Sorry hoor, kusje kroelquote:
Maar dat ze die foto's op een andere manier moet weetikvelen, dat lost toch niet het probleem op wat ze *nu* heeft?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Ynske het volgende:
kom op zeg
als je t niet opgelost krijgt en t moet vandaag gedaan, dan zoek je een andere oplossing
maar goed, ik ben de bitch, k zal maar weer slikken
Mijn probleem is:quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Ynske het volgende:
kom op zeg
als je t niet opgelost krijgt en t moet vandaag gedaan, dan zoek je een andere oplossing
maar goed, ik ben de bitch, k zal maar weer slikken
Alleen vanwege de bsodquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Maar ze zoekt toch ook een andere oplossing?(nieuwe install)
niet de software van je camera installerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn probleem is:
- Camera werkt niet
- Zodra ik camera aansluit: BSOD
- USB stick aansluiten: BSOD
- Software kut geregeld
- teringbende aan data op laptop
Oplossing voor al bovenstaande:
- Schone installatie
Heb jij een andere oplossing?
Nee. Want je hebt met je camera ws je windows corrupt gemaakt op de 1 of andere manier, dus daar is (voor die bsod's) geen andere oplossing meer voor dan je systeembestanden te vervangen = schone install.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn probleem is:
- Camera werkt niet
- Zodra ik camera aansluit: BSOD
- USB stick aansluiten: BSOD
- Software kut geregeld
- teringbende aan data op laptop
Oplossing voor al bovenstaande:
- Schone installatie
Heb jij een andere oplossing?
Ja met alle USB poorten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet de software van je camera installeren
is t met al je usbpoorten?
teringbende staat hier los van
Alles zou kunnen wat je noemt, net even gebeld, hij wil ene broodje zonder iets eten en dan weer slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Stress? Spanning voor een toets op school soms? Of een pittige tijd achter de rug en dat nu het lichaam aangeeft even rust nodig te hebben? Voeding en Migraine hebben bij mij ook geen verband, maar dingen als stress/drukke periodes wel. Dan schuif ik ff onderuit voor een paar uur slaap en dan gaat het wel weer.
dat dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want je hebt [b]met je camera ws je windows corrupt gemaakt[/b] op de 1 of andere manier, dus daar is (voor die bsod's) geen andere oplossing meer voor dan je systeembestanden te vervangen = schone install.
Dan niet. Klaar. Doe je lekker wat je wilt doen, hou je het gewoon lekker zoals je het doet, en dan niet meer komen zeiken als het weer gebeurd.quote:
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor. En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen vanwege de bsodwant anders had dat niet perse gehoeven. Ik ben het ergens wel met Ynske eens hoor. Los van het feit of er toch een nieuwe install moet. Puur vanwege dat het niet handig is om een camera aan te sluiten, kun je beter met cardreader doen. Dan heb je nooit dat batterijen leeg zijn, kun je ook de camera niet per ongeluk van tafel flikkeren (been there almost
).
Dat is gewoon slimmer. Of iemand het wel of niet zo wil doen moeten ze zelf weten hoorZeg alleen dat het slimmer is, nothing more, nothing less.
Zoiets probeerde ik te zeggen, maar MB kan dat duidelijk veel beterquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor. En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.
Als de batterijen nooit leeg waren, geeft het idd geen probsquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor.
Is niet zeuren, het gaat erom dat als ooit die batterijen weer leeg zijn, je weer dit gelul krijgt. Dat risico heb je dus niet met een cardreader. Scheelt echt een hele hoop gezeur hoor. Had je geen BSOD gehad ws.quote:En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.
Het zal vast wel zo zijn dat een cardreader slimmer is, maar tot op heden 0 problemen gehad dus geen reden gezien om er eentje aan te schaffen duifjequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan niet. Klaar. Doe je lekker wat je wilt doen, hou je het gewoon lekker zoals je het doet, en dan niet meer komen zeiken als het weer gebeurd.
t was een advies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, als het tot vandaag nooit problemen gegeven heeft snap ik wel dat ze niet perse een cardreader heeft gekocht hoor. En nu is het kopen van een cardreader niet meer de oplossing voor alle problemen dus is het een beetje jammer om door te blijven zeuren over die cardreader.
Dan heb je die nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zal vast wel zo zijn dat een cardreader slimmer is, maar tot op heden 0 problemen gehad dus geen reden gezien om er eentje aan te schaffen duifje
Jup, klopt wel. Kano heeft er eentje, kan die wel gebruiken komende tijd. Maar nee, tof is anders. Maar het was toch al nodigquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je die nuWant als je dit nog een x gebeurd, is het niet zo grappig meer. Of je moet het tof vinden om telkens je systeem te herinstallen. Maar ik kan het me niet voorstellen.
Doe jezelf een plezier trouwens... Als je straks een schone install hebt, maak een image. Kun je die zo terug zetten. Ideaal.
Jahaa, maar dat snapt ze inmiddels heus wel en ze gaat heus wel een cardreader halen als alles weer opgelost isquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als de batterijen nooit leeg waren, geeft het idd geen probs
[..]
Is niet zeuren, het gaat erom dat als ooit die batterijen weer leeg zijn, je weer dit gelul krijgt. Dat risico heb je dus niet met een cardreader. Scheelt echt een hele hoop gezeur hoor. Had je geen BSOD gehad ws.
succes met herinstallerenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, klopt wel. Kano heeft er eentje, kan die wel gebruiken komende tijd. Maar nee, tof is anders. Maar het was toch al nodig![]()
![]()
Ben ik te lui voor
quote:
Dat zou handig zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jahaa, maar dat snapt ze inmiddels heus wel en ze gaat heus wel een cardreader halen als alles weer opgelost is
mobiel doet ie t welquote:
Al geprobeerd om een systeem herstel uit te voeren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, klopt wel. Kano heeft er eentje, kan die wel gebruiken komende tijd. Maar nee, tof is anders. Maar het was toch al nodig![]()
![]()
Ben ik te lui voor
Lol, ik heb geen ingquote:
nee, maar dat durfde ik niet te zeggenquote:
klinkt al beter dan 70 minutenquote:
Wat lief zeg !! Vast iemand die je er een plezier mee doetquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
* lurkert valt even binnen*
Ipv het eerst in FHF te dumpen vraag ik het eerst even hier. Omdat er hier veel verdriet en narigheid is en er hier ook her en der kinderen in het spel zijn: Ik heb een zooi kortingscoupons van de Appie voor de Efteling, jullie kennen die aktie wellicht. Dus als ik eerst hier iemand een plezier kan doen daarmee dan graag.
De voorwaarden zijn: één coupon per kaartje en dat is 10 euro korting per toegangskaartje, max. 1 coupon per toegangskaart, verdere voorwaarden op AH.nl..
Ik heb er vandaag in het geheel niet aan gedacht om te etenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag in het geheel niet aan gedacht om te eten
Dus ik heb maar gauw een tosti gemaakt...
Tofquote:** HELP LONNY **
Als Lonny eens wist hoeveel mensen aan haar denken!
Denken EN doen, want er zijn al heel wat loten verkocht.
Vanochtend was de tussenstand 147 loten!
Dat is al 1470 euro! En elk tientje gaat naar Lonny.
Er komen ook nog steeds nieuwe prijzen binnen voor de loterij. Zoals een houten waakbord, een Dierenthuis kalender of boeken over dieren.
Alle prijzen vind je hier, ook hoe je een lot kunt kopen:
https://www.facebook.com/(...)onny/557466624273411
Lot gekochtquote:
Gewoon delen, of sommigen het vervelend vinden of niet, wie niks weet kan niet meedoen en meehelpen is belangrijker dan een paar vervelende reacties, toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lot gekocht
Ik zit te twijfelen of ik hem zal delen op fb. Doe ik normaal nooit, maar ik weet niet of mensen het vervelend vinden![]()
Ga ik ook nog even doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lot gekocht
Ik zit te twijfelen of ik hem zal delen op fb. Doe ik normaal nooit, maar ik weet niet of mensen het vervelend vinden![]()
Oh, ik zou zoiets gewoon delen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lot gekocht
O nog een week of 10 als het meezit maar zo gauw hij weer op de been is gaan we sushi eten, dan weten waarvoor we het doen nietwaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
3 uit 3 is een goede score, dan ga ik het gewoon doen, thx ladies
En gefeliciteerd indahaEn nu heb je twee keer lekker eten voor je trouwdag, ieder nadeel heeft zijn voordeel
Ik ben even de tel kwijt, hoe lang moet hij nog in het gips?
+1quote:
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1
Ik moet ook nog een Lonnie-lot kopen
Hoest hier verder? Ik raak niet echt bijgelezen tijdens het klussen
Ben in gedachten ook veel met Laysa en DK bezig, dan vind ik het altijd lastig om in "ons" topic over allerlei onbenulligheden te posten
Ja ik denk ook veel aan zequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
+1
Ik moet ook nog een Lonnie-lot kopen
Hoest hier verder? Ik raak niet echt bijgelezen tijdens het klussen
Ben in gedachten ook veel met Laysa en DK bezig, dan vind ik het altijd lastig om in "ons" topic over allerlei onbenulligheden te posten
Feli!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef indaha het volgende:
[..]
O nog een week of 10 als het meezit maar zo gauw hij weer op de been is gaan we sushi eten, dan weten waarvoor we het doen nietwaar![]()
Bedankt allemaal
Ik snap het wel hoor, helemaal toen net 'het nieuws' kwam van een paar dagen gelden. Meestal wacht ik dan tot iemand over andere dingen gaat posten, dan doe ik weer meequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in; als het ze wel zou helpen nam ik een week vrij om continue te posten
Maar dat ligt aan mezelf; ik had er bijv. ook moeite mee toen de vader van Bliss plotseling overleed. Net of ik dichtklap ofzo
Klussen gaat goed; oude laminaat moet er nog uit en het nieuwe erin en dan ist eiks klaar.
En het wordt zooo mooi
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in; als het ze wel zou helpen nam ik een week vrij om continue te posten
Maar dat ligt aan mezelf; ik had er bijv. ook moeite mee toen de vader van Bliss plotseling overleed. Net of ik dichtklap ofzo
quote:Klussen gaat goed; oude laminaat moet er nog uit en het nieuwe erin en dan ist eiks klaar.
En het wordt zooo mooi
ik heb het net gedaan. Fuck itquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lot gekocht
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
De pijn is onder controle na een ruzie met de apotheek , die zomaar een ander middel willen aansmeren als wat gevraagd wordt![]()
En gaar wel een beetje, maar ik heb een rolstoel gecharterd met zo'n ding aan om het been op te leggen dus als het zondag nu een beetje mooi weer is dan ga ik hem eens even uitlaten hier in het durp![]()
Enne sushi altijd goed toch, maar nog even geduld
picknicken met rolstoel is kewl, kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
De pijn is onder controle na een ruzie met de apotheek , die zomaar een ander middel willen aansmeren als wat gevraagd wordt![]()
En gaar wel een beetje, maar ik heb een rolstoel gecharterd met zo'n ding aan om het been op te leggen dus als het zondag nu een beetje mooi weer is dan ga ik hem eens even uitlaten hier in het durp![]()
Enne sushi altijd goed toch, maar nog even geduld
En in haar dorp zijn ook nog hellende wegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
picknicken met rolstoel is kewl, kan ik je uit ervaring vertellen
Nou, helemaal sjiekquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En in haar dorp zijn ook nog hellende wegen.
Okidoki! Ik zal hem bij mijn reisbescheiden mikken, kan ik hem niet vergeten!quote:
Tja, de Maas ligt er lager dan het durrup.quote:
O NOES!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Okidoki! Ik zal hem bij mijn reisbescheiden mikken, kan ik hem niet vergeten!
Oeh ja de kerkberg af racenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En in haar dorp zijn ook nog hellende wegen.
Dat zou niet handig zijn denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, de Maas ligt er lager dan het durrup.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef indaha het volgende:
Ga ik ook nog even doenen wat Knoflookje hierboven zegt, het is voor een goed doel dus delen maar
![]()
Adnap beterschap voor je zoon![]()
Verder weinig nieuws , gisteren 15 jaar getrouwd maar het uit eten moet even wachten tot mijn man weer op de been is, dus heel romantisch chinees gehaald
Ik ook ja, het laat me niet los. Maar dat geldt voor iedereen hier denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Puma's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |