quote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef roos85 het volgende:
Volgens mijn vriend is het waar, want het stond in de Bild![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor zij moet er ook wat van vinden![]()
Daar had ik niet eens aan gedachtquote:
Leuke jongen is dat jaquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef vencodark het volgende:
Wat ik mij toch nog afvraag: waarom is er eerst gesproken over een klap wat Raf had bevestigd en gaat Raf dat later weer ontkennen? Raar.
Er zit in ieder geval een luchtje aan. Btw, hebben jullie die broer van Raf ook gezien?
Dat ziet er toch een stuk gezelliger uit.![]()
[ afbeelding ]
Danie Blesquote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef JaneDoe het volgende:
syl heeft alweer n nieuwe beste vriendin?!
Zo erg als dat wordt het nooit meer.quote:Op maandag 8 april 2013 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik hoop op net zo'n klassieker als "Alles is weg"
quote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zo erg amusant als dat wordt het nooit meer.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat:
1. dit allemaal 1 grote publiciteitsstunt is voor de Duitse televisiecarrière van Silvie.
2. dat Silvie en Rafael feitelijk helemaal niet uit elkaar zijn
3. dat deze hele soap van te voren bedacht en gepland is.
4. dat Silvie en Rafael zich rond Kerst 2013 weer 'verzoenen'
5, dat deze topic terecht fakegate heet
Ik denk eerder dat Sylvie en Rafael elkaar als partners al heel erg lang zat zijn en dat ze als vrienden prima door een deur kunnen. Het gaat allemaal zo makkelijk deze scheiding. Lijkt erop alsof ze er beiden al een tijd klaar mee waren.quote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat:
1. dit allemaal 1 grote publiciteitsstunt is voor de Duitse televisiecarrière van Silvie.
2. dat Silvie en Rafael feitelijk helemaal niet uit elkaar zijn
3. dat deze hele soap van te voren bedacht en gepland is.
4. dat Silvie en Rafael zich rond Kerst 2013 weer 'verzoenen'
5, dat deze topic terecht fakegate heet
We gaan het vanzelf merken, wie het bij het juiste eind heeftquote:Op maandag 8 april 2013 19:33 schreef Mula het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder dat Sylvie en Rafael elkaar als partners al heel erg lang zat zijn en dat ze als vrienden prima door een deur kunnen. Het gaat allemaal zo makkelijk deze scheiding. Lijkt erop alsof ze er beiden al een tijd klaar mee waren.
Nounou rustig maarquote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef JaneDoe het volgende:
ja daar waren we inmiddels ook al achter...
Toen dat kind nog geen halve dag oud was hing ze nog half verdoofd bij Boulevard aan de telefoon, dus dat de prioriteiten van mevrouw Bles meer bij haar eigen (poging tot) roem liggen dan bij haar zoontje lijkt duidelijkquote:Op maandag 8 april 2013 19:20 schreef JaneDoe het volgende:
moet danie zich niet bezig houden met haar zoon van een week oud?!
Deze opmerking is het waard hem aan de schandpaal te nagelen, franklop slechte roddeltante ben je!!quote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef roos85 het volgende:
Volgens mijn vriend is het waar, want het stond in de Bild![]()
Ik ben er nog steeds niet achter voor wie ik het erger vindquote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze opmerking is het waard hem aan de schandpaal te nagelen, franklop slechte roddeltante ben je!!
Wel goede ontwikkelingen. Vooral Sylvie en Biebert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |