Da's nieuw.quote:Op maandag 8 april 2013 13:29 schreef vosss het volgende:
Ik hang altijd van te voren een briefje op de deur dat ik even zit te poepen en dat ze dus een half uurtje geduld moeten hebben.
Nee ik neem er al jaren mijn tijd voor.quote:
ik begrijp hier,geen ene reet vanquote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef P8 het volgende:
Ik vind de gedachte dat iemand op mij zit te wachten terwijl ik aan de dunne ben dusdanig opwindond dat mijn fallus spontaan mijn knuistje begint te penetreren.
Hij wordt geil van de gedachte dat iemand op hem staat te wachten terwijl hij aan het schijten is en beert zich vervolgens eentje af op de pot.quote:
O.quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij wordt geil van de gedachte dat iemand op hem staat te wachten terwijl hij aan het schijten is en beert zich vervolgens eentje af op de pot.
Diarree en rustig gaan meestal niet in één zin samenquote:Op maandag 8 april 2013 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rustig doorgaan met poepen. Weet je hoe lekker.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rustig doorgaan met poepen. Weet je hoe lekker.
Daaromquote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dit nou weer voor aidstopic?en waarom in Jong?
Ga lekker naar ONZquote:
Als je het zo stelt klinkt het wel erg smerigquote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij wordt geil van de gedachte dat iemand op hem staat te wachten terwijl hij aan het schijten is en beert zich vervolgens eentje af op de pot.
als het nou is heel erg belangrijk is?quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Leer prioriteiten stellen TS. Als je op het toilet zit dan ben je voor jezelf bezig. Ga je de deur opendoen dan ben je deels voor jezelf en deels voor aan ander bezig. Wat is er dan volgens jouw belangrijker?
Kom je alsnog terug op het stellen van prioriteiten. Als je op het toilet zit en iemand heeft jouw dringend nodig dan wacht diegene maar even. Je kan moeilijk met je broek op je knieën de deur gaan opendoen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:24 schreef ..iemand.. het volgende:
als het nou is heel erg belangrijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |