abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:40:34 #205
386633 Adnap
I love Life !
pi_125078211
katten zijn en blijven eigenwijs he _O-
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_125078356
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ja, stukken beter! Dank je! :*

Thank God, mag ik wel zeggen. Ik was er echt helemaal naar van. Geen idee wat het nu was, maar het is nog wat gevoelig en verder is het over! *O*
Oh wat fijn! Logisch dat je er naar van was! Ik schrik altijd al als ik maar 1 steekje voel :') Misschien was het inderdaad gewoon groeipijn :+
pi_125081350
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Puma's! }:|

Iedere dag duur voer krijgen, blikopener in paniek omdat dat voer op is en dat de arme Puma Whiskas gegeven moet worden, omdat er werkelijk niets anders op korte termijn te krijgen is... en wat doet de Puma? Helemaal verheerlijkt het bakje tot op de bodem uitlikken en dan de blikopener verliefd achterna rennen om nog meer inferieur voer te bietsen!! }:|

:')

:D _O-

Kutkat!
Pumaaaaa! *O* O+ _O-

Ik heb net gereageerd op een mail van het DOC. Mamme met drie kittens wacht op opvang. Dus wie weet deze week weer prullekes in huis. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 19:55:45 #208
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125081567
quote:

[..]

Iedere dag duur voer krijgen, blikopener in paniek omdat dat voer op is en dat de arme Puma Whiskas gegeven moet worden, omdat er werkelijk niets anders op korte termijn te krijgen is... en wat doet de Puma? Helemaal verheerlijkt het bakje tot op de bodem uitlikken en dan de blikopener verliefd achterna rennen om nog meer inferieur voer te bietsen!! }:|

Kutkat!
:D Ik heb hier ook zo'n junkfoodliefhebster. Alle dure en gezonde merken ten spijt als ik een keer een klein blikje gourmet of zo meeneem is ze in de wolken :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_125081955
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pumaaaaa! *O* O+ _O-

Ik heb net gereageerd op een mail van het DOC. Mamme met drie kittens wacht op opvang. Dus wie weet deze week weer prullekes in huis. O+
Tof! Spannend *O*
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:05:14 #210
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_125081991
Kittens. O+

Ga jij dit jaar nog kittens krijgen Oognip?
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_125082744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef teirnon het volgende:
Kittens. O+

Ga jij dit jaar nog kittens krijgen Oognip?
Jaaaaa O+
Maar ik moet nog even kijken vanaf wanneer, want ik weet niet hoe druk komende periode met school gaat worden. Sowieso te druk voor flessenkittens, maar die hoop ik in de zomervakantie weer op te kunnen vangen.
Wordt wel 'zwaarder' dan voorgaande jaren, want nu kan ik de zorg helemaal niet aan mijn vriend overlaten. Alle flesjes zal ik dan ook zelf moeten doen. Wil dan ook niet meer dan 2 flessenkittens tegelijkertijd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 9 april 2013 @ 20:34:58 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125083552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jaaaaa O+
Maar ik moet nog even kijken vanaf wanneer, want ik weet niet hoe druk komende periode met school gaat worden. Sowieso te druk voor flessenkittens, maar die hoop ik in de zomervakantie weer op te kunnen vangen.
Wordt wel 'zwaarder' dan voorgaande jaren, want nu kan ik de zorg helemaal niet aan mijn vriend overlaten. Alle flesjes zal ik dan ook zelf moeten doen. Wil dan ook niet meer dan 2 flessenkittens tegelijkertijd.
Hoezo kan je vriend niet helpen dit jaar?
Tof dat ze weer komen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_125083906
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hoezo kan je vriend niet helpen dit jaar?
Tof dat ze weer komen
Omdat hij nu 40 uur per week werkt en 12 uur aan het reizen is :P Die is dus gewoon niet thuis en anders aan het werk/slapen. Hij deed nu steeds het flesje van 2:00 uur (toen hij nog student was ging hij toch altijd laat slapen) dan kon ik slapen van 11 tot 5. Nu zal ik dat zelf moeten doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 9 april 2013 @ 20:42:09 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125083971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

Omdat hij nu 40 uur per week werkt en 12 uur aan het reizen is :P Die is dus gewoon niet thuis en anders aan het werk/slapen. Hij deed nu steeds het flesje van 2:00 uur (toen hij nog student was ging hij toch altijd laat slapen) dan kon ik slapen van 11 tot 5. Nu zal ik dat zelf moeten doen.
ah zo, ja dat gaat dan idd lastig.
Top dat je t toch blijft doen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_125084373
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

ah zo, ja dat gaat dan idd lastig.
Top dat je t toch blijft doen
pi_125084389
quote:

Kutkat!
Puma!! O+ Ik was me al aan het afvragen hoe het met haar was.

Frasier kan ook zo achter eten hollen maar verder is hij echt O+
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_125084397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

Pittig joh! In je eentje flessekittens groottrekken is echt loeizwaar met de onderbroken nachten en zo. Goed dat je vooraf kijkt wat haalbaar is en zo.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_125084497
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pittig joh! In je eentje flessekittens groottrekken is echt loeizwaar met de onderbroken nachten en zo. Goed dat je vooraf kijkt wat haalbaar is en zo.
Ik vond het vorig jaar al zwaar :P daarom, moet nog maar zien hoe het gaat en anders gewoon de iets oudere weesjes O+
pi_125084729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vond het vorig jaar al zwaar :P daarom, moet nog maar zien hoe het gaat en anders gewoon de iets oudere weesjes O+
Weesjes vind ik nogal raar klinken :@

Doe wat haalbaar is anders ga je er misschien nog onderdoor :*

Ik ben benieuwd naar de foto's enzo.
pi_125084869
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

Weesjes vind ik nogal raar klinken :@

Doe wat haalbaar is anders ga je er misschien nog onderdoor :*

Ik ben benieuwd naar de foto's enzo.
Waarom klinkt dat raar?
Ik vang alleen weesjes op, geen moederpoezen...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 april 2013 @ 21:09:10 #221
163650 Greys
pi_125085644
Lieve allemaal.

De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.

De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.

Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.

:*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125085711
Rust zacht lieve DK ;(
pi_125085760
Sterkte Laysa met dit verlies en ik val nu helemaal stil.

:'(

Rust zacht Kardinaal
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:12:22 #224
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_125085881
Ik moet even komen posten, want die 2 hadden mijn hart en nog, Lieve D_K rust zacht, en Laysa lieverd ik hou van je en ben er altijd :'( :'( :'( :'(
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:13:51 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_125085985
Verschrikkelijk om te horen dit... Ik heb D_K maar één keer mogen ontmoeten maar ik mocht hem meteen, vond het echt een goeie gozer.

Heb nog tranen in m'n ogen. Heel veel sterkte Laysa.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 april 2013 @ 21:15:03 #226
163650 Greys
pi_125086073
Ik dacht afgelopen weekend nog aan hoe een opschudding DK hier veroorzaakte soms toen hij een tijd geleden net de F&F SC in kwam, daar denk ik met een grote glimlach aan terug O+
Soms heerlijk bot en bruut en daar moesten sommigen heel even aan wennen. Maar oh wat heeft ie ons allemaal om zijn vinger gewonden in alle tijd daarna... Wat hebben we een plezier met hem gehad hier. Ik zal het ontzettend missen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:15:35 #227
386633 Adnap
I love Life !
pi_125086113
Rust zacht lieve DK en Lieve Laysa heel veel kracht en sterkte toegewenst Mijn gedachten gaan naar je uit. :*
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_125086127
Rust zacht Kardinaal :* , ik ga je comments en weetjes missen -O-
Ik vind het jammer dat ik je niet irl hebt ontmoet .
Laysa ik wens je heel veel sterkte en kracht nu je je liefste hebt moeten laten gaan :* :*
Nu ga ik even janken , ik ben weg het is zo verdomd oneerlijk. :(
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 9 april 2013 @ 21:16:24 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125086173
Lieve D_K ik hoop dat je een mooie reis zonder pijn mag maken. Kerel wat zal iedereen je missen.

Lieve Laysa, meiske heel veel strekte net t afscheid, het gemis van je mooie kerel :*
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:16:25 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125086175
Gecondoleerd en veel sterkte voor Laysa.

En voor jullie in dit topic.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 april 2013 @ 21:17:47 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_125086267
Rust zacht D_K O+ Die rust heb je wel verdiend. Ik heb vaak gelachen om je opmerkingen maar je kon ook heel serieus zijn. Ik zal je missen.

Lieve Laysa, heel veel sterkte. Ook al is D_K er niet meer, jullie liefde blijft bestaan *; Zolang iemand in je hart is, is hij nooit echt helemaal weg :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_125086373
En heel veel sterkte voor Laysa natuurlijk, maar dat klinkt zo nietszeggend...
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:20:10 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_125086439
Hier ook tranen....
Ik vind het oprecht jammer dat ik hem nooit irl heb ontmoet; DK die altijd zo recht voor z'n raap was en z'n soms zo flauwe grappen waar ik dan stiekem toch on moest lachen O+
Het was een schatje :Y
En getrouwd met een topwief!

Laysa, ik hoop zo dat je er vrede mee kunt hebben :*
En ik heb het al zo vaak gezegd, maar ik meen het uit de grond van m'n hart; als er ook maar iets is wat ik voor je kan doen....

Rust zacht DK O+ ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_125086447
Ik ben er niet goed van. Ik heb het op de voet gevolgd maar dit is toch een serieuze klap.

Rust zacht Kardinaal en waak over ons.
pi_125086448
Vreselijk... Serieus vreselijk en heel erg oneerlijk. Laysa, dikke kus voor jou. Mochten we wat voor je kunnen doen. En ook een :* voor iedereen hier die DK gaat missen en hem IRL of via dit of andere media kende. Ook voor jullie is het een verlies. Gecondoleerd.
pi_125086449
Ik las het net op FB.
Het was een speciaal persoon, maar met wat hij heeft meegemaakt is het ook niet gek dat je wat anders in het leven komt te staan dan de gemiddelde mens. Nu heeft hij zijn rust gevonden, Laysa en familie... heel veel sterkte. :*
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 21:21:20 #237
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_125086526
Ik zal D_K zeker missen. Laysa heel erg veel sterkte :*
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 9 april 2013 @ 21:25:05 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125086783
K moest ineens denken aan zn uitgebreide drawsomething tekeningen O+ toen vaak vervloekt omdat t zo lang duurde, nu laat t me glimlachen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:25:41 #239
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_125086824
DK in TT O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_125086844
Lieve D_K, ik wens je een heel mooie reis toe, waarop je al je zorgen en pijn achter je mag laten, en de liefde van Laysa je mag vergezellen O+

Ik weet niet of je het nummer hebt gekend, maar ik moest na dit bericht over jou heengaan even denken aan een tekst van Bram Vermeulen:

"Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde.
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten,
ik leverde bewijs van mijn bestaan.
Omdat, door het verleggen van die ene steen,
de stroom nooit meer dezelfde weg kan gaan"

Je hebt hier in deze rivier die'Flora en Fauna' heet, een heuse steen verlegd. Of eerder een enorme kei. We gaan je missen! :*

Lieve Laysa, jou kan ik enkel heel veel kracht toewensen, om dit enorme verlies te dragen en weer verder te gaan. Heel veel sterkte, en als er iets is dat we kunnen doen, dan mag je altijd aankloppen! :*
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:29:05 #241
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_125087115
;(

Lieve Laysa, ik wens je veel sterkte. Het voelt als loze woorden maar iets beters weet ik ook niet te zeggen.. Ik hoop dat het een mooi afscheid zal worden voor jouw DK :*

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBliss op 09-04-2013 21:37:24 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_125087229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Ynske het volgende:
K moest ineens denken aan zn uitgebreide drawsomething tekeningen O+ toen vaak vervloekt omdat t zo lang duurde, nu laat t me glimlachen
Ohja :D O+
pi_125087293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik dacht afgelopen weekend nog aan hoe een opschudding DK hier veroorzaakte soms toen hij een tijd geleden net de F&F SC in kwam, daar denk ik met een grote glimlach aan terug O+
Soms heerlijk bot en bruut en daar moesten sommigen heel even aan wennen. Maar oh wat heeft ie ons allemaal om zijn vinger gewonden in alle tijd daarna... Wat hebben we een plezier met hem gehad hier. Ik zal het ontzettend missen.
Daar moest ik van de week ook nog aan denken idd. Hij maakte meteen een flinke indruk :Y.

Lieve Kardinaal, ik hoop zo dat je nu de rust hebt gevonden die je al zo lang verdiende. En lieve, lieve Laysa, heel veel sterkte.

Hier ook flinke tranen om 2 mensen die ondanks alle ellende, zo'n steun voor elkaar konden zijn. Een echt team O+ Als díe liefde niet bestond...

:'(
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 april 2013 @ 21:31:26 #244
163650 Greys
pi_125087303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Ynske het volgende:
Ja :)

En de droge en af en toe flink cynische opmerkingen zal ik ook heel erg missen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125087309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Sorry dat ik hier binnen kom vallen, maar ik kom uit een van DK zijn andere vaste draadjes (Nijmegen topic). En precies dit gevoel heb ik ook. In het begin had ik af en toe het liefst dat hij een permban zou krijgen, wat kon hij mij goed op de kast krijgen zeg. En wat genoot hij daar zelf wss van. Maar precies wat je zegt, hij heeft later iedereen om zijn vinger gewonden O+
Ook in het Nijmegentopic zal DK enorm gemist gaan worden ;(
pi_125087366
Aan Kardinaal: weet je nog toen ik zei van m'n hoofdpijn en jij antwoordde: ik vermoed uit je hoofd?

Je was een geweldige user :*

Ik ga je missen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 april 2013 @ 21:33:28 #247
163650 Greys
pi_125087447
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Sorry dat ik hier binnen kom vallen, maar ik kom uit een van DK zijn andere vaste draadjes (Nijmegen topic). En precies dit gevoel heb ik ook. In het begin had ik af en toe het liefst dat hij een permban zou krijgen, wat kon hij mij goed op de kast krijgen zeg. En wat genoot hij daar zelf wss van. Maar precies wat je zegt, hij heeft later iedereen om zijn vinger gewonden O+
Ook in het Nijmegentopic zal DK enorm gemist gaan worden ;(
Fijn juist dat je binnen komt vallen.
En ik denk dat je gelijk hebt inderdaad dat hij daar vast flink om moest gniffelen af en toe als hij weer iemand op de kast had. En dan in de loop der tijd krijg je steeds meer ook af en toe een kwetsbare kant te zien van DK (uiteraard bleven de af en toe heerlijk botte opmerkingen) en sloten we hem toch enorm in ons hart.

O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125087674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik denk dat je gelijk hebt inderdaad dat hij daar vast flink om moest gniffelen af en toe als hij weer iemand op de kast had. En dan in de loop der tijd krijg je steeds meer ook af en toe een kwetsbare kant te zien van DK (uiteraard bleven de af en toe heerlijk botte opmerkingen) en sloten we hem toch enorm in ons hart.

O+
Dat was zeker D_K, inderdaad. Lomp en bot, maar ondertussen daar heerlijk van genieten. En dat maakte hem zo tof. Hij ontzag niemand (al had hij wel zijn favorieten), en werd juist daarom ook gewaardeerd.
Schip ahoy!
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:37:25 #249
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_125087712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

O+
Dat weet ik wel zeker :P

Hij was een geweldig persoon. Laysa, als je iets nodig hebt, volgens mij heb je onze nummers ;) Sterkte meid ;) :*
pi_125087801
Rust zacht dk. laysa en familie heel veel sterkte.
pi_125088685
Heel veel sterkte Laysa en familie :* ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_125088735
Hoorde het van Nip net -O-

ben hier niet vaak meer maar heb toch altijd meegeleefd, Laysa heel heel heel veel sterkte :* wat fijn dat er zoveel mensen zijn met mooie herinneringen aan D_K, ik hoop dat dat iets steun kan bieden O+ :*
♥ scars make us who we are ♥
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 21:53:57 #253
18653 crew  D.
pi_125088973
Rust In Vrede D_K

Laysa, Kally en alle anderen die hem hebben gekend, gecondoleerd, en heel veel sterkte gewenst

;(
pi_125089045
Sterkte Laysa en mensen die hem kenden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 21:55:46 #255
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125089077
Ik wens je een mooie, vredige reis lieve DK want wat heb je die rust verdiend. Maar ik had zo gehoopt dat het anders zou kunnen zijn.

Lieve Laysa, heel, heel veel sterkte met het verlies van deze bijzonder man. Ik heb bij jullie altijd zo enorm het gevoel gehad dat jullie wel iets van zielsverwanten moesten zijn. Alle liefde, warmte en woordeloos begrip dat jullie altijd voor elkaar hadden kon zelfs puur uit jullie teksten hier gehaald worden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')