SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dqod op 08-04-2013 21:00:26 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Rooooitje.. dat klinkt net als een communistquote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een pleurishekel aan Royke of Roytje
Heet jij ook al henkquote:
quote:
Ik heb vele namen, Henk bekt gewoon lekker, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Rooooitje.. dat klinkt net als een communist![]()
[..]
Heet jij ook al henk![]()
[..]
Is het heel erg als ik dit in mn kop krijg door je?
Geen idee, ligt eraan waarom je dat idee hebtquote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Rooooitje.. dat klinkt net als een communist![]()
[..]
Heet jij ook al henk![]()
[..]
Is het heel erg als ik dit in mn kop krijg door je?
Soort naam-TT, maar toch met een vleugje anders.. Want vleugjesquote:
quote:
Ik vind je minst favoriete bijnaam wel schattig.quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vele namen, Henk bekt gewoon lekker, toch?(no pun voor de viezerikken hier
)
quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn thee, wat doe je?
[..]
Ik vind je minst favoriete bijnaam wel schattig.
Henk bekt zeker lekker.. Ik verander altijd in Henk als mn zusje beltquote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb vele namen, Henk bekt gewoon lekker, toch?(no pun voor de viezerikken hier
)
And so I'm back from outer spacequote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan waarom je dat idee hebt
Mijn moeder had een date die Henk heette. Wel de meest aardige vent tot nu toe.quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
)
Zet je dan ook zo'n zware stem op? Zo ja, audiofragment!!!quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Henk bekt zeker lekker.. Ik verander altijd in Henk als mn zusje belt
[..]
And so I'm back from outer space
Ik ken een oma die zo heet.quote:
Ik volg je niet meerquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Henk bekt zeker lekker.. Ik verander altijd in Henk als mn zusje belt
[..]
And so I'm back from outer space
Drink jij thee joh?quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn thee, wat doe je?
[..]
Ik vind je minst favoriete bijnaam wel schattig.
Henken zijn meestal wel aardig.. Voor de Jannen moet je uitkijkenquote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder had een date die Henk heette. Wel de meest aardige vent tot nu toe.
Mijn oom heet Jan.quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Henken zijn meestal wel aardig.. Voor de Jannen moet je uitkijken
Was dit een subtiele leeftijdshint?quote:
Ik weet niet, het klinkt schattig.quote:
Hahaha weet niet hoe ik dat op internets moet krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet je dan ook zo'n zware stem op? Zo ja, audiofragment!!!
quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder had een date die Henk heette. Wel de meest aardige vent tot nu toe.
Ik heb een buurman die heet Jan.. En die kan er wat vanquote:
Ze zit ook altijd tegen mij te bashen dat ik oud ben. Dus waarschijnlijk wel.quote:
Mijn pa. En nog 45 andere famililieleden geloof ik.quote:
Nee. Het is echt zo.quote:
Ben jij mijn zusje?quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Henken zijn meestal wel aardig.. Voor de Jannen moet je uitkijken
Je bent weer heerlijk jezelf.quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een buurman die heet Jan.. En die kan er wat van
Van stinken.. Deo anyone? Voor Jan? Dat rijmt soort van :$
Ik ben op dreef of niet dan
Hoe de andere heette, dat weet ik niet. Die heb ik ook nooit gekendquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe de andere heette, dat weet ik niet. Die heb ik ook nooit gekend
Ja maarquote:
Heb ik een langverloren zus die ik nu teder en liefdevol en met tranen over m'n wangen in m'n armen kan sluiten? Die mijn leven een stukje zonniger maakt en mij doet beschermen tegen de kwade invloeden van de familie?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zit ook altijd tegen mij te bashen dat ik oud ben. Dus waarschijnlijk wel.
[..]
Mijn pa. En nog 45 andere famililieleden geloof ik.
quote:
Ah ik sta open voor zus adoptiesquote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
Heb ik een langverloren zus die ik nu teder en liefdevol en met tranen over m'n wangen in m'n armen kan sluiten? Die mijn leven een stukje zonniger maakt en mij doet beschermen tegen de kwade invloeden van de familie?
Hoe jong bent u eigenlijk mevrouw?quote:
Mensen die stinken.quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
True story wel, damn die tjap meurt een uur in de wind O.o
Jwz.quote:
Beetje wel eh.. Voel me een beetje zo'n prooi die vanuit de wildernis ende de bosjes bekeken ende begluurt (d? ) wordtquote:
Hij zat eens in de keuken bij m'n ouders weet je.. En ik zat met ma in de woonkamer.. En wij lachen alsof we 2 pubers warenquote:Op maandag 8 april 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die stinken.
Ik moet altijd mijn gezicht in de plooi houden als ik in de buurt van zulke mensen ben. Dat is moeilijk, om geen rimpel in m'n neus te trekken.
[..]
Jwz.
De alfawolvin vangt de geur op van het bange hertje ...quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje wel eh.. Voel me een beetje zo'n prooi die vanuit de wildernis ende de bosjes bekeken ende begluurt (d? ) wordt
Adrenalinerush geakkkk
Nog eten over? Me jelly ende hongerig en ik wil ook momma Bquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij zat eens in de keuken bij m'n ouders weet je.. En ik zat met ma in de woonkamer.. En wij lachen alsof we 2 pubers waren
Goeie tijden <3
Zo voelde ik me ook een half jaar geleden. Pas maar op!quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje wel eh.. Voel me een beetje zo'n prooi die vanuit de wildernis ende de bosjes bekeken ende begluurt (d? ) wordt
Adrenalinerush geakkkk
Noem jij mij nou een bang hertje?quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
De alfawolvin vangt de geur op van het bange hertje ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een bang hertje?Jonguh, je was toch een prooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er niet uit als prooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
BO?quote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]Whahahaha.
Waar stinkt hij dan naar? BO?
Awwwwquote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook een half jaar geleden. Pas maar op!
Ze heeft wel iets weg van een hertje, dat wel.quote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
De alfawolvin vangt de geur op van het bange hertje ...
Dat is BO, Body Odour.quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
BO?
Ja gewoon zo'n zurige zweetluchtAlsof ie nooit doucht en duso ok geen deo gebruikt
[..]
Awwww![]()
23quote:Op maandag 8 april 2013 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe jong bent u eigenlijk mevrouw?Ff kijken wie dan het zusje wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Hertjes transformeren somsquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, je was toch een prooi?
Dat ziet er niet uit als prooi.
Herten zijn mooi. Behoren tot mijn favoriete dieren.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets weg van een hertje, dat wel.
Pardon?quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets weg van een hertje, dat wel.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
23Huh? Wat zit jij ij op het verkeerde been te zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
NOG MEER GEHOSSEL!quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Herten zijn mooi. Behoren tot mijn favoriete dieren.
Nouja, die ogen en de rankheid van de ledematen enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon?
Ok, ja nee in disguise enzo ja?!!!
Hihihi ik ben het niet eens met mn leeftijdquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Wat zit jij ij op het verkeerde been te zetten?
Heb ik hertenoogjes?quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NOG MEER GEHOSSEL!
[..]
Nouja, die ogen en de rankheid van de ledematen enzo.
Dan ben ik dus de zusquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi ik ben het niet eens met mn leeftijd23 it is!
Challenge Accepted.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zag je dat Dqodje? Ze zegt eerst dat je een hertje bent en daarna dat ze hertjes mooi vindt. Pas maar op, voor je het weet lig je aan de ketting in haar bed.quote:
Dat is hetzelfde wat ik met zachte, pudgy konijntjes doe.quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je dat Dqodje? Ze zegt eerst dat je een hertje bent en daarna dat ze hertjes mooi vindt. Pas maar op, voor je het weet lig je aan de ketting in haar bed.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Challenge Accepted.Bring it onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ik wil ook weer 23 zijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi ik ben het niet eens met mn leeftijd23 it is!
Niemand legt mij aan de ketting, integendeelquote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je dat Dqodje? Ze zegt eerst dat je een hertje bent en daarna dat ze hertjes mooi vindt. Pas maar op, voor je het weet lig je aan de ketting in haar bed.
Ik ben het over 1,5 jaar.quote:
Waar doel je op?quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde wat ik met zachte, pudgy konijntjes doe.
Dan is het goed.quote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand legt mij aan de ketting, integendeel
BWAHAHAHAHAHA
Dat is lief van jequote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar doel je op?
[..]
Dan is het goed.
Ik ben slechts je rug aan het hebben.
Dat wolven niet alleen voor grote prooi gaan, maar ook prima kleine konijntjes kunnen verslinden?quote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar doel je op?
[..]
Dan is het goed.
Ik ben slechts je rug aan het hebben.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is lief van je
Nu ga ik hier even van genieten terwijl ik een bakje koffie drink, tot straks wsl allemaal![]()
Likje voor momma B![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wolven niet alleen voor grote prooi gaan, maar ook prima kleine konijntjes kunnen verslinden?![]()
Ik varieer geestelijk tussen de 3 en 80quote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ben ik dus de zus
Maar geestelijk gezien vast niet
Turkish Apple, moet je proberen. Of Russian Earl Grey.quote:
Even passend gemaaktquote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Vrouwen varieren geestelijk tussen de 3 en 16
En lichamelijk?quote:
Ik heb Rose Hip.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Turkish Apple, moet je proberen. Of Russian Earl Grey.Zo lekker.
Ik ookquote:
Jij bent pas oud.quote:
Rose Hip?quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Rose Hip.
[..]
Ik ook
Heeft Myr je nog een kusje gegeven van mij?
Nu wel, maar ze was het denk ik vergeten.quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook
Heeft Myr je nog een kusje gegeven van mij?
Te jong ik val op oudere vrouwenquote:
Bedanktquote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi, ouwe lul, nog gefeliciteerd he kerel.
Bedanktquote:
Ben jij ouder dan 23?quote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook weer 23 zijn, goede oude tijd.
Hmmm. Ik hou niet van hele zoete thee.quote:
quote:
Mannen, je hebt er meerderequote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ik ben al goed voorzien in de mannen
quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nu wel, maar ze was het denk ik vergeten.
Kruidig kan ook lekker zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik hou niet van hele zoete thee.
Ooit kreeg ik van die Arabische thee in een restaurant. Zo zoet, dat was echt goor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |