hoe lang train je al dan?quote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja enRome is toch ook niet in één dag gebouwd
Ja ik merk wel wat maar vet is niet in één keer weg dus.quote:Op maandag 8 april 2013 11:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dan zou je al wat meer built moeten zijn toch met juiste schema
hoeveel cardio doe je?quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik merk wel wat maar vet is niet in één keer weg dus.
15min per dag ongeveer, maar sowieso met liften verbrandt je toch meer + het killt gainsquote:
eerst liften en dan afsluiten met cardioquote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef Beach het volgende:
[..]
15min per dag ongeveer, maar sowieso met liften verbrandt je toch meer + het killt gains
Maar dat is m'n warming upquote:Op maandag 8 april 2013 11:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
eerst liften en dan afsluiten met cardio
voor optimale fat loss moet je cardio na je liften doenquote:Op maandag 8 april 2013 11:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is m'n warming upis dat fout dan
5 minuten cardio als warming up is prima. Rest na de KT.quote:Op maandag 8 april 2013 11:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is m'n warming upis dat fout dan
quote:Op maandag 8 april 2013 11:25 schreef seto het volgende:
[..]
voor optimale fat loss moet je cardio na je liften doen
tnx brahsquote:Op maandag 8 april 2013 11:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
5 minuten cardio als warming up is prima. Rest na de KT.
quote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef Beach het volgende:
[..]
15min per dag ongeveer, maar sowieso met liften verbrandt je toch meer + het killt gains
En spieropbouw dan???quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Met goed cardio verbrandt je veel meer dan goed liften.
Bron?quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Met goed cardio verbrandt je veel meer dan goed liften.
succesquote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
tnx brahs [ afbeelding ] ik zal het doen morgen dan
nu eerst maar eens douchenzit alweer een half uur in bezwete kleren
als ik die ecto's in driekwart broek zie rennen om nog meer ecto te worden wil ik ze gewoon slaanquote:
Hard blazen is meestal genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 11:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
als ik die ecto's in driekwart broek zie rennen om nog meer ecto te worden wil ik ze gewoon slaan
Wederom: verkeerde topic, bro.quote:Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
summerbulking brah npquote:Op maandag 8 april 2013 11:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zondag 20 graden bradda's, iedereen al strandfit?
heb al sicke abs maar wil doorcutten tot ik abs op me abs hebquote:Op maandag 8 april 2013 11:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb al sicke abs maar wil doorcutten tot ik abs op me abs heb
quote:
Zondag meet bij die failliete pier in Scheveningen. Ene helft neemt dumbells mee, de andere tonijn/kipfilet/kwark etc...quote:
Start @ Kneets.quote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zondag meet bij die failliete pier in Scheveningen. Ene helft neemt dumbells mee, de andere tonijn/kipfilet/kwark etc...
Ik regel tanktops met opschrift: Fok! bro'
![]()
Ff paar uur loesoe op de pier en daarna hosselen in onze tanktops @ Den haag.
Jij hebt meest sicke fysiek aan je UI te zien. Jij mag training leiden.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 april 2013 11:51 schreef Jahr00n het volgende:
Zondag ook echt 22 graden he. Wat de neuk is er met het klimaat hier.
quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik denk dat we gemanipuleerd worden door HAARP die USA in Nederland geactiveerd heeft.
nog een hagenaar?quote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zondag meet bij die failliete pier in Scheveningen. Ene helft neemt dumbells mee, de andere tonijn/kipfilet/kwark etc...
Ik regel tanktops met opschrift: Fok! bro'
![]()
Ff paar uur loesoe op de pier en daarna hosselen in onze tanktops @ Den haag.
Me kast is ready bradaaaaaa!!!! 9,5% vet jeweetzelufffquote:Op maandag 8 april 2013 11:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |