Zoveel zei ze niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat siert hem, hopelijk houdt hij dat zo.
Wat ik NIET kan begrijpen, waarom praat een moeder van Raf met Boulevard? Kampersding
Jij valt mij nog wel het meeste op met zulke reacties. Volgens mij zou jij het nog goedkeuren als Sylvie dood wordt geslagen en zeggen dat het haar eigen schuld is. Bij wijze vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef Starlie het volgende:
Nou ja Sylvie heeft de rol van "zielig vrouwtje" en het medelijden in elk geval weer terug! Eind goed al goed!
Ze zullen elkaar ongetwijfeld al langer leuk gevonden hebben en ook zeker goede vrienden zijn geweest maar ik denk echt dat het pas na O&N is ontstaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus of er is echt pas iets ontstaan na O&N...wat dus echt heel onwaarschijnlijk is
Of het is al veel langer aan de gang, Sylvie vindt het allang best (want misschien zelf iemand anders, Raf zat omdat hij haar beperkt in haar carrière of de liefde misschien over is) alleen speelt ze nu de vrouw wiens man haar heeft verlaten voor haar beste vriendin *snik* maar ik blijf sterk voor Damian.
En ik krijg de indruk dat het Raf allemaal geen ruk kan schelen wat zijn imago is.
Zou kunnen, en hoeft hij ook niet, hij is immers voetballer, wat hij doet boeit niemand, zolang hij maar goed speelt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus of er is echt pas iets ontstaan na O&N...wat dus echt heel onwaarschijnlijk is
Of het is al veel langer aan de gang, Sylvie vindt het allang best (want misschien zelf iemand anders, Raf zat omdat hij haar beperkt in haar carrière of de liefde misschien over is) alleen speelt ze nu de vrouw wiens man haar heeft verlaten voor haar beste vriendin *snik* maar ik blijf sterk voor Damian.
En ik krijg de indruk dat het Raf allemaal geen ruk kan schelen wat zijn imago is.
Klopt. zo sneu. Bovendien blijkt in deze gate ook de BFF fake. Dus gaat hij er helemaal niet vandoor met de de BFF van zijn ex.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me wel op dat mensen haar eerst nep, fake, overdreven vonden en nu opeens vinden ze haar ontzettend zielig.
Pas op: het is not done om er vandoor te gaan met de ex van je beste vriendin, maar dit vind ik toch wel weer typisch hypocriet...
Alleen denk ik dus dat de breuk tussen Sylvie en Raf al veel langer een feit is en niet pas na O&N.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze zullen elkaar ongetwijfeld al langer leuk gevonden hebben en ook zeker goede vrienden zijn geweest maar ik denk echt dat het pas na O&N is ontstaan.
Zij steunde hem ook, kwam veel bij hem, goede gesprekken, wijntje erbij... ga zo maar door...
Nee joh ben je gek! Er staat ook een knipoog achter! Er is toch vaker gezegd dat Sylvie wel zal balen dat ze niet als het zielige vrouwtje uit de scheiding is gekomen maar dat de meesten mensen haar ervoor "verantwoordelijk" hielden met haar ijskoude karakter en haar neppe voorkomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Jij valt mij nog wel het meeste op met zulke reacties. Volgens mij zou jij het nog goedkeuren als Sylvie dood wordt geslagen en zeggen dat het haar eigen schuld is. Bij wijze van
Ik denk dat er niemand is die nog twijfelt of de breuk pas sinds/na O&N is gekomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen denk ik dus dat de breuk tussen Sylvie en Raf al veel langer een feit is en niet pas na O&N.
En daarom geloof ik dus niet dat het sinds Sabia en Raf pas iets is sinds een paar weken en net zo gegroeid.
Nee dat zie je in Engeland toch ook, voetballers die de vrouwen van hun hele team afwerken en wat dan. Uiteindelijk is het even een schandaal en vervolgens gaan ze week voetballen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou kunnen, en hoeft hij ook niet, hij is immers voetballer, wat hij doet boeit niemand, zolang hij maar goed speelt.
Sylvie is afhankelijk van haar imago, zowel voor alle reclames als tv-host.
Nee. Zij heeft zich moeten schikken naar hem. Hij is immers de voetballer. Dus krijgt hij een aanbieding in een land: moet zij mee verhuizen en nog maar eens zien hoe het in het desbetreffende land gaat worden met haar carriere. Dat is uiteraard haar keuze geweest. Maar al met al moet zo'n vrouw zich dan meer schikken naar de man.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zielig hoor! Wat ik gister al zei Rafael heeft, als we alles moeten geloven, lang genoeg het "Sylvie leven" geleid, nu is het tijd voor het leven dat hij wil leiden!
Kan me gewoon niet voorstellen dat Sylvie Rafael de laatste jaren ECHT liefde heeft gegeven en dat heeft hij nu wel bij een ander gevonden, en dat dat haar beste vriendin is so be it! Moet hij het dan maar laten omdat Sylvie het niet leuk zou vinden? Dan gaat hij weer dingen doen om haar te pleasen.
Het is mega cliché dat wel en een rare situatie is het misschien ook wel, ook voor Sylvie maar die komt er wel weer overheen zodra ze de nieuwste Louboutin schoentjes aan haar poezelige voetjes heeft geschoven
De Saab heeft natuurlijk geen carriere, dat is meer een type die gewoon geld uitgeeft aan dure spulletjes en misschien pakt ze soms een feestje mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Als raf niet van het glamour leven van sylvie hield, dan zal het niet verbeteren met zijn nieuwe liefje.
Tom Cruise is er niks bij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens wel apart dat Raf nog een week of 2 geleden zei niet te weten of Syl en hij nog bij elkaar zouden komen
Dat laatste inmiddels wel, ze eet weer. Toch nog iets positiefsquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef Starlie het volgende:
Uiteindelijk is ze toch ook maar gewoon een mens met gevoel die af en toe ook ff flink moet poepen...
Idd, die had een hele saaie gatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |