SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dqod op 08-04-2013 21:00:26 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Rooooitje.. dat klinkt net als een communistquote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een pleurishekel aan Royke of Roytje
Heet jij ook al henkquote:
quote:
Ik heb vele namen, Henk bekt gewoon lekker, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Rooooitje.. dat klinkt net als een communist![]()
[..]
Heet jij ook al henk![]()
[..]
Is het heel erg als ik dit in mn kop krijg door je?
Geen idee, ligt eraan waarom je dat idee hebtquote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Rooooitje.. dat klinkt net als een communist![]()
[..]
Heet jij ook al henk![]()
[..]
Is het heel erg als ik dit in mn kop krijg door je?
Soort naam-TT, maar toch met een vleugje anders.. Want vleugjesquote:
quote:
Ik vind je minst favoriete bijnaam wel schattig.quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vele namen, Henk bekt gewoon lekker, toch?(no pun voor de viezerikken hier
)
quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn thee, wat doe je?
[..]
Ik vind je minst favoriete bijnaam wel schattig.
Henk bekt zeker lekker.. Ik verander altijd in Henk als mn zusje beltquote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vele namen, Henk bekt gewoon lekker, toch?(no pun voor de viezerikken hier
)
And so I'm back from outer spacequote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan waarom je dat idee hebt
Mijn moeder had een date die Henk heette. Wel de meest aardige vent tot nu toe.quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
)
Zet je dan ook zo'n zware stem op? Zo ja, audiofragment!!!quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Henk bekt zeker lekker.. Ik verander altijd in Henk als mn zusje belt
[..]
And so I'm back from outer space
Ik ken een oma die zo heet.quote:
Ik volg je niet meerquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Henk bekt zeker lekker.. Ik verander altijd in Henk als mn zusje belt
[..]
And so I'm back from outer space
Drink jij thee joh?quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn thee, wat doe je?
[..]
Ik vind je minst favoriete bijnaam wel schattig.
Henken zijn meestal wel aardig.. Voor de Jannen moet je uitkijkenquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder had een date die Henk heette. Wel de meest aardige vent tot nu toe.
Mijn oom heet Jan.quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Henken zijn meestal wel aardig.. Voor de Jannen moet je uitkijken
Was dit een subtiele leeftijdshint?quote:
Ik weet niet, het klinkt schattig.quote:
Hahaha weet niet hoe ik dat op internets moet krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet je dan ook zo'n zware stem op? Zo ja, audiofragment!!!
quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder had een date die Henk heette. Wel de meest aardige vent tot nu toe.
Ik heb een buurman die heet Jan.. En die kan er wat vanquote:
Ze zit ook altijd tegen mij te bashen dat ik oud ben. Dus waarschijnlijk wel.quote:
Mijn pa. En nog 45 andere famililieleden geloof ik.quote:
Nee. Het is echt zo.quote:
Ben jij mijn zusje?quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Henken zijn meestal wel aardig.. Voor de Jannen moet je uitkijken
Je bent weer heerlijk jezelf.quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een buurman die heet Jan.. En die kan er wat van
Van stinken.. Deo anyone? Voor Jan? Dat rijmt soort van :$
Ik ben op dreef of niet dan
Hoe de andere heette, dat weet ik niet. Die heb ik ook nooit gekendquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe de andere heette, dat weet ik niet. Die heb ik ook nooit gekend
Ja maarquote:
Heb ik een langverloren zus die ik nu teder en liefdevol en met tranen over m'n wangen in m'n armen kan sluiten? Die mijn leven een stukje zonniger maakt en mij doet beschermen tegen de kwade invloeden van de familie?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zit ook altijd tegen mij te bashen dat ik oud ben. Dus waarschijnlijk wel.
[..]
Mijn pa. En nog 45 andere famililieleden geloof ik.
quote:
Ah ik sta open voor zus adoptiesquote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
Heb ik een langverloren zus die ik nu teder en liefdevol en met tranen over m'n wangen in m'n armen kan sluiten? Die mijn leven een stukje zonniger maakt en mij doet beschermen tegen de kwade invloeden van de familie?
Hoe jong bent u eigenlijk mevrouw?quote:
Mensen die stinken.quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
True story wel, damn die tjap meurt een uur in de wind O.o
Jwz.quote:
Beetje wel eh.. Voel me een beetje zo'n prooi die vanuit de wildernis ende de bosjes bekeken ende begluurt (d? ) wordtquote:
Hij zat eens in de keuken bij m'n ouders weet je.. En ik zat met ma in de woonkamer.. En wij lachen alsof we 2 pubers warenquote:Op maandag 8 april 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die stinken.
Ik moet altijd mijn gezicht in de plooi houden als ik in de buurt van zulke mensen ben. Dat is moeilijk, om geen rimpel in m'n neus te trekken.
[..]
Jwz.
De alfawolvin vangt de geur op van het bange hertje ...quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje wel eh.. Voel me een beetje zo'n prooi die vanuit de wildernis ende de bosjes bekeken ende begluurt (d? ) wordt
Adrenalinerush geakkkk
Nog eten over? Me jelly ende hongerig en ik wil ook momma Bquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij zat eens in de keuken bij m'n ouders weet je.. En ik zat met ma in de woonkamer.. En wij lachen alsof we 2 pubers waren
Goeie tijden <3
Zo voelde ik me ook een half jaar geleden. Pas maar op!quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje wel eh.. Voel me een beetje zo'n prooi die vanuit de wildernis ende de bosjes bekeken ende begluurt (d? ) wordt
Adrenalinerush geakkkk
Noem jij mij nou een bang hertje?quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
De alfawolvin vangt de geur op van het bange hertje ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een bang hertje?Jonguh, je was toch een prooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er niet uit als prooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
BO?quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]Whahahaha.
Waar stinkt hij dan naar? BO?
Awwwwquote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook een half jaar geleden. Pas maar op!
Ze heeft wel iets weg van een hertje, dat wel.quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
De alfawolvin vangt de geur op van het bange hertje ...
Dat is BO, Body Odour.quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
BO?
Ja gewoon zo'n zurige zweetluchtAlsof ie nooit doucht en duso ok geen deo gebruikt
[..]
Awwww![]()
23quote:Op maandag 8 april 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe jong bent u eigenlijk mevrouw?Ff kijken wie dan het zusje wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Hertjes transformeren somsquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, je was toch een prooi?
Dat ziet er niet uit als prooi.
Herten zijn mooi. Behoren tot mijn favoriete dieren.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets weg van een hertje, dat wel.
Pardon?quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets weg van een hertje, dat wel.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
23Huh? Wat zit jij ij op het verkeerde been te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
NOG MEER GEHOSSEL!quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Herten zijn mooi. Behoren tot mijn favoriete dieren.
Nouja, die ogen en de rankheid van de ledematen enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon?
Ok, ja nee in disguise enzo ja?!!!
Hihihi ik ben het niet eens met mn leeftijdquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Wat zit jij ij op het verkeerde been te zetten?
Heb ik hertenoogjes?quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NOG MEER GEHOSSEL!
[..]
Nouja, die ogen en de rankheid van de ledematen enzo.
Dan ben ik dus de zusquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi ik ben het niet eens met mn leeftijd23 it is!
Challenge Accepted.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zag je dat Dqodje? Ze zegt eerst dat je een hertje bent en daarna dat ze hertjes mooi vindt. Pas maar op, voor je het weet lig je aan de ketting in haar bed.quote:
Dat is hetzelfde wat ik met zachte, pudgy konijntjes doe.quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je dat Dqodje? Ze zegt eerst dat je een hertje bent en daarna dat ze hertjes mooi vindt. Pas maar op, voor je het weet lig je aan de ketting in haar bed.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Challenge Accepted.Bring it onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ik wil ook weer 23 zijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi ik ben het niet eens met mn leeftijd23 it is!
Niemand legt mij aan de ketting, integendeelquote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je dat Dqodje? Ze zegt eerst dat je een hertje bent en daarna dat ze hertjes mooi vindt. Pas maar op, voor je het weet lig je aan de ketting in haar bed.
Ik ben het over 1,5 jaar.quote:
Waar doel je op?quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde wat ik met zachte, pudgy konijntjes doe.
Dan is het goed.quote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand legt mij aan de ketting, integendeel
BWAHAHAHAHAHA
Dat is lief van jequote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar doel je op?
[..]
Dan is het goed.
Ik ben slechts je rug aan het hebben.
Dat wolven niet alleen voor grote prooi gaan, maar ook prima kleine konijntjes kunnen verslinden?quote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar doel je op?
[..]
Dan is het goed.
Ik ben slechts je rug aan het hebben.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is lief van je
Nu ga ik hier even van genieten terwijl ik een bakje koffie drink, tot straks wsl allemaal![]()
Likje voor momma B![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wolven niet alleen voor grote prooi gaan, maar ook prima kleine konijntjes kunnen verslinden?![]()
Ik varieer geestelijk tussen de 3 en 80quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ben ik dus de zus
Maar geestelijk gezien vast niet
Turkish Apple, moet je proberen. Of Russian Earl Grey.quote:
Even passend gemaaktquote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen varieren geestelijk tussen de 3 en 16
En lichamelijk?quote:
Ik heb Rose Hip.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Turkish Apple, moet je proberen. Of Russian Earl Grey.Zo lekker.
Ik ookquote:
Jij bent pas oud.quote:
Rose Hip?quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Rose Hip.
[..]
Ik ook
Heeft Myr je nog een kusje gegeven van mij?
Nu wel, maar ze was het denk ik vergeten.quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook
Heeft Myr je nog een kusje gegeven van mij?
Te jong ik val op oudere vrouwenquote:
Bedanktquote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi, ouwe lul, nog gefeliciteerd he kerel.
Bedanktquote:
Ben jij ouder dan 23?quote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook weer 23 zijn, goede oude tijd.
Hmmm. Ik hou niet van hele zoete thee.quote:
quote:
Mannen, je hebt er meerderequote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ik ben al goed voorzien in de mannen
quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nu wel, maar ze was het denk ik vergeten.
Kruidig kan ook lekker zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik hou niet van hele zoete thee.
Ooit kreeg ik van die Arabische thee in een restaurant. Zo zoet, dat was echt goor.
Ik hoorde laatst dat je Kingtoppie wou versieren maar Kingtoppie niet wou? Daar geloofde ik niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ik ben al goed voorzien in de mannen
If I want jaquote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen, je hebt er meerderegoed bezig
Dubbele tegenvaller dus, aangezien ze zeggen dat mannen er beter uit gaan zien naar mate ze ouder worden. Of minder slecht...quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het scheelt dat je er vrij jong uitziet.
Hij las je zin eerst verkeerd. En dacht dat hij mij een kusje moest geven. En toen dacht ik van "OHJA!", maar toen had ik al wel een gratis kusje gehad.quote:
En dat heb je dan ook helemaal goed... meer een beetje andersom maar ik was niet zo heel happigquote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je Kingtoppie wou versieren maar Kingtoppie niet wou? Daar geloofde ik niks van
Ah zoquote:
Je moet niet in het verleden blijven hangen Kaneel.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kruidig kan ook lekker zijn.
Mijn ex dronk vaak van die oplosthee. 20 kruiden.
Die koop ik af en toe als ik naar een hele lange tijd geleden terug verlang.
Ik heb liever kruidig dan zoet. Fruitsmaakjes hoef ik eigenlijk nooit, dat vind ik vaak heel smerig. En je hebt achteraf zo'n raar gevoel in je mond.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kruidig kan ook lekker zijn.
Mijn ex dronk vaak van die oplosthee. 20 kruiden.
Die koop ik af en toe als ik naar een hele lange tijd geleden terug verlang.
Ligt eraan hoe je het opvat. Ik bedoelde het positief.quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dubbele tegenvaller dus, aangezien ze zeggen dat mannen er beter uit gaan zien naar mate ze ouder worden. Of minder slecht...
I see what you did there.quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En dat heb je dan ook helemaal goed... meer een beetje andersom maar ik was niet zo heel happig
Ik wou al zeggen, KT squat niet eensquote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
En dat heb je dan ook helemaal goed... meer een beetje andersom maar ik was niet zo heel happig
Oeh, gratis is altijd goed.quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij las je zin eerst verkeerd. En dacht dat hij mij een kusje moest geven. En toen dacht ik van "OHJA!", maar toen had ik al wel een gratis kusje gehad.
Het was een mooie tijd, Roy. Ik was nog jong, gespierd, slank(er). Lang haar, baard.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet in het verleden blijven hangen Kaneel.
We moeten vooruit. De toekomst wacht.
Ja, zo'n bus met van die korrels.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb liever kruidig dan zoet. Fruitsmaakjes hoef ik eigenlijk nooit, dat vind ik vaak heel smerig. En je hebt achteraf zo'n raar gevoel in je mond.
Oplosthee?
Mensen die niet squattenquote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, KT squat niet eens
25 dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is er langs geweest dan?quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die niet squatten..
Moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen weken ook niet gesquat heb... deed te veel pijn
quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
25 dus?20 eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag yoga gedaan. Ik denk van dat doe ik wel even dus gisteren nog vol gebeest in de sportschool en vandaag met spierpijn yoga'en. Dat viel nog redelijk tegenquote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die niet squatten..
Moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen weken ook niet gesquat heb... deed te veel pijn
Ik herken het wel kaneel.quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, gratis is altijd goed.
[..]
Het was een mooie tijd, Roy. Ik was nog jong, gespierd, slank(er). Lang haar, baard.
Wilde passievolle avonden met iemand waar het super mee klikte.
Als ik me kut voel is dat de plek waar ik naar toe ga.
[..]
Ja, zo'n bus met van die korrels.
[ afbeelding ]
Weet nog niet.. meneer appendicitis meneer colitis of meneer crohn. Ga er helemaal achterkomen van de weekquote:
Dat ziet er wel bekend uit, maar nog nooit gehad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, gratis is altijd goed.
[..]
Het was een mooie tijd, Roy. Ik was nog jong, gespierd, slank(er). Lang haar, baard.
Wilde passievolle avonden met iemand waar het super mee klikte.
Als ik me kut voel is dat de plek waar ik naar toe ga.
[..]
Ja, zo'n bus met van die korrels.
[ afbeelding ]
Jaaah dat is best intensief he?! Maar wel echt fijn om te doen.. een nadeel.. mn dikke buikje verdwijnt er niet vanquote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb vandaag yoga gedaan. Ik denk van dat doe ik wel even dus gisteren nog vol gebeest in de sportschool en vandaag met spierpijn yoga'en. Dat viel nog redelijk tegen
Geblinddoekt, kinky...quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet nog niet.. meneer appendicitis meneer colitis of meneer crohn. Ga er helemaal achterkomen van de week
Ik heb power yoga gedaanquote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaaah dat is best intensief he?! Maar wel echt fijn om te doen.. een nadeel.. mn dikke buikje verdwijnt er niet van
volgens mij zit dat dikke buikje er alleen in je hoofd.quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaaah dat is best intensief he?! Maar wel echt fijn om te doen.. een nadeel.. mn dikke buikje verdwijnt er niet van
quote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mij zit dat dikke buikje er alleen in je hoofd.
Ik deed je foppen, boefje ben ik he?quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
23 zijn zo 2011, dus
2011 --> 2013 = +2
23 + 2 = 25
VrouwmensTwi is die nu al 40?
Ik denk dat dat best af en toe mag.quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik herken het wel kaneel.
behalve dan dat lange haar
Ja, die met jasmijn ken ik wel. Vond ik best lekker, ook.quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ziet er wel bekend uit, maar nog nooit gehad.
Wel van die losse thee, met zo'n klein zeefje. Dat is wel lekker sterk. Ik had Chinese thee met jasmijn, maar die was wel heul bloemig.
Oke, wellicht niet die maar deze moesten we wel doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, wellicht niet die maar deze moesten we wel doen
[ afbeelding ]Ziet eruit alsof al je bloedvaatjes in je hoofd knappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, wellicht niet die maar deze moesten we wel doen
[ afbeelding ]Holy shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lieve schat, ik moet zeggen dat ik niet heel uitgebreid je buik bekeken heb, maar het viel niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
jouw ogen filteren buikjes weg? ooo I want that!
Alleen vandaag?quote:
Uhuhquote:Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik niet heel uitgebreid je buik bekeken heb
Ja vandaag in het bijzonder jaquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Evie, waar het om gaat is dat je zelf tevreden bent met je buik. Gewoon doorbeesten totdat je het gewenste resultaat hebt.
Soort van als jij loslopende mannen ziet?quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Evie het volgende:
Ziet eruit alsof al je bloedvaatjes in je hoofd knappen
Ach ik volg het nietquote:
Al bij de dokter geweest?quote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]maaar hij is opgezet en dik en pijnlijkkkkkk
Nee meer als ze mij zienquote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van als jij loslopende mannen ziet?
Hoi Evie
Meer dan de helft die hier nu postquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Evie het volgende:
Daar heb ik niet op gelet. Ik zal de volgende keer mijn ogen eens goed de kost geven.quote:
Jahquote:
Die hier maar af en toe komen, de vaste zie ik nergensquote:
Heb je het over mijn penis die jou uit elkaar trekt?quote:Op maandag 8 april 2013 20:50 schreef Evie het volgende:
Maar weten ze al wat het is?quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Evie het volgende:
[..]
JahNo fun.. Heel mijn donderdag ipv stage lopen.
Nu snap ik wat ik al die arme mensen aan doe.. een beetje door 4 man in je pijnlijke buik geport worden is niet leuk oa![]()
Dqodje, Tamash, BobbyB, Fera, Drommel, Evie, Tijn, Roy, Myra, Twi zijn allen oldschool.quote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hier maar af en toe komen, de vaste zie ik nergens.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je het over mijn penis die jou uit elkaar trekt?
Ik ben new skoolquote:Op maandag 8 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dqodje, Tamash, BobbyB, Fera, Drommel, Evie, Tijn, Roy, Myra, Twi zijn allen oldschool.
Ik ben niet oldschool in dit topic Kaneelquote:Op maandag 8 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dqodje, Tamash, BobbyB, Fera, Drommel, Evie, Tijn, Roy, Myra, Twi zijn allen oldschool.
Ik hoop dat het meevalt. Maar het is iets met je darmen?quote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, alleen dat er wel iets gaande is. Hoor van de week meer.
Was dezequote:Op maandag 8 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo is het.quote:Op maandag 8 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer r&p dan sex toch ?quote:
Druk in de tuin aan het werk geweest, graafwerk, zand, nieuw paadje...quote:Op maandag 8 april 2013 20:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee meer als ze mij zien
Heyhow's life?
Jupquote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt. Maar het is iets met je darmen?
Damn, dat is echt nasty.quote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup
Verga alleen af en toe nog van de pijn.. wat weer fijner is dan een heel weekend en hele nachten alleen maar denken: AAH NIET BEWEGEN PIJN AAAAH
Nee dat mag je nietquote:
Nou, oké dan.quote:
Ik ook zelden.quote:
Jup.. maar ik weiger om ziek op bed te gaan liggen niksnutten.. Heb daar zo'n hekel aanquote:
En niet andersquote:
Ik wel, maar ik stam af van ander FOK!-volkquote:
Ik ben ONZ-zinner van origine.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
En niet anders
[..]
Ik wel, maar ik stam af van ander FOK!-volk
Nee poes, jij stamt af van een bloemkool.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
En niet anders
[..]
Ik wel, maar ik stam af van ander FOK!-volk
Beetje hypocriet ja, maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup.. maar ik weiger om ziek op bed te gaan liggen niksnutten.. Heb daar zo'n hekel aan![]()
Slecht.. wel mensen advies geven, maar je er zelf niet aan houden hmz
Noem jij jezelf nu deels bloemkool? Met je grote bloemkolen?quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee poes, jij stamt af van een bloemkool.
quote:
Kut even niet bij nagedacht.quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nu deels bloemkool? Met je grote bloemkolen?
Trustenquote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenwekker gaat helaas alweer vroeg
.
Komt wel goed!quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje hypocriet ja, maar wel begrijpelijk.Push jezelf alleen niet te veel, straks ben je nog verder van huis.
Ik schaam me diepquote:
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 8 april 2013 21:05 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenwekker gaat helaas alweer vroeg
.
Sterkte ermee!quote:
Groningen? Tha fuck.quote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schaam me diep
Ook nog een tijd gepost in Stad en Streek, Groningen. :$
MWAHAHAHAquote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut even niet bij nagedacht.Mafketel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Heb nog wel eens in de Tukker SC gepostquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schaam me diep
Daar wordt zeker plat gepostquote:Op maandag 8 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb nog wel eens in de Tukker SC gepost!!
Vanwege een meisje.quote:
Wat een schaamteloze bekentenissen hier he?quote:Op maandag 8 april 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb nog wel eens in de Tukker SC gepost!!
Neuh, soms.. Doorgaans niet hoor, ook tukkers kunnen ABNquote:
Dat wel jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanwege een meisje.
[..]
Wat een schaamteloze bekentenissen hier he?
Ik geloof mijn ogen nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neuh, soms.. Doorgaans niet hoor, ook tukkers kunnen ABN
Baasquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik schaam me diep
Kom haten danquote:
Verbazingwekkend iddquote:
quote:
Ik haat niet. Vroeg me alleen af wat Kaneel daar kwam doen.quote:
Ik heb je wel eens een foto van haar laten zien toch?quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haat niet. Vroeg me alleen af wat Kaneel daar kwam doen.
Posten hier nuquote:Op maandag 8 april 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens een foto van haar laten zien toch?
Ik weet het niet meer.quote:Op maandag 8 april 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens een foto van haar laten zien toch?
Er is wel meer niet netjesquote:
Er om vragen bijvquote:
Dat doe ik dan ook niet.quote:
Denk dat we dezelfde bedoelen, ja.quote:
Dat ook ja.quote:
Doe het dan ook nietquote:
Dat is weer iets heel anders.quote:
Je kan niet slapen?quote:
Niets wat morgen niet over isquote:
Dat ga ik zo doen, en dat doe ik eigenlijk altijd wel goedquote:
O, ik dacht dat je intussen al op bed lag.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets wat morgen niet over is.
[..]
Dat ga ik zo doen, en dat doe ik eigenlijk altijd wel goed.
Halfquote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je intussen al op bed lag.
Welk nummer?quote:
stofzuigen, mijn tafel verhuizen enzoquote:
Wil ik best een keer voor je doen hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stofzuigen, mijn tafel verhuizen enzooja en misschien dingetjes ophangen, dat staat nu op de grond
quote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil ik best een keer voor je doen hoor.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee klopt.... ik krijg zo maar een Queen-gedachte
Ah, ok.quote:
Helleuwquote:
Huh?quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik heb niet meer geprikt trouwens. Ik durfde niet
Dus die prikken kan je gewoon missen. B12tekort was het toch?quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik heb niet meer geprikt trouwens. Ik durfde niet
Ik denk dat je meer foto's van jezelf moet posten.quote:
Ik moest vitamine injectie zetten vandaag. Deed teringpijn, dus ben gestopt na 5% ofzo.quote:
Ow okquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer foto's van jezelf moet posten.
[..]
Ik moest vitamine injectie zetten vandaag. Deed teringpijn, dus ben gestopt na 5% ofzo.
Ik stuur alleen foto's via whatsapp, dat weet je tochquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer foto's van jezelf moet posten.
[..]
Ik moest vitamine injectie zetten vandaag. Deed teringpijn, dus ben gestopt na 5% ofzo.
Nouja, eigenlijk kan ik ze niet missen. Ik merk dat als ik een maand niet zet, ik me slechter voel. Ik heb nu al 4 maanden ofzo niet gezet. Waarschijnlijk langer.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dus die prikken kan je gewoon missen. B12tekort was het toch?
Ik heb geen WA, dus ik mis alles wat er in de achterkamertjes gebeurt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur alleen foto's via whatsapp, dat weet je toch
quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk kan ik ze niet missen. Ik merk dat als ik een maand niet zet, ik me slechter voel. Ik heb nu al 4 maanden ofzo niet gezet. Waarschijnlijk langer.
B12, ja.
Gemiste kans Kaneelquote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen WA, dus ik mis alles wat er in de achterkamertjes gebeurt.
Hihihihihihiquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef zeefje het volgende:
[..]. Oké elke maand 1 dus.
Waarom doe je dan niet eerder spuiten wanneer het moet?
Ach, ik hou niet zo van dat geroddel.quote:
Elke maand was het idee, ja. Maar moest dat op gaan rekken van de dokter. Moest er niet zo afhankelijk van worden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef zeefje het volgende:
[..]. Oké elke maand 1 dus.
Waarom doe je dan niet eerder spuiten wanneer het moet?
Ik roddel ook niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik hou niet zo van dat geroddel.
[..]
Elke maand was het idee, ja. Maar moest dat op gaan rekken van de dokter. Moest er niet zo afhankelijk van worden.
Ik vergeet het vaak gewoon.
quote:
Mis je de naaktfoto's ook?quote:Op maandag 8 april 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roddel ook niet.
Ik mis die dingen altijd.
Ik ben leuk, hoiquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Tamashii het volgende:
Wanneer komt er een wereld met alleen maar leuke mensen die nadenken?
Soms is wel een beetje weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |