Hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef WinnieWana het volgende:
Filmpje van Molly. ( ik ben verkouden en dat is te horen)
Die worden vast accuut verliefd op die mooie oogjesquote:Op donderdag 21 november 2013 14:52 schreef WinnieWana het volgende:
Ja hoor daar wordt ik wel van op de hoogte gehouden. En vanavond komen er mensen kijken voor Molly.
En haar knuffeligheid.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die worden vast accuut verliefd op die mooie oogjes
Zit in het asielquote:
Super dat ze een huisje heeft!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef WinnieWana het volgende:
Molly gaat maandag naar haar nieuwe huisje. Vandaag met haar naar het asiel om te laten chippen.
ja ik las het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:14 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Zit in het asielAls ik Molly breng om te chippen zal ik wel even kijken hoe hij het daar doet in de kittenkamer.
Ja natuurlijk, dat blijft ook het doelquote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef WinnieWana het volgende:
Als ze naar een nieuw huisje gaan is het niet erg. Dat vind ik alleen maar leuk voor ze. Naar het asiel brengen is verschrikkelijk en zal nooit wennen.
Nu blijft het voorlopig even stil in huis. Alleen mijn eigen katten nog maar. Die gun ik nu rust tot het voorjaar haha.
Kriebelknuffelkitten!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef WinnieWana het volgende:
Paar leuke foto's van Arya gemaakt. Zij gaat echt bij je liggen en spinnen. Spint vanaf dag 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeduldige kittens (Arya, Ser pounce, Ygritte en Arya)
[ afbeelding ]
Deze foto is van een paar dagen geleden. Het deurtje staat nu veel vaker open en dan kunnen ze zelf in en uit de bench als ze willen.
Die bovenste foto.. 'draw me like one of your French girls'quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef WinnieWana het volgende:
Paar leuke foto's van Arya gemaakt. Zij gaat echt bij je liggen en spinnen. Spint vanaf dag 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeduldige kittens (Arya, Ser pounce, Ygritte en Arya)
[ afbeelding ]
Deze foto is van een paar dagen geleden. Het deurtje staat nu veel vaker open en dan kunnen ze zelf in en uit de bench als ze willen.
Almeloquote:Op zondag 25 mei 2014 19:17 schreef Michielos het volgende:
arya is mijn favo GOT character
Welke locatie?
Inclusief zo'n denneboomstaartje?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb de kittens net gevoerd en dan kuieren ze altijd wat rond. Ze spelen dan lekker onhandig met elkaar.Maar net zag ik Arya schijnbewegingen maken en zijwaarts lopen op de andere kittens, staartje omhoog en maar stoer doen. Doet ze ook tegen de tafelpoot en de plint ( ze komt net boven de plint uit)
Dat doet onze kat van 6 nog steedsquote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb de kittens net gevoerd en dan kuieren ze altijd wat rond. Ze spelen dan lekker onhandig met elkaar.Maar net zag ik Arya schijnbewegingen maken en zijwaarts lopen op de andere kittens, staartje omhoog en maar stoer doen. Doet ze ook tegen de tafelpoot en de plint ( ze komt net boven de plint uit)
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat doet onze kat van 6 nog steedsInclusief dikke staart en dramatische geluiden. In haar wereld is dat het teken dat ze verstoppertje wil doen met mijn vriend.
wow Ygritte is echt een dikzakjequote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef WinnieWana het volgende:
En ze eten allemaal natvoer van een bordje. Zonder melk of iets erin. Ze zijn nu net 5 weken oud. Ze proberen overal op te klimmen. De bank lukt al en in mijn benen lukt ze ook. Ze zijn nu echt vliegensvlug. Ze zijn te groot nu voor de bench. Zelfs 's avonds willen ze er niet meer in. Ritueel gaat als volgt: 3 kittens erin. Deurtje dicht. Twee kittens erin. Een gaat eruit. Deur dicht. Twee kittens er weer in. Een gaat er weer uit. Deur dicht. Een kitten erin ( meestal Ygritte want die sprint er echt uit) en dan deurtje eindelijk op slot. Ze gaan dan wel gelijk slapen en piepen niet ofzo maar de wereld daarbuiten is erg interessant.
Hun gewichten schieten ook omhoog. Ze hebben sneller de 500 gram bereikt dan gedacht.
Tyrion 502
Daario 532
Sansa 430
Arya 542
Ygritte 560
Ser Pounce 516
nou het was meenemen of de boer ze laten verzuipen, simpele keuzequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef WinnieWana het volgende:
Als je kittens vindt en ze liggen goed en piepen niet dan is moederpoes in de buurt. Beste zou je dan een aantal uur kunnen wachten ( niet te lang. Niet langer dan 4 uur) om te kijken of je moederpoes en kittens samen kunt vangen.
Maar nu is het al gebeurd. Beste kun je de dierenambulance bellen om te vragen om een vangkooi om te moederpoes te vangen en te castreren want die is zo weer zwanger.
Ja dan is de keuze simpel uiteraard. Maar wat denk je dat de boer met het volgende nestje gaat doen. En zo blijft het doorgaan. Boeren en hun omgang met dieren die geen geld opleverenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef Adnap het volgende:
[..]
nou het was meenemen of de boer ze laten verzuipen, simpele keuze
We weten het maar ja, wat moet je dan ? Ik weet niet overigens waar het precies is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ja dan is de keuze simpel uiteraard. Maar wat denk je dat de boer met het volgende nestje gaat doen. En zo blijft het doorgaan. Boeren en hun omgang met dieren die geen geld opleveren
Herkenbaar!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef WinnieWana het volgende:
En ze eten allemaal natvoer van een bordje. Zonder melk of iets erin. Ze zijn nu net 5 weken oud. Ze proberen overal op te klimmen. De bank lukt al en in mijn benen lukt ze ook. Ze zijn nu echt vliegensvlug. Ze zijn te groot nu voor de bench. Zelfs 's avonds willen ze er niet meer in. Ritueel gaat als volgt: 3 kittens erin. Deurtje dicht. Twee kittens erin. Een gaat eruit. Deur dicht. Twee kittens er weer in. Een gaat er weer uit. Deur dicht. Een kitten erin ( meestal Ygritte want die sprint er echt uit) en dan deurtje eindelijk op slot. Ze gaan dan wel gelijk slapen en piepen niet ofzo maar de wereld daarbuiten is erg interessant.
Hun gewichten schieten ook omhoog. Ze hebben sneller de 500 gram bereikt dan gedacht.
Tyrion 502
Daario 532
Sansa 430
Arya 542
Ygritte 560
Ser Pounce 516
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |