quote:
Mee eens!quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef WinnieWana het volgende:
Mamapoes Eden is erg blij met de kong kickeroo die ik haar heb gegeven.
Op het einde nog even slapende kittens te zien
Twee bedoelde ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:10 schreef WinnieWana het volgende:
Twee kittens maar hoor.
Mama is volgens mij ook wel een jonkie. Maar verzorgd haar kittens goed. Ze is nu gewend en geeft mij kopjes en drentelt om mij heen. Ze heeft een erg zachte vacht. <3
geen zwerf-moeder lijkt me?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:10 schreef WinnieWana het volgende:
Ze heeft een erg zachte vacht. <3
Tssk, dat je zo'n verhaal überhaupt je mond uit krijgt. Echt, je snapt sommige mensen toch niet..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:18 schreef WinnieWana het volgende:
Nee geen zwervertje. Wel zo aangeboden aan de dierenambulance maar waarschijnlijk mensen die van hun kat af moesten. De melding was namelijk dat deze kat voor hun voordeur (in een normale woonwijk met rijtjeswoningen) aan het bevallen was. Lulkoek. Aangezien katten daarvoor wel een rustiger plek zoeken.
Maar goed, als haar kinders groot zijn zal ze snel een goed nieuw huisje vinden. Zij blijft echt niet lang in het asiel.
Neeeequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef WinnieWana het volgende:
Nu in de wachtkamer van de spoed dierenarts. Waarschijnlijk wordt het zwarte kitten ingeslapen.
Nou!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:17 schreef WinnieWana het volgende:
Blijft een beetje herhaling. Maar hij woog vanochtend 346 gramecht een reuzekind
Bij mijn laatste nest woog er eentje zoveel toen hij zo'n vier weken was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef WinnieWana het volgende:
Rond de 12 dagen oud is hij nu.maar hij woog ook al veel toen ie maar een.paar daagjes oud was.
Oh jaquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef WinnieWana het volgende:
Nee ze zijn nu nog blauw. Zoals bij alle kittens.
Wat een dropje!!! Het lijkt net een klein beertje zo met die platte oortjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:01 schreef WinnieWana het volgende:
Vandaag woog hij 406 gram.Twee weekjes oud nu.
Foto's van gisteren
Hij denkt dat hij heel gevaarlijk is. Hier blaast hij.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wegen gistermiddag. Denk dat ik een groter bakje nodig heb
[ afbeelding ]
Hij kruipt/stapt aardig rond met zijn bibberpootjes in de kraammand. Hij hoort mij nu ook goed daar reageert hij op en hij ziet mij nu ook aan komen lopen. Dan kijkt hij echt en volgt mij.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:01 schreef WinnieWana het volgende:
Hij denkt dat hij heel gevaarlijk is. Hier blaast hij.![]()
[ afbeelding
Wat een mooie poes. Zou haar zo in huis nemenquote:Op maandag 2 september 2013 18:38 schreef WinnieWana het volgende:
Filmpje van de kleine terwijl hij een douche krijgt en tegelijkertijd aan de melkbar hangt![]()
Wacht maar tot ie 14 weken is en in de peuterpubertijd komtquote:Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef Oognip het volgende:
Oh wat een schatje is Dikkie DikAls ik zo'n lekker kittenbuikje zie krijg ik zo de neiging om de kittengeur op te snuiven
en kusjes op dat buikje te geven
![]()
Hij doet het echt goed, kleine dikkerd
En wat is de mama een prachtige poes
Overkill aan smileys, maar het was nodig
ah ok. dat snuitje is echt om op te etenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:15 schreef WinnieWana het volgende:
Met 2.5 week oud is een gewicht van 300 - 350 gram een mooi en flink gewicht. Dikkie dik woog vanochtend 464 gram. En hij heeft echt een spekbuikje. Maar dat loopt ie er straks wel af. Ik denk dat het later een mooie grote kater gaat worden. Je weet wel zo een van 7kg
of attack-speel-aanval?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:13 schreef Oognip het volgende:
Waren het geen liefdesbijtjes van Molly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |