Hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef WinnieWana het volgende:
Filmpje van Molly. ( ik ben verkouden en dat is te horen)
Die worden vast accuut verliefd op die mooie oogjesquote:Op donderdag 21 november 2013 14:52 schreef WinnieWana het volgende:
Ja hoor daar wordt ik wel van op de hoogte gehouden. En vanavond komen er mensen kijken voor Molly.
En haar knuffeligheid.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die worden vast accuut verliefd op die mooie oogjes
Zit in het asielquote:
Super dat ze een huisje heeft!quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef WinnieWana het volgende:
Molly gaat maandag naar haar nieuwe huisje. Vandaag met haar naar het asiel om te laten chippen.
ja ik las het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:14 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Zit in het asielAls ik Molly breng om te chippen zal ik wel even kijken hoe hij het daar doet in de kittenkamer.
Ja natuurlijk, dat blijft ook het doelquote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef WinnieWana het volgende:
Als ze naar een nieuw huisje gaan is het niet erg. Dat vind ik alleen maar leuk voor ze. Naar het asiel brengen is verschrikkelijk en zal nooit wennen.
Nu blijft het voorlopig even stil in huis. Alleen mijn eigen katten nog maar. Die gun ik nu rust tot het voorjaar haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |