Super!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:31 schreef Lutte het volgende:
Ik zal eens kijken, gaan er hier genoeg doorheen
Ok thanks. Staat ook vast een qr-code.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
U kunt dit nalezen op teletekst pagina 888.
QR codes zijn echt ondingen. Eentje scannen, geen reactie. Andere laptop scannen, nog minder reactie. Uiteindelijk een foto gemaakt van de code en die ingevoerd op de betreffende site en toen werkte hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok thanks. Staat ook vast een qr-code.
Uitslapen en 7.00 uur in 1 zin zien. Ouch.
oeh bah, Je had redelijk sterk toch, of niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef Lutte het volgende:
Pff zie zonder bril gewoon dubbel van vermoeidheidEn met bril wat ik normaal zonder zie...
Morgenuitslapen
tot maarliefst zeven uur gelukkig!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:55 schreef Lutte het volgende:
PepperEen vriend van mij is aan datingsites begonnen, werd niks, dus ik zeg laat je profiel eens zien dan. Werd me meteen duidelijk waarom
Ff opfrissen één dezer dagen!
Lang lang geleden had ik -0,75quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oeh bah, Je had redelijk sterk toch, of niet?
Ik hoef in principe met mijn -10 niet naar de oogarts. Door mijn neurofibramotose moet ik echter wel eens in de 2 jaar..quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lang lang geleden had ik -0,75Inmoddels tegen de -4
Mag naar de oogarts dus..
Wat een leuke mok!! De pelicanensleutelhanger al in de pocket?
Like!quote:
Ik heb em zojuist uitgetypt. Komt ie!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Like!
Duschka, doe maar hoor die lijst, ooit
Mijne ook, maar ik ga die echt niet nog es zitten kijken hoor. Geniale film is het wel echt echt echt echt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon is m'n meest favoriete Nederlandse film. Die zou me echt wel heel blij maken.
Ik heb Simon ook hier liggen, maar die moet ik zelf nog afkijken. Dat komt er maar niet van.. Ik heb heb namelijk een keer afgezet toen deze op tv was. Het was toen nog te kort na Ma's overlijden en dus echt te confronterend toen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon is m'n meest favoriete Nederlandse film. Die zou me echt wel heel blij maken.
Een stuk of 30 denk ik. (inclusief een stapeltje in Geldrop)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die hakt er echt enorm hard in. Heb jij veel aan dvd's liggen Bos?
Cees Geel is natuurlijk een goede acteurquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest wel janken op t eind maar ik vind de sfeer in de film doorgaans echt heel optimistisch juist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig op led power nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet alle pakken hebben dat, maar ik bewaar zequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Thnx voor het bewaren alvast Miniem!
Ik wil echt zo een grote bak voor hem maken en er touwtjes aan maken en zo
Das een mooie he!quote:
Hij heeft er maar 1 so far he, en die vind ik sinds ie hem heeft op de gekste plaatsen terug, dus jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat Os ze ook wel eens random in de kamer los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |