abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125060278
En hoe kan het dat wij niet wisten dat Saab na twee weken al de sleutel van Raf zijn appartement had?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 09:14:13 #227
43556 miss_dynastie
pi_125060284
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:11 schreef sherezade het volgende:
En wat ik ook belachelijk vindt is het feit dat er wordt gezegd'' Ik denk niet dat sylvie kwaad zal zijn''

ik hoop toch dat ze eerst Sylvie & Khalid hiervan op de hoogte hebben gebracht en de kids ipv het naar buiten brengen in de media
Als het waar zou zijn wel ja, daarom geloof ik er ook niks van :+
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 09:15:19 #228
43556 miss_dynastie
pi_125060307
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe kan het dat wij niet wisten dat Saab na twee weken al de sleutel van Raf zijn appartement had?
Omdat ze dat nu pas verzonnen hebben? :P
pi_125060332
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven. Maar als het echt zo is, waar het toch steeds meer op lijkt, dan snap ik die bitterkoekjes van Sylvie wel.
Die Saab een beetje de begripvolle, onderdanige vriendin spelen en ondertussen viezelevozelen met je soon to be ex. Hoe disrespectvol is dat!
En als het nou al een jaar of zo iets is tussen die twee? Met de EK gingen immers die geruchten al. Er zou nog een beerput open gaan. Inderdaad. Dan kan het toch zijn dat het haar echt niks meer doet nu en dat ze gewoon echt nog vriendinnen zijn. Overal waar echt staat uiteraard met aanhalingstekens, maar dat is in het hele verhaal.
pi_125060349
De vooruitziende blik van moeders (de mijne :P): ze wierp een blik op deze foto toen net bekend was dat Raf Sylvie had geslagen en zei: hij heeft wat met die ander...
pi_125060416
_O_ voor dit topic, geweldig leesvoer O+
Get it and Bet it
pi_125060431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:10 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ze heet Lolita :)

Ok, beetje genant dit, maar is Raf een beetje slim? Hij komt op mij ietwat naief/dommig over)
Volgens mij beginnen dit soort voetballers zo jong dat er van enige opleiding iig weinig sprake is. Wil niet zonder meer zeggen dat je dus dom bent maar een beetje scholing helpt wel denk ik zo.
Don't you love her madly?
pi_125060469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
De vooruitziende blik van moeders (de mijne :P): ze wierp een blik op deze foto toen net bekend was dat Raf Sylvie had geslagen en zei: hij heeft wat met die ander...
Idd, die foto spreekt boekdelen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:24:35 #234
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125060483
Nou ja Sylvie heeft de rol van "zielig vrouwtje" en het medelijden in elk geval weer terug! Eind goed al goed! ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:24:48 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125060487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:

En als het nou al een jaar of zo iets is tussen die twee? Met de EK gingen immers die geruchten al. Er zou nog een beerput open gaan. Inderdaad. Dan kan het toch zijn dat het haar echt niks meer doet nu en dat ze gewoon echt nog vriendinnen zijn. Overal waar echt staat uiteraard met aanhalingstekens, maar dat is in het hele verhaal.
Dat maakt het in mijn ogen enkel nog meer bizar. Waarom dan al die poppenkast eromheen? Puur om de poppenkast? En iedereen schikt zich daarin? Kan het me niet voorstellen, maar deze hele gate gaat inmiddels mijn voorstellingsvermogen te boven :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:31:28 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125060626
Al met al denk ik dat het allemaal al veel langer speelde en dat Sylvie het ook wist.
Het zou me niet eens meer verbazen als ze haar de kans hebben gegeven om het zielige vrouwtje uit te hangen, in 2 opvolgende scenario's.
1: de klap.
2: bedrogen door je beste vriendin.

Dit hele verhaal klopt van geen kant, de scheiding was op 1 januari iig geen verrassing voor Sylvie, en ik denk dat de relatie tussen Sabia en Rafaël dat nu ook niet is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 09:33:50 #237
43556 miss_dynastie
pi_125060657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:31 schreef Leandra het volgende:
Al met al denk ik dat het allemaal al veel langer speelde en dat Sylvie het ook wist.
Het zou me niet eens meer verbazen als ze haar de kans hebben gegeven om het zielige vrouwtje uit te hangen, in 2 opvolgende scenario's.
1: de klap.
2: bedrogen door je beste vriendin.

Dit hele verhaal klopt van geen kant, de scheiding was op 1 januari iig geen verrassing voor Sylvie, en ik denk dat de relatie tussen Sabia en Rafaël dat nu ook niet is.
En het plotsklaps verhuizen past ook in het scenario? Of denk je dat er wel iets onverwachts gebeurd is met O&N?
pi_125060660
Precies. En waarom die poppenkast? Ach het zijn nu eenmaal mensen die graag van poppenkast houden. Maar wat mensen ook vaak doen is zoiets nog stil houden voor de kinderen. Pas als het allemaal wat stabieler is het naar buiten brengen zodat de kinderen er niet voortijdig mee geconfronteerd worden.

Ik ken zelfs een stel dat gaat scheiden maar dit pas officieel doet als hun huis verkocht is. Dit staat nu al twee-en-een-half jaar te koop en al die tijd is er dus poppenkast. Alleen hun ouders en een paar heel goede vrienden weten het. De kinderen dus niet. Gelukkig hebben ze geen ruzie. Maar zoiets zou het dus kunnen zijn.
pi_125060755
Het valt me wel op dat mensen haar eerst nep, fake, overdreven vonden en nu opeens vinden ze haar ontzettend zielig.

Pas op: het is not done om er vandoor te gaan met de ex van je beste vriendin, maar dit vind ik toch wel weer typisch hypocriet...
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:54:16 #240
125420 Starlie
pi_125061036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het valt me wel op dat mensen haar eerst nep, fake, overdreven vonden en nu opeens vinden ze haar ontzettend zielig.

Pas op: het is not done om er vandoor te gaan met de ex van je beste vriendin, maar dit vind ik toch wel weer typisch hypocriet...
Ik vind haar niet zielig hoor! Wat ik gister al zei Rafael heeft, als we alles moeten geloven, lang genoeg het "Sylvie leven" geleid, nu is het tijd voor het leven dat hij wil leiden!

Kan me gewoon niet voorstellen dat Sylvie Rafael de laatste jaren ECHT liefde heeft gegeven en dat heeft hij nu wel bij een ander gevonden, en dat dat haar beste vriendin is so be it! Moet hij het dan maar laten omdat Sylvie het niet leuk zou vinden? Dan gaat hij weer dingen doen om haar te pleasen.

Het is mega cliché dat wel en een rare situatie is het misschien ook wel, ook voor Sylvie maar die komt er wel weer overheen zodra ze de nieuwste Louboutin schoentjes aan haar poezelige voetjes heeft geschoven ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:54:38 #241
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_125061038
quote:

Nee hoor ik vind haar nog net zo nep, fake en overdreven.
Ik ben er van overtuigd dat het verhaal zoals het nu naar buiten komt niet het verhaal is zoals het werkelijk is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:54:50 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_125061042
Raf is ook de vader van daamin? :D
pi_125061077
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:54 schreef Marrije het volgende:
Raf is ook de vader van daamin? :D
De naam lijkt wel een beetje op Damian :P
pi_125061146
Als raf niet van het glamour leven van sylvie hield, dan zal het niet verbeteren met zijn nieuwe liefje.
pi_125061166
quote:

Ik vind haar (eeuwige prodent smile en kusjes voor Raf) idd nep. Maar dan kan ik haar nog wel zielig vinden. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:04:28 #246
125420 Starlie
pi_125061220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind haar (eeuwige prodent smile en kusjes voor Raf) idd nep. Maar dan kan ik haar nog wel zielig vinden. :Y
Ja jeetje als je het zo zegt dan vind ik haar ook wel weer een beetje zielig... ;(
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:08:14 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125061284
Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat dit waar is he?
Ik had het een week geleden afgedaan als te mooi om waar te zijn in deze gate.

Ik snap nu wel waarom saab almaar op bezoek ging toen Raf zijn nieuwe appartement had. 'Bemiddeling', speculeerden we toen nog. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 09-04-2013 10:22:57 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_125061549
Het was natuurlijk al máánden aan de gang. Sylvie liet het oogluikend toe, maar met O&N kondigde Raf aan dat hij van haar wilde scheiden en zijn leven verder met Saab zou gaan leiden. Dat was too much too handle voor Sylvie, want zoooo niet goed voor haar imago van voorbeeldig echtgenote, moeder en sexpoes. Haar Raf die iemand anders prefereerde boven haar was tot daar aan toe, maar dat de buitenwereld dat zou weten, no way! Ze flipte en sloeg Raf. Toen ze té hysterisch werd gaf Raf haar een klap om te bedaren. Hij kent z'n eigen kamperkracht niet, dus viel ze op de grond. (Plus dat ze dronken was als een tor, dus dat staat ook wat wankel).

Zoiets?
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:23:19 #249
125420 Starlie
pi_125061638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:19 schreef conleche het volgende:
Het was natuurlijk al máánden aan de gang. Sylvie liet het oogluikend toe, maar met O&N kondigde Raf aan dat hij van haar wilde scheiden en zijn leven verder met Saab zou gaan leiden. Dat was too much too handle voor Sylvie, want zoooo niet goed voor haar imago van voorbeeldig echtgenote, moeder en sexpoes. Haar Raf die iemand anders prefereerde boven haar was tot daar aan toe, maar dat de buitenwereld dat zou weten, no way! Ze flipte en sloeg Raf. Toen ze té hysterisch werd gaf Raf haar een klap om te bedaren. Hij kent z'n eigen kamperkracht niet, dus viel ze op de grond. (Plus dat ze dronken was als een tor, dus dat staat ook wat wankel).

Zoiets?
Neh.... want waarom liep Sylvie dan de dag erna met Sabia? Ik neem aan dat je daar dan ook niet op zit te wachten...
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:31:12 #250
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_125061830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Starlie het volgende:

[..]

Neh.... want waarom liep Sylvie dan de dag erna met Sabia? Ik neem aan dat je daar dan ook niet op zit te wachten...
Dus of er is echt pas iets ontstaan na O&N...wat dus echt heel onwaarschijnlijk is
Of het is al veel langer aan de gang, Sylvie vindt het allang best (want misschien zelf iemand anders, Raf zat omdat hij haar beperkt in haar carrière of de liefde misschien over is) alleen speelt ze nu de vrouw wiens man haar heeft verlaten voor haar beste vriendin *snik* maar ik blijf sterk voor Damian.
En ik krijg de indruk dat het Raf allemaal geen ruk kan schelen wat zijn imago is.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')