Kriebelknuffelkitten!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef WinnieWana het volgende:
Paar leuke foto's van Arya gemaakt. Zij gaat echt bij je liggen en spinnen. Spint vanaf dag 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeduldige kittens (Arya, Ser pounce, Ygritte en Arya)
[ afbeelding ]
Deze foto is van een paar dagen geleden. Het deurtje staat nu veel vaker open en dan kunnen ze zelf in en uit de bench als ze willen.
Die bovenste foto.. 'draw me like one of your French girls'quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:16 schreef WinnieWana het volgende:
Paar leuke foto's van Arya gemaakt. Zij gaat echt bij je liggen en spinnen. Spint vanaf dag 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeduldige kittens (Arya, Ser pounce, Ygritte en Arya)
[ afbeelding ]
Deze foto is van een paar dagen geleden. Het deurtje staat nu veel vaker open en dan kunnen ze zelf in en uit de bench als ze willen.
Almeloquote:Op zondag 25 mei 2014 19:17 schreef Michielos het volgende:
arya is mijn favo GOT character
Welke locatie?
Inclusief zo'n denneboomstaartje?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb de kittens net gevoerd en dan kuieren ze altijd wat rond. Ze spelen dan lekker onhandig met elkaar.Maar net zag ik Arya schijnbewegingen maken en zijwaarts lopen op de andere kittens, staartje omhoog en maar stoer doen. Doet ze ook tegen de tafelpoot en de plint ( ze komt net boven de plint uit)
Dat doet onze kat van 6 nog steedsquote:Op maandag 26 mei 2014 12:30 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb de kittens net gevoerd en dan kuieren ze altijd wat rond. Ze spelen dan lekker onhandig met elkaar.Maar net zag ik Arya schijnbewegingen maken en zijwaarts lopen op de andere kittens, staartje omhoog en maar stoer doen. Doet ze ook tegen de tafelpoot en de plint ( ze komt net boven de plint uit)
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat doet onze kat van 6 nog steedsInclusief dikke staart en dramatische geluiden. In haar wereld is dat het teken dat ze verstoppertje wil doen met mijn vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |