17.000 euro aan vitamines.quote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Terechte "klacht" zo krijg ik al tijden de loonstrookjes van een semi-professionele wielrenner. Zelfs na het sturen van "Dit is niet het mailadres wat je zoekt".
Nee, en veel is het ook niet trouwens, paar honderd Euro's per maand.quote:
Ik respecteer de privacy van de kinderen en de ouders. Zij kunnen niets doen aan het mailverkeer bij deze mensen.quote:
Dit dus.quote:
Anonimiseren en posten. Niet piepen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik respecteer de privacy van de kinderen en de ouders. Zij kunnen niets doen aan het mailverkeer bij deze mensen.
dan knip je de namen eruitquote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik respecteer de privacy van de kinderen en de ouders. Zij kunnen niets doen aan het mailverkeer bij deze mensen.
Terecht, zelfs als je de namen er uit knipt is dat nog wel te herleiden.quote:Op zondag 7 april 2013 23:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
welneequote:Op zondag 7 april 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, zelfs als je de namen er uit knipt is dat nog wel te herleiden.
Ik eerst van shit wat heb ik nu weer gedaan met m'n dronken kop. Maar geen chick in m'n kelder te vinden. Dus maar uit gegaan van dat ie verkeerd nummer heeft gedraaid en 'm succes gewenst.quote::I don't know who you are. I don't know what you want. If you're looking for ransom, I can tell you I don't have money... but what I do have are a very particular set of skills. Skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that will be the end of it - I will not look for you, I will not pursue you... but if you don't, I will look for you, I will find you... and I will kill you.
Ik moet altijd geld overmaken, omdat een vriendengroep weer eens wat verzonnen heeft om te gaan doenquote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Terechte "klacht" zo krijg ik al tijden de loonstrookjes van een semi-professionele wielrenner. Zelfs na het sturen van "Dit is niet het mailadres wat je zoekt".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |