SPOILER: feitjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke Opstelling:
Manchester United
Match Squad: David De Gea (Gk), Rafael, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra, Phil Jones, Michael Carrick, Antonio Valencia, Danny Welbeck, Wayne Rooney, Robin Van Persie
Manchester City
Match Squad: Joe Hart, Pablo Zabaleta, Vincent Kompany, Matija Nastasic, Gael Clichy, Gareth Barry, Yaya Toure, James Milner, Carlos Tevez, David Silva, Sergio Aguero![]()
Leuk, allemaal even lachen.. Hij begint weer leuk te doenquote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Premier League 2012-2013 #34 Wie gaat er de CL in?
VBL / [FAQ en FB] #121: Hoe verder we komen, hoe meer spanningquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk, allemaal even lachen.. Hij begint weer leuk te doen
Ik ga mijn broekje uit doen, Man Utd op tv en VI op laptop, mooi manquote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef JaimyLee het volgende:
Gaat iedereen gezellig thuis op de bank kijken of worden er nog pubs opgezocht?
Giggs als CM? Interessant.quote:Op maandag 8 april 2013 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man Utd: De Gea, Da Silva, Ferdinand, Jones, Evra, Young, Carrick, Giggs, Welbeck, Rooney, van Persie.
Subs: Lindegaard, Valencia, Hernandez, Nani, Cleverley, Kagawa, Buttner.
Man City: Hart, Zabaleta, Nastasic, Kompany, Clichy, Barry, Toure, Milner, Nasri, Silva, Tevez.
Subs: Pantilimon, Lescott, Dzeko, Kolarov, Javi Garcia, Aguero, Toure.
Idd!quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die voor sjeikspeeltje-nepclub-city zijn.
Welke topclub niet...quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
Barcelona geïnteresseerd in Kompany volgens deze Engelse commentator.
Kompany is niet 12, dus Ajax gaat hem niet halenquote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Man United en heb Ajax er ook nog niet over gehoord.
goeiequote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kompany is niet 12, dus Ajax gaat hem niet halen
quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kompany is niet 12, dus Ajax gaat hem niet halen
okquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Persie gaat een schitterende goal maken. Quote deze shit.
Rooney is ook heel erg dikquote:Op maandag 8 april 2013 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Rooney won dat duel met Nastasic wel heel simpel.
Kan het me ook niet voorstellen. Zelfde geldt overigens voor Kompany zelf, lijkt me niet dat ie vrijwillig een stapje terug gaat doen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Alsof het City uitmaakt of het 10, 20, 30 of 40 miljoen is. Die doen ze echt niet weg tenzij Xavi of Iniesta betrokken raken
Barça zal wel weer 50 miljoen lenen en dat als salaris gebruiken..quote:Op maandag 8 april 2013 21:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen. Zelfde geldt overigens voor Kompany zelf, lijkt me niet dat ie vrijwillig een stapje terug gaat doen.
Zal best ja. Vieze koopclub.quote:Op maandag 8 april 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Barça zal wel weer 50 miljoen lenen en dat als salaris gebruiken..
Klopt, maar het heeft nog niet tot écht grote kansen geleid.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Syntix het volgende:
City speelt gewoon een stuk beter dan Man united.
Ze worden behoorlijk overrompeld door City, maar die gaan dat geen 90 min. volhouden denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Man United kan van Persie en/of Rooney nog niet echt in stelling brengen.
Doe ff normaal.quote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie geeft die commentator ff de kogel in de rust?
Sky Sportsquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie geeft die commentator ff de kogel in de rust?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |