SPOILER: feitjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke Opstelling:
Manchester United
Match Squad: David De Gea (Gk), Rafael, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra, Phil Jones, Michael Carrick, Antonio Valencia, Danny Welbeck, Wayne Rooney, Robin Van Persie
Manchester City
Match Squad: Joe Hart, Pablo Zabaleta, Vincent Kompany, Matija Nastasic, Gael Clichy, Gareth Barry, Yaya Toure, James Milner, Carlos Tevez, David Silva, Sergio Aguero![]()
Leuk, allemaal even lachen.. Hij begint weer leuk te doenquote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Premier League 2012-2013 #34 Wie gaat er de CL in?
VBL / [FAQ en FB] #121: Hoe verder we komen, hoe meer spanningquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, allemaal even lachen.. Hij begint weer leuk te doen
Ik ga mijn broekje uit doen, Man Utd op tv en VI op laptop, mooi manquote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef JaimyLee het volgende:
Gaat iedereen gezellig thuis op de bank kijken of worden er nog pubs opgezocht?
Giggs als CM? Interessant.quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man Utd: De Gea, Da Silva, Ferdinand, Jones, Evra, Young, Carrick, Giggs, Welbeck, Rooney, van Persie.
Subs: Lindegaard, Valencia, Hernandez, Nani, Cleverley, Kagawa, Buttner.
Man City: Hart, Zabaleta, Nastasic, Kompany, Clichy, Barry, Toure, Milner, Nasri, Silva, Tevez.
Subs: Pantilimon, Lescott, Dzeko, Kolarov, Javi Garcia, Aguero, Toure.
Idd!quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die voor sjeikspeeltje-nepclub-city zijn.
Welke topclub niet...quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
Barcelona geïnteresseerd in Kompany volgens deze Engelse commentator.
Kompany is niet 12, dus Ajax gaat hem niet halenquote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Man United en heb Ajax er ook nog niet over gehoord.
goeiequote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kompany is niet 12, dus Ajax gaat hem niet halen
quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kompany is niet 12, dus Ajax gaat hem niet halen
okquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Persie gaat een schitterende goal maken. Quote deze shit.
Rooney is ook heel erg dikquote:Op maandag 8 april 2013 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Rooney won dat duel met Nastasic wel heel simpel.
Kan het me ook niet voorstellen. Zelfde geldt overigens voor Kompany zelf, lijkt me niet dat ie vrijwillig een stapje terug gaat doen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Alsof het City uitmaakt of het 10, 20, 30 of 40 miljoen is. Die doen ze echt niet weg tenzij Xavi of Iniesta betrokken raken
Barça zal wel weer 50 miljoen lenen en dat als salaris gebruiken..quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen. Zelfde geldt overigens voor Kompany zelf, lijkt me niet dat ie vrijwillig een stapje terug gaat doen.
Zal best ja. Vieze koopclub.quote:Op maandag 8 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Barça zal wel weer 50 miljoen lenen en dat als salaris gebruiken..
Klopt, maar het heeft nog niet tot écht grote kansen geleid.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Syntix het volgende:
City speelt gewoon een stuk beter dan Man united.
Ze worden behoorlijk overrompeld door City, maar die gaan dat geen 90 min. volhouden denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Man United kan van Persie en/of Rooney nog niet echt in stelling brengen.
Doe ff normaal.quote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie geeft die commentator ff de kogel in de rust?
Sky Sportsquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:
Echt wel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
Opdonderen VI kijkers, net waren jullie er ook niet!
75 wedstrijden geleden voor het laatst 0-0 in een wedstrijd van Man United. United heeft met 70 doelpunten het vaakst gescoord in de PL.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Syntix het volgende:
En terecht![]()
F U Man united, met jullie laffe spelopvatting.
Ik heb het specifiek over deze wedstrijd. Tegen je aartsrivaal mag je wel iets meer naar voren spelen of niet?quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
75 wedstrijden geleden voor het laatst 0-0 in een wedstrijd van Man United. United heeft met 70 doelpunten het vaakst gescoord in de PL.
Misschien proberen ze wel, maar worden ze gewoon teruggedrongen. Net zoals er vaak wordt gezegd dat veel ploegen laf spelen tegen Ajax, maar eigenlijk speelt Ajax de tegenstander gewoon weg waardoor ze terug gaan lopen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over deze wedstrijd. Tegen je aartsrivaal mag je wel iets meer naar voren spelen of niet?
Ze spelen vanavond in een derby in eigen huis terwijl ze een straatlengte voorsprong hebben anti-voetbal waar FC Barcelona jaloers op zal zijn. Dat mag je gerust een aardig negatieve spelopvatting noemen toch?quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
75 wedstrijden geleden voor het laatst 0-0 in een wedstrijd van Man United. United heeft met 70 doelpunten het vaakst gescoord in de PL.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het klopt nog echt ook
[ afbeelding ]
Eerste google hit. (Zijn FB account dus)
Waarom zou je niet je voornaam kunnen gebruiken? Alsof hij de enige Jordi is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want hij gebruikt zijn echte naam op Internet
Wel de enige Turkse Jordi.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zou je niet je voornaam kunnen gebruiken? Alsof hij de enige Jordi is.
Barry is echt een topper.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Man United heeft wel echt een nieuwe CM nodig volgend jaar. Iemand van het niveau Silva, Yaya Toure. City heeft vooral op het middenveld meer kwaliteit.
VdSar weet wiequote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Man United heeft wel echt een nieuwe CM nodig volgend jaar. Iemand van het niveau Silva, Yaya Toure. City heeft vooral op het middenveld meer kwaliteit.
Dit idd.. er staat niet echt een man om bang van te worden..quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
Dat is dan weer een dertien-in-een-dozijn voetballer pur sang. Maarja, waterdragertjes heb je ook nodig.quote:
Nee gewoon neequote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
AGUUEEEROOOOOOOO
dat doet me ergens aan denken
Inderdaad, waar had Man United wel niet gestaan als Vidic niet 80% van de tijd geblesseerd is.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ook zo fucking moeilijk hé, Jones
Vidic
Ook 1stequote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Inderdaad, waar had Man United wel niet gestaan als Vidic niet 80% van de tijd geblesseerd is.
Ik bedoel dus dat ze de 27ste tijdens Arsenal - Man U kampioen wordenquote:
Oh is dat een shirt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diegene die dat shirtje uittrekt
Die Wenger is zelf 2 meterquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arsène Wenger heeft de slaapzakjas wel weer volledig op de kaart gezet.
#HOPEquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze de 27ste tijdens Arsenal - Man U kampioen worden
Ik lag plat hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hi hi ha ha ho ho misschien moet je een cabarettour overwegen, je bent zo grappig
Misschien moet jij morgen maandverband halen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hi hi ha ha ho ho misschien moet je een cabarettour overwegen, je bent zo grappig
het is dat ik al de slappe lach had van je vorige grapquote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet jij morgen maandverband halen.
Komt wel vaker voor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is dat ik al de slappe lach had van je vorige grap
Sinds de winterstop scoort RvP nauwelijks meerquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
Volgens mij beweert de commentator van ESPN net dat rvp ouder is geworden en dit soort ballen niet meer maakt
wtf
Scoort hij bij zijn club, scoort die niet bij Oranje. En nu is het andersomquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sinds de winterstop scoort RvP nauwelijks meer.
Sinds die val in het cameragat is hij verdoemd!quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sinds de winterstop scoort RvP nauwelijks meer.
Buttman die efkes United kampioen maakt, dat kunnen alleen de ecktequote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn de beste van Manchester, en van Londen.
Die wedstrijd kan ik (gelukkig?) niet zien...quote:
Kennerquote:
VBL / Feliciteer hier Manchester United met het behalen van de titel!quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die wedstrijd kan ik (gelukkig?) niet zien...
[..]
Kenner
Zie ik niet meer gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Fergietime'quote:Op maandag 8 april 2013 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Sowieso 6 minuten blessuretijd lijkt me.
*duwenquote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Tevez moet rood krijgen met zijn slaan
nee, van persie rood. Omdat het kanquote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Tevez moet rood krijgen met zijn slaan
Woensdag gaat dat ook gebeuren met Bjorn Kuipersquote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Barcelona zou een penalty krijgen in dit soort situaties.
zelfs al zou het op de middenstip gebeuren, zou barca nog een penal krijgen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Barcelona zou een penalty krijgen in dit soort situaties.
ohquote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Woensdag gaat dat ook gebeuren met Bjorn Kuipers
Ja maar waarom wil city er tijd bij?quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg je automatisch extra 30 seconden of een minuut erbij
Als je het in de tiende minuut doet denkt de commentator dat je met een computerspelletje bezig bent.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het in de tiende minuut doet denkt de commentator dat je met een computerspelletje bezig bent.
Zijn vaak gewoon goed.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Waarom moet RVP alle corners nemen? wat een faal is dat toch, leer iemand anders corners nemen.
Is het nog geen bedtijd voor jou?quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou ook eerder fan zijn van United dan de ''gekochte'' ploeg van een Shitty.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
? Weekje later kampioen worden?
Boeiend
Syntix is een apart geval, slaat echt alles.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
? Weekje later kampioen worden?
Boeiend
quote:
Und deswegen sind wir MEISTER!quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Doublepain het volgende:
FC BAYERN!!! FC BAYERN!!!! FC BAYERN!!!!
Je mag ook FC Robben zeggenquote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Doublepain het volgende:
FC BAYERN!!! FC BAYERN!!!! FC BAYERN!!!!
Europas! jaaahaahaaaaaa!!quote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Und deswegen sind wir MEISTER!
Nicht nur von München...nein , nich nur von München auch von.....
Mister Schweinie maakt ze wel kampioenquote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Robben er niet speelde waren ze niet voor Bayern . (kingroland etc)
Ja leuke hakbal van het weekendquote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mister Schweinie maakt ze wel kampioen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |