Had je wel iets op de schroefdraad gesmeerd? Montagepasta of kopervet ofzo? Loctite zou niet nodig moeten zijn. Zou ik ook niet aandurven, straks draai je de bussen uit je frame, je zou niet de eerste zijn. Evt. kun je checken of je de boutjes in de bovenste gaten kunt monteren, het zwaartepunt van de bidons komt dan lager te liggen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Oke nou ik ga even kijken. Baal er wel van, dacht dat het goed vast zat.
Daar snap ik echt niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef SuperWeber het volgende:
Stelletje watjes hier...
ik heb afgelopen maandag nog 4 uur zonder zeem gereden... En daar kwam ik pas halverwege achter
En dat alles omdat ik 2 verschillende lange fietsbroeken heb, 1 met en 1 zonder zeem, ik had dus de laatste aan en was vergeten om de koersbroek eronder aan te trekken
Ikzelf vond het eik ook wel achterlijk.quote:
lijkt mij een onnodige functie gezien de quotealert imo goed genoeg werkt en die mentionoptie is gevoelig voor misbruik denk ik. Maar je kan het altijd voorstellen in FBquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef the_critic het volgende:
@Wombcat.. laatste man, opent weer een nieuw topic.. Shame on you
@kajaktimmie.. in een ander forum waar ik wel eens kom, krijg je al melding, als iemand je forumnaam met een @ gebruikt. Dus bij @kanovinnie weet jij meteen dat jij genoemd bent. Is dat iets om hier ook eens voor te stellen als nieuwe optie?!
broeken met korte pijpjes is echt geen gezicht nee.. Snap ook die mensen niet, die in de zomer de rand van de pijpjes omslaan..quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef eentwee het volgende:
[..]
Had je wel iets op de schroefdraad gesmeerd? Montagepasta of kopervet ofzo? Loctite zou niet nodig moeten zijn. Zou ik ook niet aandurven, straks draai je de bussen uit je frame, je zou niet de eerste zijn. Evt. kun je checken of je de boutjes in de bovenste gaten kunt monteren, het zwaartepunt van de bidons komt dan lager te liggen.
Over broeken: ik heb goede ervaringen met de Giordana Bodyclone zeem (zit ook in de Laser), waren/zijn 50-55¤ in de aanbieding bij Rose en Salden. Castelli Kiss3 en Progretto X2 (resp. vanaf 50 en 90¤). Santini (zeem uit de H2O broek) is ook goed maar wel de duurdere modellen, voor Nalini geldt denk ik hetzelfde (geen ervaring mee). Mijn Etxeondo Tesil broek (29¤ ooit bij Rose) heeft nog de klassieke Golden Chamois, de leren Ullrichzeem. Erg dun maar heel comfortabel, bestaat uit verschillende "laagjes" die over elkaar schuiven. Het lycra ook heel zacht, zeker een kwaliteitsbroek. Alleen de pijplengte van was belachelijk kort, sowieso een krankzinnige pasvorm want XXXL zat bij mij gewoon strak. Dat zal nu wel anders zijn denk ik. Als ik aan iets nieuws toe ben maar weer eens proberenAssos Mille ook een keer geprobeerd, niet slecht maar prijs/kwaliteit met 100¤ niet 12-waardig. Gore heeft ook goede broeken (probikekit.com in de gaten houden), Demarchi is vaak afgeprijsd bij CRC en wiggle. Sugoi bij bike-discount.de en cyclewear.
maar nu moet je dus een hele tekst quoten, en als iemand jou dus niet quote, maar wel iets aan jou wel zeggen kun je er al snel overheen lezen. (als ik hier 3 dgn niet geweest ben, ga ik echt niet 4 pagina's bijlezen).. maarja, just an ideaquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
lijkt mij een onnodige functie gezien de quotealert imo goed genoeg werkt en die mentionoptie is gevoelig voor misbruik denk ik. Maar je kan het altijd voorstellen in FB
Ja inderdaad, daarom wil ik ook de 250 doen. 150 is niet echt een uitdaging meer en 200 is dan ook net vleesch noch visch.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef the_critic het volgende:
ik vind zelf het parcours van de 150 eigenlijk mooier dan die van de 200.. Wel jammer..
Valt mee! En iets bespaard tov zelf een RD kopen via internetquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef the_critic het volgende:
achter derrie bleek trouwens niet scheef. Enkel padje was gebogen en gedraaid dus daardoor leek dit zo. Enkel dus nieuw stuur, stuurlint, 2 wielen richten en fiets nakijken op breukjes of problemen.. 100 euro kwijt. En vandaag de fiets al klaar.. helemaal tevreden mee..!!
Ja echt super netjes. Eric zei ook zelf.. Had je graag nieuwe derailleur verkocht, maar deze is gewoon nog goed dus heb hem maar laten zittenquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom wil ik ook de 250 doen. 150 is niet echt een uitdaging meer en 200 is dan ook net vleesch noch visch.
[..]
Valt mee! En iets bespaard tov zelf een RD kopen via internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |