Zoiets probeerde ik te zeggen, maar MB kan dat duidelijk veel beterquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor. En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.
Als de batterijen nooit leeg waren, geeft het idd geen probsquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor.
Is niet zeuren, het gaat erom dat als ooit die batterijen weer leeg zijn, je weer dit gelul krijgt. Dat risico heb je dus niet met een cardreader. Scheelt echt een hele hoop gezeur hoor. Had je geen BSOD gehad ws.quote:En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.
Het zal vast wel zo zijn dat een cardreader slimmer is, maar tot op heden 0 problemen gehad dus geen reden gezien om er eentje aan te schaffen duifjequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan niet. Klaar. Doe je lekker wat je wilt doen, hou je het gewoon lekker zoals je het doet, en dan niet meer komen zeiken als het weer gebeurd.
t was een advies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor. En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.
Dan heb je die nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zal vast wel zo zijn dat een cardreader slimmer is, maar tot op heden 0 problemen gehad dus geen reden gezien om er eentje aan te schaffen duifje
Jup, klopt wel. Kano heeft er eentje, kan die wel gebruiken komende tijd. Maar nee, tof is anders. Maar het was toch al nodigquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je die nuWant als je dit nog een x gebeurd, is het niet zo grappig meer. Of je moet het tof vinden om telkens je systeem te herinstallen. Maar ik kan het me niet voorstellen.
Doe jezelf een plezier trouwens... Als je straks een schone install hebt, maak een image. Kun je die zo terug zetten. Ideaal.
Jahaa, maar dat snapt ze inmiddels heus wel en ze gaat heus wel een cardreader halen als alles weer opgelost isquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als de batterijen nooit leeg waren, geeft het idd geen probs
[..]
Is niet zeuren, het gaat erom dat als ooit die batterijen weer leeg zijn, je weer dit gelul krijgt. Dat risico heb je dus niet met een cardreader. Scheelt echt een hele hoop gezeur hoor. Had je geen BSOD gehad ws.
succes met herinstallerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, klopt wel. Kano heeft er eentje, kan die wel gebruiken komende tijd. Maar nee, tof is anders. Maar het was toch al nodig![]()
![]()
Ben ik te lui voor
quote:
Dat zou handig zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jahaa, maar dat snapt ze inmiddels heus wel en ze gaat heus wel een cardreader halen als alles weer opgelost is
mobiel doet ie t welquote:
Al geprobeerd om een systeem herstel uit te voeren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, klopt wel. Kano heeft er eentje, kan die wel gebruiken komende tijd. Maar nee, tof is anders. Maar het was toch al nodig![]()
![]()
Ben ik te lui voor
Lol, ik heb geen ingquote:
nee, maar dat durfde ik niet te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |