Twee bedoelde ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:10 schreef WinnieWana het volgende:
Twee kittens maar hoor.
Mama is volgens mij ook wel een jonkie. Maar verzorgd haar kittens goed. Ze is nu gewend en geeft mij kopjes en drentelt om mij heen. Ze heeft een erg zachte vacht. <3
geen zwerf-moeder lijkt me?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:10 schreef WinnieWana het volgende:
Ze heeft een erg zachte vacht. <3
Tssk, dat je zo'n verhaal überhaupt je mond uit krijgt. Echt, je snapt sommige mensen toch niet..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:18 schreef WinnieWana het volgende:
Nee geen zwervertje. Wel zo aangeboden aan de dierenambulance maar waarschijnlijk mensen die van hun kat af moesten. De melding was namelijk dat deze kat voor hun voordeur (in een normale woonwijk met rijtjeswoningen) aan het bevallen was. Lulkoek. Aangezien katten daarvoor wel een rustiger plek zoeken.
Maar goed, als haar kinders groot zijn zal ze snel een goed nieuw huisje vinden. Zij blijft echt niet lang in het asiel.
Neeeequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef WinnieWana het volgende:
Nu in de wachtkamer van de spoed dierenarts. Waarschijnlijk wordt het zwarte kitten ingeslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |