SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht?
Aanstaande Maandag 8 april Dj LoLa's kofferbakshow van 20:00 tot 22:30
Stuur je 2 favoriete covers (dmv zippyshare) naar de inbox van Lovelylady
quote:Op zondag 7 april 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Geen kaas, worst, dadels what ever in huis
Ik ben het me pas gaan realiseren sinds de posts van jou en andere hier dat dat serieus een probleem kan zijn....quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Chronische vermoeidheid ken ik helaas maar al te goed...
Ah, ik denk dat ik het begrijpquote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mary: de zekering van de bus wil er weleens uit liggen, dus dan kan ik m'n oplader niet gebruiken..
Ik ken de valkuil van kaasquote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]Niks. Normaal heb ik wel kaas in huis, maar dat vreet ik vrij veel en dat wordt ook weer duur.
Toen ik 4 dagen per week zware meubels zat te sjouwen had ik er op een gegeven moment wel minder last van, maar het bleef nog steeds.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben het me pas gaan realiseren sinds de posts van jou en andere hier dat dat serieus een probleem kan zijn....
Is iets waar merendeel van de mensen last van heeft hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben het me pas gaan realiseren sinds de posts van jou en andere hier dat dat serieus een probleem kan zijn....
Welk abo?quote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm abonnement maar geblokkeerd voor de zekerheid :S
Nu maar gaan slapen en niet meer aan denken
Mobielquote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk abo?
OK, niet meer aan denken Rafslaap lekker
Hmmm, moet je buurvrouw ook eens gaan opletten op de kiloprijs. Ik kan best voor 7 euro een kilo kaas kopen hoor, maar die geef ik zelfs mijn muizen niet te etenquote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef ToT het volgende:
Doet me nog aan die Tanzaniaanse buurvrouw denken: "Coop is ECHT duur: bij C1000 heb je een stukje kaas voor 5 euro, en bij C1000 heb je een stuk voor 7 euro! Okee, die is wel groter, maar kom op: 7 euro voor een stuk kaas! Dat is echt duur!"
Exactly. Ja ik had al een paar keer eerder uitgeprobeerd om uit te leggen dat je naar de kiloprijs moet kijken, maar dan krijg je weer een verbaasde reactie van: "Koop jij dat allemaal per KILO in???"quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, moet je buurvrouw ook eens gaan opletten op de kiloprijs. Ik kan best voor 7 euro een kilo kaas kopen hoor, maar die geef ik zelfs mijn muizen niet te eten
Ahquote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mobiel
Ik geef het zoeken maar even op
Hmmm, mag ik bekennen dat als mijn portemonee het toeliet ik dat wel zou doenquote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Exactly. Ja ik had al een paar keer eerder uitgeprobeerd om uit te leggen dat je naar de kiloprijs moet kijken, maar dan krijg je weer een verbaasde reactie van: "Koop jij dat allemaal per KILO in???"________!
Ja maar die kaasjes zijn dan ook wel echt vet masterlijk!quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, mag ik bekennen dat als mijn portemonee het toeliet ik dat wel zou doen
(OK, maar mijn kaasjes beginnen pas bij 25 euro de kilo)
We kunnen een DM half lezenquote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
Oh kut.... wat heb ik nou weer gedaan...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb je echt tig keer gebeld, nu net ook nog....quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mobiel
Ik geef het zoeken maar even op
quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die kaasjes zijn dan ook wel echt vet masterlijk!
Eigenlijk niet, maar heb ooit eens gehoord dat vrijgeven van PM/DM's kan leiden tot een forumbanquote:
Gewoon kruisje wegklikken kom je uit het developers/debug schermquote:
Ja, dat is in dit geval ook echt van toepassing.quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar heb ooit eens gehoord dat vrijgeven van PM/DM's kan leiden tot een forumban
Kloptquote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar heb ooit eens gehoord dat vrijgeven van PM/DM's kan leiden tot een forumban
Melden nee, enkel als ze me uitschelden met kanker ga ik het melden....quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, dat is in dit geval ook echt van toepassing.Meld t ff ofzo.
Daar kom je nu mee... Ik heb echt lopen kloten en uiteindelijk maar de pagina gesloten...quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik je gedmed heb
Gewoon kruisje wegklikken kom je uit het developers/debug scherm
Nee, zo kinderachtig ben ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt
Ik neem aan dat je inmiddels het pr-knopje al ingedrukt hebt.
Nog een aardappeltje en vlees erbij en je hebt een huzarensaladequote:
Al 2 glaasjes van op bij die Duitse kennis waar ik vanavond geweest ben.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog een aardappeltje en vlees erbij en je hebt een huzarensalade
Waarom begin je er dan over? Je bent newbee in dit topic, van harte welkomquote:Op zondag 7 april 2013 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Melden nee, enkel als ze me uitschelden met kanker ga ik het melden....
Maar maakt mij niets uit hoor.
Was gewoon ff een tip, lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2013 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Je bent newbee in dit topic, van harte welkom, en begint met zo iets? Sorry maar dat snap ik niet.
Het spijt me heel erg.quote:Op zondag 7 april 2013 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Je bent newbee in dit topic, van harte welkom, en begint met zo iets? Sorry maar dat snap ik niet.
Ja datquote:
Dat wordt aan de kapstok.quote:Op zondag 7 april 2013 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg.
nu mag je me een straf opleggen
En nu wil ik weten van wie (welke gebande dus) jij een kloon bentquote:
Okay, Hoelangquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg.
nu mag je me een straf opleggen
Ik ben een kloon van mezelfquote:Op zondag 7 april 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu wil ik weten van wie (welke gebande dus) jij een kloon bent
Aanmaakdatum ergens eind 2011 hè.quote:Op zondag 7 april 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu wil ik weten van wie (welke gebande dus) jij een kloon bent
quote:Op zondag 7 april 2013 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net zo lang tot je toe geeft dat je Viro (of 1 van die andere etters) bent.
Mijn kloontje bestaat ook al zo lang.quote:Op zondag 7 april 2013 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aanmaakdatum ergens eind 2011 hè.
Zegt nietsquote:Op zondag 7 april 2013 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aanmaakdatum ergens eind 2011 hè.
Precies zo lang?quote:Op zondag 7 april 2013 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn kloontje bestaat ook al zo lang.
Tchock?quote:Op zondag 7 april 2013 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn kloontje bestaat ook al zo lang.
Wat vind jij nou van die capuchons met een rits over het midden?quote:Op zondag 7 april 2013 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb inderdaad iets met capuchon's Daarom maakte ik dit account maar ik was nooit van plan om er mee gek te doen....
De grote schuldige is het ontdekken van ''Onzin voor je leven''
quote:
IP adressen checken kunnen alleen FA's.quote:Op zondag 7 april 2013 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Check IP Adressen....
En ik ben veel te dom een een proxy te gebruiken
Belgquote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
En er zijn al heel weinig belgen op FOK, dus van welke gebande belg moet ik dan een kloon zijn
urBANus?quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
En er zijn al heel weinig belgen op FOK, dus van welke gebande belg moet ik dan een kloon zijn
Mijne was alleen maar om Arcee het mogelijk te maken om stats te maken over topics waar je alleen maar in kwam als je aan Abo hadquote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een kloon liggen?
Geef mij maar van die gesloten , normale capuchon truien:quote:Op zondag 7 april 2013 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van die capuchons met een rits over het midden?
Nu ergens anders zitten en dus een ander IP adres zegt niets.quote:Op zondag 7 april 2013 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Check IP Adressen....
En ik ben veel te dom een een proxy te gebruiken
Zat Limburgers.quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vind je van deze?quote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geef mij maar van die gesloten , normale capuchon truien:
[ afbeelding ]
Eckte bawsen dragen dit:quote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geef mij maar van die gesloten , normale capuchon truien:
[ afbeelding ]
Ik enkele kloons:quote:
MM is al een kloonquote:
Dus toch een kloon van een gebandequote:Op zondag 7 april 2013 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik enkele kloons:
Kutbelg, maar op die kan ik niet meer posten, ontdekt door de FA's
Volgens mij als je de gebruiksvoorwaarden goed doorleest staat er dat je helemaal geen kloons mag hebben en zelfs een gigantische boete per gemaakte post kunt krijgen die je met je kloontje gemaakt hebt!quote:Op zondag 7 april 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus toch een kloon van een gebande
Een kloon hebben mag en je mag er ook mee posten tenzij het 'hoofd-account' een ban heeft
quote:
Simpel, ik heb mn eigen naam (Outpost76) vaak zat verneukt dat ik dacht ik kap er mee als Outpost76. Zodoende dus een nieuw account aangemaakt. Niet als kloontje bedoeld maar wel als backup nu.quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een kloon liggen?
Outpost1976?quote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel, ik heb mn eigen naam (Outpost76) vaak zat verneukt dat ik dacht ik kap er mee als Outpost76. Zodoende dus een nieuw account aangemaakt. Niet als kloontje bedoeld maar wel als backup nu.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ook... Een ban duurt meestal maximum een Jaar. Waarom zou ik al 2 jaar met dezelfde kloon posten. Na 2 maanden ga ik toch dat capuchon gedoe beu zijn
Voel me net alsof ik in een rechtbank zit.
Dat zit je ook. Je hebt die ban niet voor niets.quote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ook... Een ban duurt meestal maximum een Jaar. Waarom zou ik al 2 jaar met dezelfde kloon posten. Na 2 maanden ga ik toch dat capuchon gedoe beu zijn
quote:Op maandag 8 april 2013 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft de rechtbank al beslist wat er gaat gebeuren met me?
quote:Op maandag 8 april 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mail FA's en laat hun het onderzoekenquote:Op maandag 8 april 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik geloof er geen fuck van.
Duidelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 00:05 schreef ToT het volgende:
Okee ik denk dat we hem nu wel genoeg het vuur aan de schenen gelegd hebben!
Kennen jullie dan elkaar in real life?quote:Op zondag 7 april 2013 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb je echt tig keer gebeld, nu net ook nog....
Doen!quote:Op maandag 8 april 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks pleeg ik zelfmoord omdat ze me niet geloven
Ik weet nog niet wie het isquote:Op maandag 8 april 2013 00:05 schreef ToT het volgende:
Okee ik denk dat we hem nu wel genoeg het vuur aan de schenen gelegd hebben!
quote:Op maandag 8 april 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie het is
Ik heb wel een vermoeden, maar heb nog niet de moeite genomen om te kijken of die een plastic zak over zijn hoofd streepje door zijn naam heeft heeft.
Oh ja moet ik het nog streamen ook?quote:
Alleen mits hi-res he!quote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja moet ik het nog streamen ook?
En niet vergeten de mic in te schakelen voor je SAM startquote:
Ja sorry maar als ze zo zielig gaan doen over zelfmoord is t vaak aandacht vragen en niets serieus. Deze post was uit eigen ervaringen.quote:
Door aan de kapstok te hangen en dood gegaan is door wurgingquote:
Word lastig... Camera vast houden en zelfmoord plegen....quote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja moet ik het nog streamen ook?
quote:Op maandag 8 april 2013 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry maar als ze zo zielig gaan doen over zelfmoord is t vaak aandacht vragen en niets serieus. Deze post was uit eigen ervaringen.
Dat idd!quote:Op maandag 8 april 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En niet vergeten de mic in te schakelen voor je SAM start
Nooit gehoord van een webcam dat je kan ophangenquote:Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Word lastig... Camera vast houden en zelfmoord plegen....
Eenschquote:Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef ToT het volgende:
Meh, give him a break.Hij is nog niet lastig geweest tegen mensen hier, en dan heb je wat mij betreft al de voordeel van de twijfel!
Thank you Maryquote:
YW, noem mij maar MM of muisjequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie niet op ingaan, denk aan D_K
Duidelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef ToT het volgende:
Meh, give him a break.Hij is nog niet lastig geweest tegen mensen hier, en dan heb je wat mij betreft al de voordeel van de twijfel!
Is dat zo belangrijk voor jequote:Op maandag 8 april 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
BRB even kijken of ik in de top 100 meest gepost sta (dagcijfers in de GS)
Nee, maar wel leuk om eens te zien. Maar 5 keer in 2 jaar erin gestaanquote:
Niet lief van jequote:Op maandag 8 april 2013 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
Cj wel geloven...![]()
![]()
Oh kut ik zou mn bakkus houden.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk.
Ik hou mn bakkus voorlopig.
Meer postenquote:Op maandag 8 april 2013 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk om eens te zien. Maar 5 keer in 2 jaar erin gestaan
Tong 80 lijst?quote:Op maandag 8 april 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, ik zie nu net dat ik zelfs boven Nikky en jou in de Tong80 lijst sta
Niet waarquote:
Die kende ik niet!quote:Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Serieusquote:Op maandag 8 april 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Staat gewoon onderin net boven in het invoerveld in het menu hoor. Top 500 of te wel de Tong80 lijstquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Serieus
Die kerel heeft dubbel zoveel post dan de 2de
En de 2e is Yvonne FA sinds de oprichting van FOK!quote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Serieus
Die kerel heeft dubbel zoveel post dan de 2de
Moet wel een newbie zijnquote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]Jij kent zowel Tong80 als Yvonne niet???
Jawel, tong80 wel ... en yvonne de vrouw van Danny dacht ik?quote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]Jij kent zowel Tong80 als Yvonne niet???
quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jawel, tong80 wel ... en yvonne de vrouw van Danny dacht ik?
Fok wijdquote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef ToT het volgende:
Ik sta ook gewoon op de 75e plaats he!
Is dit alleen van mensen die (ook) in ONZ komen, of is het FOK!-wijd?
quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jawel, tong80 wel ... en yvonne de vrouw van Danny dacht ik?
FOK! breed, inclusief (voor wat ik begrepen heb) de fora die niet voor iedereen zichtbaar zijn waarin je post (ABO, DEV FC enzo)quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef ToT het volgende:
Ik sta ook gewoon op de 75e plaats he!
Is dit alleen van mensen die (ook) in ONZ komen, of is het FOK!-wijd?
Als het ergens staat betekend t niet dat ik t ken.quote:Op maandag 8 april 2013 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat gewoon onderin net boven in het invoerveld in het menu hoor. Top 500 of te wel de Tong80 lijst
quote:Op maandag 8 april 2013 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wheh, oplader doet het, en opladen via de radio werkt ook
En eten geregeld midden in de nacht
Oei, wist ik niet maar als beiden een roodkleurtje hebben..... Kan je niets anders bedenken...quote:Op maandag 8 april 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Arme Danny, nee die is getrouwd met Knorretje. Yvonne is de nr2 van FOK! en getrouwd met Itejeer
Kan jij niets beters verzinnen?quote:Op maandag 8 april 2013 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oei, wist ik niet maar als beiden een roodkleurtje hebben..... Kan je niets anders bedenken...
Laat me niet alleen met die andere gemene mensenquote:
quote:
Hoe bedoel je?quote:
Wat een pechdag heb jij.quote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat me niet alleen met die andere gemene mensen
quote:Op maandag 8 april 2013 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hmmmm
[ afbeelding ]
In België heten ze dat een pitta schotel mix
quote:Op maandag 8 april 2013 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gatver
Nee, maar er zijn broodjes en vast een soepje
OW, is ook tijd voor mijquote:Op maandag 8 april 2013 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Droom lekker verder vriend. Ik ga slapen.
Klinkt als ER jaquote:Op maandag 8 april 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik noemde dat expliciet in reply op Jofuo omdat ik weet dat ErwinRommel gaat
als hij het bij elkaar ziet, om vervolgens de gescheiden ingrediënten wel op een vork zijn bakkus in te schuiven
Een broodje gezond heet dat hier, of stek.. sla, tomaat ei en komkommer..quote:Op maandag 8 april 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België heb je broodje smos [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kapsalon en ik moet altijd weer aan ER denken, is zo'n image wat ik waarschijnlijk over 40 jaar nog ziequote:
Stokje gezondquote:Op maandag 8 april 2013 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België heb je broodje smos [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Verse eieren van kippen die in je tuin lopen maakt al een wereld van verschil.quote:Op maandag 8 april 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stokje gezond
De mijne zijn lekkerder dan die je hier in de winkel kan kopen. OK op de eitjes kan ik weinig concessie doen maar op de ham en kaas wel
Die bek die hij trekt als hij iets niet lekker vind of niet snaptquote:Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kapsalon en ik moet altijd weer aan ER denken, is zo'n image wat ik waarschijnlijk over 40 jaar nog zie
Daar ga ik je ooit aan houden muisjequote:Op maandag 8 april 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stokje gezond
De mijne zijn lekkerder dan die je hier in de winkel kan kopen. OK op de eitjes kan ik weinig concessie doen maar op de ham en kaas wel
quote:Op maandag 8 april 2013 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verse eieren van kippen die in je tuin lopen maakt al een wereld van verschil.
Maar zet hem een blauwe hap voor en zijn ogen beginnen te glimmenquote:Op maandag 8 april 2013 00:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bek die hij trekt als hij iets niet lekker vind of niet snapt![]()
Dealquote:Op maandag 8 april 2013 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ga ik je ooit aan houden muisje
quote:
020? srry ben Belgquote:Op maandag 8 april 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verse eitjes
die kan je wel pocheren..... maar lastig aan te komen hier in 020. En met verse eitjes bedoel ik vandaag of gister geraapt.
Truequote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zet hem een blauwe hap voor en zijn ogen beginnen te glimmen
Amsterdamquote:
Dealquote:Op maandag 8 april 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dealzodra ik weer beter in mijn velletje zit stokje gezond voor jou, en blauwe hap voor Lotusss en ER bij mij thuis
Inderdaadquote:Op maandag 8 april 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam
Ik geloof dat ze in Brussel ook niet zo makkelijk verse eitjes rapen
Staatquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaadmaar bij mij thuis wel, kan er paar opsturen als je wilt
Oh, dat geloof ik zo ook wel hoorquote:Op maandag 8 april 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat
En dat weten ER en Lotusss, ik kom altijd mijn beloftes na (behoudens Farce Majeur)
Abootje op FOK! nemen kan je misschien Cobra4 gezeldschap houden in de ABO-SCquote:Op maandag 8 april 2013 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog 6 uur tot de aflossing, holadiee..
Zo maar even m'n fles met water vullen, en kijken of er nog een lekker soepje te halen valt
Haha, heeft Lotuss me ook al eens aangeraden, ik heb van hun eens een maandje gehad omdat ik wat dingen voor hun doe, maar ik zag er geen meerwaarde in om het te blijven doenquote:Op maandag 8 april 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Abootje op FOK! nemen kan je misschien Cobra4 gezeldschap houden in de ABO-SC
(Vroeger, heel vroeger, was er de nachtbagger)
Ik kom er ook niet meerquote:Op maandag 8 april 2013 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, heeft Lotuss me ook al eens aangeraden, ik heb van hun eens een maandje gehad omdat ik wat dingen voor hun doe, maar ik zag er geen meerwaarde in om het te blijven doen
Trustequote:Op maandag 8 april 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer
Werk ze Jofu, ik ga mijn meurbaal in.
Sterktequote:Op maandag 8 april 2013 07:11 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen..... zo meteen naar de tandarts.
Ze gaan alleen kijken of ze een kroon kunnen plaatsen, volgens mij. En dan moet ik nog een keer terug voor de plaatsing zelf.quote:
Oh, dat valt nu nog meequote:Op maandag 8 april 2013 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze gaan alleen kijken of ze een kroon kunnen plaatsen, volgens mij. En dan moet ik nog een keer terug voor de plaatsing zelf.
Nou dan mag je eerst terug zodat ze je tand/kies bijvijlen, dan tijdelijke kroon en dan nog een keer voor de echte kroonquote:Op maandag 8 april 2013 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze gaan alleen kijken of ze een kroon kunnen plaatsen, volgens mij. En dan moet ik nog een keer terug voor de plaatsing zelf.
Echt?quote:Op maandag 8 april 2013 07:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dan mag je eerst terug zodat ze je tand/kies bijvijlen, dan tijdelijke kroon en dan nog een keer voor de echte kroon
Wut?quote:Op maandag 8 april 2013 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt?
Mijn halve kies is afgebroken in de lengte... weinig bijvijlen meer aan, denk ik.
Kroon moet er overheen passen.quote:Op maandag 8 april 2013 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt?
Mijn halve kies is afgebroken in de lengte... weinig bijvijlen meer aan, denk ik.
In de lengte ja....quote:
Halve kies is tot het tandvlees afgebroken..... Dus ik weet niet of het nog kan allemaal.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 08:10 schreef Kally het volgende:
Als ze vandaag nog meer gaan zeiken dan ga ik slaan.
Filmenquote:Op maandag 8 april 2013 08:10 schreef Kally het volgende:
Can I come watch?quote:Op maandag 8 april 2013 08:10 schreef Kally het volgende:
9 of 10 uur pas open?quote:Op maandag 8 april 2013 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh....
Sta voor een dichte apotheek
Ik ga luisterenquote:Op maandag 8 april 2013 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Half 9
Vanavond is er weer LoLa's Kofferbakshow
Het zij zoquote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan maar tot kwart voor 9 luisteren
Leuke covers zijn er ingestuurdquote:
STAMP STAMPquote:Op maandag 8 april 2013 09:07 schreef Kally het volgende:
Oh en ik mag vanmiddag een spreekbeurt samen maken, over olifanten
En ze zijn niet zo dol op muizen!quote:Op maandag 8 april 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STAMP STAMP
Bedenk goed wat je met je laatste ROLOYOLO doet
En ze poepen veel
Volgens mij is dat echt onzinquote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze zijn niet zo dol op muizen!Hee peeps!
En ze hebben hele grote, euh.. oren!quote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze zijn niet zo dol op muizen!Hee peeps!
Lieve ToT heb ik van jou al 2 covers?quote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe met Mythbusters hebben ze het geverifieerd!
No fucking shit... dat ga ik even kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe met Mythbusters hebben ze het geverifieerd!
Nog niet; ik heb pas gisteren mijn MP3's weer op mijn harde schijf gezet. Ik check zo!quote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve ToT heb ik van jou al 2 covers?
Nachtdienst gehad?quote:Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ging slapen.. iig poging doen tot..
Echt he!quote:
Dat is ook gewoon niet leuk meer johquote:Op maandag 8 april 2013 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!Helaas al lang niet meer naar gekeken. Discovery Channel vond het jaren geleden blijkbaar helaas nodig om uitzendingen keer op keer op keer op keer te herhalen, en toen werd ik het gewoon echt zat.
Ja, een beetje het Amy Winehouse-effect!quote:Op maandag 8 april 2013 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niet leuk meer joh
quote:Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha
wellicht ga ik om te plagen een amy wijnhuis covertje doen voor je![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 april 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zij zo
[..]
Leuke covers zijn er ingestuurd
Hemquote:
Vaagquote:
Heb jij je cover toevallig in MP3 ipv wmaquote:
Ik zal even kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Weet iemand of je WMA files ook in SAM kan afspelen?
[..]
Heb jij je cover toevallig in MP3 ipv wma
Dmquote:Op maandag 8 april 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Weet iemand of je WMA files ook in SAM kan afspelen?
[..]
Heb jij je cover toevallig in MP3 ipv wma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf het zeggen: dat is niet Angkor Wat, dat is Ta Phrom!
Toch mooie foto's!
Dat ken ik. Moet nog vet veel werk doen, gecheckt worden, aanpassen en dat voor volgende week vrijdag, terwijl de klanttekening (de basis) er nog niet eens isquote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Kally het volgende:
Lekker als mensen hun zaakjes op orde hebben, nu kan ik waarschijnlijk vanavond thuis nog werken
jeeeeeej!quote:
Vandaag afsluiting van maart, mis alleen nog 21 dagen van een vestiging. Nu stress dus vanavond maar roosters thuis makenquote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ken ik. Moet nog vet veel werk doen, gecheckt worden, aanpassen en dat voor volgende week vrijdag, terwijl de klanttekening (de basis) er nog niet eens is
Voor mij is het al minimaal 6 dagen werk, excl. checken en aanpassen
Wat ben je van plan dan?quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef kingtoppie het volgende:
Duss![]()
Even opzoeken wat zo een vergunning om alcohol te verkopen kost.
Ow okequote:Op maandag 8 april 2013 12:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat bijverdienen 1 avondje in de week met de auto.
quote:
Lijkt mij het geval toch?quote:U hebt geen vergunning nodig om bier en wijn via een webwinkel te verkopen.
Moet dat dus alleen nog wel even opzoeken...quote:Als u alcohol op bestelling wilt verkopen via uw webwinkel, moet u in het bestemmingsplan van uw gemeente opzoeken of dit mag.
Ligt eraan hoe je het wil gaan doenquote:
Via internet bestellingen die geplaatst worden...quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het wil gaan doen
Ja dat is inderdaad iets om uit te zoeken, maar kan mij niet voorstellen dat al die thuisbezorg winkels allemaal vergunningen hebben voor het bezorgen van alcohol... dat kan je bijna overal wel bestellenquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Via internet bestellingen die geplaatst worden...
Tis sowieso een klein beetje een projectje dus ik wil dat eigenlijk gewoon heel simpel houden..
Gewoon dat er gemaild wordt oid voor een bestelling
Maarja telt dat als ''webwinkel'' of moet ik dan echt een ideal betalingspagina hebben ofzo?![]()
Er wordt besteld via internet.. Ik weet niet of dat de definitie van webwinkel is.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad iets om uit te zoeken, maar kan mij niet voorstellen dat al die thuisbezorg winkels allemaal vergunningen hebben voor het bezorgen van alcohol... dat kan je bijna overal wel bestellen
Al zou het geen webwinkel zijn zou het een detailhandeltje zijn in de verkoop van bier / wijn.quote:Alcohol verkopen in de detailhandel
Als u sterke drank verkoopt, hebt u een slijterijvergunning nodig. In uw slijterij mag u alleen drank verkopen en artikelen zoals kurkentrekkers en glazen. Uw slijterij mag sterke drank op bestelling bij klanten aan huis afleveren.
Hebt u een supermarkt, levensmiddelenwinkel, snackbar, traiteurszaak, tabakspeciaalzaak of slijterij? Dan mag u bier en wijn verkopen. U hebt hiervoor geen vergunning nodig. U hebt ook geen vergunning nodig als u alleen bier of wijn verkoopt. In uw winkel mag u geen drank laten proeven.
Ik kon niet echt makkelijk een winkel vinden voor bier oid via thuisbezorgd in mijn dorp / substad in ieder geval.quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad iets om uit te zoeken, maar kan mij niet voorstellen dat al die thuisbezorg winkels allemaal vergunningen hebben voor het bezorgen van alcohol... dat kan je bijna overal wel bestellen
Ok hier raak ik van in de war...quote:Alcohol verkopen via een webwinkel
Als u alcohol op bestelling wilt verkopen via uw webwinkel, moet u in het bestemmingsplan van uw gemeente opzoeken of dit mag. Sterke drank mag u alleen via een webwinkel verkopen als u ook een slijterij of cateringbedrijf hebt. U hebt geen vergunning nodig om bier en wijn via een webwinkel te verkopen.
Kort door de bocht: je wil dus een bierkoerier zijn. Mensen kunnen jou bellen voor een kratje pils of een flesje wijn. Je hebt zo te lezen geen slijterijvergunning nodig, maar de gemeente moet hier wel van af weten. Misschien vinden zij dat er al genoeg aanbieders qua alcohol zijn en geven je dan geen toestemming om je bedrijf te starten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok hier raak ik van in de war...
Bier en wijn hebben dus gewoon een uitzonderingspositie op andere dranken die ook minder dan 15% alcohol bevatten?
En mag ik dus gewoon verkopen.
Tering, da's bijna een hele maandquote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaag afsluiting van maart, mis alleen nog 21 dagen van een vestiging. Nu stress dus vanavond maar roosters thuis maken
Ow bij ons doet elke pizzaria of shoarmatent die eropstaat welquote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon niet echt makkelijk een winkel vinden voor bier oid via thuisbezorgd in mijn dorp / substad in ieder geval.
Nou wat ik meer lees is dat het in het bestemmingsplan van de gemeente moet staan.quote:Op maandag 8 april 2013 12:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kort door de bocht: je wil dus een bierkoerier zijn. Mensen kunnen jou bellen voor een kratje pils of een flesje wijn. Je hebt zo te lezen geen slijterijvergunning nodig, maar de gemeente moet hier wel van af weten. Misschien vinden zij dat er al genoeg aanbieders qua alcohol zijn en geven je dan geen toestemming om je bedrijf te starten.
Wheheeh is goed!quote:Op maandag 8 april 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg ToT doe eens covers zoeken ipv funny plaatjes joh
hihiquote:
Er staat niets op z'n officiele website, dus waarschijnlijk wel ja. En zie ook de rest van de artikels op die fotoquote:Op maandag 8 april 2013 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wheheeh is goed!
Overigens lijkt dat plaatje wel een hoax te zijn!
Daarbij is die foto net iets te duidelijk vergeleken met de rest van de krant.quote:Op maandag 8 april 2013 12:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er staat niets op z'n officiele website, dus waarschijnlijk wel ja.
Tjah, ik ga het ook alleen voor een beetje erbij doen en nogal kort zegmaar... 3 uur per week ofzo max. Tenminste dat is wat ik wil, ik zie zaterdag avond als lucratief en als dat goed zou lopen allicht vrijdag avond... Maargoed ik wil dus zaterdag avond een paar uurtjes voor erbij dan.quote:Op maandag 8 april 2013 12:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow bij ons doet elke pizzaria of shoarmatent die eropstaat welHet is alleen belachelijk duur.
1 april grap zeker?quote:Op maandag 8 april 2013 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wheheeh is goed!
Overigens lijkt dat plaatje wel een hoax te zijn!
Ja waarom niet, zou er gewoon voor gaan als je dat wilt doenquote:Op maandag 8 april 2013 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik ga het ook alleen voor een beetje erbij doen en nogal kort zegmaar... 3 uur per week ofzo max.
Goedemiddagquote:
Tjah, en wat vind jij een mooie prijs voor een krat bier?quote:Op maandag 8 april 2013 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja waarom niet, zou er gewoon voor gaan als je dat wilt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |