Oh wat fijn! Logisch dat je er naar van was! Ik schrik altijd al als ik maar 1 steekje voelquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, stukken beter! Dank je!
Thank God, mag ik wel zeggen. Ik was er echt helemaal naar van. Geen idee wat het nu was, maar het is nog wat gevoelig en verder is het over!
Pumaaaaa!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Puma's!
Iedere dag duur voer krijgen, blikopener in paniek omdat dat voer op is en dat de arme Puma Whiskas gegeven moet worden, omdat er werkelijk niets anders op korte termijn te krijgen is... en wat doet de Puma? Helemaal verheerlijkt het bakje tot op de bodem uitlikken en dan de blikopener verliefd achterna rennen om nog meer inferieur voer te bietsen!!![]()
Kutkat!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Puma's!
Iedere dag duur voer krijgen, blikopener in paniek omdat dat voer op is en dat de arme Puma Whiskas gegeven moet worden, omdat er werkelijk niets anders op korte termijn te krijgen is... en wat doet de Puma? Helemaal verheerlijkt het bakje tot op de bodem uitlikken en dan de blikopener verliefd achterna rennen om nog meer inferieur voer te bietsen!!![]()
Kutkat!
Tof! Spannendquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pumaaaaa!![]()
![]()
![]()
Ik heb net gereageerd op een mail van het DOC. Mamme met drie kittens wacht op opvang. Dus wie weet deze week weer prullekes in huis.![]()
Jaaaaaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef teirnon het volgende:
Kittens.
Ga jij dit jaar nog kittens krijgen Oognip?
Hoezo kan je vriend niet helpen dit jaar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaaaaa
Maar ik moet nog even kijken vanaf wanneer, want ik weet niet hoe druk komende periode met school gaat worden. Sowieso te druk voor flessenkittens, maar die hoop ik in de zomervakantie weer op te kunnen vangen.
Wordt wel 'zwaarder' dan voorgaande jaren, want nu kan ik de zorg helemaal niet aan mijn vriend overlaten. Alle flesjes zal ik dan ook zelf moeten doen. Wil dan ook niet meer dan 2 flessenkittens tegelijkertijd.
Omdat hij nu 40 uur per week werkt en 12 uur aan het reizen isquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoezo kan je vriend niet helpen dit jaar?
Tof dat ze weer komen
ah zo, ja dat gaat dan idd lastig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat hij nu 40 uur per week werkt en 12 uur aan het reizen isDie is dus gewoon niet thuis en anders aan het werk/slapen. Hij deed nu steeds het flesje van 2:00 uur (toen hij nog student was ging hij toch altijd laat slapen) dan kon ik slapen van 11 tot 5. Nu zal ik dat zelf moeten doen.
Thanksquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah zo, ja dat gaat dan idd lastig.
Top dat je t toch blijft doen
Puma!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Puma's!
Kutkat!
Pittig joh! In je eentje flessekittens groottrekken is echt loeizwaar met de onderbroken nachten en zo. Goed dat je vooraf kijkt wat haalbaar is en zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat hij nu 40 uur per week werkt en 12 uur aan het reizen isDie is dus gewoon niet thuis en anders aan het werk/slapen. Hij deed nu steeds het flesje van 2:00 uur (toen hij nog student was ging hij toch altijd laat slapen) dan kon ik slapen van 11 tot 5. Nu zal ik dat zelf moeten doen.
Ik vond het vorig jaar al zwaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pittig joh! In je eentje flessekittens groottrekken is echt loeizwaar met de onderbroken nachten en zo. Goed dat je vooraf kijkt wat haalbaar is en zo.
Weesjes vind ik nogal raar klinkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar al zwaardaarom, moet nog maar zien hoe het gaat en anders gewoon de iets oudere weesjes
Waarom klinkt dat raar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weesjes vind ik nogal raar klinken
Doe wat haalbaar is anders ga je er misschien nog onderdoor
Ik ben benieuwd naar de foto's enzo.
Ohjaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Ynske het volgende:
K moest ineens denken aan zn uitgebreide drawsomething tekeningentoen vaak vervloekt omdat t zo lang duurde, nu laat t me glimlachen
Daar moest ik van de week ook nog aan denken idd. Hij maakte meteen een flinke indrukquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik dacht afgelopen weekend nog aan hoe een opschudding DK hier veroorzaakte soms toen hij een tijd geleden net de F&F SC in kwam, daar denk ik met een grote glimlach aan terug
Soms heerlijk bot en bruut en daar moesten sommigen heel even aan wennen. Maar oh wat heeft ie ons allemaal om zijn vinger gewonden in alle tijd daarna... Wat hebben we een plezier met hem gehad hier. Ik zal het ontzettend missen.
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Ynske het volgende:
K moest ineens denken aan zn uitgebreide drawsomething tekeningentoen vaak vervloekt omdat t zo lang duurde, nu laat t me glimlachen
Sorry dat ik hier binnen kom vallen, maar ik kom uit een van DK zijn andere vaste draadjes (Nijmegen topic). En precies dit gevoel heb ik ook. In het begin had ik af en toe het liefst dat hij een permban zou krijgen, wat kon hij mij goed op de kast krijgen zeg. En wat genoot hij daar zelf wss van. Maar precies wat je zegt, hij heeft later iedereen om zijn vinger gewondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik dacht afgelopen weekend nog aan hoe een opschudding DK hier veroorzaakte soms toen hij een tijd geleden net de F&F SC in kwam, daar denk ik met een grote glimlach aan terug
Soms heerlijk bot en bruut en daar moesten sommigen heel even aan wennen. Maar oh wat heeft ie ons allemaal om zijn vinger gewonden in alle tijd daarna... Wat hebben we een plezier met hem gehad hier. Ik zal het ontzettend missen.
Fijn juist dat je binnen komt vallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier binnen kom vallen, maar ik kom uit een van DK zijn andere vaste draadjes (Nijmegen topic). En precies dit gevoel heb ik ook. In het begin had ik af en toe het liefst dat hij een permban zou krijgen, wat kon hij mij goed op de kast krijgen zeg. En wat genoot hij daar zelf wss van. Maar precies wat je zegt, hij heeft later iedereen om zijn vinger gewonden![]()
Ook in het Nijmegentopic zal DK enorm gemist gaan worden
Dat was zeker D_K, inderdaad. Lomp en bot, maar ondertussen daar heerlijk van genieten. En dat maakte hem zo tof. Hij ontzag niemand (al had hij wel zijn favorieten), en werd juist daarom ook gewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn juist dat je binnen komt vallen.
En ik denk dat je gelijk hebt inderdaad dat hij daar vast flink om moest gniffelen af en toe als hij weer iemand op de kast had. En dan in de loop der tijd krijg je steeds meer ook af en toe een kwetsbare kant te zien van DK (uiteraard bleven de af en toe heerlijk botte opmerkingen) en sloten we hem toch enorm in ons hart.
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn juist dat je binnen komt vallen.
En ik denk dat je gelijk hebt inderdaad dat hij daar vast flink om moest gniffelen af en toe als hij weer iemand op de kast had. En dan in de loop der tijd krijg je steeds meer ook af en toe een kwetsbare kant te zien van DK (uiteraard bleven de af en toe heerlijk botte opmerkingen) en sloten we hem toch enorm in ons hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |