oink oinkquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog geen muis gezien. Ook geen tafel trouwens.
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?quote:Als u alcohol op bestelling wilt verkopen via uw webwinkel, moet u in het bestemmingsplan van uw gemeente opzoeken of dit mag.
heeft de gemeente een site?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Help wijze mensen, ik heb jullie hulp nodig!
[..]
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?
In 2002 was ie wel lolligquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sHit ik had zo;n leuke TT met een leuk plaatje![]()
[ afbeelding ]
gewoon morgen bellen naar je gemeentehuis, daar kunnen ze je wel verder helpen, wil je alcohol alleen de 30ste april verkopen dat mag dus niet. oh lees webwinkel dat weet ik niet, gewoon morgen ff bellen en inlichtingen vragenquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen was ik niet fok geboren. Die telt nietquote:
Ga je een webwinkel beginnen Top?quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok tofquote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
gewoon morgen bellen naar je gemeentehuis, daar kunnen ze je wel verder helpen, wil je alcohol alleen de 30ste april verkopen dat mag dus niet. oh lees webwinkel dat weet ik niet, gewoon morgen ff bellen en inlichtingen vragen
Een beller is sneller!quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel..
Ik vind het wel enorm lastig hoor.. Geen idee waar ik moet zoeken.
Met op de stoep staan zal je niet zo heel veel opschietenquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En iemand die op de stoep komt staan bij ze?
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een webwinkel beginnen Top?![]()
en ik heb geen idee
En naar binnen lopen naar de baliequote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met op de stoep staan zal je niet zo heel veel opschieten
ow... nah effe bellen dan heh...quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.
Dat was slechte humor van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
nou snap ik er ook geen ruk meer van, je wilt adverteren voor bierof ze oplichten wat wil je nou
Dat zal je niet lukken zonder de juiste verguningen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.
quote:
Geen vergunning nodig dat heb ik al opgezocht.quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Dat zal je niet lukken zonder de juiste verguningen.
Dan kan je daar lekker uitrusten en uitzieken, ik heb gehoord dat het daar nigal saai en suf is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Leuk plaatje in de OP!!![]()
Voor deze reeks hield ik echt van muizen.
Ik dnek dat ik ziekjes ga worden, heel de dag rillingen, koortsig... pijn in mijn botten.... en zaterdag moeten we naar Malta
bier-koerier, man ga lekker pizza rondbrengen of spare ribs kan je kratten bier met je fooi kopenquote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was slechte humor van mij.
Ik wil bier-koerier spelen op de zaterdag avond.
O ja? Ik heb juist het tegendeel gehoord. Nou, als dat zo is dan gaan we gewoon nooit meer terugquote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je daar lekker uitrusten en uitzieken, ik heb gehoord dat het daar nigal saai en suf is.
Niet?!quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen vergunning nodig dat heb ik al opgezocht.
Of ie op zijn leeftijd wel al alcohol mag verkopen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Niet?!
Wat is dan je vraag bij de gemeente?
Malta ben ik geweest, 15 jaar geleden lol, we/ze deden veel excursies, maar ik heb er niet veel aan gehad, lag 4 van de 7 dagen in het hotel met migrainequote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Ik heb juist het tegendeel gehoord. Nou, als dat zo is dan gaan we gewoon nooit meer terug
Of hij volgens het bestemmingsplan van de gemeente de webwinkel mag gaan draaien zoals ie voor ogen heeft, dat staat toch aan het begin van het topic!quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Ga je er nog op in, Die gast is zo goed in slecht zijnquote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Als ik dit leuk vindt en op die manier bezig ben met een eigen bedrijfje dan is dat toch leuk?quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bier-koerier, man ga lekker pizza rondbrengen of spare ribs kan je kratten bier met je fooi kopen
Oh, da;'s kut. Nu, wellicht lig ik ook een aantal dagen in bed, als ik echt ziek word. Hopen van niet. We gaan een vriendin bezoeken die op Malta werkt. Het is een studiegenoot van mijn man, dus we zijn erg benieuwd.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Malta ben ik geweest, 15 jaar geleden lol, we/ze deden veel excursies, maar ik heb er niet veel aan gehad, lag 4 van de 7 dagen in het hotel met migraine
Nee dat was de vraag ook niet, hoe ik erachter kom of ik bier via een webwinkel mag verkopen via de gemeente, maar ik zal de gemeente bellen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ie op zijn leeftijd wel al alcohol mag verkopen.
Dat stond er net nog niet, toen was het nog een lege quote.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of hij volgens het bestemmingsplan van de gemeente de webwinkel mag gaan draaien zoals ie voor ogen heeft, dat staat toch aan het begin van het topic!
Geen idee of je daar een afspraak voor moet maken KT, effe bellen en navragen
quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Leuk plaatje in de OP!!![]()
Voor deze reeks hield ik echt van muizen.
Ik dnek dat ik ziekjes ga worden, heel de dag rillingen, koortsig... pijn in mijn botten.... en zaterdag moeten we naar Malta
quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of hij volgens het bestemmingsplan van de gemeente de webwinkel mag gaan draaien zoals ie voor ogen heeft, dat staat toch aan het begin van het topic!
Geen idee of je daar een afspraak voor moet maken KT, effe bellen en navragen
? Dat is raarquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat stond er net nog niet, toen was het nog een lege quote.
Ja, inderdaad, bellen! Dat zei ik ook.
Hopelijk krijg je niet hetzelfde reboundgriepje dat ik nu al 2 weken heb.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, da;'s kut. Nu, wellicht lig ik ook een aantal dagen in bed, als ik echt ziek word. Hopen van niet. We gaan een vriendin bezoeken die op Malta werkt. Het is een studiegenoot van mijn man, dus we zijn erg benieuwd.
Een daarom zou ik niet reageren?quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je er nog op in, Die gast is zo goed in slecht zijn
Ik vond het er wel mooi, met al die gebouwen die maar van 1 soort steen gemaakt mogen worden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, da;'s kut. Nu, wellicht lig ik ook een aantal dagen in bed, als ik echt ziek word. Hopen van niet. We gaan een vriendin bezoeken die op Malta werkt. Het is een studiegenoot van mijn man, dus we zijn erg benieuwd.
Ik ben ook zeker 3 weken gammel geweestquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet hetzelfde reboundgriepje dat ik nu al 2 weken heb.
Elke keer denk ik er weer vanaf te zijn en dan een dag later lig ik weer rillend van de koorts op de bank.
Gewoon een virusje denk ik. Hopen dat het of snel doorzet, of snel ophoudt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ah... dat is niet fijn!griepje??
Of vakantie uitstellen? Of kan dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon een virusje denk ik. Hopen dat het of snel doorzet, of snel ophoudt.
Nee, ik opteer niet voor dit doemscenario, eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet hetzelfde reboundgriepje dat ik nu al 2 weken heb.
Elke keer denk ik er weer vanaf te zijn en dan een dag later lig ik weer rillend van de koorts op de bank.
Niet voor een virusje ben ik bang. Dan moet je wel een stevige doktersverklaring hebben, wil je medische gronden annuleren.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of vakantie uitstellen? Of kan dat niet?
spiegeltje maken?quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Lekker veel pillen erin, spiegeltje maken ER!
Ik denk dat ze daar niet akkoord bij de vliegtuigmaatschappij.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of vakantie uitstellen? Of kan dat niet?
Nee, had ik al begrepen dan ben je je geld kwijt... of ie dokter moet een beetje schappelijk zijn...quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet akkoord bij de vliegtuigmaatschappij.
Medicijnspiegel opbouwen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
spiegeltje maken?![]()
wasda?
Dan moet het toch wel iets ernstiger zijn dan een virusje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, had ik al begrepen dan ben je je geld kwijt... of ie dokter moet een beetje schappelijk zijn...
Ik zit al aan de solpadeinequote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Lekker veel pillen erin, spiegeltje maken ER!
Nu al beginnen met 4X daags 1,5 paracetamol.
Dus als je eigenlijk een vette griep hebt mét koorts dan ben je de lul?quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel iets ernstiger zijn dan een virusje.
Daar ben ik dan weer te braaf voorquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
bij spiegeltje maken denk ik toch aan iets andersiets met lijntjes etc
Maar wat jij een griep noemt is meestal alleen maar een fiks verkoudheidsvirus. Een echte griep is veel en veel ernstiger. En zeldzamer.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus als je eigenlijk een vette griep hebt mét koorts dan ben je de lul?
da's eigenlijk best raar vind ik
quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer te braaf voorkwam niet eens in me op
Ik weet niet wat ik had, maar ik was niet verkouden, wel goed gammelquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar wat jij een griep noemt is meestal alleen maar een fiks verkoudheidsvirus. Een echte griep is veel en veel ernstiger. En zeldzamer.
Je belande meteen op de eerste Hulp?quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik ben ook braaf hoor, nooit gedaan ooit 1 keer geblowd
nou de 1e hulp werd gek van mij dacht dat ik dood ging
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar wat jij een griep noemt is meestal alleen maar een fiks verkoudheidsvirus. Een echte griep is veel en veel ernstiger. En zeldzamer.
Dat mag ze ook hoorquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
bij spiegeltje maken denk ik toch aan iets andersiets met lijntjes etc
Ondergelegenquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja maar dat is niet eerlijk !Jullie zijn allemaal medisch onderlegd enzo
rende er naar toequote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je belande meteen op de eerste Hulp?
Hmmm, of heb je last van decubitus??quote:
Bij mij ging het wel een tijdje goedquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rende er naar toeecht blowen ook niks voor mij
echt dacht echt dat ik dood ging trillen en zweten en rare ogen dat weet ik nog wel
Heel veelquote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit waar je onderlegd
Ja wil je mn wonden verzorgen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmm, of heb je last van decubitus??
87 is een mooie leeftijd, dus nee echt schokkend vind ik het niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, snappen jullie die ophef over het overlijden van de ijzeren dame? Ze was op een mooie leeftijd, toch? Hier op de radio doen ze echt net of de wereld is vergaan.
Voor de Britten was het natuurlijk wel een symbool. Voor de een een symbool van het goede en voor heel veel anderen het symbool van het kwade. In Noord-Engeland en Schotland zijn er feestelijkheden omdat dat verschrikkelijke mens nu eindelijk de pijp uit is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, snappen jullie die ophef over het overlijden van de ijzeren dame? Ze was op een mooie leeftijd, toch? Hier op de radio doen ze echt net of de wereld is vergaan.
*Flikkert Bloes op een luchtmatrasje*quote:
Hier wordt ze nogal opgehemeld. Ergens onbegrijpelijkquote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor de Britten was het natuurlijk wel een symbool. Voor de een een symbool van het goede en voor heel veel anderen het symbool van het kwade. In Noord-Engeland en Schotland zijn er feestelijkheden omdat dat verschrikkelijke mens nu eindelijk de pijp uit is.
http://www.isthatcherdeadyet.co.uk/
Wat heeft ze zoal voor Ierland betekend dan?quote:
nooit, maar dan ook nooit meer, wat een getril er trilde dingen en ledematen waar ik niet eens van wist dat dat kon trillenquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij ging het wel een tijdje goedmaar ik was meer van af en toe een trekkie en dat
was wel prettig zeg maartotdat ik een keer helemaal flipte, meteen gestopt
ja die heb ik ook langs zien komen. Erg gaaf!!quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit vind ik zooooooooo Cool !![]()
Ik had hem nog niet gezien, zat in mijn mailquote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ja die heb ik ook langs zien komen. Erg gaaf!!
Veel ellende!! Volgens Gerry Adams dan!quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft ze zoal voor Ierland betekend dan?
Ja, dat is een Noord-Ier en die was toch van de Ira, of de politieke tak van de Ira?quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
Veel ellende!! Volgens Gerry Adams dan!
Ligt wel iets genuanceerder...maar je bent in de buurt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Engeland bemoeide zich met conflikt katholiek in Ierland, stuurde engelse soldaten er naar toe, in opdracht van de Ijzere dame daarom wordt ze gehaat in ierland
ja weet niet zoveel over de engelse politiek, maar weet wel ze haten haar in Ierland en geloof die 3 mannen die jarenlang gezeten hebben omdat ze ivm de Ira werden gebracht ( dacht brand in discotheek) dat ze moesten zitten omdat zij zich ermee ging bemoeien letterlijkquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ligt wel iets genuanceerder...maar je bent in de buurt.
Ik weet er zo goed als niets vanaf, en het interesseert me ook niet. Maar ik vind het opvallend dat ze op 1 radiozender hier dus zo ongeveer de hemel ingeprezen wordt.quote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet niet zoveel over de engelse politiek, maar weet wel ze haten haar in Ierland en geloof die 3 mannen die jarenlang gezeten hebben omdat ze ivm de Ira werden gebracht ( dacht brand in discotheek) dat ze moesten zitten omdat zij zich ermee ging bemoeien letterlijk
Er zijn vast nog wel een paar gekke Ieren te vinden die zich willen aansluiten bij GB.quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet er zo goed als niets vanaf, en het interesseert me ook niet. Maar ik vind het opvallend dat ze op 1 radiozender hier dus zo ongeveer de hemel ingeprezen wordt.
Ik had hem hier langs zien komen. Sowieso een leuke FB paginaquote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien, zat in mijn mail
Wellichtquote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel een paar gekke Ieren te vinden die zich willen aansluiten bij GB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |