Done!quote:Op maandag 8 april 2013 13:33 schreef Kiwisoep het volgende:
LB wil je mij er tussen zetten?! 16 juli en een meisje!
quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef L-E het volgende:
LB, je bloeddruk schijnt ook een tikje te stijgen bij een naderende bevalling. Nu is 't geen hogere wiskunde dat er een bevalling nadert als je 41 weken onderweg bent, maar toch he
Ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 13:36 schreef -mandy- het volgende:
Een (te) hoge bloeddruk blijf ik altijd eng vinden, met het oog op zwangerschapsvergiftiging ed.
Idd, en veeeeeeeeeel in augustus!quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Eindelijk nog een juli baby erbij!
Verrassend weinig juli en oktober baby's!
Klopt, als ik dit een paar weken geleden had gehad had ik ook wel anders gereageerd denk ik. Normaalgesproken is mijn bloeddruk namelijk 100/60 ofzo.quote:Op maandag 8 april 2013 13:36 schreef -mandy- het volgende:
Een (te) hoge bloeddruk blijf ik altijd eng vinden, met het oog op zwangerschapsvergiftiging ed.
Hangt dat niet af van hoe hoog je bovendruk is?quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Is een onderdruk van 60 nou bijzonder laag of eigenlijk normaal?
Is vrij laag volgens mij. Maar wel normaal nogquote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Hier zien ze dat als normaal. Ik heb eigenlijk altijd een onderdruk van 60 (ja, voor het hele pre-eclampsie-dingesje dus) en dat was altijd 'goed'.quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Niet zwangere mensenquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Suikertante het volgende:
Hm, dacht dat het telkens 110/60 is ofzo. En dat is ook altijd goed, maar niet zwangere mensen vinden het altijd laag
Voor mij is dat ook een normale onderdruk. Was in het begin 60/100, in het midden van de zwangerschap 70/110 en nu richting de 130 bovendruk. Maar zorgen maken was niet nodig volgens de vk.quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zien ze dat als normaal. Ik heb eigenlijk altijd een onderdruk van 60 (ja, voor het hele pre-eclampsie-dingesje dus) en dat was altijd 'goed'.
Volgens mij is voor vrouwen 120/70 gemiddeld.... voor mannen ietsje hoger. Toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Suikertante het volgende:
Hm, dacht dat het telkens 110/60 is ofzo. En dat is ook altijd goed, maar niet zwangere mensen vinden het altijd laag
Of vrouwen die geen walrussen of pinguïns zijn ... .quote:
Nee, je bovendruk is als het gaat om pre-eclampsie niet zo heel boeiend. Hij is bij mij 200 geweest, maar wat bepalend is in dat verhaal is die onderdruk. Die bovendruk schijnt ook sneller te stijgen door externe factoren, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook een normale onderdruk. Was in het begin 60/100, in het midden van de zwangerschap 70/110 en nu richting de 130 bovendruk. Maar zorgen maken was niet nodig volgens de vk.
Ik waggel nietquote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Of vrouwen die geen walrussen of pinguïns zijn ... .
Ik ben jaloers!!!!!!quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik waggel nietzelfs niet bij 41 weken
Stommerd!quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af hoeveel mensen op een forum als dit doen alsof ze zwanger zijn. En dat dan heel goed en lang volhouden. En nooit ontmaskerd worden. Ik bedoel, hebben jullie écht bewijs gezien van mijn zwangerschap? Of van mijn hoge-bloeddruk-verhaal? Besta ik wel echt? Of is alles nep?quote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal niet zwanger joh, ik trek straks gewoon een pop onder mn trui vandaan
Ik snap niet waarom je die behoefte zou hebben, maar het gebeurt natuurlijk wel... MissJones anyone?quote:Op maandag 8 april 2013 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af hoeveel mensen op een forum als dit doen alsof ze zwanger zijn. En dat dan heel goed en lang volhouden. En nooit ontmaskerd worden. Ik bedoel, hebben jullie écht bewijs gezien van mijn zwangerschap? Of van mijn hoge-bloeddruk-verhaal? Besta ik wel echt? Of is alles nep?
Oh, ik ken zulke verhalen niet, maar zie, ze zijn er wel he.quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die behoefte zou hebben, maar het gebeurt natuurlijk wel... MissJones anyone?
Echt?quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die behoefte zou hebben, maar het gebeurt natuurlijk wel... MissJones anyone?
Wat ik ervan begrepen heb, waren de foto's die ze postte van een amerikaans(?) meisje. Die jatte ze van haar blogquote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt?Zij was dus niet echt zwanger? (las toen nog half mee)
Sneu. Hoe is ze ontmaskerd?quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb, waren de foto's die ze postte van een amerikaans(?) meisje. Die jatte ze van haar blog![]()
En dan voor extra aandacht ook nog een boel ellende erbij verzinnen in een tijd waarin hier klumsy door eenzelfde hel ging. Ziek mens...
Bizar zeg..Hoe ver kan een mens gaan!quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb, waren de foto's die ze postte van een amerikaans(?) meisje. Die jatte ze van haar blog![]()
En dan voor extra aandacht ook nog een boel ellende erbij verzinnen in een tijd waarin hier klumsy door eenzelfde hel ging. Ziek mens...
Voor zover ik weet was ze niet zwanger. En hebben haar dochters niet bestaan als zijnde haar dochters. De foto zou wel echt zijn, maar niet van haar zelf. Als ze al een zij is.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
nope helemaal fakequote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Scherp oplettende mensen die erachter kwamen dat een aantal zaken niet helemaal bij elkaar klopten.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja hè zit ik te ploeteren op de i pad voor een verhaal is iedereen mij voor. (insert triest smiley)
Foto met krant en stopcontact, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:57 schreef Kiwisoep het volgende:
Kom maar op met dat bewijsmateriaal LE! Haha
Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat in het fototopic tegenwoordig kritisch op de stopcontacten wordt geletquote:
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 8 april 2013 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foto met krant en stopcontact, toch?
LB, spannend! Hopelijk begint het voor woensdag al.
Oooh haha, ik begreep die grapjes al steeds nietquote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: er is een reden dat in het fototopic tegenwoordig kritisch op de stopcontacten wordt gelet
Ja zoiets jaquote:Op maandag 8 april 2013 13:59 schreef GotC het volgende:
Vandaar die stopcontacten altijdZij had amerikaanse stopcontacten op de foto toch?
Lijkt wel wat rustiger ja, behalve als ik in beweging kom. Maar de inhoud is ook vrij rustig op het moment. Niet zo relaxed icm de jeuk, maar ik krab me nog niet compleet open, dus kijk het nog ff aanquote:
Ja echt. Ik heb ruzie met de autocorrect en ik ben misselijk. Nu wel een beetje mijn eigen schuld vrees ik.quote:
Waar kan die jeuk ook alweer op duiden? Iets met je lever?quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt wel wat rustiger ja, behalve als ik in beweging kom. Maar de inhoud is ook vrij rustig op het moment. Niet zo relaxed icm de jeuk, maar ik krab me nog niet compleet open, dus kijk het nog ff aan.
Ja, cholestase toch? Had Danic dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar kan die jeuk ook alweer op duiden? Iets met je lever?
Ik wel al weken en nu 15 weken. Op slechte dagen trouwens ook zonder zwangerschapquote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mentholpoeder al geprobeerd? En als het extreem is, toch maar weer bellenquote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt wel wat rustiger ja, behalve als ik in beweging kom. Maar de inhoud is ook vrij rustig op het moment. Niet zo relaxed icm de jeuk, maar ik krab me nog niet compleet open, dus kijk het nog ff aan.
Ja, zwangerschapscholestase. Danic had het geloof ik ook. Maar dan weet je niet meer waar je het zoeken moet vd jeuk en zo erg is het hier (nog) niet.quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waar kan die jeuk ook alweer op duiden? Iets met je lever?
Ja maar dat verzin je toch ook gewoon niet???quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ik ben som iets te goedgelovig/naïef volgens mij.
Had dat figuur een vroeggeboorte in haar script gezet? Wat bizar en naar om mee te spotten zeg..quote:Op maandag 8 april 2013 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb ruzie met de autocorrect en ik ben misselijk. Nu wel een beetje mijn eigen schuld vrees ik.
Mij was ten tijde van de geboorte van ean. Ik vond die foto toen zo op ean lijken, en dacht nog dat kindje ziet er ouder uit dan de zwangerschapstermijn van mj. En bij de foto van dubecky oid dacht ik ook die ziet er ook niet uit als veel te vroeg geboren. Maar ik ben som iets te goedgelovig/naïef volgens mij.
Ik weet dat er in 2007 (amaranta van welk jaar is E???) hier ook iemand "zwanger" was van een 2-ling en dit bleek ook te zijn verzonnen. Oldies die dit nog weten? Ik was toen net op fok en wist niets eens van het bestaan van oud af. Maar iemand op stage wel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dat verzin je toch ook gewoon niet???
Ja het was heel schandalig...quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Had dat figuur een vroeggeboorte in haar script gezet? Wat bizar en naar om mee te spotten zeg..
Ja een 2-ling waarvan er 1 in de buik was overleden aan het zwangerschapsbloedtranfusie oid syndroom (1-eiige 2-lingen kunnen dit alleen hebben) en de andere was veel te vroeg geboren en daarna ook overleden iets met het hartje. Niet lang daarna was ze weer zwanger en toen is ze ontmaskerd.quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Had dat figuur een vroeggeboorte in haar script gezet? Wat bizar en naar om mee te spotten zeg..
Whut.quote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja een 2-ling waarvan er 1 in de buik was overleden aan het zwangerschapsbloedtranfusie oid syndroom (1-eiige 2-lingen kunnen dit alleen hebben) en de anders was veel te vroeg geboren en daarna ook overleden iets met het hartje. Niet lang daarna was ze weer zwanger en toen is ze ontmaskerd.
Nou idd. Dan spoor je echt niet hoorquote:
Ja da's ook zoietsquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Sommige mensen gaan extreem ver voor aandacht. Net als bij munchhausen by proxy.
Daar hobbelen er hier op fok ook wel een paar van rond.quote:
Dat is ook een hel. Ik heb wel eens op een revalidatieafdeling gewerkt waar zo iemand lag. Had zichzelf zo toegetakeld met breinaalden dat haar ene been geamputeerd werd. En wij kregen die wond maar niet dicht omdat ze door bleef gaan met die breinaalden. Echt een heel nare en verdrietige aandoening, voor alle betrokkenen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Sommige mensen gaan extreem ver voor aandacht. Net als bij munchhausen by proxy.
Oh gross!!quote:Op maandag 8 april 2013 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook een hel. Ik heb wel eens op een revalidatieafdeling gewerkt waar zo iemand lag. Had zichzelf zo toegetakeld met breinaalden dat haar ene been geamputeerd werd. En wij kregen die wond maar niet dicht omdat ze door bleef gaan met die breinaalden. Echt een heel nare en verdrietige aandoening, voor alle betrokkenen.
Hee, herkenbaar nu ik eraan denk. Voelde gisteravond alsof ik verbrand was, zo'n soort jeuk/trekkerige huid.quote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn huid is heel droog daar krijg ik ook jeuk van
Inderdaad, lijkt me niet dat je zulke plannetjes maakt als je bij je volle verstand bent, met alle respect. Daar is wel wat hulp nodig, gok ik.quote:Op maandag 8 april 2013 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja die gedachten zijn gewoon niet te volgen. Heel sneu, maar zou me niets verbazen als die fakers ook iets in die richting mankeren.
Pff, net even wat erover gelezen..wat enorm heftigquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |