SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht?
Aanstaande Maandag 8 april Dj LoLa's kofferbakshow van 20:00 tot 22:30
Stuur je 2 favoriete covers (dmv zippyshare) naar de inbox van Lovelylady
quote:Op zondag 7 april 2013 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Geen kaas, worst, dadels what ever in huis
Ik ben het me pas gaan realiseren sinds de posts van jou en andere hier dat dat serieus een probleem kan zijn....quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Chronische vermoeidheid ken ik helaas maar al te goed...
Ah, ik denk dat ik het begrijpquote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mary: de zekering van de bus wil er weleens uit liggen, dus dan kan ik m'n oplader niet gebruiken..
Ik ken de valkuil van kaasquote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]Niks. Normaal heb ik wel kaas in huis, maar dat vreet ik vrij veel en dat wordt ook weer duur.
Toen ik 4 dagen per week zware meubels zat te sjouwen had ik er op een gegeven moment wel minder last van, maar het bleef nog steeds.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben het me pas gaan realiseren sinds de posts van jou en andere hier dat dat serieus een probleem kan zijn....
Is iets waar merendeel van de mensen last van heeft hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben het me pas gaan realiseren sinds de posts van jou en andere hier dat dat serieus een probleem kan zijn....
Welk abo?quote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm abonnement maar geblokkeerd voor de zekerheid :S
Nu maar gaan slapen en niet meer aan denken
Mobielquote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk abo?
OK, niet meer aan denken Rafslaap lekker
Hmmm, moet je buurvrouw ook eens gaan opletten op de kiloprijs. Ik kan best voor 7 euro een kilo kaas kopen hoor, maar die geef ik zelfs mijn muizen niet te etenquote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef ToT het volgende:
Doet me nog aan die Tanzaniaanse buurvrouw denken: "Coop is ECHT duur: bij C1000 heb je een stukje kaas voor 5 euro, en bij C1000 heb je een stuk voor 7 euro! Okee, die is wel groter, maar kom op: 7 euro voor een stuk kaas! Dat is echt duur!"
Exactly. Ja ik had al een paar keer eerder uitgeprobeerd om uit te leggen dat je naar de kiloprijs moet kijken, maar dan krijg je weer een verbaasde reactie van: "Koop jij dat allemaal per KILO in???"quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, moet je buurvrouw ook eens gaan opletten op de kiloprijs. Ik kan best voor 7 euro een kilo kaas kopen hoor, maar die geef ik zelfs mijn muizen niet te eten
Ahquote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mobiel
Ik geef het zoeken maar even op
Hmmm, mag ik bekennen dat als mijn portemonee het toeliet ik dat wel zou doenquote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Exactly. Ja ik had al een paar keer eerder uitgeprobeerd om uit te leggen dat je naar de kiloprijs moet kijken, maar dan krijg je weer een verbaasde reactie van: "Koop jij dat allemaal per KILO in???"________!
Ja maar die kaasjes zijn dan ook wel echt vet masterlijk!quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, mag ik bekennen dat als mijn portemonee het toeliet ik dat wel zou doen
(OK, maar mijn kaasjes beginnen pas bij 25 euro de kilo)
We kunnen een DM half lezenquote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
Oh kut.... wat heb ik nou weer gedaan...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb je echt tig keer gebeld, nu net ook nog....quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mobiel
Ik geef het zoeken maar even op
quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die kaasjes zijn dan ook wel echt vet masterlijk!
Eigenlijk niet, maar heb ooit eens gehoord dat vrijgeven van PM/DM's kan leiden tot een forumbanquote:
Gewoon kruisje wegklikken kom je uit het developers/debug schermquote:
Ja, dat is in dit geval ook echt van toepassing.quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar heb ooit eens gehoord dat vrijgeven van PM/DM's kan leiden tot een forumban
Kloptquote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar heb ooit eens gehoord dat vrijgeven van PM/DM's kan leiden tot een forumban
Melden nee, enkel als ze me uitschelden met kanker ga ik het melden....quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, dat is in dit geval ook echt van toepassing.Meld t ff ofzo.
Daar kom je nu mee... Ik heb echt lopen kloten en uiteindelijk maar de pagina gesloten...quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ik je gedmed heb
Gewoon kruisje wegklikken kom je uit het developers/debug scherm
Nee, zo kinderachtig ben ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt
Ik neem aan dat je inmiddels het pr-knopje al ingedrukt hebt.
Nog een aardappeltje en vlees erbij en je hebt een huzarensaladequote:
Al 2 glaasjes van op bij die Duitse kennis waar ik vanavond geweest ben.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog een aardappeltje en vlees erbij en je hebt een huzarensalade
Waarom begin je er dan over? Je bent newbee in dit topic, van harte welkomquote:Op zondag 7 april 2013 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Melden nee, enkel als ze me uitschelden met kanker ga ik het melden....
Maar maakt mij niets uit hoor.
Was gewoon ff een tip, lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2013 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Je bent newbee in dit topic, van harte welkom, en begint met zo iets? Sorry maar dat snap ik niet.
Het spijt me heel erg.quote:Op zondag 7 april 2013 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Je bent newbee in dit topic, van harte welkom, en begint met zo iets? Sorry maar dat snap ik niet.
Ja datquote:
Dat wordt aan de kapstok.quote:Op zondag 7 april 2013 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg.
nu mag je me een straf opleggen
En nu wil ik weten van wie (welke gebande dus) jij een kloon bentquote:
Okay, Hoelangquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg.
nu mag je me een straf opleggen
Ik ben een kloon van mezelfquote:Op zondag 7 april 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nu wil ik weten van wie (welke gebande dus) jij een kloon bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |