[hipster meelul modus]quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha topics maken van onderonsjes -O_ zo kewlhahaha xD

Tyf op trutquote:
 .
.

Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je nu tegen iedereen verongelijkt doen, het is je eigen schuld!

SInds 2009 is er gewoon niks veranderd. Alle slowchats volbaggeren, maar werken, ho maarquote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Fart. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.
 .
 .

Het is natuurlijk mooi wat je allemaal voor FOK! gedaan hebt, dat waardeert iedereen ook wel. Maar je moet wel een keer weten waar de grens ligt...quote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Fart. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb niets dan mijn best gedaan voor FOK!, en dit is mijn dank? Flikker allemaal maar lekker op.

Wat een megole zin, Krea.quote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Kreator het volgende:
Crewgrappen die zo 2 tot 3 keer per jaar terugkomen zijn met op nummer 1: 'de moderator die 'eruit gekickt' wordt'.

Mod of Ex mod? Bij ex mod maakt Bart nog een kansquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
we moeten een keer een verkiezing houden voor de meest verzuurde mod, degene die wint mag 1 user bannen.

nee, hij maakt zichzelf gewoon onmogelijkquote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
Komt er niet een film uit die Fart heet, en is dit een goed bedachte PR stunt?

Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vent, ga met je aquarium spelen ofzo!

ex mod, en huidige mod.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mod of Ex mod? Bij ex mod maakt Bart nog een kans

Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef stefanhaan het volgende:
we moeten een keer een verkiezing houden voor de meest verzuurde mod, degene die wint mag 1 user bannen.

Ik hou van tractoren en kan bevestigen dat een echte vent een Fendt rijd.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.
Hou jij van tractoren, DD?

Rezquote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.
 die is alles behalve zuur man.
 die is alles behalve zuur man.  

Wie is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 14:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor SwJ. Alhoewel Rezania ook aardig in de buurt komt.

Ik kom niet verder dan dit...quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mensen die vent zeggen moet ik altijd denken aan die inferieure boeren: Een vent op een Fendt.
Hou jij van tractoren, DD?

Ik zie hem anders toch regelmatig posten alsof 'ie zand in z'n bilnaat heeft. Buiten de SC om dan.quote:

Dat is geen zand.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie hem anders toch regelmatig posten alsof 'ie zand in z'n bilnaat heeft. Buiten de SC om dan.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |