Done!quote:Op maandag 8 april 2013 13:33 schreef Kiwisoep het volgende:
LB wil je mij er tussen zetten?! 16 juli en een meisje!
quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef L-E het volgende:
LB, je bloeddruk schijnt ook een tikje te stijgen bij een naderende bevalling. Nu is 't geen hogere wiskunde dat er een bevalling nadert als je 41 weken onderweg bent, maar toch he
Ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 13:36 schreef -mandy- het volgende:
Een (te) hoge bloeddruk blijf ik altijd eng vinden, met het oog op zwangerschapsvergiftiging ed.
Idd, en veeeeeeeeeel in augustus!quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Eindelijk nog een juli baby erbij!
Verrassend weinig juli en oktober baby's!
Klopt, als ik dit een paar weken geleden had gehad had ik ook wel anders gereageerd denk ik. Normaalgesproken is mijn bloeddruk namelijk 100/60 ofzo.quote:Op maandag 8 april 2013 13:36 schreef -mandy- het volgende:
Een (te) hoge bloeddruk blijf ik altijd eng vinden, met het oog op zwangerschapsvergiftiging ed.
Hangt dat niet af van hoe hoog je bovendruk is?quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Is een onderdruk van 60 nou bijzonder laag of eigenlijk normaal?
Is vrij laag volgens mij. Maar wel normaal nogquote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Hier zien ze dat als normaal. Ik heb eigenlijk altijd een onderdruk van 60 (ja, voor het hele pre-eclampsie-dingesje dus) en dat was altijd 'goed'.quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Niet zwangere mensenquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Suikertante het volgende:
Hm, dacht dat het telkens 110/60 is ofzo. En dat is ook altijd goed, maar niet zwangere mensen vinden het altijd laag
Voor mij is dat ook een normale onderdruk. Was in het begin 60/100, in het midden van de zwangerschap 70/110 en nu richting de 130 bovendruk. Maar zorgen maken was niet nodig volgens de vk.quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zien ze dat als normaal. Ik heb eigenlijk altijd een onderdruk van 60 (ja, voor het hele pre-eclampsie-dingesje dus) en dat was altijd 'goed'.
Volgens mij is voor vrouwen 120/70 gemiddeld.... voor mannen ietsje hoger. Toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Suikertante het volgende:
Hm, dacht dat het telkens 110/60 is ofzo. En dat is ook altijd goed, maar niet zwangere mensen vinden het altijd laag
Of vrouwen die geen walrussen of pinguïns zijn ... .quote:
Nee, je bovendruk is als het gaat om pre-eclampsie niet zo heel boeiend. Hij is bij mij 200 geweest, maar wat bepalend is in dat verhaal is die onderdruk. Die bovendruk schijnt ook sneller te stijgen door externe factoren, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook een normale onderdruk. Was in het begin 60/100, in het midden van de zwangerschap 70/110 en nu richting de 130 bovendruk. Maar zorgen maken was niet nodig volgens de vk.
Ik waggel nietquote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Of vrouwen die geen walrussen of pinguïns zijn ... .
Ik ben jaloers!!!!!!quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik waggel nietzelfs niet bij 41 weken
Stommerd!quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af hoeveel mensen op een forum als dit doen alsof ze zwanger zijn. En dat dan heel goed en lang volhouden. En nooit ontmaskerd worden. Ik bedoel, hebben jullie écht bewijs gezien van mijn zwangerschap? Of van mijn hoge-bloeddruk-verhaal? Besta ik wel echt? Of is alles nep?quote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal niet zwanger joh, ik trek straks gewoon een pop onder mn trui vandaan
Ik snap niet waarom je die behoefte zou hebben, maar het gebeurt natuurlijk wel... MissJones anyone?quote:Op maandag 8 april 2013 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af hoeveel mensen op een forum als dit doen alsof ze zwanger zijn. En dat dan heel goed en lang volhouden. En nooit ontmaskerd worden. Ik bedoel, hebben jullie écht bewijs gezien van mijn zwangerschap? Of van mijn hoge-bloeddruk-verhaal? Besta ik wel echt? Of is alles nep?
Oh, ik ken zulke verhalen niet, maar zie, ze zijn er wel he.quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die behoefte zou hebben, maar het gebeurt natuurlijk wel... MissJones anyone?
Echt?quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die behoefte zou hebben, maar het gebeurt natuurlijk wel... MissJones anyone?
Wat ik ervan begrepen heb, waren de foto's die ze postte van een amerikaans(?) meisje. Die jatte ze van haar blogquote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt?Zij was dus niet echt zwanger? (las toen nog half mee)
Sneu. Hoe is ze ontmaskerd?quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb, waren de foto's die ze postte van een amerikaans(?) meisje. Die jatte ze van haar blog![]()
En dan voor extra aandacht ook nog een boel ellende erbij verzinnen in een tijd waarin hier klumsy door eenzelfde hel ging. Ziek mens...
Bizar zeg..Hoe ver kan een mens gaan!quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb, waren de foto's die ze postte van een amerikaans(?) meisje. Die jatte ze van haar blog![]()
En dan voor extra aandacht ook nog een boel ellende erbij verzinnen in een tijd waarin hier klumsy door eenzelfde hel ging. Ziek mens...
Voor zover ik weet was ze niet zwanger. En hebben haar dochters niet bestaan als zijnde haar dochters. De foto zou wel echt zijn, maar niet van haar zelf. Als ze al een zij is.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
nope helemaal fakequote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Scherp oplettende mensen die erachter kwamen dat een aantal zaken niet helemaal bij elkaar klopten.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja hè zit ik te ploeteren op de i pad voor een verhaal is iedereen mij voor. (insert triest smiley)
Foto met krant en stopcontact, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:57 schreef Kiwisoep het volgende:
Kom maar op met dat bewijsmateriaal LE! Haha
Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat in het fototopic tegenwoordig kritisch op de stopcontacten wordt geletquote:
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 8 april 2013 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foto met krant en stopcontact, toch?
LB, spannend! Hopelijk begint het voor woensdag al.
Oooh haha, ik begreep die grapjes al steeds nietquote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat in het fototopic tegenwoordig kritisch op de stopcontacten wordt gelet
Ja zoiets jaquote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef GotC het volgende:
Vandaar die stopcontacten altijdZij had amerikaanse stopcontacten op de foto toch?
Lijkt wel wat rustiger ja, behalve als ik in beweging kom. Maar de inhoud is ook vrij rustig op het moment. Niet zo relaxed icm de jeuk, maar ik krab me nog niet compleet open, dus kijk het nog ff aanquote:
Ja echt. Ik heb ruzie met de autocorrect en ik ben misselijk. Nu wel een beetje mijn eigen schuld vrees ik.quote:
Waar kan die jeuk ook alweer op duiden? Iets met je lever?quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt wel wat rustiger ja, behalve als ik in beweging kom. Maar de inhoud is ook vrij rustig op het moment. Niet zo relaxed icm de jeuk, maar ik krab me nog niet compleet open, dus kijk het nog ff aan.
Ja, cholestase toch? Had Danic dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar kan die jeuk ook alweer op duiden? Iets met je lever?
Ik wel al weken en nu 15 weken. Op slechte dagen trouwens ook zonder zwangerschapquote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mentholpoeder al geprobeerd? En als het extreem is, toch maar weer bellenquote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt wel wat rustiger ja, behalve als ik in beweging kom. Maar de inhoud is ook vrij rustig op het moment. Niet zo relaxed icm de jeuk, maar ik krab me nog niet compleet open, dus kijk het nog ff aan.
Ja, zwangerschapscholestase. Danic had het geloof ik ook. Maar dan weet je niet meer waar je het zoeken moet vd jeuk en zo erg is het hier (nog) niet.quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar kan die jeuk ook alweer op duiden? Iets met je lever?
Ja maar dat verzin je toch ook gewoon niet???quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik ben som iets te goedgelovig/naïef volgens mij.
Had dat figuur een vroeggeboorte in haar script gezet? Wat bizar en naar om mee te spotten zeg..quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb ruzie met de autocorrect en ik ben misselijk. Nu wel een beetje mijn eigen schuld vrees ik.
Mij was ten tijde van de geboorte van ean. Ik vond die foto toen zo op ean lijken, en dacht nog dat kindje ziet er ouder uit dan de zwangerschapstermijn van mj. En bij de foto van dubecky oid dacht ik ook die ziet er ook niet uit als veel te vroeg geboren. Maar ik ben som iets te goedgelovig/naïef volgens mij.
Ik weet dat er in 2007 (amaranta van welk jaar is E???) hier ook iemand "zwanger" was van een 2-ling en dit bleek ook te zijn verzonnen. Oldies die dit nog weten? Ik was toen net op fok en wist niets eens van het bestaan van oud af. Maar iemand op stage wel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dat verzin je toch ook gewoon niet???
Ja het was heel schandalig...quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Had dat figuur een vroeggeboorte in haar script gezet? Wat bizar en naar om mee te spotten zeg..
Ja een 2-ling waarvan er 1 in de buik was overleden aan het zwangerschapsbloedtranfusie oid syndroom (1-eiige 2-lingen kunnen dit alleen hebben) en de andere was veel te vroeg geboren en daarna ook overleden iets met het hartje. Niet lang daarna was ze weer zwanger en toen is ze ontmaskerd.quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Had dat figuur een vroeggeboorte in haar script gezet? Wat bizar en naar om mee te spotten zeg..
Whut.quote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja een 2-ling waarvan er 1 in de buik was overleden aan het zwangerschapsbloedtranfusie oid syndroom (1-eiige 2-lingen kunnen dit alleen hebben) en de anders was veel te vroeg geboren en daarna ook overleden iets met het hartje. Niet lang daarna was ze weer zwanger en toen is ze ontmaskerd.
Nou idd. Dan spoor je echt niet hoorquote:
Ja da's ook zoietsquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Sommige mensen gaan extreem ver voor aandacht. Net als bij munchhausen by proxy.
Daar hobbelen er hier op fok ook wel een paar van rond.quote:
Dat is ook een hel. Ik heb wel eens op een revalidatieafdeling gewerkt waar zo iemand lag. Had zichzelf zo toegetakeld met breinaalden dat haar ene been geamputeerd werd. En wij kregen die wond maar niet dicht omdat ze door bleef gaan met die breinaalden. Echt een heel nare en verdrietige aandoening, voor alle betrokkenen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Sommige mensen gaan extreem ver voor aandacht. Net als bij munchhausen by proxy.
Oh gross!!quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook een hel. Ik heb wel eens op een revalidatieafdeling gewerkt waar zo iemand lag. Had zichzelf zo toegetakeld met breinaalden dat haar ene been geamputeerd werd. En wij kregen die wond maar niet dicht omdat ze door bleef gaan met die breinaalden. Echt een heel nare en verdrietige aandoening, voor alle betrokkenen.
Hee, herkenbaar nu ik eraan denk. Voelde gisteravond alsof ik verbrand was, zo'n soort jeuk/trekkerige huid.quote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn huid is heel droog daar krijg ik ook jeuk van
Inderdaad, lijkt me niet dat je zulke plannetjes maakt als je bij je volle verstand bent, met alle respect. Daar is wel wat hulp nodig, gok ik.quote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja die gedachten zijn gewoon niet te volgen. Heel sneu, maar zou me niets verbazen als die fakers ook iets in die richting mankeren.
Pff, net even wat erover gelezen..wat enorm heftigquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Huuh?? Ken alleen mikoxx/smirre en nog een maar die waren wel allemaal echt?quote:Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet dat er in 2007 (amaranta van welk jaar is E???) hier ook iemand "zwanger" was van een 2-ling en dit bleek ook te zijn verzonnen. Oldies die dit nog weten? Ik was toen net op fok en wist niets eens van het bestaan van oud af. Maar iemand op stage wel.
Woensdagochtend.quote:Op maandag 8 april 2013 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend venco!
Maar t is inderdaad nog wel vroeg, gelukkig kan het ook voorwerk zijn he? Wanneer moet je weer naar de verloskundige?
Zoiets staat mij bij. Ik had dat van amaranta of in ieder geval zo begrepen. Kan ook een ander forum zijn bedenk ik mij net.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Huuh?? Ken alleen mikoxx/smirre en nog een maar die waren wel allemaal echt?
Best gestoorde mensen die een zwangerschap verzinnen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zoiets staat mij bij. Ik had dat van amaranta of in ieder geval zo begrepen. Kan ook een ander forum zijn bedenk ik mij net.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Suikertante het volgende:
Iets anders (ontopics), mensen beginnen me te vragen of ik nog dingen weet die ik wil hebben voor als de kleine er straks is.. maar ik weet niks! Wat zijn leuke dingetjes die je zelf nog niet hoeft te kopen voor de bevalling en die je dus bij dit soort gelegenheden kunt noemen?
dat was miss_jones / DuBecky.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Huuh?? Ken alleen mikoxx/smirre en nog een maar die waren wel allemaal echt?
Ja idd.quote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Kleurdoos het volgende:
een tweelingzwangerschap in 2007 kan ik me niet heugen, die van MJ was veel later.. wat was dat, vorig jaar oid?
Ik vraag speelgoedquote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef Suikertante het volgende:
Iets anders (ontopics), mensen beginnen me te vragen of ik nog dingen weet die ik wil hebben voor als de kleine er straks is.. maar ik weet niks! Wat zijn leuke dingetjes die je zelf nog niet hoeft te kopen voor de bevalling en die je dus bij dit soort gelegenheden kunt noemen?
Welkom en gefeliciteerd! Ik heb je erbij gezet in de OPquote:Op maandag 8 april 2013 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Nu de eerste 12 weken officieel voorbij zijn, mag ik me hier ook komen melden.
Bij deze dus hallo (zo te zien overwegend) dames!
De geplande opleverdatum van ons projectje is 20 oktober
haha dat zag ik al jaquote:Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Welkom nog iemand in oktoberhet zag er al zo leeg uit.
Ik hoop dat jullie een à terme baby krijgen. Doe ik met jullie mee anders blijft alleen gotc over dat is ook niet leuk voor haar.quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
haha dat zag ik al jaAl is er wel een redelijke kans dat het bij ons vroeg in oktober of wellicht in september al geboren wordt ivm medische redenen van aanstaande moeders kant. We zullen zien. So far so good in ieder geval! Binnenkort nekplooimeting
Al heeft de gynaecoloog al gekeken en gezien dat alles er prima uit ziet. Dat mocht hij echter "officieel" niet zeggen omdat hij er geen erkend diploma voor heeft die blijkbaar sinds kort benodigd is voor nekplooimetingen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het allemaal goed zit!
Hmmm helaas. Weer een hoge tensie. Puur de onderdruk. Automatisch was het 126/101 en handmatig 120/95. Consultje gyn meegekregen. Bel ik net naar de poli ben ik echt 1 minuutje te laat en moet ik tot morgen wachten om een afspraak te maken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef GotC het volgende:
Succes Mabawa! Hoop dat het gewoon zenuwen waren voor de 1e afspraak
Welkom Rossdalequote:Op maandag 8 april 2013 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Nu de eerste 12 weken officieel voorbij zijn, mag ik me hier ook komen melden.
Bij deze dus hallo (zo te zien overwegend) dames!
De geplande opleverdatum van ons projectje is 20 oktober
Jazeker, doen wij ook!quote:Op maandag 8 april 2013 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
Vraagje: als je bij een verloskundigepraktijk zit met 4 verloskundigen en met 1 van hen kun je echt niet door 1 deur en wil je absoluut niet bij de bevalling hebben, kun je dit dan aangeven?
Hier bij mij kon het. Ik mocht wel aangegeven dat ik het met de vk die ik eerst toegewezen had gekregen niet uhhh kon vinden (zacht gezegd). Dan konden ze daar rekening mee houden, ook voor de hele zwangerschap. Nou ben ik de eerste keer niet zo ver gekomen dat het tot een bevalling kwam, maar ik kon dus wel dit soort dingen aangevenquote:Op maandag 8 april 2013 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
Vraagje: als je bij een verloskundigepraktijk zit met 4 verloskundigen en met 1 van hen kun je echt niet door 1 deur en wil je absoluut niet bij de bevalling hebben, kun je dit dan aangeven?
Ah, maar dat is ook gewoon heel vervelend! Morgenochtend de gyn bellen, die zal vast een stuk doortastender optredenquote:Op maandag 8 april 2013 16:23 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hmmm helaas. Weer een hoge tensie. Puur de onderdruk. Automatisch was het 126/101 en handmatig 120/95. Consultje gyn meegekregen. Bel ik net naar de poli ben ik echt 1 minuutje te laat en moet ik tot morgen wachten om een afspraak te maken.
Ik ben even heel veel beetjes boos.
Ik heb echt heel veel moeite met 'het' alles los laten. Ik maak me ook echt veel te druk, maar aan de andere kant ben ik ergens bang dat deze tensie sinds een ruim jaar bij me hoort. Laatste keer bij de huisarts was het 130/99 en hij 'wuifde' het weg met:'je voelt je nu niet lekker dus het is niet zo gek' terwijl ik normaal juist aan de lage kant zit. Hypertensie komt ook in mijn familie voor.
Dat dus, ik heb gewoon niet zulke goede aderen in mijn benen. Spataderen enzo de fysio had het al over steunkousenquote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef Suikertante het volgende:
Mabawa niet panieken he, ik heb ook snel dikke voeten en ik heb juist een lage/gezonde bloeddruk. Die huisarts moet gewoon normaal doen en morgen weet je het!
Kun je dit bespreken met de desbetreffende vk?quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
Maar echt, als zij dienst heeft als mijn bevalling begint, doe ik het nog liever alleen. En anders stap ik desnoods alsnog over naar een andere praktijk.
Nee. Het werd net al bijna ruzie omdat ze gewoon niet naar me luisterdequote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je dit bespreken met de desbetreffende vk?
Dan bij een collega aangeven!quote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Het werd net al bijna ruzie omdat ze gewoon niet naar me luisterde
Vervelend als je je zo níet-gehoord voeltquote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nah, precies dat. Alsof ik er voor spek en bonen bij zat en ze gewoon haar riedeltje afdraaide. En doordringen lukte gewoon niet. Ik was pislinkquote:Op maandag 8 april 2013 17:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vervelend als je je zo níet-gehoord voelt
Jeetje wat vervelendquote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja goed he?quote:Op maandag 8 april 2013 18:17 schreef laziness het volgende:
Zeg LB, jouw geduld wordt wel wederom tot het uiterste gerekt hè?
*boks*quote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef Suikertante het volgende:
Mabawa niet panieken he, ik heb ook snel dikke voeten en ik heb juist een lage/gezonde bloeddruk. Die huisarts moet gewoon normaal doen en morgen weet je het!
Doen die steunkousen! Ik heb zwangerschap 1 zonder gedaan en nummer 2 met, dat laatste beviel me echt beter ondanks de warmte en het moeilijk aan doen de laatste weken. Dus doen!quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb gewoon niet zulke goede aderen in mijn benen. Spataderen enzo de fysio had het al over steunkousen![]()
Maar echt niet handig van je huisarts Mabawa
Covie een piemel in je buik!!!quote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef .Sparkling. het volgende:
...
Ik las een keer iets wat te doen was aan nachtelijke kuitkrampen. Help? Pijn!![]()
Verder gaat het hier goed! Ik lig nog steeds heel veel en dat doet me duidelijk goed. Mijn buik is weer veel soepel gelukkig! Wandelen met de hond lukt wel alleen hele kleine stukjes, anders direct weer krampen. Maar gelukkig kan mijn man veel thuis werken en dus veel overnemen. Ik ben blij dat rust houden effect heeft in ieder geval!
Ik ga het ook wel doen hoor, maar nu houd ik nog geen extra vocht vast wil nog even wachten.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Doen die steunkousen! Ik heb zwangerschap 1 zonder gedaan en nummer 2 met, dat laatste beviel me echt beter ondanks de warmte en het moeilijk aan doen de laatste weken. Dus doen!
Armbanden die 's ochtends makkelijk om/afgaan, moet ik 's avonds bijna met mbv water & zeep los wrikkenquote:Op maandag 8 april 2013 18:48 schreef Mabawa. het volgende:
'Fijn' om te horen dat meerdere makkelijk opzwellen. Niet leuk voor jullie natuurlijk.
Ja coco, dikke handen/vingers, na een dag goed shoppen bijvoorbeeld, niet zo leuk.
SPOILER: ter illustratie :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Armbanden die 's ochtends makkelijk om/afgaan, moet ik 's avonds bijna met mbv water & zeep los wrikkenTrouwring kon ik al heel snel niet meer om toen ik zwanger was.
Had ook niet anders verwacht dan dat ik erg zou gaan opzwellen tijdens het zwanger zijn. En dat klopte dus![]()
Mabawa & Suiker, hebben jullie er tijdens de zwangerschap ook opvallend meer last van dan normaal, van het zwellen/vocht vasthouden?SPOILER: ter illustratie :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn zwangerschap is zo pril, heb er tot nu toe nog niet heel veel last van.
Maar mijn voeten zien er na een lange autorit of vliegtuigvlucht bijna altijd zo uit.Laatste keer toen ik uit Kenia kwam, liep ik in mijn slaapsokken over Schiphol, ik kreeg zelfs mijn Havaianas niet meer aan!
Nog niet bijgelezen, maar idd dat was ik. Jeuk is er nog steeds maar alleen op mijn borstkas. Dunne huid daar natuurlijk. Zou een week na de bevalling over moeten zijn, maar nog niet helemaal dus. Ik kijk het even aan en anders bel ik er even over.quote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zwangerschapscholestase. Danic had het geloof ik ook. Maar dan weet je niet meer waar je het zoeken moet vd jeuk en zo erg is het hier (nog) niet.
Woensdag ctg en echo bij een gynaecoloog, en eventueel strippen als het dan wel kan. Als mn meisje het nog goed doet, wacht ik het liefst nog even af. Als het niet meer kan zullen ze eind deze week misschien willen inleiden?quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef laziness het volgende:
Ik lees niet elke dag mee. Wat zijn de plannen nu LB?
En je vriend is een liefie!
Yay!quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef LadyBlack het volgende:
Covie en Twinkly, heb jongetjes achter jullie namen gezet!
Succes bij de gynaecoloog vandaag Tally!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:26 schreef Tally het volgende:
Meld! Na een moeilijk begin van de nacht met veel buikpijn maar daarna heerlijk geslapen.
Vandaag intake gesprek voor de keizersnede en daarna naar de gynaecoloog.
Mmm ze raden aan om sinaasappels te eten als je last hebt van verstopping, dus wellicht een wat laxerende werking?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:41 schreef Mabawa. het volgende:
Mag morgenochtend naar de gyn, ben benieuwd!
Ik zat vannacht op de wc ivm onrustige darmen, misschien niet meer zoveel sinaasappels eten?![]()
Week 17 voor Spewey! Hoe gaat het met de misselijkheid?
Oh Spannend morgen, Mabawa!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:41 schreef Mabawa. het volgende:
Mag morgenochtend naar de gyn, ben benieuwd!
Ik zat vannacht op de wc ivm onrustige darmen, misschien niet meer zoveel sinaasappels eten?![]()
Week 17 voor Spewey! Hoe gaat het met de misselijkheid?
Fijn om te horen! Hoe lang ging het je eerste zwangerschap door? (2e niet toch?)quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:47 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oh Spannend morgen, Mabawa!
Misselijkheid is een heel stuk afgenomen met de medicijnen, hoef nog maar max 2 keer per dag te spugen![]()
Zo is het goed te doen. (lief dat je het vroeg)
Zeker al het fruit welquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:47 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ja ik weet het, maar ze zijn zo lekker!
Bij #2 ben ik niet 1 keer misselijk geweest, zo bizarquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:49 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Hoe lang ging het je eerste zwangerschap door? (2e niet toch?)
Jaaa zeker, ben echt een fruitliefhebber. Altijd nog beter dan chips ofzo, maar goed van fruit kun je ook téveel etenquote:
Heel bizar ja, hopelijk nu niet weer zo lang als nummer 1.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:51 schreef Spewey het volgende:
[..]
Bij #2 ben ik niet 1 keer misselijk geweest, zo bizar
De 1ste keer ging het door tot tijdens de bevalling
Uhm... don't blame Speweyquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spewey, fijn dat de medicatie helpt! Maar, 4 sinaasappels achter elkaar?
Voor mij wat zwaar maar voor de peuter geweldigquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:51 schreef LadyBlack het volgende:
Tally ook succes! Hoe was de verjaardag gisteren?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mij wat zwaar maar voor de peuter geweldig
Ze heeft een hele echte verjaardag gehad. En voelde zich echt belangrijk
Ze blijft maar opnoemen wie dr op dr verjaardag waren en dat ze cadeautjes kreeg.
En als klapper op de vuurpijl kreeg ik gister te horen: slaap lekker mama, ik houd van jou!
En dat laatste heeft ze nog nooit eerder gezegd
Ah wat lief!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze blijft maar opnoemen wie dr op dr verjaardag waren en dat ze cadeautjes kreeg.
En als klapper op de vuurpijl kreeg ik gister te horen: slaap lekker mama, ik houd van jou!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Tally en Mandy veel success vandaag, verder heb ik nog niet bijgelezen.
Net een bezoekje aan de huisarts gedaan en met antibiotica en ventolin weer naar huis, voorhoofd en bijholteonsteking en flink benauwd door slijm. Niet zo gek dat ik me zo rot voel....
Beterschap Juud!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef L0t.. het volgende:
Meld, 39 weken vandaag![]()
Mandy, veel succes in het ziekenhuis!
Tally ook succes en wat fijn dat de verjaardag zo geslaagd was![]()
Juud, blegh, ik heb 1 keer bijholteontsteking gehad en ik vond het de hel, beterschap!
Daar is LB! Stelletje blinde kippenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ai Juud.... dat is flink beroerd ja, hopelijk slaan de antibiotica snel aan!
Tally, je dochterwat lief!
Ik was er vanochtend zelfs al!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:51 schreef LadyBlack het volgende:
Morning ladies!
Mandy, succes vandaag, hopelijk slaagt de poging!
Tally ook succes! Hoe was de verjaardag gisteren?
Edit: uhhh dit is niet LBquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
bijholte onsteking..niet fijn! beterschap
Fijn dat je niet zenuwachtig bent Tally
En wat een lieve dochter heb je
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef L0t.. het volgende:
LB heeft net nog gepost sensatiezoekers
[..]
Edit: uhhh dit is niet LBmaar zie, ze is er wel!
[..]
Ja ik had net een wasje in de wasmachine zitten toen mn H&M-bestelling werd geleverdquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef L0t.. het volgende:
Ah joh, die kamer is zo opgeruimd als je even een dagje met z'n tweeën bent en babywasjes, hoe lang ben je daar uiteindelijk nou helemaal mee bezigoké, lang als je maar blijft kopen maargoed
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja! Naast een aantal keer nog een nakrampje van het gewroet van de verloskundige van gisteren, begin ik inmiddels wel wat slijm te verliezen! Dus een béétje actie is er wel
Jeuj, actie willen we!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja! Naast een aantal keer nog een nakrampje van het gewroet van de verloskundige van gisteren, begin ik inmiddels wel wat slijm te verliezen! Dus een béétje actie is er wel
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
Nog tijd zat voor joh! Ik ben pas dingen gaan kopen toen we het geslacht wisten. Ook nooit meer gestopt daarnaquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Ik ben eigenlijk nu even met niks bezigJa, afbakken, maar meer niet. Kreeg al een verbaasde blik van een collega toen ik zei dat ik nog niks had gekocht. Had ik al dingen moeten kopen?
Als het er zo uitziet, zou ik ff de vk bellen als ik LB wasquote:
'Hallo met LB..ja ik verlies groene jello?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het er zo uitziet, zou ik ff de vk bellen als ik LB was
Whehe, 'ik ben bevallen van een groene blob'quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het er zo uitziet, zou ik ff de vk bellen als ik LB was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef Tally het volgende:
Ik weet dat het hier niet hoort maar ik ben zo trots en gelukkigAch foto 2! Ik word daar een beetje week vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Ach foto 2! Ik word daar een beetje week van
Volgens mij zijn ze hier ook behoorlijk zenuwachtig, maar ze vallen mij er nog niet overmatig mee lastigquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn buikpijn blijkt nog elke nacht van een volle blaas te komen![]()
Maar inderdaad, morgen je uitgerekende datum belle!hoe zenuwachtig zijn jouw vriend en familie?
De oudste heeft hier overdag veel inde box door gebracht (in de kinderwagenbak) door mn bekken en keizersnede kon ik gewoon niet vaak de trap op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch spannend LB!
Hier vindt m'n moeder het maar raar dat we direct de box willen gaan inzetten. "Je legt het toch vooral in de kinderwagen?" Ehh, ja de eerste weken naast m'n bed 's nachts, maar als het overdag gaat slapen, gaat t toch gewoon in het ledikantje hoor... Dat is toch niet zo raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |