oink oinkquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog geen muis gezien. Ook geen tafel trouwens.
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?quote:Als u alcohol op bestelling wilt verkopen via uw webwinkel, moet u in het bestemmingsplan van uw gemeente opzoeken of dit mag.
heeft de gemeente een site?quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Help wijze mensen, ik heb jullie hulp nodig!
[..]
Moet ik dan een afspraak maken bij de gemeente oid? Of kan dat makkelijker?
In 2002 was ie wel lolligquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sHit ik had zo;n leuke TT met een leuk plaatje![]()
[ afbeelding ]
gewoon morgen bellen naar je gemeentehuis, daar kunnen ze je wel verder helpen, wil je alcohol alleen de 30ste april verkopen dat mag dus niet. oh lees webwinkel dat weet ik niet, gewoon morgen ff bellen en inlichtingen vragenquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toen was ik niet fok geboren. Die telt nietquote:
Ga je een webwinkel beginnen Top?quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok tofquote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
gewoon morgen bellen naar je gemeentehuis, daar kunnen ze je wel verder helpen, wil je alcohol alleen de 30ste april verkopen dat mag dus niet. oh lees webwinkel dat weet ik niet, gewoon morgen ff bellen en inlichtingen vragen
Een beller is sneller!quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel..
Ik vind het wel enorm lastig hoor.. Geen idee waar ik moet zoeken.
Met op de stoep staan zal je niet zo heel veel opschietenquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En iemand die op de stoep komt staan bij ze?
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een webwinkel beginnen Top?![]()
en ik heb geen idee
En naar binnen lopen naar de baliequote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met op de stoep staan zal je niet zo heel veel opschieten
ow... nah effe bellen dan heh...quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.
Dat was slechte humor van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
nou snap ik er ook geen ruk meer van, je wilt adverteren voor bierof ze oplichten wat wil je nou
Dat zal je niet lukken zonder de juiste verguningen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag avond tussen 22 en 24 kijken of ik wat geld kan aftroeven bij de arme medemens in ruil voor bier.
quote:
Geen vergunning nodig dat heb ik al opgezocht.quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Dat zal je niet lukken zonder de juiste verguningen.
Dan kan je daar lekker uitrusten en uitzieken, ik heb gehoord dat het daar nigal saai en suf is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Leuk plaatje in de OP!!![]()
Voor deze reeks hield ik echt van muizen.
Ik dnek dat ik ziekjes ga worden, heel de dag rillingen, koortsig... pijn in mijn botten.... en zaterdag moeten we naar Malta
bier-koerier, man ga lekker pizza rondbrengen of spare ribs kan je kratten bier met je fooi kopenquote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was slechte humor van mij.
Ik wil bier-koerier spelen op de zaterdag avond.
O ja? Ik heb juist het tegendeel gehoord. Nou, als dat zo is dan gaan we gewoon nooit meer terugquote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je daar lekker uitrusten en uitzieken, ik heb gehoord dat het daar nigal saai en suf is.
Niet?!quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen vergunning nodig dat heb ik al opgezocht.
Of ie op zijn leeftijd wel al alcohol mag verkopen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Niet?!
Wat is dan je vraag bij de gemeente?
Malta ben ik geweest, 15 jaar geleden lol, we/ze deden veel excursies, maar ik heb er niet veel aan gehad, lag 4 van de 7 dagen in het hotel met migrainequote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja? Ik heb juist het tegendeel gehoord. Nou, als dat zo is dan gaan we gewoon nooit meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |