al jaren ziek, het afscheid is altijd snel/onverwacht etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ze snel afscheid moest nemen van haar man?? Als het al jaren slecht met hem ging? Waaraan is ie overleden eigenlijk? Volgens mij was hij toch nog niet zo heel oud?? Vreselijk hoor!!!
Very true. Erg verdrietig dat hij zo lang ziek moest zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Al is iemand al jaren ziek, het afscheid is altijd snel/onverwacht etc.
Omdat ze mss pas getrouwd waren of zo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ze snel afscheid moest nemen van haar man?? Als het al jaren slecht met hem ging? Waaraan is ie overleden eigenlijk? Volgens mij was hij toch nog niet zo heel oud?? Vreselijk hoor!!!
Komt goed niks gebeurdt ....quote:Op woensdag 10 april 2013 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Doorbreek de zin.
Zoek afleiding zodat je even over zo'n punt heen bent.
Je bent zo goed bezig
dt...quote:
Omdat ze nog maar 2 of 3 jaar met hem getrouwd was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, het is vast goedbedoeld, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk ook dat het voor nabestaanden fijn is om te lezen, maar als ik dat topic zo eens doorlees krijg ik het idee dat sommigen een beetje doorslaan.
Laten we daar inderdaad maar van uitgaanquote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, het is vast goedbedoeld, zullen we maar zeggen
Dat had ik ook met allebei mn ouders.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:05 schreef cafca het volgende:
Toch is het voor de nabestaanden altijd wel mooi zo'n eerbetoon.
(Al moest ik na het overlijden van mijn vader wel af en toe mijn wenkbrauwen fronsen toen iedereen hem "zo'n lieve man" noemde.)
Inderdaad, als kind ken je je ouders beter, of in ieder geval 'anders' dan anderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook met allebei mn ouders.
Maar als kind weet je meer en zijn je ouders, in mijn geval, binnenshuis anders dan voor de buitenwereld
Ik waak ervoor om ook zo te zijn naar mijn kinderen toe.
welke gasten?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop dat D_K die gasten daarboven flink op hun flikker geeft !
Dus eigenlijk slaat je opmerking nergens op ...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In de hemel die niet bestaat.
Nou de vraag sloeg nergens op, als je niet snapt wat ik bedoel, maar goed jullie kennen D_K nietquote:Op woensdag 10 april 2013 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk slaat je opmerking nergens op ...
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de vraag sloeg nergens op, als je niet snapt wat ik bedoel, maar goed jullie kennen D_K niet
hij zou het wel snappen.
nul keer.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat knap dat jij wet dat hij het zou snappen.
Hoe vaak heb jij D_K eigenlijk gezien?
Ik begrijp dit ook niet helemaal, ik weet ook wel dat niet alle mensen goed met hem overweg konden,quote:Op woensdag 10 april 2013 18:27 schreef just me het volgende:
Hert maakt toch niet uit of je iemand irl gezien hebt om te verdrietig te zijn ?
Over welk hert heb je het nouquote:Op woensdag 10 april 2013 18:27 schreef just me het volgende:
Hert maakt toch niet uit of je iemand irl gezien hebt om te verdrietig te zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
Ik heb hem nooit gekend volgens mij, het is me iig niet bijgebleven, dus ik laat me hier verder ook niet over uit..
Precies. Ik ben zonder haar ooit echt in levende lijve gezien te hebben nog steeds redelijk aangedaan over de dood van Quenda/Loedertje.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:27 schreef just me het volgende:
Dat bedoel ik, ik snap de opmerking niet, maar maakt niet uit, ik heb Deissy nog nooitquote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik ben zonder haar ooit echt in levende lijve gezien te hebben nog steeds redelijk aangedaan over de dood van Quenda/Loedertje.
Maar Deisy is toch nog niet deaud?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat bedoel ik, ik snap de opmerking niet, maar maakt niet uit, ik heb Deissy nog nooit
gezien dus misschien ligt het daaraan.
Maar niks dan goeds natuurlijk over haar..quote:
Ik wel. van Deissy weet ik het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen jij en Dees wel rustig aan met het sporten ....?
Denk het ook wel,quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wel. van Deissy weet ik het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook gehuild toen het bericht kwam dat Wessel was overledenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:07 schreef just me het volgende:
Precies. Ik ben zonder haar ooit echt in levende lijve gezien te hebben nog steeds redelijk aangedaan over de dood van Quenda/Loedertje.
Ik zoek geen ruziequote:Op woensdag 10 april 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nul keer.
maar je hebt ook mail en DM.
Gaan we nu ruzie maken over D_Kover wie hem het meeste heeft gezien?
De meeste mensen hebben hem nooit gezien Deissy, hij was altijd ziek.
Blijkt maar eens te meer dat je wel een band met iemand op kan bouwen die je nooit irl gezien hebtquote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Senzune het volgende:
[quote]
Ik blijf het ook maar apart vinden dat je een "band" met iemand kan krijgen dmv berichten op een forum. Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt.
Jaja, ik ben net weer terug, ik moest vanavond alleen lopen want mijn loopmaatje is gebleseerdquote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen jij en Dees wel rustig aan met het sporten ....?
Gewoon... zoiets weet je.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie![]()
Maar hoe kan jij nu weten of DK iets wel of niet gesnapt zou hebben?
Ok gelukkig maar...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, ik ben net weer terug, ik moest vanavond alleen lopen want mijn loopmaatje is gebleseerd
Mooi zijn we het daar tenminste over eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkt maar eens te meer dat je wel een band met iemand op kan bouwen die je nooit irl gezien hebt
Knap dat jij dat weet, ik zou proberen er je geld mee te verdienenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon... zoiets weet je.
Ik zag ook een post van iemand in dat topic die D_K alleen kent van de RLS en ik weet
dat die twee totaal niet met elkaar overweg konden, De post luidde eenvoudigweg
Toedeledokie en ik denk dat DK dat wel had kunnen waarderen, omdat voor
die persoon best wel moeilijk moet zijn geweest om iets passends te zeggen daar.
Ik moest er om glimlachen, ik denk dat D_K dat ook had gekund.
Bovendien zou ik nog wel een paar users kunnen opnoemen waar ik het heel erg
van zou vinden als ik morgen te horen krijg dat ze er ineens niet meer zijn en ook
dat zijn users die ik nooit heb ''gezien''.
nou ja, laat ook maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap dat jij dat weet, ik zou proberen er je geld mee te verdienen
Waarom zo hatelijk?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou direct water in gaan stralen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
écht hoor ik weet niet wat jullie mankeert.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou direct water in gaan stralen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht hoor ik weet niet wat jullie mankeert.
Sorry Fann, maar blijkbaar was niet iedereen zo dol op DKquote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht hoor ik weet niet wat jullie mankeert.
Dat zei ik al een paar posts geleden...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry Fann, maar blijkbaar was niet iedereen zo dol op DK
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik wacht op chufi die verklaart waarom Dees zo reageert.
Of zegt dat we ons niet druk moeten maken.
Wat maakt dat nou uit, als FANN dat zo wil zeggen. Het gaat om haar emotie, niet of het feitelijk onomstreden en juist is wat ze zegt.quote:
Of om te zeggen dat hij zich er niet over uit laatquote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Dees dr loopmaatje kon vandaag niet dus moest ze alleen ... Denk dat ze dat minder leuk vond en dus een beetje van slag is en wat anders reageert dan we normaal van dr gewend zijn.... Dus maak jullie inderdaad niet druk...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Eigenlijk wil hij gewoon dat we het weer over hem hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of om te zeggen dat hij zich er niet over uit laat
Ik zeg niet dat Fann dat niet mag zeggen, maar ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, als FANN dat zo wil zeggen. Het gaat om haar emotie, niet of het feitelijk onomstreden en juist is wat ze zegt.
Ik vind het naar FANN toe nogal een kutopmerking.
Ok, dan wacht ik wel af hoe het klinkt als jij wel een kutopmerking maakt!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Fann dat niet mag zeggen, maar ik mag toch ook wel zeggen wat ik er van vind.
Het is lief dat jij het voor Fann opneemt, maar het was niet eens bedoelt als een kutopmerking.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees dr loopmaatje kon vandaag niet dus moest ze alleen ... Denk dat ze dat minder leuk vond en dus een beetje van slag is en wat anders reageert dan we normaal van dr gewend zijn.... Dus maak jullie inderdaad niet druk...
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik wel af hoe het wel klinkt als jij een kutopmerking maakt!
Ik zeg: Doen!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik wel af hoe het klinkt als jij wel een kutopmerking maakt!
Je denkt toch niet dat ik hier de waarheid ga verkondigen?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Je zit er helemaal naast.
...wat anders reageert dan we normaal van dr gewend zijn...
Zo erg was het toch niet Fannetjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik wil het niet weten
Ik zet me nu al schrap, want dat zal me wat worden.quote:
Niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik hier de waarheid ga verkondigen?
Ga je zo'n opmerking nou serieus zitten verdedigen?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef just me het volgende:
Wel openlijk en dat is beter dan steken onder water
Nou ja ander onderwerp tochquote:
Je weet wie het zegt he?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
Laat ik voetbal vallen en ben ik gelijk een LUL.... Ik zit tijdens zo'n wedstrijd wel gewoon te breien een wintermutsjes voor mn kleine Spaanse achternichtje In Z..
Beter wat reserve mutsjes en wat andere maatjesquote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef just me het volgende:
wintermutsjes ?? is een mutsje niet genoeg ?
Had hij er een reden voor?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef just me het volgende:
Ik ben vorige week door een mannetje uit groep 3 (7 jaar is ie) keihard tegen mijn scheenbeen geschopt!
Gisteren probeerde hij dat weer te doen, zou hij mij niet aardig inden ??
Ben jij zo'n wildbreier?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt... Luchtgitaren vond ik net niks.. Maar breimutsen gaat me goed af
Zit jij ons een beetje in de maling te nemen met je breinaalden?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
Laat ik voetbal vallen en ben ik gelijk een LUL.... Ik zit tijdens zo'n wedstrijd wel gewoon te breien een wintermutsjes voor mn kleine Spaanse achternichtje In Z..
Ik vrees dat een 7 jarig gastje meerdere blauwe plekken krijgtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij ons een beetje in de maling te nemen met je breinaalden?
Het is ook wel raar om te realiseren dat de beste vriendschappen die ik nu heb op internet zijn begonnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkt maar eens te meer dat je wel een band met iemand op kan bouwen die je nooit irl gezien hebt
Maar zit jij echt te breien, ik bedoel, kan jij echt breien?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er niet meer gehosseld mag worden... Brei ik wild
Wat denk je zelf ....quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zit jij echt te breien, ik bedoel, kan jij echt breien?
Best wel uniek voor een man.
En ik weet hoe je een naaimachine moet bedienen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh afgewezen Deissquote:Op woensdag 10 april 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan tegenwoordig gewoon. Ik denk ook dat er al heel wat relaties via internet tot stand zijn gekomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het is ook wel raar om te realiseren dat de beste vriendschappen die ik nu heb op internet zijn begonnen.
Niks mis mee toch. Sterker nog het is DE media. Ik snap de afkeur nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan tegenwoordig gewoon. Ik denk ook dat er al heel wat relaties via internet tot stand zijn gekomen.
Als er een kopje thee bij komt neequote:
Waar keur ik af?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Sterker nog het is DE media. Ik snap de afkeur niet
Soms is dat ook de manier, lekker modern. Maar het werkt. Uitgaan is zo passéquote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar keur ik af?
Integendeel, ik vind het een unieke manier om nieuwe mensen te leren kennen. Je kan in je vertrouwde omgeving achter je beeldscherm kennis maken en als iemand je bevalt kan je eens af spreken en zien wat er van komt.
En tijdrovend en het kost handen vol klauwen eer je een keer iets leuks scoort.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is dat ook de manier, lekker modern. Maar het werkt. Uitgaan is zo passé
Mee eens Deissy..quote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar keur ik af?
Integendeel, ik vind het een unieke manier om nieuwe mensen te leren kennen. Je kan in je vertrouwde omgeving achter je beeldscherm kennis maken en als iemand je bevalt kan je eens af spreken en zien wat er van komt.
Lees je wel eens verder dan je neusquote:
Ik ben meer van het naaien dan het breien.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
Ik verdenk golfer er nog wel van om stiekem wat te breien overdag,,, B aan werk koken pas over uurtje of 9 - 10...
Hihiquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben meer van het naaien dan het breien.
Met of zonder leesbril?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben meer van het naaien dan het breien.
Ja hij wilde weglopen en ik hield de deur dicht. Was niet de 1e keer en zal ook niet de laatste keer zijn.quote:
Laat de pers het maar niet horen.....quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hij wilde weglopen en ik hield de deur dicht. Was niet de 1e keer en zal ook niet de laatste keer zijn.
ik heb niet teruggeschopt hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat de pers het maar niet horen.....
Hij heeft je al eerder geschopt of ben je door een ander kind geschopt?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hij wilde weglopen en ik hield de deur dicht. Was niet de 1e keer en zal ook niet de laatste keer zijn.
Kind blijft schoppen, gisteren ging ik met zijn groep mee op bezoek bij een poppentheater, hij heeft zich misdragen en wilde niet met de juffrouw mee om even tot rust te komen. Hij ging tekeer, gooide spullen op de grond en toen heb ik de directeur gebeld met de vraag dat kindje te komen halen. Wat doet de directeur..... praat even met dat kind en hij mag toch weer het theater in, zegt hij met een grote grijns tegen zijn juf: van meester XX mag ik wel naar binnen....quote:Op woensdag 10 april 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft je al eerder geschopt of ben je door een ander kind geschopt?
Gelukkig ben ik geen moeder maar een knal terugquote:
Next time zou ik de ouders en je directeur aangeven ....quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Kind blijft schoppen, gisteren ging ik met zijn groep mee op bezoek bij een poppentheater, hij heeft zich misdragen en wilde niet met de juffrouw mee om even tot rust te komen. Hij ging tekeer, gooide spullen op de grond en toen heb ik de directeur gebeld met de vraag dat kindje te komen halen. Wat doet de directeur..... praat even met dat kind en hij mag toch weer het theater in, zegt hij met een grote grijns tegen zijn juf: van meester XX mag ik wel naar binnen....
Ben benieuwd hoe hij is als hij in groep 8 zit!
Ik zal niet ontkennen dat ik wel de neiging hadquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen moeder maar een knal terug
Moeder heeft al om begeleiding gevraagd, dat is dan wel weer goed!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Next time zou ik de ouders en je directeur aangeven ....
Is dat goed, dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Moeder heeft al om begeleiding gevraagd, dat is dan wel weer goed!
Consequent zo'n directeurquote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Kind blijft schoppen, gisteren ging ik met zijn groep mee op bezoek bij een poppentheater, hij heeft zich misdragen en wilde niet met de juffrouw mee om even tot rust te komen. Hij ging tekeer, gooide spullen op de grond en toen heb ik de directeur gebeld met de vraag dat kindje te komen halen. Wat doet de directeur..... praat even met dat kind en hij mag toch weer het theater in, zegt hij met een grote grijns tegen zijn juf: van meester XX mag ik wel naar binnen....
Ben benieuwd hoe hij is als hij in groep 8 zit!
Ah dat valt dan al weer mee.. Dus ze is zich bewust van zijn aggressieviteit? Maar nu heeft ze al hulp aangevraagd en kun jij straks als slachtoffer weer niets doen ....quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Moeder heeft al om begeleiding gevraagd, dat is dan wel weer goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |